Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
BRON: http://www.geocities.com/Area51/Vault/9516/killa3.html Klinkt niet als een groepering van klootzakken die slechtheid in de wereld willen brengen...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dit is natuurlijk onzin, tenzij je gewoon alle staatshoofden en directeurs e.d. tot de Illuminati rekent, want dan klopt het natuurlijk op zich wel. Het symbool van de Illuminati is een pyramide met een oog in de top.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
oke, mijn fout
ik bedoelde de killuminati, dat zijn dus de goede mensen illuminati zijn de slechte mensen killuminati komt van kill the illuminati d8 ik anyway, het gaat ern iet om hoe ze genomed worden/ heten denk je dat er zulke goede mensen zijn die beter zijn dan normale mensen, wat ik uitgelegd heb
||
Citaat:
Wat zou een 'killuminati' een killuminati maken? Bereidheid tot goed doen? Of ook een soort fysieke superioriteit waarmee ze zich onderscheiden van anderen? Want als het alleen de bereidheid tot goed doen is, zou iedereen een killuminati kunnen zijn. In andere woorden: wat maakt je een (k)illuminati?
|
Oh nee hè? Ik ken van die gozertjes die de heletijd roepen dat illuminati een wereldwijde samenzwering is die de macht over wilt nemen.
Maar het lijkt me stug dat er een lading 'verlichte' en 'onverlichte' geesten zijn. Bovendien is het altijd de vraag of een 'verlicht' iemand de kans krijgt zich te uiten; als je als 'verlichte' op je 3e door hongersnood in Afrika ofzo sterft, heb je dus niet de kans gehad die 'verlichting' van jou te gebruiken. Die aantallen zullen dus stel dat het zo is nooit kloppend zijn.
||
Citaat:
![]() Op de achterkant van amerikaanse dollar biljetten staat dit symbool (niet eens onopvallend) afgedrukt. ![]() Een poosje terug was daar ook eens een documentaire over, waarschijnlijk op Discovery (wat je daar hoort moet je natuurlijk met een korreltje zout nemen, maar de afbeeldingen spreken wel voor zich, lijkt me). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik geloof er best in. Hoewel ik in aardig wat dingen geloof... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mensen die je 200% kunt vertrouwen en die NOOIt iets slechts doen. en ik denk dat ze DAAROM later fysieke superioteit krijgen. gemiddeld zijn er 40.000 van zulke mensen en als er een dood gaat dan wordt er weer een geboren. wanneer er niet 40.000 zijn betekent dat dat er niet genoeg goede mensen zijn en dan zal de wereld vergaan van corruptie en oorlog. ...denk ik tenminste
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik geloof er ergens weinig van.... ergens
dat van die 40.000 geloof ik totaal 100% niet. Maar dat Illuminatie er zijn en dus in geheim wereld controleren/sturen vind ik ergens wel reëel. Wat ik me dan af vraag... waarom laten ze Amerika dan hun gang gaan? - met een dergelijk machtsnetwerk kan Europa worden aangezet tot verzet ertegen waardoor Amerika dus neit naar Irak kan. Het zou niet in het voordeel van de Illuminatie zijn omdat Amerika in een autocratie verandert waarin dergelijke macht nogal verkleind wordt. Daarom lijkt het me dus niet dat ze bestaan. Maar als ik ooit cursus accountant of whatever heb gedaan dan ga ik wel als hobby op zoek naar Illuminatie ofzo.
||
Citaat:
![]() Ik geloof er niet in, ik vind het te ver gezocht en de term alleen al ligt slecht in de mond... "killuminati". Een vrij-metselaar heeft mij uitgelegd dat het er in de vrijmetselarij een deisme wordt aangehangen, dus geloven in God zonder dogma's. Ik zal nog eens vragen over duistere magie en macht etc... Mischien zijn er verkeerde conclusies getrokken doordat veel vooraanstaande burgers met macht (Clinton toch zelfs?) in de vrijmetselarij zitten dat men denkt dat de macht over de wereld in hun tempels wordt verdeeld. REIE
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zoiets als Lord of the Rings???
Met aan de ene kant de Orcs en aan de andere kant Elfen, mensen, dwergen en halflingen? (niet te vergeten de enten) Uhmmm neej sorry ik geloof daar niet zo in... net zo min als ik in highlander geloof ![]() Ik kan er nix aan doen maar dat mystieke maakt me altijd een beetje onserieus |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete illuminati a&m | 6 | 04-09-2013 08:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de Illuminati Inanis | 15 | 22-09-2007 20:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Illuminati Halogeen | 14 | 20-12-2004 19:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof jij? Zo ja wat dan? Verwijderd | 101 | 14-11-2004 09:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leuk weetje: Op kaartspel stonden terroristische aanslagen Dotcom | 33 | 16-04-2004 17:02 |