![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit er spijtig genoeg nog steeds mee. Sommige dagen minder dan andere. Ik overdrijf, dat weet ik zelf maar ik wil gewoon de zekerheid dat de jongen het mij vergeven heeft ( of vergeten ) want het laatste wat ik wil is dat ik iemand super ongemakkelijk laat voelen ( wat ik best eigelijk gedaan heb. Ik bedoel maar dat foto's nemen zonder iemands toestemming best laag is gęnant is )
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Vergeving kun je niet afdwingen of stimuleren. Daar kan en mag je je niet mee bemoeien. Je hebt iets doms gedaan, daar moet je me leren leven. Dan mag je niet ook nog eens jouw schuldgevoel bij die jongen leggen.
|
Verwijderd
|
Wow, even een rewind. Ik heb geen seksuele daad verricht zonder toestemming van die jongen! We wisten allebei wat we deden. Ik nam een foto en daar zit de fout. Zonder iemands toestemming een seksuele daad verrichten is helemaal tegen mijn principes in en zou ik nooit doen!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laat hem gewoon met rust. Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij niet meer met je wil praten en als hij dat wel wil komt hij vanzelf wel bij jou.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap dat het een misdrijf is en voel me superschuldig. Dit gesprek maakt het er allesinds niet beter op! Ik heb de foto's gewist en ik besefte onmiddellijk dat ik serieus fout zat. Ik ga nu niet meer met die jongen praten en hem gewoon met rust laten. Ik weet zeker dat ik dit nooit meer ga doen en heb mijn les geleerd. Jullie behandelen mij alsof ik een verkrachter of aanrander ben. Dit ben ik helemaal niet. Ik nam de foto zonder het hel te zeggen. Hij zei erna dat hij dit merkte en dit niet wou. Daarna wiste ik meteen de foto en ik zei dat het me spijtte, waarop hij zei dat het "oké" was. Het is een fout die ik met men domme kop maakte.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar hoe zouden wij je kunnen helpen? Jij wil graag dat hij je vergeeft. Dat doet hij zo te merken niet en daar kunnen wij ook niet voor zorgen. Tja, soms in het leven moet je accepteren dat je acties consequenties hebben en is het enige dat je kunt doen, ervan leren voor de toekomst. Je zegt dat je dat gedaan hebt maar blijft vasthouden aan die vergeving die je van hem eist. Maar vergeven is kennelijk niet wat hij verkiest. Dus dan houdt het een beetje op.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op wat voor reacties had je precies gerekend toen je hier je verhaal kwam doen? Of ging het er meer om om de jongen in kwestie (die dit forum ook leest?) te laten zien dat het je spijt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het was gewoon in de eerste plaats om mijn hart om te luchten. Daarnaast wou ik ook dat hij en anderen weten dat ik spijt heb. Zo voel ik me beter en hij hopelijk ook!
Maar ik denk dat we er te diep over ingaan. Wat gebeurt is is gebeurt en ik kan de tijd niet terugdraaien. Hij weet nu waarschijnlijk wel dat ik spijt heb en jullie weten dat hopelijk ook. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
valse streek ditisLouis | 7 | 15-08-2009 11:43 | |
Psychologie |
Het Grote-lucht-je-hart-topic #23! Verwijderd | 489 | 27-03-2005 19:37 | |
ARTistiek |
Kijk mensen dit is hylke Not for Sale | 27 | 28-01-2002 08:48 | |