Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 09:42
Verwijderd
Of hoe die dingen ook mogen heten.

Vinden jullie thee uit zo'n ding ook zo vies? 9 van de 10 keer is het te sterk (ook als je hem op z'n lichtst zet), maar wat nog erger is is de koffie smaak die er vrijwel altijd aan zit...

Thuis heeft er nu iemand koffie uit een gewone beker gedronken, die waar ik nu thee uit drink, en dat is vies! Dan denk ik weer aan de automaten op school, waar ik om die reden nooit iets uithaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 09:48
Qamra
Qamra is offline
Bij mij op de post is de thee geel/groen.. Net vloeibare smurfensnot (en zo smaakt het ook..)..

Bij ons op school hebben ze nog nooit darvan gehoord. We kunnen gewoon heet water bij de concierge halen en dan lekker fijn zelf hengelen met de thee (of aardbeien thee, of frambozen thee, of cactus thee ( ) of of... )
Oud 23-05-2002, 09:51
Verwijderd
Op de universiteit valt het wel mee. Er zijn twee soorten automaten: de kleine, voor in kantines en de mensa, en grote, waar geld in moet en die plastic bekertjes gebruiken. De laatste maken wel lekkere koffie, vooral omdat ze heel modern zijn: met een touchscreen waar je trappeloos de sterkte, hoeveelheid melk en suiker e.d. kunt verschuiven.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 10:13
Luca
Luca is offline
Op mijn werk is het van DE, en dat is echt heerlijk. Maar ik drink geen koffie, alleen thee en die kun je er dan gewoon bijzoeken, losse zakjes.
Oud 23-05-2002, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Luca schreef:
Op mijn werk is het van DE, en dat is echt heerlijk. Maar ik drink geen koffie, alleen thee en die kun je er dan gewoon bijzoeken, losse zakjes.
't nadeel is dat de vieze smaak vaak in het water zit, omdat het door hetzelfde ding als de koffie komt...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 15:10
dystopia
dystopia is offline
Heb thuis een Espresso automaat staan van pak 'm beet 700 EUR. Ding werkt heerlijk. Geeft ook warm water. Maar vers van de fluitketel is lekkerder ja. Zelf het zakje erin pleuren uiteraard
Oud 23-05-2002, 15:16
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
nare man schreef:
Op de universiteit valt het wel mee. Er zijn twee soorten automaten: de kleine, voor in kantines en de mensa, en grote, waar geld in moet en die plastic bekertjes gebruiken. De laatste maken wel lekkere koffie, vooral omdat ze heel modern zijn: met een touchscreen waar je trappeloos de sterkte, hoeveelheid melk en suiker e.d. kunt verschuiven.
Die hebben wij ook op school ( nou ja, met zo'n touch-screen geval ) Ik hou niet van koffie, maar die thee is daar best uit te drinken, en de chocolademelk helemaal

En er zit ook nog tomaten & groentensoep in
Oud 23-05-2002, 15:27
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

Die hebben wij ook op school ( nou ja, met zo'n touch-screen geval ) Ik hou niet van koffie, maar die thee is daar best uit te drinken, en de chocolademelk helemaal

groentesoep
Oud 23-05-2002, 15:54
Slither
Slither is offline
Citaat:
nare man schreef:
De laatste maken wel lekkere koffie, vooral omdat ze heel modern zijn: met een touchscreen waar je trappeloos de sterkte, hoeveelheid melk en suiker e.d. kunt verschuiven.
Goed, da's heel wat anders dan de vooroorlogse koffie-automaat die wij op school hebben... Incl. vergeelde presentatie 'foto', naar karton smakende koffie en korstige chocomel
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:15
Piccola
Piccola is offline
De koffie en thee is bij ons op school uit zijn ding wel redelijk te drinken. Vooral de koffie! Maar de chocomelk! Het ziet er echt al rioolwater uit en zo smaakt het ook!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:17
Monica
Monica is offline
De koffie en thee bij ons op school, mwah kan ik ook maar beter niet over beginnen Maar de chocolademelk is lekker. Vooral op zo'n koude winterdag dat je net op school komt en vlak voordat je les begint nog ff zo'n bekertje gaat halen Niks geen drap, gewoon goed bruin met een goeie smaak. Mis alleen de slagroom :/
Oud 23-05-2002, 16:23
Shock
Shock is offline
Ik vind de koffie bij ons op school niet te zuipen, das onderin poeder en bovenin water, echt smerig. Verder vind ik de koffie uit de meeste 'normale' automaten wel lekker, maar thee is altijd te sterk
Oud 23-05-2002, 16:43
M@rco
M@rco is offline
Wij hebben een vooroorlogse automaat waar koffie, thee, espresso, chocolademelk en tomatensoep uitkomt... en 't is allemaal even goor.
Oud 23-05-2002, 17:57
euro
euro is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

wij ook!!!!!!!!!
Oud 23-05-2002, 19:37
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
De koffie schijnt vies te zijn (maar ik lust sowieso geen koffie)
De thee is niet te drinken, omdat het in een plastic bekertje zit en heet is. En dan smaakt het naar plastic, bahbahbah!
Oud 23-05-2002, 19:50
Black Butterfly
Black Butterfly is offline
de chocolade-esspresso (jaja ) bij ons op school is mjammieej.....de chocola en chocomelk (ja dat zijn 2 verschillende dingen......) zijn ook lekker.....de soep zit er goor uit maar schijnt ook al heel lekker te zijn....en de rest (capucchino, gewone koffie, thee) schijnt ook goed te drinken te zijn....goh.....zou er dan toch nog iets positiefs aan mijn school zijn???
Oud 23-05-2002, 20:14
italianboy
italianboy is offline
op mn werk hebben ze er eentje van DE en eentje van Van Nelle en dat zijn echt superautomaten

luxe dingen trouwens
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:28
Tampert
Tampert is offline
vandaag chocino gedronken ofzo

weet nog steeds niet wat het moest voorstellen...

pure caffeïne met een koffiesmaak (niet te zuipen dus)
Oud 23-05-2002, 21:36
Slaughterer
Slaughterer is offline
Op m''n school hebben we gewoon een grote bus waaruit je thee en koffie kan tappen. Als je op het verkeerde moment komt dan is die thee niet echt lekker meer, beetje oud en soms afgekoeld. Daarom moet je voor de pzue thee halen of in de ochtend ofzo, dan is het het lekkerste. (koffie weet ik niet hoor, blech!)

We hebben ook nog wel een automaat, maar ik vraag me af of dat ding eigenlijk wel werkt

Op m'n werk hebben we een combi-apparaat ofzo: koffie, capucino, koffie verkeerd, chocomelk, cocoawater, heet water (voor de thee) en nog een zooitje. Wel relaxed, is ook gratis
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:52
Dorus
Dorus is offline
Op school hebben we een vrij luxe met snelkeuze mogelijkheid, lekker makkelijk, lekker snel. O ja, en redelijk goeie koffie.

Op mijn werk zetten we zelf koffie.
Oud 24-05-2002, 02:16
PV
PV is offline
Drink nooit koffie of thee...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 07:26
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik vind het sowiezo allemaal vies
Oud 24-05-2002, 07:44
Shock
Shock is offline
Citaat:
italianboy schreef:
op mn werk hebben ze er eentje van DE en eentje van Van Nelle en dat zijn echt superautomaten

luxe dingen trouwens
zekerz! Ouwe Egbert heeft echt geweldige koffie, je moet er alleen niet vergeten een bekertje onder te zetten
Reageren

Regels voor berichten