Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 18:56
goddezzz
Avatar van goddezzz
goddezzz is offline
ik heb 'n beetje een probleem...
Het zit zo...de beste vriend van mijn ex ziet me wel zitten en dat is eigenlijk ook best wel weerderzijds...het probleem is mijn ex...ik weet zeker als ik wat met zijn beste vriend ga aanklooie dat hij mega pissig en jaloers wordt...En ik wil echt niet tussen hun beide komen zeg maar...
Moet ik nou wat met die jongen beginne of niet? xxx goddezzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2003, 18:58
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Uhm, het is toch je ex?
Ik zou me er niet zo heel erg druk om maken. Denk dat de beste vriend van je ex eerder een probleem heeft dan...
En als het echte liefde is, houdt een ex je niet tegen, ook niet als je met zn beste vriend gaat... toch?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:00
goddezzz
Avatar van goddezzz
goddezzz is offline
Nou mijn ex is nogal....raar...hij denkt dat alles dan om hem draait zeg maar...dat ik alleen wat met zijn beste vriend ga om hem te klote terwijl toen we 't dus uitmaakte ik echt zo iets van: no hard feelings....maar wat ik erger vind als die twee ruzie zoude krijgen want ik wil er echt niet tusse kome
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:03
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Misschien moet je het er dan over hebben met die jongen waar je verliefd op bent. Misschien weet hij er wel een oplossing voor. Maar ik zou zeggen: laat je niet tegenhouden door je ex en als hij denkt dat alles om hem draait is hij alleen maar zielig...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:05
goddezzz
Avatar van goddezzz
goddezzz is offline
ja je hebt wel gelijk...
dank je wel
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:07
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Graag gedaan hoor
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:14
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 29-03-2003 @ 20:03:
Misschien moet je het er dan over hebben met die jongen waar je verliefd op bent. Misschien weet hij er wel een oplossing voor. Maar ik zou zeggen: laat je niet tegenhouden door je ex en als hij denkt dat alles om hem draait is hij alleen maar zielig...
Ben het hier wel met je eens. Als jullie cht verliefd zijn, oke is misschien nie tleuk voor je ex maar dat hou je toch niet tegen?!

succes er iig mee
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
goddezzz schreef op 29-03-2003 @ 20:00:
Nou mijn ex is nogal....raar...hij denkt dat alles dan om hem draait zeg maar...dat ik alleen wat met zijn beste vriend ga om hem te klote terwijl toen we 't dus uitmaakte ik echt zo iets van: no hard feelings....maar wat ik erger vind als die twee ruzie zoude krijgen want ik wil er echt niet tusse kome
goh.. zou er iemand zijn die nog een naam voor mij aangemaakt heeft en hier mijn verhaal heeft neergezet? jeetje, het lijkt echt heel erg op mijn verhaal.
mijn ex wil ook alles zo dat alles om hem draait enzo...
ik heb t er met mijn vriend (nu, en toen en nog steeds de beste vriend van mn ex) over gehad en we hebben ffies gewacht totdat we het vertelden en hij heeft eerst gezegd dat ie me wel leuk vind enzo.. beetje subtiel gebracht.
mijn ex vind het allesbehalve leuk, maar ze hebben het nog leuk samen ook al is het soms voor mijn vriend wel moeilijk als mijn ex over zijn vriendin zegt dat ze een hoer is enzo en als hij zegt dat hij hoopt dat t snel overgaat, maar we hadden zoiets van: hij moet niet zeiken, het is al een tijdje uit en we willen het gewoon proberen samen en we zijn zo gek op elkaar.. fuck him.. het is ons leven...
het kan werken. maar ik ben ook heel voorzichtig met dingen. ik zeg wel vaak tegen mijn vriend: ga maar lekker naar jaap toe. lekker gezellig. lekker lol..
want af en toe zeikt mn ex dat ie mn vriend zo weinig ziet, maar verder moet ie niet zeuren vind ik.
zolang je er zeker van bent dat je voor elkaar kiest en weet dat hij voor jou kiest, no matter what zijn beste vriend ook zegt.. dan zit t wel goed. heel veel plezier en succes.
naja, als je nog vragen hebt ofzo, dan moet je maar ffies een pm sturen voor mn mail..
kus,
ilona
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 21:17
goddezzz
Avatar van goddezzz
goddezzz is offline
dank je wel ik heb hier echt heeeeeel veel aan....want ik voel me nu heel erg verward en zo... maar ik ga 't zeker proberen nu...want hij's echt heeeeel lief *voelt vlindertjes in haar buik * xxx
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 23:59
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Je bent een meisje, zie het gewoon als je morele plicht om vrienden uit elkaar te drijven.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
goddezzz schreef op 29-03-2003 @ 22:17:
dank je wel ik heb hier echt heeeeeel veel aan....want ik voel me nu heel erg verward en zo... maar ik ga 't zeker proberen nu...want hij's echt heeeeel lief *voelt vlindertjes in haar buik * xxx
ik snap dat je je verward voelt. had ik ook. ik hoop echt voor je dat het lukt en als je er samen over praat en het goed brengt aan je ex (mijn vriend wou dat liever zelf doen en dat kon ik wel goed begrijpen, want mijn ex zou t van mij niet gepikt hebben denk ik) en laat merken dat er niks hoeft te veranderen tussen je ex en zijn beste vriend dan kan het zeker lukken.
heel veel succes en natuurlijk veel plezier.
ik duim voor je.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 15:00
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
goddezzz schreef op 29-03-2003 @ 19:56:
ik heb 'n beetje een probleem...
Het zit zo...de beste vriend van mijn ex ziet me wel zitten en dat is eigenlijk ook best wel weerderzijds...het probleem is mijn ex...ik weet zeker als ik wat met zijn beste vriend ga aanklooie dat hij mega pissig en jaloers wordt...En ik wil echt niet tussen hun beide komen zeg maar...
Moet ik nou wat met die jongen beginne of niet? xxx goddezzz
Plaats jezelf in de situatie van je ex en denk hoe jij er tegenover zou staan...als er nog vriendschap is tussen jullie 2 lijkt t me eerlijk gezegd best wel lullig om iets te nemen met zn beste vriend, maar als jullie elkaar bijna nooit zien dan is er toch geen probleem lijkt me...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 15:23
Verwijderd
Dat hangt ervanaf wat de verhouding tussen jou en je ex is. Als je hem nooit of nauwelijks meer ziet, of in ieder geval niet meer 'on speaking terms' met hem omgaat zodat het je eigenlijk niet uitmaakt wat hij doet, dan moet je iets met die jongen beginnen. De zaken van jouw ex zijn de jouwe dan niet.

Als je nog wél een goede verhouding met je ex hebt, gewoon goede vrienden etcetera, en je weet dat hij het erg klote zou vinden dat je iets met die vriend zou beginnen, dan moet je het niet doen. Maar dat heeft dan niets te maken met ex-geen ex: het is dan gewoon een kwestie van een vriend die jou vraagt iets niet te doen, en als jij dat redelijk vindt doe je het niet, anders doe je het wel. Maar dat is dan wel tekenend voor de vriendschap.

En AtHell: goed bezig de laatste tijd
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:17
goddezzz
Avatar van goddezzz
goddezzz is offline
nou mijn ex zit dus in mijn klas (erg he? ) en echt bij alles wat ik doe zit hij op me te vitten...En we zien elkaar dus elke dag...Maar we wouden er allebei een eind aan onze 'relatie' maken...tenminste dat zei hij...maar van andere krijg ik nog te horen dat hij nog gek op me is Dus dit is echt...ik weet het niet...raar
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:46
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-03-2003 @ 16:23:
En AtHell: goed bezig de laatste tijd
Dankje

Maar ik moet toegeven, ze maken het me hier wel heel makkelijk.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:34
Verwijderd
Sommige opmerkingen zijn echt ultiem naar Dat mag ik wel
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:22
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik zou het JUIST doen

weet je wel wat het woord EX betekend?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:37
Verwijderd
ook wel weer met optima eens

dat werd mij ook wel gezegd, maarja, het is wel de beste vriend van je dan toekomstige lover.. daar heb je ook mee te maken. en hij wil waarschijnlijk zijn vriend ook geen pijn doen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2003, 19:31
Thomas
Thomas is offline
Ga er gewoon voor. Er is nl geen enkele reden om het niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:37
hopefully
hopefully is offline
niet dus... als je jezelf en je ex en je (hopelijk niet) toekomstige vriend niet in de verlegenheid wil brengen, en je wilt geen ruzie met iedereen dan moet je niets met hem beginnen. Of jullie moeten er voor die tijd met zijn 3en over gaan praten.. maar of ik daar nou zulke goede verhalen over heb gehoord.. nou ook niet echt...
nou succes ermee!
grtz
hopefully

Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 01-04-2003 @ 15:22:
ik zou het JUIST doen

weet je wel wat het woord EX betekend?
Weet je wel dat HET BETEKENT fout is?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:10
Ilona1
Ilona1 is offline
Tsja ik persoonlijk heb er slechte ervaringen mee...
Kijk goed uit met wat je doet!!
Ik weet niet wat je band nu is met je ex? Ik ben goede vrienden met mijn ex, beste vrienden zelfs..maar het blijft gevoelig voor hem dat het uit is. Tsja..was verliefd op een vriend van hem...kon hij niet zo waarderen! En misschien terecht...Maar uit is uit, dat is waar! Maar kijk uit voor de gevoelens van je ex! Maar ook je eigen niet negeren natuurlijk
Succes!
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 08:45
Verwijderd
ben ik nou de enige die daar een positieve ervaring mee heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Onbevangenheid kwijt in aanwezigheid van mijn ex
Go
3 21-10-2010 10:09
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 16:33
Liefde & Relatie Moeite met praten over de telefoon ed
Giovanna
26 20-02-2004 11:18
Liefde & Relatie Beste vriendin van je ex
Longshank
29 10-08-2003 02:51
Liefde & Relatie beste vriend van je ex
ellaversa
15 12-03-2003 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.