Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2002, 19:21
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Wat bepaald jouw lifestyle? Sommige mensen leven voor muziek, anderen vinden kleding erg belangrijk..anderen geld..

wat vind jij belangrijk in jouw leven en wordt je leven enigzins door bepaald.


*oude topic van ninnoc, maar vond dat dat wel mocht*
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2002, 19:32
Verwijderd
weet ik niet eigenlijk ik denk tog weer heerlijk orgineel m'n familie en vrienden
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:35
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
hmm. denk niet dat ik speciaals ergens voor leef. Vind veel dingen leuk en belangrijk, maar niet superoverdreven.

Muziek bijvoorbeeld vind ik leuk, word ik vrolijk van, maar ik leef er niet voor. Tja en verder Stiekem denk ik wel dat geld heel belangrijk voor me is, echt een obsessie :\ Maar dat is stom
en kleding enzo, nou.. behalve internet, muziek en geld is er niet zoveel in mijn leven
Ja behalve vrienden Maar daar twijfel ik een beetje over.
nouja, blaat
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Mn plekje in deze wereld vinden.
En liefde.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:48
Verwijderd
Leven: Vrijheid en vrienden.
Lifestyle: Vrienden.

Jup, ik geil op cliche's.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:48
Dwarfie
Dwarfie is offline
Vrienden en familie enzo natuurlijk, maar dat geldt denk ik voor iedereen wel.

Voor mij is geld ook wel heel belangrijk, dat is waar ik nu voor studeer. Ik was deze studie ook nooit gaan doen als ik niet gegarandeerd was van een topsalaris met goede carrièremogelijkheden.
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:04
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
mijn familie & vrienden en muziek

ben de hele dag bezig met die 3, zonder die dingen zou ik kapot gaan..
__________________
Ooh-la-la.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:05
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
vooral het vinden van mijn draai in het leven..
en muziek is niet iets wat ik wil bereiken, maar wel belangrijk in mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:10
DaKonium
Avatar van DaKonium
DaKonium is offline
*kuch* het is de combinatie die het geheel maakt

met alleen muziek bijvoorbeeld zou ik niet kunnen leven, maar zonder muziek en met familie/vrienden ook niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:15
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Roos)

Het belangrijkst is natuurlijk mijn familie en m'n vrienden. Lekker cliché, maar waar. Verder ben ik echt een genieter van kleine dingetjes. Terrasjes in de zon etc. Ja ik kick wel op de zon, daar kan ik echt energie uit halen. Als de zon schijnt, is mijn dag gelijk goed. Zodra het lekker weer is ben ik buiten, op het strand, in de tuin, in de stad, wherever Daarom hou ik absoluut niet van die fucking koude winter. Veel te donker. Maar dat is niet het belangrijkst in m'n leven. Ik zou niet zonder die kleine feelgood momenten kunnen, dat je elkaar soms aankijkt en je gewoon TOP voelt. Maar ja, dat heeft ook met vrienden te maken. Ben nogal een gezelligheidspersoon, in m'n eentje op een eiland zou ik gek worden.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:18
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Mensen leven om voor te planten.
totally agree with it



en bij mij is muziek het allerbelangrijkst, mn vrienden, en mijn uitgaansplek.
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:24
Mysterons
Mysterons is offline
liefde, toneel, muziek
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:28
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Familie en echte vrienden natuurlijk.
Voorderest natuurlijk geluk.

Dus ik leef voor geluk, genieten van het leven in een bepaalde mate.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:29
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
m'n vriend
vrienden, maar vooral "er kunnen zijn voor iemand". Mensen kunnen steunen en helpen. Klaar staan voor iemand.

Verder vind ik muziek ook erg belangrijk en creativiteit natuurlijk. Mijn eigen en die van anderen.
__________________
Today I introduced myself to my own feelings
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:34
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
ik wil carierre maken, op een of andere manier mezelf bewijzen (tov wie, geen idee, misschien wel het meeste voor mezelf), maar ook gelukkig zijn, dan rest alleen nog de vraag wat gelukkig zijn is.. maar goed.

Geld is belangrijk voor me, maar niet alles, wat ik wel graag wil is een persoon in de nabije omgeving die me volkomen begrijpt etc, vrienden zijn dus belangrijk..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:55
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
vrienden en zuipen
onlosmakelijke (en perfecte) combinatie
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:55
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
muziek en vrienden
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:13
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
vrienden op nr 1, die zijn echt alles voor me
familie ook natuurlijk, liefde, geluk, succes enz.

en idd wat roos ook al zei, de kleine dingetjes, maar die hangen samen met bovengenoemde waarden
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-12-2002, 21:15
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
vriendschap en liefde.
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution

Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 21:29.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:16
STP
Avatar van STP
STP is offline
liefde en (liefde vóór) muziek
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:20
attrib
Avatar van attrib
attrib is offline
Muziek --> elke dag wel uren en tiz mijn vorm van ontspanning.

Vrienden --> Alleen zijn maakt je alleen maar gek en met vrienden kun je lachen en alle andere dingen die net zoals in een soap aanwezig zijn.

Skateboarden --> is bij mij een middel om 'nuchter' te worden en de vrijheid krijgen die ik nodig hep. Kan er vaak ook m'n agressie mee stimuleren .

Uitgaan --> waar de vrienden en muziek aanwezig zijn. Je kan er uitleven en veel bijpraten en mensen ontmoeten. Superrr dus!


En zoals Menniz zegt.. ik leef voor de plezier.
Iets groots bereiken is voor mij niet weggelegd en studeren is ook een keerpunt
__________________
Subba Subba!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:51
Verwijderd
Muziek(luisteren, concerten, uitgaan)
Vrienden
Familie

Wat me gelukkig maakt, zijn vooral de kleine mooie momenten, zoals lammetjes die net geboren zijn, en heel lief hupsen achter mijn huis....

Of sneeuw die lang en mooi blijft liggen...

Of een lief kaartje van die bepaalde persoon..

Enzo.

oh maar dit hierboven was best offtopic.naja sorry dan.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:52
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
liefde
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:02
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
Mensen leven om voor te planten.
Is dat een hint?


Uh, het belangrijkste in mijn leven is dat ik ademhaal enzo, en verder een beetje gelukkig wezen dat is ook wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:05
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
momenten van intens geluk en dat kan ik door verschillende dingen hebben, door chiche dingen als liefde, vrijheid, vrienden en familie maar ook door dingen als muziek, tijdens het paardrijden en heel vaak om 'stomme' dingen als dat de zon zo mooi op de regendruppels op de blaadjes schijnt, of dat de lucht zo helder en fris is ofzow...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2002, 22:28
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
liefde, (das ook vrienden eigenlijk) en muziek
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 00:42
Verwijderd
Studie.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 00:54
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
liefde & muziek.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 01:04
Aéquitas
Aéquitas is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(Roos)

Het belangrijkst is natuurlijk mijn familie en m'n vrienden. Lekker cliché, maar waar. Verder ben ik echt een genieter van kleine dingetjes. Terrasjes in de zon etc. Ja ik kick wel op de zon, daar kan ik echt energie uit halen. Als de zon schijnt, is mijn dag gelijk goed. Zodra het lekker weer is ben ik buiten, op het strand, in de tuin, in de stad, wherever Daarom hou ik absoluut niet van die fucking koude winter. Veel te donker. Maar dat is niet het belangrijkst in m'n leven. Ik zou niet zonder die kleine feelgood momenten kunnen, dat je elkaar soms aankijkt en je gewoon TOP voelt. Maar ja, dat heeft ook met vrienden te maken. Ben nogal een gezelligheidspersoon, in m'n eentje op een eiland zou ik gek worden.
Damn Roos jij verwoord echt precies mijn gedachten... nou ja op dat op de zon kicken na dan Zomer en winter hebben beide hun charmes. 1 ding wil ik er nog wel aan toevoegen positieve instelling die wil ik nooit kwijt is ergens toch wel mijn beste eigenschap,kan soms enorm klagen over dingen maar over het algemeen heb ik toch wel vreselijk veel lol in mijn leven... alleen ik ben als Tom Cruise in Jerry Maguire ik ben slecht in alleen zijn... maar dat gaf jij ook al aan Ben je toevallig ook een leeuw???
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 06:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Muziek, dat is niet iets waar ik later echt iets mee wil doen, maar het is op dit moment wel mn belangrijkste uitlaatklep voor zowel vrolijkheid en geluk als wanneer ik down ben.
Verder kleding.. het maken / verbouwen / bij elkaar combineren ervan. Maar ik vind het leuker om dat voor andere mensen te doen, want de laatste tijd wil ik helemaal niet meer opvallen.. Meestal draag ik nu gewoon een spijkerbroek met een zwart shirt erboven..
Gedichten zijn ook erg belangrijk voor mij. Is gewoon iets van mezelf waarmee ik kan zeggen wat ik wil zeggen.. omdat ik vaak nogal moeite heb bepaalde dingen uit te leggen. Hiermee gaat dat beter. Ik ben me er ook wel in gaan verdiepen. In de stijlen van anderen, omdat je daar ook weer van leert.
Personen kunnen me niet zoveel meer interresseren de laatste tijd. Mn familie niet omdat ik daar geen zinnig woord mee kan wisselen.. Ik kan mn mening niet geven of het wordt de grond in gestampt. Mn vrienden.. tja.. Ik zal er vast wel iets aan hebben.. ben ik iig niet helemaal alleen enzo. Maar echt serieus helpen ze me nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 06:18
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn familie, vriend, vrienden, muziek, internet (ja kan het ook niet helpen), fotograferen, tekenen en geld ook een beetje
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 08:46
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Mn plekje in deze wereld vinden.
vind ik wel een mooie
en (o cliche) liefde en het zou fijn zijn om iets te bereiken.
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 09:11
a new noise
a new noise is offline
Ik leef voor mijn snode plannen op wereldoverheersing.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 09:31
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Muziek (luisteren, draaien, maken, uitgaan)
En misschien ooit ook wel liefde maar op dit moment niet
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 10:33
Morphia
Avatar van Morphia
Morphia is offline
Dat vind ik eigenlijk twee totaal verschillende vragen:

- Wat is het belangrijkst in jouw leven?

Dat de zon op blijft komen, dat de zee blijft stromen, dat rozen blijven bloeien en dat ik dat kan blijven zien. Ik wil kunnen verdrinken in mooie dingen. Liefde. Maar ook lijden, sterker worden. Veel dingen leren. Zelfexpressie, Liefde, nog een keer.

- Wat bepaalt jouw lifestyle?

Ten eerste denk ik emoties en filosofie. Ten tweede fantasie. Ten derde kleding en muziek. Ten vierde confrontatie en ten vijfde mensen.
__________________
I hide my soiled hands behind my back.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 10:45
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
mijn familie, vrienden, m'n vriend.
En verder vind ik kleding minder belangrijk, maar t draagt toch wel zijn steentje bij.. Muziek natuurlijk, dat is toch wel erg belangrijk.. Niet alleen zomaar het luisteren ervan, maar ook t gevoel dat een bepaalde band je geeft.. En natuurlijk lol maken.. lekker naar een concertje gaan of een coole kroeg die jouw muziekstijl ongeveer draait.

en k wil toch ook wel een bepaalde rol in m'n leven hebben, ik wil nuttig zijn voor de maatschappij, ook al is het maar voor 1 miljardtste deel.. dat maakt me niet uit. Als ik andere mensen goed kan doen, graag.

Verder is liefde ook erg belangrijk in m'n leven, ik kan er niet veel woorden aan geven. t Gevoel dat iemand belangrijk is voor me, maar ook het gevoel dat de ander belangrijk is voor mij.. dat is mooi.. je voelt iets speciaals, iets heel moois voor iemand, en hij voelt precies hetzelfde voor jou.. geweldig toch..?! Maar die liefde hoeft niet van 1 speciaal iemand te komen of voor 1 speciaal iemand te zijn.. je kunt een bepaalde hobby met liefde uit oefenen, de liefde die je hebt voor je ouders, je vrienden...

Mijn leven word voor een deel bepaald door mijn omgeving (ouders, vriend, vrienden) maar een ander deel ligt totaal bij mezelf.. Ik ben emotioneel een extreem mens, dat wil zeggen dat ik altijd heel veel voel; of ik voel me heel erg gelukkig en blij, of ik ben erg chagrijnig n ik voel me klote en / of verdrietig en / of onzeker.


ik luister maar bepaalde muziek (iets dat niemand van me af kan pakken) en ik ga natuurlijk veel naar concertjes.. Ik ben iemand die veel praat, over moeilijke dingen, maar ook over koetjes en kalfjes.. t boeit niet, als ik het maar gezellig heb!

Goh, ik zit vandaag op de typstoel..?!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2002, 11:14
Black Bird
Black Bird is offline
Wat mijn lifestyle bepaalt (d?) durf ik niet te zeggen. Met zekerheid, zeg maar.

Wat voor mij het belangrijkst is in mijn leven.. Dat de mensen waar ik om geef zich gelukkig voelen. Ik kan er niks aan doen, maar ik kan me gewoonweg niet goed voelen als iemand die belangrijk voor me is zich niet goed voelt..
Muziek is erg belangrijk voor me, maar ik vind het belangrijker dat ik mezelf een plekje kan geven in de wereld. Misschien is voor mij alles en plekje geven wel het belangrijkst.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 12:45
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
Eindelijk, eindelijk!

Neuk me toch eens eXo!
volgens mij zie ik hier iets opbloeien
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 13:23
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
zonder twijfel mijn vrienden. Tis een cliché, maar wel waar. Mijn vrienden betekenen heel veel voor mij. Op twee staat muziek. Ik wil als t ff kan constant muziek om me heen hebben...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 14:53
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Li)
Eigenlijk zijn heel veel dingen belangrijk voor mij:
Natuurlijk familie en vrienden (hoewel ik deze vaak gruwelijk verwaarloos )liefde, gezondheid, maar ook veel bereiken in het leven (goede baan, veel geld verdienen en veel en dure dingen kunnen kopen).

Daarnaast zijn de momenten die Roos al beschreef ook heel belangrijk, net zoals school en m'n sport en de daarbij behorende ervaringen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 14:58
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
m'n lief (enfin, liefde in het geheel)
muziek
vrijheid
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:29
~Golvend Badeendje~
Avatar van ~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Het belangrijkste in mijn leven is....

Mijn familie
Mijn vrienden
Mijn vriend
Mijn 2 verzorgpony's
Een goed onderdak hebben
School
Mijn weg vinden
__________________
They hit you with a prettystick
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:37
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
a new noise schreef:
Ik leef voor mijn snode plannen op wereldoverheersing.
Offtopic: [Evil, geniepig, onderdanig stemmetje]Baas, baas, ik heb de plannen verder uitgewerkt.[/Evil]
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:40
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Offtopic: [Evil, geniepig, onderdanig stemmetje]Baas, baas, ik heb de plannen verder uitgewerkt.[/Evil]
goed werk Ninh Laden
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:46
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
a new noise schreef:
Ik leef voor mijn snode plannen op wereldoverheersing.
'hey, what are we going to do today, Brain?'
'The same as we do every day, Pinky; try to take over the world'

ontopic:
belangrijk voor mijn leven is veel communiceren en vriendschap.
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:50
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
nog een aanvulling: ook m'n lifestyle wordt bepaald door muziek...der gaat veel tijd in zitten en ik zet er ook best veel dingen voor opzij...
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:26
dreadlocks
Avatar van dreadlocks
dreadlocks is offline
vrijheid. heb ik niet voldoende vrijheid, dan wil mensen nogal eens 'aanvallen'. voor de rest muziek, m'n moeder en m'n vriend =)
__________________
http://blacklight7.compelled.net
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatieproblemen
suvannah
268 13-04-2012 22:36
Levensbeschouwing & Filosofie Vragen aan gelovigen
Juli-tje
35 23-02-2006 19:31
Liefde & Relatie liefdes spreukjes?
DigitalWorld
22 09-11-2004 21:39
Levensbeschouwing & Filosofie wat is jullie geloof?
Verwijderd
154 01-03-2003 12:13
Lifestyle wat is het belangrijkst in jouw leven?
Ninnoc
28 06-04-2002 20:14
ARTistiek vriendschap is een illusie (verhaaltje)
dreamer
16 05-04-2002 16:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.