Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 11:10
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
meelopers zijn zielig, ze dragen kleren omdat anderen die persoon dan leuker vinden omdat hij die kleren draagt dat is toch gelul, ik draag gewoon wat ik leuk vindt, als iemand anders het niet leuk vindt, lekker boeiend hij hoeft er toch niet mee te lopen. maar goed das mijn mening

wat ben jij?
en hoe denk je er zelf over?
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 11:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 11:11
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
mag deze dicht?
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:14
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
mag deze dicht?
want? het is een doodnormale vraag en dit gaat over je levenstijl dus kan hij open blijven
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:16
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
want? het is een doodnormale vraag en dit gaat over je levenstijl dus kan hij open blijven
Ik denk eigenlijk niet dat er iemand al toegeven dat hij/ zij een meeloper is.
Echt veel interessante antwoorden zul je dus niet krijgen.
Ik kijk het even aan, als hier leuke antwoorden op komen laat ik hem wle open anders doe ik hem toch dicht.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:17
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik denk eigenlijk niet dat er iemand al toegeven dat hij/ zij een meeloper is.
Echt veel interessante antwoorden zul je dus niet krijgen.
Ik kijk het even aan, als hier leuke antwoorden op komen laat ik hem wle open anders doe ik hem toch dicht.
Mensen durven niet meer voor hun mening uit te komen en dat slaat gewoon nergens op, als er geen leuke antwoorden op komen mag je hem nog steeds niet sluiten, hij zakt vanzelf wel, als je over elk topic zo denkt van als er geen leuke reacties komen sluit ik um, dan kun je dus alle topics met minder leuke reacties wel sluiten.
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:20
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Eigenlijk is iedereen een meeloper je koopt toch altijd iets dat in de winkel is en dus 'in' is. De 1 wat meer dan de ander
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:21
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:
Eigenlijk is iedereen een meeloper je koopt toch altijd iets dat in de winkel is en dus 'in' is. De 1 wat meer dan de ander
neej eigenlijk niet, je koopt een broek, omdat je um ergens anders gezien hebt en je vindt hem zelf leuk, dat vindt ik dat toch eerder een vorm van meelopen maar zelf leuk vinden dan meelopen omdat anderen het leuk vinden
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:25
Verwijderd
"kijk mij stoer zijn ik ben toch wel helemaal mezelf"



Ik heb wel een eigen stijl..als je dat zo zou willen noemen..al ben ik lang niet de enige die ongeveer dezelfde kleding draagt...Ik ga niet lopen roepen dat ik me d'r niks van aantrek wat anderen van m'n kleding vinden, de mening van m'n vrienden heeft wel degelijk een invloed op m'n kledingkeuze. (al is het niet zo dat ik dingen ga dragen omdat ze het mooi vinden terwijl ik het zelf niks vind, eerder zo dat ik bepaalde dingen niet koop als ze het echt niks vinden) .. Al komt het eigenlijk zo goed als nooit voor dat ik iets geweldig vind terwijl m'n vrienden het niks vinden..

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:37
Verwijderd
Meeloper ben ik niet,
maar ik en m'n vriendin kijken wel naar elkaar eigenlijk, maar of je dat meeloper kan noemen weet ik niet, ik denk het niet.

Ik draag gewoon wat ik tegenkom in een winkel (kraam/schroothoop/whatever) en als ik dat leuk vind, koop ik het.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:40
Verwijderd
Ik let niet op mn vriendinnen.. niet echt iig.. ze hebben een heel andere kledingsmaak/stijl, dus ik trek me er nix van aan of ze mn kleding nou wel of niet leuk vinden.. maar als ze zeggen dat iets me niet staat, vanwege de kleur ofzo, dan let ik daar wel een beetje op
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:04
shanli
shanli is offline
Citaat:
Glow schreef:


Ik heb wel een eigen stijl..als je dat zo zou willen noemen..al ben ik lang niet de enige die ongeveer dezelfde kleding draagt...Ik ga niet lopen roepen dat ik me d'r niks van aantrek wat anderen van m'n kleding vinden, de mening van m'n vrienden heeft wel degelijk een invloed op m'n kledingkeuze. (al is het niet zo dat ik dingen ga dragen omdat ze het mooi vinden terwijl ik het zelf niks vind, eerder zo dat ik bepaalde dingen niet koop als ze het echt niks vinden) .. Al komt het eigenlijk zo goed als nooit voor dat ik iets geweldig vind terwijl m'n vrienden het niks vinden..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:04
Verwijderd
ik ben een meeloper optima forma.
proud to be a meeloper



wie gaat er nou over zichzelf zeggen dat ie meeloper is?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:08
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
crazylou schreef:
ik ben een meeloper optima forma.
proud to be a meeloper



wie gaat er nou over zichzelf zeggen dat ie meeloper is?
mensen zijn bang voor negatieve reacties dus zullen dat nooit doen stelletje
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:13
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
Mensen durven niet meer voor hun mening uit te komen en dat slaat gewoon nergens op, als er geen leuke antwoorden op komen mag je hem nog steeds niet sluiten, hij zakt vanzelf wel, als je over elk topic zo denkt van als er geen leuke reacties komen sluit ik um, dan kun je dus alle topics met minder leuke reacties wel sluiten.
Nee dit zeg ik omdat een onderwerp wel discussierbaar moet zijn.
Als iedereen alleen maar Nee blijft antwoorden tsja, dan is het hele nut van een topic weg. Maar er ijn nu genoeg goede reacties dus punt van sluiten is al helemaal niet meer van belang.
(discussierbaarheid van topic geld niet voor elk topic, denk aan wat heb je aan, waar vind ik enz.)
Kortom er moet meer op kunnen worden beantwoord als ja of nee. staat ook in de Faq.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:18
Verwijderd
Ik weet niet of ik een meeloper ben.. In sommige dingen wel, in kleding steeds minder. Ik vind het altijd nog wel belangrijk wat anderen ervan vinden, maar het is niet zo dat ik daarom precies hetzelfde ga dragen, of iets niet aantrek omdat ik negatief commentaar krijg.. (Hoewel, soms ook weer wel, hangt ervanaf hoe belangrijk die persoon voor mij is.. :/) Misschien ben ik wel een meelopertje, maar ik stoor me er niet aan, en probeer mensen niet te kopieren, ik hou mijn eigen stijl, dus pik overal iets uit wat ik leukvind, maar of dat nou het typische gedrag van een meeloper is.. Ik weet het echt niet.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Jaa ik ben een meeloperrrr
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:40
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Roos schreef:
Jaa ik ben een meeloperrrr
nu nog onderbouwen en ik zou je post overwegen serieus te nemen
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:41
Verwijderd
Ik ben geen meeloper als in: ik wil alles wat iedereen heeft. Want wat iedereen (als in: wat in de mode is tegenwoordig) heeft vind ik gewoon niet leuk, het is mijn smaak/stijl niet. Ik kijk wel vaak naar wat anderen aan hebben in de gelegendheden waar ik vaak kom, concertzaaltjes enzo. Want daar lopen mensen met een beetje dezelfde soort stijl als ik. Ik kijk daar zo'n beetje naar wat ik leuk vind staan bij iemand en dan kijk ik of het bij mij ook cool staat, en als dat niet zo is draag ik het niet, als het wel zo is, dan draag ik het. Niet omdat iedreen het daar aanheeft, maar omdat ik het dus cool vind staan bij mezelf. Ik ga niet bij alles wat ik cool vind staan bij iemand kijken of het ook coolbijmij is, want ik vind spijkerrokjes met leuke gympen heel leuk staan bij de meeste meiden, maar ik weet dat ik me daar niet goed in voel omdat ik mn benen enzo haat, dus dan laat ik het ook maar zitten. Ik doe dus niks aan waar ik van weet dat ik me er ongemakkelijk in zal voelen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-01-2003, 12:47
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
danique2 schreef:
*knip*
doe zulke uitingen even ergens anders pls
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:47
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
doe zulke uitingen even ergens anders pls
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:33
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
meelopers zijn zielig, ze dragen kleren omdat anderen die persoon dan leuker vinden omdat hij die kleren draagt dat is toch gelul, ik draag gewoon wat ik leuk vindt, als iemand anders het niet leuk vindt, lekker boeiend hij hoeft er toch niet mee te lopen. maar goed das mijn mening

wat ben jij?
en hoe denk je er zelf over?
hoe denk ik erover? in elk geval denk ik wel dat dit een slecht begin is van een topic. Als jij het zo stelt en meteen al zegt 'meelopers zijn zielig' en dan ook nog met zo'n argumentatie zal niemand zeggen een meeloper te zijn (bovendien als je een meeloper bent zeg je geen ja want de personen waarmee je mee loopt zeggen ook geen ja)
Als je een goede discussie wil starten kan je je beter neutraal houden eerst.

Dit komt een beetje over als 'kijk mij cool zijn'
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:37
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
meelopers zijn zielig, ze dragen kleren omdat anderen die persoon dan leuker vinden omdat hij die kleren draagt dat is toch gelul, ik draag gewoon wat ik leuk vindt, als iemand anders het niet leuk vindt, lekker boeiend hij hoeft er toch niet mee te lopen. maar goed das mijn mening

wat ben jij?
en hoe denk je er zelf over?
ik doe aan wat ik zelf leuk vind, maar de dingen die ik leuk vind, word ik vaak opgewezen door mijn vrienden...

en nee, heeel erg origineel qua kledingkeuze ben ik niet nee...

dus meeloper of niet...dat kan me nie schelen, wat ik aan heb bevalt in ieder geval mijzelf

true he
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
jammer ninnoc, ik ga stiekem vertellen dat ik wel een beetje een meeloper ben . soms heb ik van die momenten dat ik het extreem ben, maar de laatste tijd wat minder. ga mijn eigen weg op, maak me minder druk om anderen, ontdek nieuwe dingen. Zal wel door de puberteit komen .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:41
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
Mensen durven niet meer voor hun mening uit te komen en dat slaat gewoon nergens op, als er geen leuke antwoorden op komen mag je hem nog steeds niet sluiten, hij zakt vanzelf wel, als je over elk topic zo denkt van als er geen leuke reacties komen sluit ik um, dan kun je dus alle topics met minder leuke reacties wel sluiten.
Ik kan me voorstellen wat black sugar (e.a. hierboven) bedoeld. Daarnaast begint je topic al dom --> meelopers zijn zielig
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
Overigens ben ik wel een gigantische meeloper, ik wil net zo emo worden als daphne en willem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2003, 00:21
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Ik denk dat iedereen een meeloper (of beter gezegd: na-aper) is.

Je doet toch altijd dingen van anderen na. Al vanaf je geboorte. Een hoog percentage van je opvoeding is bepaald door na-apen. Je word grootgebracht met meningen. Of je nou met een grote groep mensen meeloopt, of dat toch bepaalde dingen die een paar personen doen of 1 persoon. Iedereen kijkt dingen af.

Verder ben ik het met Ninnoc eens, beetje slecht begin van een topic.
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef:
Overigens ben ik wel een gigantische meeloper, ik wil net zo emo worden als daphne en willem
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 09:23
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik denk eigenlijk niet dat er iemand al toegeven dat hij/ zij een meeloper is.
Echt veel interessante antwoorden zul je dus niet krijgen.
Ik kijk het even aan, als hier leuke antwoorden op komen laat ik hem wle open anders doe ik hem toch dicht.
dit is precies wat ik dacht nadat ik de titel las.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 19:04
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
Firefly schreef:
Ik denk dat iedereen een meeloper (of beter gezegd: na-aper) is.

Je doet toch altijd dingen van anderen na. Al vanaf je geboorte. Een hoog percentage van je opvoeding is bepaald door na-apen. Je word grootgebracht met meningen. Of je nou met een grote groep mensen meeloopt, of dat toch bepaalde dingen die een paar personen doen of 1 persoon. Iedereen kijkt dingen af.

Verder ben ik het met Ninnoc eens, beetje slecht begin van een topic.
__________________
loving someone very special isn't easy
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 19:59
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
ik ben geen alto of whatever ik ben gewoon mezelf
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:33
Verwijderd
Ik ben een rasmeeloper. Ik doe precies wat anderen doen, heb geen eigen mening, trek ook altijd aan wat mensen aanhebben die ik om me heen heb, luister naar dezelfde muziek, en ga helemaal op in de geweldige massa.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:34
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
wat ben jij?

ik ben een meisje
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:43
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
iedereen is een beetje meeloper. je ziet een bepaald kapsel of kledingstuk/stijl
en je vind dat mooi, en dan probeer je dat ook te bereiken
denk ik.

de mens is gewoon een kuddedier
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:49
bam
Avatar van bam
bam is offline
ik ben geen meeloper omdat mijn broeken niet eens te koop zijn

en mn tshirts koop ik gewoon in een winkel die ik tegen kom
van forecast tot cars(wel geteld 1 blouse van 2 jaar oud) en billabong

who cares?
als ze je niet mogen om je kleding hoef je niet eens contact met hun te zoeken simpel toch?
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:50
bam
Avatar van bam
bam is offline
Citaat:
substantial schreef:
je ziet een bepaald kapsel en je vind dat mooi, en dan probeer je dat ook te bereiken
denk ik.

hmm dan zullen weinig mijn kapsel proberen te bereiken aangezien het gewoon een simpel kapsel is

gel in je haar en fietsen maar ge ziet maar hoe het zit na afloop
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 21:20
Verwijderd
Ik trek aan wat ik mooi vind, maar om te weten of ik iets mooi vind moet ik het wel eerst gezien hebben. Veel dingen zie ik doordat vriendinnen van me erin lopen of iets dergelijks, en inderdaad, vriendinnen wijzen me vaak ook op leuke dingen omdat ik dan met hen de stad inga.

Zoals danique2 ookal zegt, ik trek niet alles aan wat ik mooi vind want ik moet me er wel lekker in voelen, en dat is niet met alles zo. Bepaalde dingen staan me beter dan andere en daar pas ik ook aan aan wat ik aantrek.

Eigenlijk vind ik maar weinig kleding niet mooi, als ik nou veel geld had, zou ik veel meer verschillende dingen hebben, maar nu heb ik niet veel geld en pas ik wat ik koop ook aan aan wat ik heb zodat ik alles kan combineren.

Ach, wat boeit het
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-01-2003, 23:38
sammiej
sammiej is offline
ik draag graag wat ik zelf leuk vind, maar als mijn vriend(inn)en het niet mooi vinden is dat natuurlijk wel jammer, maar uiteindelijk ben ik degene die het moet dragen.

ik denk dat iedereen weleens een meeloper is, ik heb het ook een periode gehad hoor! ik was echt obsessed door een vriendin, ik droeg echt alleen wat zij mooi vond! achteraf echt stom, maar ja.....!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 09:42
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, ik draag ook mijn eigen smaak kleren! bij ons in ons vriendengroepje is da eeloperij niet so. Maar bij ons heb je ook een stel trienen die o so popiejopie moeten zijn en elkaar dus ook allemaal naapen, nou, dat is dus echt triest om te zien!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 09:57
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef:
nee, ik draag ook mijn eigen smaak kleren! bij ons in ons vriendengroepje is da eeloperij niet so. Maar bij ons heb je ook een stel trienen die o so popiejopie moeten zijn en elkaar dus ook allemaal naapen, nou, dat is dus echt triest om te zien!
Oh, nee gelukkig dat jij niemand immiteert...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 09:58
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Glow schreef:
Oh, nee gelukkig dat jij niemand immiteert...
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 10:14
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ja... Wat dacht jij dan! Ik doe niet anders dan meelopen!

En iedereen zal toch zeggen dat hij/zij zichzelf is en alleen doet wattie zelf het fijnste vind en nooit meeloopt...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:10
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
meelopers zijn zielig, ze dragen kleren omdat anderen die persoon dan leuker vinden omdat hij die kleren draagt dat is toch gelul, ik draag gewoon wat ik leuk vindt, als iemand anders het niet leuk vindt, lekker boeiend hij hoeft er toch niet mee te lopen. maar goed das mijn mening

wat ben jij?
en hoe denk je er zelf over?
ik ben zeker geen meeloper, maar als je vriendin ofzo bijvoorbeeld een broek aanwijst die zij leuk vindt en jij ook ben je toch ook geen meeloper of wel.

k draag dus ook dingen die andere mensen zo lelijk als wat vinden. maja boeit mij niet want ik vind het mooi en k ken zat mensen die het ook mooi vinden
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:19
Verwijderd
iedereen is een meeloper! Diegene die dat niet zijn gaan allemaal vroegtijdig dood.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:57
karamba
karamba is offline
Ik ben lange tijd denk ik meeloper geweest! Tenminste ik ging met de mode mee. Nu heb ik een voornemen voor 2003: dat is kappen met naar de mode te kijken. Ik wil EINDELIJK mezelf zijn en zou willen kijken of ik de mode KAN ontwijken. Mijn eerste kleedgeld gaat in, dus... daar komen de eerste kleren. Dan gaat die andere 'modebewuste' kleren er vanzelf wel uit.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 17:36
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
addy schreef:
Ik ben lange tijd denk ik meeloper geweest! Tenminste ik ging met de mode mee. Nu heb ik een voornemen voor 2003: dat is kappen met naar de mode te kijken. Ik wil EINDELIJK mezelf zijn en zou willen kijken of ik de mode KAN ontwijken. Mijn eerste kleedgeld gaat in, dus... daar komen de eerste kleren. Dan gaat die andere 'modebewuste' kleren er vanzelf wel uit.
Ik zie het verband niet tussen jezelf zijn en de mode ontwijken ...

Als de kleren die nu 'in' zijn jouw eigen gevoel weergeven, is er toch niks aan de hand...dan ben je toch jezelf. Bovendien zijn kleren die in de mode zijn niet per definitie lelijk.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:04
karamba
karamba is offline
Ik zie de mode van deze tijd is algemeen, iets wat iedereen aan heeft. Heeft iedereen dezelfde mening? Dat denk ik niet. Dus als ik mezelf wil zijn trek ik geen algemene kleren aan. Want ik heb meestal ook een andere mening dan de gemiddelde mens. Ik heb een hele apparte gedachten. Dus zal ik het ook willen laten zien met mijn kleren.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik draag zelf wat ik leuk vind om te dragen, al vind ik wel dat wát ik draag goed bij elkaar moet passen en dan helpt het wel als mensen uit je omgeving tips geven hoe je het beter zou kunnen doen en zulke tips neem ik graag aan als ik ze nuttig vind
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
addy schreef:
Ik zie de mode van deze tijd is algemeen, iets wat iedereen aan heeft. Heeft iedereen dezelfde mening? Dat denk ik niet. Dus als ik mezelf wil zijn trek ik geen algemene kleren aan. Want ik heb meestal ook een andere mening dan de gemiddelde mens. Ik heb een hele apparte gedachten. Dus zal ik het ook willen laten zien met mijn kleren.
Wat heb jij gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:56
karamba
karamba is offline
Hoezo wat heb jij gehad? Dat vat ik niet...
Kun je dat uitleggen? Wat is er vreemd aan?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:24
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Geen van beide.
Ik loop met niemand mee,
en het interesseert me zo weinig,
dat ik niet veel geld wil uittrekken voor wat ik leuk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Genante/grappige/oude posts van jezelf.
Missy
57 09-08-2009 02:49
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Lifestyle Hulp graag!
Anteverta
55 29-11-2002 19:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.