Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2002, 14:57
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
jaja eindelijk komt er weer es een Mortal Kombat uit en voor et eerst sinds tijden zit ik weer uit te kijken naar een spel uit de MK serie
maar ik vroeg me af: weet er misschien iemand wanneer dit spel uitkomt?? ik geloof iets van eind november, maar weet et niet zeker

Screenshots:







Nog meer 'fans'?

PS: weet er misschien ook nog iemand een goede online gamewinkel met (nederlandse) release dates voor PS2?
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2002, 15:01
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
voor welke platformen komt ie?
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 15:28
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Blizz schreef:
voor welke platformen komt ie?
alles geloof ik..de pisboks, gaystation, gayboy advanced en de gaycube.
jeah

ik ben een sukkoltje
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:12
Rioto
MK blijft vet ...weet nog goed dat ik voor het eerst MK 1 speelde....Fakking oldschool yeah
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:38
Verwijderd
whooo ziet er gaaf uit!

alstie uitkomt wil ik hem wel voor de PS2
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 13:33
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:

ik ben een sukkoltje
dat zou iedereen al opgevallen zijn maar goed jammer dat ie niet op de pc komt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 22:44
shao-kahn
Avatar van shao-kahn
shao-kahn is offline
oe oe
VET
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 00:39
Naz
Naz is offline
mortal kombat was altijd al me favo vecht serie

dt ziet er ook weer cool uit. Als een beetje strakke versie voor gc of gba komt koop ik um wel
__________________
So I cry, I pray and I beg
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:34
neilpryde
neilpryde is offline
Ja ik kijk ook erg uit naar dit spel, maar hij is verzet naar 14 FEBRUARI, op valentijndag dus. Helaas dat word nog heel lang w8en
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 20:23
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
neilpryde schreef:
Ja ik kijk ook erg uit naar dit spel, maar hij is verzet naar 14 FEBRUARI, op valentijndag dus. Helaas dat word nog heel lang w8en
bron?
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 21:15
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
street fighter ex schopt kont van mortal kombat serie. maar MK was wel doop raggen met de knoppen :>
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
street fighter ex schopt kont van mortal kombat serie. maar MK was wel doop raggen met de knoppen :>
mag ik even hartelijk lachen?

Op deze punten was Mortal Kombat superieur aan StreetFighter

- de graphics
- de sfeer
- gameplay
- de karakters
- de moves
- fatalities
- de graphics!
- de gameplay!

zo.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:43
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
http://ps2.ign.com/objects/016/016335.html

Expected Release
November 18, 2002
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 22:51
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ben niet zo'n MK fan. Eigenlijk helemaal niet zo'n Beat'm up fan. Tekken is de enige die ik echt serieus een keer bij een maat van me heb gespeeld. En dat had ik na een uur ook wel weer gezien.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 23:02
Rioto
street fighter en Mortal kombat zijn alle 2 belangrijk geweest voor m,n opvoeding dus ik trek geen partij
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 14:45
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Maypole schreef:
street fighter en Mortal kombat zijn alle 2 belangrijk geweest voor m,n opvoeding dus ik trek geen partij
ik wel
duidelijk MK

(2 opleidingen verziekt omdat er in het Zadkine rokershol een Mortal Kombat Trilogy arcade kast stond )

hoewel ik wel nog steeds dr van baal dat ze m'n fav. karakter uit MK2 nooit hebben meegenomen in de vervolgen.

Barakka! met die messen in z'n armen..
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:21
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
klopt, MK hoort bij je opvoeding

als ik iets dood heb gespeeld op mijn MegaDrive
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:47
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
ik speel af en toe nog Mortal Kombat II en Ultimate Mortal Kombat 3 met arcade emulator (voor het echte speelhal gevoel ) toch moet ik toegeven zoals GRRR al zei.. Street Fighter Alpha 3 en Street Figher EX 2 plus zijn erg dope

Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 16:50.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2002, 17:43
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
ik las net op een paar MK: DA fansites dat ie in Amerika al binnen is/in de winkels ligt
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:56
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
)
*
hoewel ik wel nog steeds dr van baal dat ze m'n fav. karakter uit MK2 nooit hebben meegenomen in de vervolgen.

Barakka! met die messen in z'n armen..
Mortal Kombat Gold --> Dreamcast heb ik, inklusief Baraka in 3D jeah, vet koel is dat.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 23:20
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
Mortal Kombat Gold --> Dreamcast heb ik, inklusief Baraka in 3D jeah, vet koel is dat.


darn... :\
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 23:40
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
eXo schreef:
mag ik even hartelijk lachen?

Op deze punten was Mortal Kombat superieur aan StreetFighter

- de graphics
- de sfeer
- gameplay
- de karakters
- de moves
- fatalities
- de graphics!
- de gameplay!

zo.
aah ga toch weg man :]

graphics van sf ex waren ook doop, gewoon andere stijl. sfeer in mk was wel beter. de gameplay van alle mk series waren maar een beetje hetzelfde gebleven terwijl sf ex echt met super technische shit kwam aanzetten, voor elke move had je een countermove dus gameplay en moves waren superieur bij sf ex. fatalities heersten wel in MK bla bla de rest :]
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 23:52
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
GRRR schreef:
aah ga toch weg man :]

graphics van sf ex waren ook doop, gewoon andere stijl. sfeer in mk was wel beter. de gameplay van alle mk series waren maar een beetje hetzelfde gebleven terwijl sf ex echt met super technische shit kwam aanzetten, voor elke move had je een countermove dus gameplay en moves waren superieur bij sf ex. fatalities heersten wel in MK bla bla de rest :]
aah ga toch weg man =] MK is het toppunt van 1337-heid.

en ik kan niet wachten tot ie uitkomt
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 11:12
Bad-Taste-Bear
Avatar van Bad-Taste-Bear
Bad-Taste-Bear is offline
mk1 roeleerde toch nog steeds het meest
__________________
Weet je wat het is:1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen//
Ze beginnen altijd het journaal met ‘goede avond’ en leggen daarna uit waarom het niet zo is
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 13:14
Verwijderd
Hópen dat-ie voor de PC ook uitkomt. En hópen dat je 'm via TCP/IP kunt spelen :>
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2002, 14:16
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
leuk spel om te huren voor een weekje
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 11:46
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
neilpryde schreef:
Ja ik kijk ook erg uit naar dit spel, maar hij is verzet naar 14 FEBRUARI, op valentijndag dus. Helaas dat word nog heel lang w8en
klopt ja, tis nu officieel

nouja wordt toch nog een heftige valentijnsdag dan
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 12:14
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
mensen met een "illegale" x-box kunnen 'm al spelen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 17:11
neilpryde
neilpryde is offline
Ja als ik wil ken ik um ook gaan spelen binnekort, haal een freeloader voor me gamecube en importeer dat spel, want als het goed is komt ie wel in japan en de VS uit (zoals altijd).

Trouwens nog een stoer bericht

Metroid prime komt ook nog een paar maanden later dan verw8.

In japen ligt ie er al en de VS ook bijna, hoe ken het dat Nintendo er zolang over doet het spel hier uit te brengen, ze stellen europa altijd achter en dat irriteerd me echt heel erg.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 17:27
Verwijderd
MK beter dan SF, oh please! Dat zeggen alle wankers die niet kunnen winnen met SF
En als het echt zo was, moet je me toch echt verklaren waarom SF zoveel keer succesvoller is, tot op de dag van vandaag. En speel eens een keer Capcom vs SNK 2, spoel daar je mond maar eens even mee . Gameplay van dat spel schopt MK kont, zoals GRRR al zei, je hebt countermoves, varierende grooves enz. waarbij 100 hit combo's mee mogelijk zijn. Geloof me maar, dat is toch echt een stuk anders dan buttonbashen, dat zijn like ik-heb-15-handen-nodig-moves. SF schopt kont, harder dan MK. MK was wel okay, maar SF _blijft_ okay in mijn boekje. Die EX meuk enzo vind ik overigens niet echt zo toppie, beat 'm ups zijn het leukst in 2d op VF na .

</SF fanboy>

speel overigens ook eens x-men vs sf, dat is echt de ultieme arcade topper

Laatst gewijzigd op 22-11-2002 om 17:30.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 18:09
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
mja 2d is idd beter als het om streetfighter gaat ik heb hier Vampire Saviour 2 , Marvel Vs. Capcom , Street Fighter Alpha 3 ... stuk voor stuk lekkere spellen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:18
neilpryde
neilpryde is offline
Nou ik vind dat je sf en mk niet mag vergelijken. Mk was veel geweldadiger en was leuk om een goed agressie mee te verliezen en sf was gewoon cool. Ook had je bij mk veel meer moves.

Capcom vs nsk, poep toch op man, dat spel heeft een besturing van niks.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:47
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Zeker stoer!
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 11:10
Rioto
Ik heb alles even op een rijtje gezet en ik kies ook voor ST .... captain Guile GO!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
neilpryde schreef:

Capcom vs nsk, poep toch op man, dat spel heeft een besturing van niks.
Duidelijk 2 linkerhanden --> .
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:18
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
prototype schreef:
Duidelijk 2 linkerhanden --> .
word
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2002, 19:41
neilpryde
neilpryde is offline
Weles op de gamecube gespeeld?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:45
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Cool, Mortal Kombat is echt cool...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 17:27
Verwijderd
Citaat:
neilpryde schreef:
Weles op de gamecube gespeeld?
Wel eens op dreamcast/ps2/speelkast gespeeld ?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 22:05
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:
MK beter dan SF, oh please! Dat zeggen alle wankers die niet kunnen winnen met SF
En als het echt zo was, moet je me toch echt verklaren waarom SF zoveel keer succesvoller is, tot op de dag van vandaag. En speel eens een keer Capcom vs SNK 2, spoel daar je mond maar eens even mee . Gameplay van dat spel schopt MK kont, zoals GRRR al zei, je hebt countermoves, varierende grooves enz. waarbij 100 hit combo's mee mogelijk zijn. Geloof me maar, dat is toch echt een stuk anders dan buttonbashen, dat zijn like ik-heb-15-handen-nodig-moves. SF schopt kont, harder dan MK. MK was wel okay, maar SF _blijft_ okay in mijn boekje. Die EX meuk enzo vind ik overigens niet echt zo toppie, beat 'm ups zijn het leukst in 2d op VF na .

</SF fanboy>

speel overigens ook eens x-men vs sf, dat is echt de ultieme arcade topper
Pffff.


MK is gewoon cooler, SF zag/ziet er nerdy uit. Ik moet wel zeggen dat ik alleen die hele oude, dus deel 1 tot en met 3 heb gespeeld, en een stuk of twee streetfighters.
Dat 3d lijkt me inderdaad ook niks, 2d = oldschool
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 15:31
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Ha heb hem al voor mn ps2. hij ruled vet man.
jammer alleen dat mn favo character er niet is: lui king

jullie denken hoe kom ik er aan: heb hem gedownd en mn ps2 is omgebouwd
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 15:32
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Heb hem al 3 dagen
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 19:17
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Liem, volgens mij lul je vet, je weet nie eens waar je de game kan downloaden en de rip werkt toch niet
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 21:24
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Liem, volgens mij lul je vet, je weet nie eens waar je de game kan downloaden en de rip werkt toch niet
HUISMAN JE WORD ME ECHT TE IRRI
DENK DAT IK MAAR EEN ANDERE NAAM MAAK, KAN IK JOU WEER GAAN LULLEN
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 21:32
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
He huisman volgens mij ben jij op elj forum wel te vinden, kan gewoon niet aan je ontsnappen mits ik een schuilnaam heb

wat d8 je van tha_tran
haha
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 00:12
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
liem schreef:
Ha heb hem al voor mn ps2. hij ruled vet man.
jammer alleen dat mn favo character er niet is: lui king
Als het je favoriete character is, schrijf dan in ieder geval z'n naam goed...
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 12:28
majin_dabura
majin_dabura is offline
Ik ben wel weer es toe aan een Mortal Kombat, vroeger op me Megadrive had ik Deel 1 en 2, voor al deel 2 was echt supervet met karakters zoals Barakka, Mileena, Kung Lao, Lui Kang etc. Ook de voor-eindbaas Kintaro was gewoon te meesterlijk! Deel 3 had ik nog een aantal keer gehuurd maar daarna ben ik afgehaakt van MK...en dan na al die jaren komt Deadly Alliance .

Voorlopig ziet de titel er in elk geval scherp en mooi uit en ken volgens mij qua graphics makkelijk concurreren met Virtua Fighter 4 en DOA3. De gameplay is in elk geval wel wat veranderd, zo schijn je nu te vechten met verschillende soorten vechtstylen uit Japan. Ook de fatalyties zitten er weer in gelukkig, zo had ik pas een filmpje gedownload waarbij Sub-zero het skelet van Scorpion eruit trok .

Alleen jammer dat ie is uitgesteld want ik had me er toch wel aardig op verheugd...
__________________
The demon lord
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 17:27
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
majin_dabura schreef:
Ik ben wel weer es toe aan een Mortal Kombat, vroeger op me Megadrive had ik Deel 1 en 2, voor al deel 2 was echt supervet met karakters zoals Barakka, Mileena, Kung Lao, Lui Kang etc. Ook de voor-eindbaas Kintaro was gewoon te meesterlijk! Deel 3 had ik nog een aantal keer gehuurd maar daarna ben ik afgehaakt van MK...en dan na al die jaren komt Deadly Alliance .

Voorlopig ziet de titel er in elk geval scherp en mooi uit en ken volgens mij qua graphics makkelijk concurreren met Virtua Fighter 4 en DOA3. De gameplay is in elk geval wel wat veranderd, zo schijn je nu te vechten met verschillende soorten vechtstylen uit Japan. Ook de fatalyties zitten er weer in gelukkig, zo had ik pas een filmpje gedownload waarbij Sub-zero het skelet van Scorpion eruit trok .

Alleen jammer dat ie is uitgesteld want ik had me er toch wel aardig op verheugd...
over de graphics heb ik verschillende meningen gehoord... zo lees ik in de meeste previews dat de graphics het slechtste punt zijn van de game. Dat je per character 3 verschillende vechtstijlen kan kiezen klopt... en dat is natuurlijk wel gaaf
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 18:32
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
majin_dabura schreef:
Ik ben wel weer es toe aan een Mortal Kombat, vroeger op me Megadrive had ik Deel 1 en 2, voor al deel 2 was echt supervet met karakters zoals Barakka, Mileena, Kung Lao, Lui Kang etc. Ook de voor-eindbaas Kintaro was gewoon te meesterlijk! Deel 3 had ik nog een aantal keer gehuurd maar daarna ben ik afgehaakt van MK...en dan na al die jaren komt Deadly Alliance .

Voorlopig ziet de titel er in elk geval scherp en mooi uit en ken volgens mij qua graphics makkelijk concurreren met Virtua Fighter 4 en DOA3. De gameplay is in elk geval wel wat veranderd, zo schijn je nu te vechten met verschillende soorten vechtstylen uit Japan. Ook de fatalyties zitten er weer in gelukkig, zo had ik pas een filmpje gedownload waarbij Sub-zero het skelet van Scorpion eruit trok .

Alleen jammer dat ie is uitgesteld want ik had me er toch wel aardig op verheugd...
De Megadrive had ook de streets of rage spellen, die waren echt meesterlijk. Street Fighter op de Megadrive ook.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 22:15
1234RE/\/\C0
Avatar van 1234RE/\/\C0
1234RE/\/\C0 is offline
Jammer dat ie niet voor de comp uitkomt
dan maar Roms zoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke games heb je allemaal?
Muzzle
40 27-09-2005 16:26
Software & Hardware [Torrent] Mortal Kombat: DA {PAL}
Motaro
2 03-09-2005 18:42
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Games Tekken 4... meesterlijk
Diablos
30 17-02-2003 20:26
Games Games: 2002 Releases
NightmareZ
15 29-08-2002 09:59
Games Mortal Kombat
Mortal KOmbat
32 13-08-2002 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.