Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar eerlijk gezegt vind ik het helemaal niet leuk omdat ik ik denk dat ze me niks vind. maar ik vind het een moeilijke keuze moet ik nou gewoon net doen of er niks aan de hand is dat heb ik wel in het verleden gedaan. of moet ik nou het gaan vertellen. En heb ik kans dat ze in een keer heel anders tegen me gaat doen. hebben jullie dat wel eens meegemaakt?? dat een persoon je heel anders gaat gedragen na zoiets gezegd te hebben? |
![]() |
||
Citaat:
wat ze er van vind |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar msn kan ik je echt afraden; je weet nooit hoe ze reageert. Irl is makkelijker, dan zie je haar gezicht. |
![]() |
|
Ja, ik denk ook dat je het beter irl kan doen. Gewoon een beetje peilen hoe ze reageert enzo. En het is toch wel een beetje een vriendin van je? Dan hoef je denk ik ook niet bang te zijn dat ze het de hele school gaat melden. En dan nog, als ze dat wel doet... het is toch niet iets ergs om iemand leuk te vinden??
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat is het probleem en ik ben niet bang dat andere mensen het weten hoor dat kan me niet veel schelen. maar dat ze in een keer een heel andere persoon tegenover mij wordt dat zal vervelend zijn.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Of je bedenkt nu of nooit: "Gewoon op d'r afstappen.."
Neej, da's ook niet echt reëel, uhm.. Werk er voorzichtig naar toe, vanne, keertje afspreken, wat drinken, gezelligheid ten top! Uiteindelijk een keer je moed verzamelen en in een goed gesprek alles uitleggen.. Daar zal ze zowiezo begrip voor hebben..
||
Citaat:
en nu heeft ze een hekel aan me en terrecht want zo moet je lelijke mensen aanpakken als ze verliefd op je zijn. En nu heb ik dus ook een hekel aan haar stom wijf |
Advertentie |
|
![]() |
|
en toch heb ik er niet eens spijt van het gezegt want nu is die liefde volgens mij over.
en gelukkig maar want ik haat liefde het maakt je gek en zenuwachtig. En wat ik raar vind dat het wel is opgehouden met dat kutliefde gevoel. dus daarom ben ik toch wel blij het gezegd te hebben ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tijd voor een "klassieke, leuke en hilarische topics" topic. Verwijderd | 23 | 09-06-2010 08:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: de verhalen! flyaway | 80 | 31-10-2009 19:18 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #3! Quiana | 502 | 18-02-2004 16:33 | |
Psychologie |
Hoe er mee om gaan ?? , Vertellen of Verzwijgen ?? NoName | 6 | 01-08-2003 22:16 | |
Psychologie |
Haat mezelf Snippie | 50 | 03-11-2002 16:03 |