Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2003, 12:12
king112
king112 is offline
Ik hebt ontdekt dat ik dus verliefd toch ben geworden op een meisje bij me uit de klas. en ik wou haar dus vertellen wat ik dus voor haar voelde op msn want in haar gezicht zou ik dat nooit durfen. We hebben een beetje een vriendschap nu samen maar nu is mijn vraag hoe zal ze reageren?
Want dan wou ik haar ook vragen omdat niet tegen iedereen door te smoezelen.Zou dat mogelijk zijn?????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2003, 12:13
king112
king112 is offline
ze gaat binnenkort naar een andere school kan ik soms better w88 als ze van school af is?Nog iemand voor de rest nog tips?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 12:56
KizzeLientje
KizzeLientje is offline
Ik zou het gewoon vragen,dat je weet waar je aan toe bent. Een nee heb je,een ja kun je krijgen. Als ze naar een andere school gaat,zie je ze minder ... Als ze dan neen zegt word je er ook niet zoveel mee geconfronteerd maar als ze ja zegt is het wel jammer he. succes
Oud 22-03-2003, 14:10
Verwijderd
Als je al langer met een meisje bevriend bent en je bent in de loop der tijd wat voor haar gaan voelen, is het geen goed plan haar dat zomaar plompverloren te vertellen. Je schrikt haar af. Er zijn heel wat vriendschappen verstoord op die manier.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 14:42
Xerxes
Xerxes is offline
Geef haar eens een hint (dus niet via msn, maar recht in haar gezicht!!!), en kijk hoe ze daarop reageert. Als ze erom moet lachen zal ze het waarschijnlijk als een grapje opvatten. Wanneer je dit een paar keer hebt gedaan (laat niet teveel opvallen dat je haar zit te peilen), heb je toch best wat zekerheid denk ik.

Indien ze niets voor je voelt zal ze de hints niet opvatten als hints maar als grapjes, en als ze deze toch opvat als hints zal ze deze waarschijnlijk negeren.
Voelt ze wel iets voor je, dan merk je het vanzelf

Suc6.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 01:07
king112
king112 is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 22-03-2003 @ 15:42:
Geef haar eens een hint (dus niet via msn, maar recht in haar gezicht!!!), en kijk hoe ze daarop reageert. Als ze erom moet lachen zal ze het waarschijnlijk als een grapje opvatten. Wanneer je dit een paar keer hebt gedaan (laat niet teveel opvallen dat je haar zit te peilen), heb je toch best wat zekerheid denk ik.

Indien ze niets voor je voelt zal ze de hints niet opvatten als hints maar als grapjes, en als ze deze toch opvat als hints zal ze deze waarschijnlijk negeren.
Voelt ze wel iets voor je, dan merk je het vanzelf

Suc6.
Ik ben absoluut niet verlegen alleen in het begin en bij dit soort dingen.
Ik zal denk ik alleen zoiets op msn durfen te zeggen denk ik.
En wat bedoel je precies met een hint?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 01:16
king112
king112 is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-03-2003 @ 15:10:
Als je al langer met een meisje bevriend bent en je bent in de loop der tijd wat voor haar gaan voelen, is het geen goed plan haar dat zomaar plompverloren te vertellen. Je schrikt haar af. Er zijn heel wat vriendschappen verstoord op die manier.
ik ken haar niet zo lang een paar maanden maar ik beschouw haar als vriend maar ik weet niet of zij dat ook doet ,ik denk een beetje.
maar eerlijk gezegt vind ik het helemaal niet leuk omdat ik ik denk dat ze me niks vind.
maar ik vind het een moeilijke keuze moet ik nou gewoon net doen of er niks aan de hand is dat heb ik wel in het verleden gedaan.
of moet ik nou het gaan vertellen.
En heb ik kans dat ze in een keer heel anders tegen me gaat doen.
hebben jullie dat wel eens meegemaakt?? dat een persoon je heel anders gaat gedragen na zoiets gezegd te hebben?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 01:18
king112
king112 is offline
Citaat:
KizzeLientje schreef op 22-03-2003 @ 13:56:
Ik zou het gewoon vragen,dat je weet waar je aan toe bent. Een nee heb je,een ja kun je krijgen. Als ze naar een andere school gaat,zie je ze minder ... Als ze dan neen zegt word je er ook niet zoveel mee geconfronteerd maar als ze ja zegt is het wel jammer he. succes
eigelijk is het geen ja of nee antwoord ik wou gewoon eigelijk zeggen wat ik voelde en wat haar reactie zou zijn.
wat ze er van vind
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 10:36
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
king112 schreef op 23-03-2003 @ 02:07:
Ik ben absoluut niet verlegen alleen in het begin en bij dit soort dingen.
Ik zal denk ik alleen zoiets op msn durfen te zeggen denk ik.
En wat bedoel je precies met een hint?
Tja, als je een hint geeft in de vorm van een grapje spring je gewoon in op een situatie zeg maar. Of je moet gewoon iets overdreven liefs zeggen ofzo, ondersteunt met een '' op msn of een glimlach irl.
Maar msn kan ik je echt afraden; je weet nooit hoe ze reageert. Irl is makkelijker, dan zie je haar gezicht.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 10:55
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Ja, ik denk ook dat je het beter irl kan doen. Gewoon een beetje peilen hoe ze reageert enzo. En het is toch wel een beetje een vriendin van je? Dan hoef je denk ik ook niet bang te zijn dat ze het de hele school gaat melden. En dan nog, als ze dat wel doet... het is toch niet iets ergs om iemand leuk te vinden??
Oud 23-03-2003, 11:42
king112
king112 is offline
Citaat:
KissMyJackass schreef op 23-03-2003 @ 11:55:
Ja, ik denk ook dat je het beter irl kan doen. Gewoon een beetje peilen hoe ze reageert enzo. En het is toch wel een beetje een vriendin van je? Dan hoef je denk ik ook niet bang te zijn dat ze het de hele school gaat melden. En dan nog, als ze dat wel doet... het is toch niet iets ergs om iemand leuk te vinden??
irl??
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 11:44
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Citaat:
king112 schreef op 23-03-2003 @ 12:42:
irl??
Je snapt niet wat die afkorting betekent neem ik aan??
Het betekent in real life, in t echt dus, niet over msn
Oud 23-03-2003, 11:44
king112
king112 is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 23-03-2003 @ 11:36:
Tja, als je een hint geeft in de vorm van een grapje spring je gewoon in op een situatie zeg maar. Of je moet gewoon iets overdreven liefs zeggen ofzo, ondersteunt met een '' op msn of een glimlach irl.
Maar msn kan ik je echt afraden; je weet nooit hoe ze reageert. Irl is makkelijker, dan zie je haar gezicht.
ik denk niet dat ik het kan in haar gezicht..
dat is het probleem en ik ben niet bang dat andere mensen het weten hoor dat kan me niet veel schelen.
maar dat ze in een keer een heel andere persoon tegenover mij wordt dat zal vervelend zijn..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 15:44
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
king112 schreef op 23-03-2003 @ 12:44:
ik denk niet dat ik het kan in haar gezicht..
dat is het probleem en ik ben niet bang dat andere mensen het weten hoor dat kan me niet veel schelen.
maar dat ze in een keer een heel andere persoon tegenover mij wordt dat zal vervelend zijn..
Als je iets liefs zegt? Je moet gewoon doen alsof je puur een grapje maakt. Als ze het toch opvat als een hint en ze vindt het niet leuk, dan zal ze vroeg of laat vragen of het een hint was. En als je aan haar gezicht ziet dat ze het niet leuk vindt zeg je uiteraard dat het maar een grapje was!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:11
king112
king112 is offline
had gezegt op school zeggen we geen woord meer tegen elkaar ze vroeg s'morgens of ik er over wou praten en ik zei nee.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:11
king112
king112 is offline
kon het niet
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:00
king112
king112 is offline
ik heb het helemaal verneukt.
maarja was ook niet anders te verw8ten
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:13
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
king112 schreef op 25-03-2003 @ 17:00:
ik heb het helemaal verneukt.
maarja was ook niet anders te verw8ten
Hoe weet je dat zo zeker?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:20
king112
king112 is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 25-03-2003 @ 17:13:
Hoe weet je dat zo zeker?
dennet nog op msn zei ze van huh o dat weet ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:42
AtHell
AtHell is offline
Over msn is echt lame, als je zo bang voor d'r bent dan moet je gewoon helemaal je bek houden. Zeg d'r gewoon dat je wel wil neuken en als ze niet wil dan zoek je een andere chik.
Oud 25-03-2003, 20:06
king112
king112 is offline
Citaat:
AtHell schreef op 25-03-2003 @ 20:42:
Over msn is echt lame, als je zo bang voor d'r bent dan moet je gewoon helemaal je bek houden. Zeg d'r gewoon dat je wel wil neuken en als ze niet wil dan zoek je een andere chik.
ging het maar zo makelijk
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:21
amehoewla
amehoewla is offline
laat anders een vriend van je eens een beetje heel oppervlakkig vissen ofzo
Oud 25-03-2003, 20:37
Arun
Arun is offline
Of je bedenkt nu of nooit: "Gewoon op d'r afstappen.."
Neej, da's ook niet echt reëel, uhm.. Werk er voorzichtig naar toe, vanne, keertje afspreken, wat drinken, gezelligheid ten top!

Uiteindelijk een keer je moed verzamelen en in een goed gesprek alles uitleggen.. Daar zal ze zowiezo begrip voor hebben..
Oud 25-03-2003, 20:52
Rioto
Gast vraag het gewoon ik zat in de zelfde situatie .. nou je bijna het zelfde en ik heb er nog spijt van dat ik haar niet gevraagd heb , dus Nu of Nooit gast
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:19
king112
king112 is offline
Citaat:
Maypole schreef op 25-03-2003 @ 21:52:
Gast vraag het gewoon ik zat in de zelfde situatie .. nou je bijna het zelfde en ik heb er nog spijt van dat ik haar niet gevraagd heb , dus Nu of Nooit gast
ik heb het gevraagd afwezen natuurlijk was veel te lelijk.
en nu heeft ze een hekel aan me en terrecht want zo moet je lelijke mensen aanpakken als ze verliefd op je zijn.
En nu heb ik dus ook een hekel aan haar stom wijf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2003, 13:22
king112
king112 is offline
en toch heb ik er niet eens spijt van het gezegt want nu is die liefde volgens mij over.
en gelukkig maar want ik haat liefde het maakt je gek en zenuwachtig.
En wat ik raar vind dat het wel is opgehouden met dat kutliefde gevoel.
dus daarom ben ik toch wel blij het gezegd te hebben
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:54
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Het moet gewoon op en gegeven moment gewoon vanzelf gaan. Je kan haar op een bepaalde manier aankijken op een gegeven moment en dan iets liefs zeggen zie je vanzelf of ze jou ook leuk vindt
Reageren

Regels voor berichten