Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2002, 18:58
Verwijderd
Zie mijn titel.

Ik zoek dus een site waar ik de afleveringen vanaf de cell-saga(waar ze dus bij cartoon network stopten)De beeld kwaliteit hoeft niet geweldig te zijn, zolang ik het maar niet op een erg klein scherm moet kijken om het goed te zien.Het geluid moet natuurlijk wel redelijk tot goed zijn en natuurlijk engels gesproken, want een cusus japans zie ik niet zitten.

En kom nu niet met gezeur van:'doe het zelf lui varken'. want ik vraag of je er een kent(omdat je er bv zelf vandaan haalt of dat een maat dat voor je doet) en ik zeg dus niet dat je er een voor me moet zoeken. Het is dat het zo'een teringwerk is met zoekmachines en alles, dus vraag ik het zo.

PLZZZZ, want ik weet bijna wel zeker dat Yorin er ook mee stopt op dat moment, want het zou me niks verbazen als Cartoon Network is gestopt omdat'het te hard werd voor kleien kinderen'. Als ik de verhalen hoor geloof ik dat graag en daarom wil ik de rest van de serie graag zien. Ik ben namelijk geen klein kind.
Advertentie
Oud 27-03-2002, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Zie mijn titel.

Ik zoek dus een site waar ik de afleveringen vanaf de cell-saga(waar ze dus bij cartoon network stopten)De beeld kwaliteit hoeft niet geweldig te zijn, zolang ik het maar niet op een erg klein scherm moet kijken om het goed te zien.Het geluid moet natuurlijk wel redelijk tot goed zijn en natuurlijk engels gesproken, want een cusus japans zie ik niet zitten.

En kom nu niet met gezeur van:'doe het zelf lui varken'. want ik vraag of je er een kent(omdat je er bv zelf vandaan haalt of dat een maat dat voor je doet) en ik zeg dus niet dat je er een voor me moet zoeken. Het is dat het zo'een teringwerk is met zoekmachines en alles, dus vraag ik het zo.

PLZZZZ, want ik weet bijna wel zeker dat Yorin er ook mee stopt op dat moment, want het zou me niks verbazen als Cartoon Network is gestopt omdat'het te hard werd voor kleien kinderen'. Als ik de verhalen hoor geloof ik dat graag en daarom wil ik de rest van de serie graag zien. Ik ben namelijk geen klein kind.
Do wat ik van plan ben te doen:
Koop de gehele serie op DVD!
En als je toch bezig bent, meteen ff Dragonball (de voorloper), DragonBall GT (de 'na'-loper) en alle anime films over DB (z/GT) erbij kopen!
*kwijlt*

Oud 27-03-2002, 19:29
Verwijderd
Hoeveel afleveringen zijn er dan per dvd en hoeveel dvd's zijn er en hoeveel kosten ze dan?? heb namelijk nog steeds geen baantje.
Oud 27-03-2002, 19:31
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
*****

Heb ik mijn afleveringen van
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 28-03-2002, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Hoeveel afleveringen zijn er dan per dvd en hoeveel dvd's zijn er en hoeveel kosten ze dan?? heb namelijk nog steeds geen baantje.
DragonBall Z webstore
Ze leveren niet in Nederland.

Helaas maar 3 (!!!!) afleveringen per DVD
D'r zijn meer dan 250 afleveringen. Prijs per DVD $25,00 ongeveer.

*zucht*
*moet nog heeeeel veel geld gaan verdienen*

Oud 28-03-2002, 12:21
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
gefeliciteerd baron sengir
Oud 31-03-2002, 22:41
Verwijderd
Helaas zijn (nog) niet alle afleveringen te downen, maar die site is wel errug handig, thx voor de suggestie. Kent er iemand ook een site voor DragonballGT afleveringen? Die staan namelijk NIET op ************

Up the Irons!

[Dit bericht is aangepast door Tofke_H (01-04-2002).]
Oud 31-03-2002, 22:49
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Je kan ze ook van KaZaA plukken. (vergt VEEL geduld)

Ik zoe nog de Frieza Saga, en DIVX goede qualiteit...iemand?

De DVDs wil ik best kopen, als ze dr 10 eps op zetten ipv 3.(past makkelijk op een DVD) of als ze goedkoper waren, want dit is gewoon véél te duur...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 01-04-2002, 11:30
The Iceman
The Iceman is offline
Ga zelf naar een lanparty of vraag aan een vriend ofzo die er naartoe gaat of hij daar ff alle DBz episodes wil downloaden. Is volgens mij nog altijd een van de snelste manieren. Oh en je moest je schamen, engels gesproken tsss, japans gesproken + engelse subs is veeeeel beter voor de sfeer. (Allez volgens mijn mening en die vele anderen toch)
__________________
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Oud 01-04-2002, 12:59
Mysticus
Avatar van Mysticus
Mysticus is offline
Ik haal alles van kazaa. is maar 18 minuten downen per episode.
__________________
Laten we redelijk zijn, waarom moet het recht altijd winnen? dat is onrechtvaardig laat het onrecht ook eens winnen! dat is rechtvaardig dat is recht!
Oud 01-04-2002, 13:59
Verwijderd
**------------------
Ik ben Doos en dat, met haar regenboogriempje en belletje, is kat

[Dit bericht is aangepast door Tofke_H (01-04-2002).]
Oud 01-04-2002, 14:33
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
slotje!


Whehehe 1 april!!!

NOT

__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.