Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 05:28
skatjuh88
Avatar van skatjuh88
skatjuh88 is offline
ik heb een probleem nou wel meer maar ik ga alleen ff over dat ene probleem sommige weten ut en andere nie maar ik ben dus verlieft op mijn stief broer.een jaar geleden ginge we heel leuk met elkaar om stoeien en zo je kent het wel. sinds het nu uit is met zijn vriendin met bijna 4 jaar.istie heel anders geworden,nie tegen mij maar de omgeving zelf,we zoene nu ook wel wat en nog meer dinge,ik weet ik wel dat ut raar klink,maar ik wil meer.het probleem is nu dat een andere meid hem ook leuk vin
maar zei zeg steds van dat ze met m'n broer heeft, en hij zegt van niet, maar hij weet nie dak al zijn emails kan lezen en het blijkt dus waar te zijn,tenminste dat blijkt uit die emails,hij zeg zelf dat hij niks met der wil, ik geloof er niks van, maar omdak al zo'n fucked up klote leven heb nu kan dit er egt nie meer bij ik heb er lang over nagedacht dat ls er NOG iets vandaag gebeurt dan benk weg,kwe nog nie waarheen maar ik wel ergens heen waar niemand me kan vinde waar ik mijn eigen leven kan op bouwen,ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen maar wat moet ik nou doen ??
__________________
*i've got you under control*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 07:07
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik snap de titel van je topic niet helemaal!
Wat ligt aan jou?Dat hij nu anders doet als daarvoor?
Voor dat t uit ging met nu zijn ex?Als dat idd zo is denk ik niet dat dat aan jou ligt, maar dat hij er gewoon van baalt dat t uit ging...

Ikzou hem rechtuit vragen wat hij nou van dat andere meisje vind...Dan kan hij er niet meer onderuit en moet wel eerlijk antwoorden lijkt mij

Ik begrijp het wel...Als ik singel was en een stiefbroer zou krijgen (een hele leuke dan) en dan dat we heel goed met elkaar op konden schieten hehe nou dan wist ik t ook wel ...
Maar ff serieus...Ik hoop dat je ouders het wel weten van jullie gezoen en zo niet...vertel het hun als je dat durft/wil...

Praat er wel zo veel mogelijk over met je vriend...En als hij niet anders tegenover jou doet ligt het toch niet aan jou?Lijkt mij hor...

Veel sterkte verder!
xxx Suzan
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 07:27
miro
Avatar van miro
miro is offline
vergeet die jongen toch. Kom op zeg, t is je stiefbroer. Jij bent 14 en gaat waarschijnlijk nog een hoop liefdes krijgen, met hem moet je heel je leven leven. En als je zelf al uit zijn mails kan opmaken dat ie wel met haar gaat, dan heb je toch geen probleem meer? Dan kiest hij blijkbaar voor haar, of hij wil van 2 walletjes eten.

P.s. denk dat meer mensen je post lezen als je normaal nederlands schrijft.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:30
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Ga jij eens heel gouw met stoepkrijt spelen ofzo.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:44
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
miro schreef op 17-04-2003 @ 08:27:
Jij bent 14
hoe weet jij dat?

on topic: ten eerste denk ik niet dat het een goed idee is om weg te gaan, zeker niet als je echt 14 bent. Praat er met je ouders over, die begrijpen het vast wel.
ten tweede: zeg hem dat hij duidelijk moet zijn, of hij wil jou, of hij wil die ander, maar niet allebei. Maak hem maar eens goed duidelijk dat hij moet kiezen. Het risico is natuurlijk dat hij dan zegt dat hij voor die ander kiest, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:01
The0
The0 is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 17-04-2003 @ 11:44:
hoe weet jij dat?
Misschien omdat ze skajuh88 14V is? (2003-1988 = 14, ze moet dit jaar dus nog jarig worden)

Ontopic:
P r a t e n. Vraag je stiefbroer wat hij nou wil, verder met haar of jou. Voelt hij zoizo wel echt iets voor jou? Of zoekt hij gewoon plezier naar zijn echte relatie?

Denk dat je eerst zelf wat zoekwerk moet doen voor wij ons nuttig kunnen maken met advies.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:48
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
't is je stiefbroer zei je?
je leest z'n email zei je?

__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:49
king112
Avatar van king112
king112 is offline
aan hem
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:40
poesiefox
poesiefox is offline
Verkering met een vreemde betekent dat je hem nooit meer hoeft te zien als het uit is, maar aan je stiefbroer zit je je hele leven vast. Wees verstandig, draai dit gevoel de nek om.

Je bent pas 14, dit is kalverliefde.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:13
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Morris schreef:
't is je stiefbroer zei je?
je leest z'n email zei je?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:14
Verwijderd
Leidt incest ook tot een slechte beheersing van het Nederlands? Ik weet wel dat uit inteelt mislukte kinderen voortkomen...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 08:11
skatjuh88
Avatar van skatjuh88
skatjuh88 is offline
ik probeer ook om hem uit m'n hoofd te zette,alleen daar hek veel moeite mee kheb nu ook ruzie met hem maar ik zal uhm proberen uit m'n hoofd te zette hij is tenslotte 22 dus ik had gewoon een rare tijd,ik moest gewoon iemand hebben waar ik mee kon kroele enz.want paar weekies geleden heel veel ruzie's problemen enzo gehad dus..maargoed

dank u voor je reacties
__________________
*i've got you under control*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten ERETOPIC VI: Jotie 't Hooft.
Verwijderd
36 16-07-2009 23:49
Liefde & Relatie niet verliefd,maar toch leuk vinden
Anwen
12 18-04-2006 11:26
Liefde & Relatie Hij nou opdringerig of ligt het aanmij?
devilcat
101 10-10-2004 22:05
Levensbeschouwing & Filosofie Vraagje over Jezus
Blues
48 19-04-2004 13:36
Liefde & Relatie Verplicht weggaan met vriend?
HelpMePlease
4 09-11-2002 16:46
Films, TV & Radio Mallrats
Anonymous John
19 24-01-2002 11:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.