Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2002, 22:16
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
wie zoekt er hier op het forum erkenning voor zijn waardes en zijn daverende uitspraken gericht op een hogere macht van intelligentie ?

Okey en nu pogend in normaal Nederlands, want ik doe er zelf niks van snappen...

Ik snap soms bij enige mensen op dat ze een lichte frustratie uiten tenaanzien van forummers die zich op een wat ander nivo begeven gericht op wat "serieuzere" zaken,

er woord dan snel opgemerkt "jij ook altijd met je negatieve donkere gedachtes enz"

Maar soms is het ook anders, dat mensen denken van "WoW", en dan tegen die persoon toch wel een beetje opzien...

Tegen wie zie jij op zowel in de negatieve/ als in de positieve zin...

en ben jij zelf de persoon die naar erkenning streeft.

Ik denk nog vaak bij Beuk, van wow... dit komt mede door zijn altijd gevatte opmerkingen...

Italianboy heeft mij ook doen verbazen, ik zag hem altijd als een beetje huppelfiguur, maar hij blijkt toch wel enig verstand in mijn optiek te hebben...

Optima, okey ik geef toe, ze houd zich meer bezig veelal met negatieve zaken, maar wat iedereen hier over het hoofd ziet, dat dit slechts een tegenbeeld is van het positieve, dus zeer veelinzicht in de problematiek, en dit vind ik geweldig, zo'n diepgang...! Respect...!

Alleen dan zijn er van die mensen, die commentaar geven en zelf eigenlijk niet eens beter weten, dat vind ik wel minder...

Zelf streef ik naar niks, eendagsvlinder zal ik zo maar zeggen...
en wat jullie doen met mijn inzicht gericht op bepaalde zaken zou mij een zier zijn, maar stiekem vind ik het wel leuk...
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2002, 22:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
jij al niet want intelligentie typ je al verkeerd
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 22:17
uggemenugge
Avatar van uggemenugge
uggemenugge is offline
does niej zow eng slis
__________________
Vet Hip
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 22:18
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
jij al niet want intelligentie typ je al verkeerd
dyslectie...
jij dus ook al niet, want jij mierenneukt al bij zo iets kleins
en vergeet hier door gelijk heel de stelling... en doet verder niks anders dan de vraag ontwijken...SNAP JE HET EIGENLIJK WEL?
*zo even mijn frustratie geuit*
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 22:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
slisje schreef:

dyslectie...
jij dus ook al niet, want jij mierenneukt al bij zo iets kleins
en vergeet hier door gelijk heel de stelling... en doet verder niks anders dan de vraag ontwijken...SNAP JE HET EIGENLIJK WEL?
*zo even mijn frustratie geuit*
ze houdT en dat is geen dyslectie

Ik zie op tegen intellectuele mensen, mensen die hun mening kunnen formuleren en ruimdenkend zijn, namen noemen is niet nodig, die springen er wel uit... en mensen die nog goed omgaan met sarcasme en cynisme, zonder rollie...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 22:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
slisje schreef:

dyslectie...
jij dus ook al niet, want jij mierenneukt al bij zo iets kleins
en vergeet hier door gelijk heel de stelling... en doet verder niks anders dan de vraag ontwijken...SNAP JE HET EIGENLIJK WEL?
*zo even mijn frustratie geuit*
geen zin om vanavond dat hele stuk nog te lezen, sorry

enneuh, *mierenneukt verder*: hierdoor wordt aan elkaar geschreven

kzal morgen de stelling eens grondig doornemen, en dan een doordacht en intellectueel antwoord formuleren, goed?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 22:34
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Er zijn hier wel mensen waarvan ik denk dat ze wel aardig wat weten en er zijn ook wel mensen die ik slim(mer) vind. Wie dat zijn ga ik niet posten, want ''ik erken niet en ik zoek ook geen erkenning''.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 22:46
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Ik heb meer respect voor mensen die op niveau kunnen discusseren buiten het forum om, daarom vind ik ook dat wanneer je zulk respect bij mij wilt verdienen, je je standpunten irl moet komen verdedigen...

amen
sommige mensen hunnen zich niet verwoorden in real life...
en dan ga je het idee ten buiten van wat ik suggereer, het is juist denk ik ook een kunst om je "tikkende gewijs" te kunnen verwoorden zoals jij daadwerkelijk bedoelt...
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 22:49
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik zie op tegen intellectuele mensen, mensen die hun mening kunnen formuleren en ruimdenkend zijn, namen noemen is niet nodig, die springen er wel uit... en mensen die nog goed omgaan met sarcasme en cynisme, zonder rollie...
Toch vind ik dat Secreet hier ook weer gelijk in heeft... heeft een verdedeging nodig, maar hier kom ik zelf ook weer terug op wat ik zeg...
Wat is reeël, en wat is puur ander mans visie
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 23:24
Verwijderd
Ik zie eigenlijk vrij weinig echt intelligente dingen hier op het forum staan. Een aantal mensen die ik van dit forum ken zitten op MSN wel heel erg op mijn golflengte (bubbeltjes, Gothic, Dark Voice).

Ik probeer zelf af en toe op L&R een beetje een ander geluid te laten horen dan die eeuwige 'wat geef ik mijn vriend voor zijn verjaardag'-topics...alleen jammer genoeg wordt daar niet echt heel veel in gereplied.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 23:47
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
Citaat:
Secreet schreef:


Het kan een kunst zijn, maar net zo goed een leugen..>Wie weet welk boek er voor diegene open ligt, en wat een vreemde dingen hij of zij daarbij in gedachten heeft...

Citaat:
slisje schreef:

Wat is reeël, en wat is puur ander mans visie
Citaat:
Secreet schreef:
Ik ga hier geen namen noemen, maar ik weet dat er dus echt iemand op het forum zit die letterlijk texten uit boeken plukt om intelligent te lijken. En ik weet ook dat hier verschillende mensen zitten die met hun quasi diepgang hun standpunten totaal niet kunnen verdedigen...en daarbij vind ik ook dat je moet kunnen praten over hetgene wat je denkt, en niet stomweg iets lullen zonder er verder over na te denken...
Met dat idee zat ik ook, want kwam pas gewoon haast letterlijk een text uit e Nrc tegen... en ik zeg hierbij ook geen namen... de mensen war ik los over uitspreek daarmee chat ik ook best wel vaak, met uitzondering van Optima... En uitgaand van dat...


Citaat:
Secreet schreef:

Als we het dan toch over niveau hebben, vind ik dit onzinnig...

Ik vind dit een beetje lijken op het schooltype: Mensen van vbo, die totaal niet zouden kunnen leren omdat ze misschien schriftelijk iets minder kunnen, en mensen van het vwo die ongelooflijk slim behoren te zijn...Het is zo oppervlakkig en ruim genomen...
Dat is ook nogal crue van jezelf, je werpt het gelijk op niveau zoals school gebeuren, dit vind ik zelf nogal fout wat je zelf ook aangeeft, aangezien het gaat erom wat die persoon in kwestie in mars heeft en heeft te bieden, en dat staat meestal niet eens gelijk aan schooltype enz...
maar dat is niet het uitgaanspunt, waar ik op doelde...

Citaat:
Secreet schreef:

Iemand die hier diepzinnige texten uitkraamt hoeft niet perse slim te zijn, en iemand die hier loopt te dollen niet perse dom

het zijn de prioriteiten die jij persoonlijk aan het forum stelt, en daarbij komen we dus weer bij de vraag: wat betekent het forum voor jou?
Mooie vraag...
Nou aangezien ik er toch ook al bijna 2 jaar zit ofzo, moet dat ook wel een beetje duidelijk zijn... Het is voor mij zo nu en dan een vluchtmiddel om dingen kwijt te kunnen waar ik niet bepaald met mensen om me heen kan praten...
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 23:49
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik zie eigenlijk vrij weinig echt intelligente dingen hier op het forum staan. Een aantal mensen die ik van dit forum ken zitten op MSN wel heel erg op mijn golflengte (bubbeltjes, Gothic, Dark Voice).

Ik probeer zelf af en toe op L&R een beetje een ander geluid te laten horen dan die eeuwige 'wat geef ik mijn vriend voor zijn verjaardag'-topics...alleen jammer genoeg wordt daar niet echt heel veel in gereplied.
Zo nu en dan heeft voor mij het forum echt een opbloeing gericht op bepaalde zaken, en het typerende is dan tot altijd dezelfde personen in kwestie terug komen daarom... de bepaalde diepgang is er dan wel, maar doet zoals je zelf aangeeft ook velal ontbreken,
en dan terug komend op de vraag van Secreet
wat betekent het forum voor jou?
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
VWO Filosofie
Upior
79 06-06-2005 09:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen
Gatara
174 27-03-2004 21:52
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.