Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2003, 20:17
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Ik heb hier dus helemaal geen verstand van.
Maar ieder geval kan ik wel wat tips gebruiken.
Dus stel je voor als ik naar de disco ga ofzo.
Hoe begin ik?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2003, 20:23
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Hangt van et meisje af...Lijkt er me nu eentje leuk te vinden nadat ik met de lieveling had geslowd...Ze vind het echt super hoe ik haar complimentjes toefluister toen we aan het dansen waren...en anders ook Ik zei eigenlijk enkel wat ik van haar vond
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:26
Verwijderd
pakken en als ze weigert in haar gezicht spugen


HAHAHAHAHAHA


serieus:

achter je vrienden aanlopen, en ze wat 'kroost' laten voorstellen om vervolgens praatje mee te maken.

Je moet vooral niet je best doen om iemand te gaan versieren, kijk het rustig aan en leg eerst contacten, dan kan je bij een later bezoek altijd nog 'verder' gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:24
Verwijderd
Gewoon een gesprek beginnen. Een of twee complimentjes, maar niet gelijk een hele lading en niet doen of je alleen op sex uit bent. Hopeloos zijn types die meteen een arm om je heen slaan (heb ik ooit gezegd dat je me mocht aanraken?), domme opmerkingen maken of je mee proberen te trekken (de dansvloer op of een hoekje in).

Ook belangrijk - druip af als ze duidelijk maakt dat ze je niet ziet zitten (of een vriend heeft of op meiden valt of wat dan ook). Jongens die maar om je heen blijven hangen al wijs je ze twintig keer af zijn verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:26
miro
Avatar van miro
miro is offline
Geen versiertrucs gebruiken. Gewoon oogcontact zoeken en als dat lukt een gesprek beginnen..