Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2003, 20:17
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Ik heb hier dus helemaal geen verstand van.
Maar ieder geval kan ik wel wat tips gebruiken.
Dus stel je voor als ik naar de disco ga ofzo.
Hoe begin ik?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2003, 20:23
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Hangt van et meisje af...Lijkt er me nu eentje leuk te vinden nadat ik met de lieveling had geslowd...Ze vind het echt super hoe ik haar complimentjes toefluister toen we aan het dansen waren...en anders ook Ik zei eigenlijk enkel wat ik van haar vond
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:26
Verwijderd
pakken en als ze weigert in haar gezicht spugen


HAHAHAHAHAHA


serieus:

achter je vrienden aanlopen, en ze wat 'kroost' laten voorstellen om vervolgens praatje mee te maken.

Je moet vooral niet je best doen om iemand te gaan versieren, kijk het rustig aan en leg eerst contacten, dan kan je bij een later bezoek altijd nog 'verder' gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:24
Verwijderd
Gewoon een gesprek beginnen. Een of twee complimentjes, maar niet gelijk een hele lading en niet doen of je alleen op sex uit bent. Hopeloos zijn types die meteen een arm om je heen slaan (heb ik ooit gezegd dat je me mocht aanraken?), domme opmerkingen maken of je mee proberen te trekken (de dansvloer op of een hoekje in).

Ook belangrijk - druip af als ze duidelijk maakt dat ze je niet ziet zitten (of een vriend heeft of op meiden valt of wat dan ook). Jongens die maar om je heen blijven hangen al wijs je ze twintig keer af zijn verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:26
miro
Avatar van miro
miro is offline
Geen versiertrucs gebruiken. Gewoon oogcontact zoeken en als dat lukt een gesprek beginnen..

(standaard) versiertrucs zijn zon afknappers.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:10
Studentje
Studentje is offline
Bier geven en praten.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:30
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
*pakt zijn notitie boekje voor hopeloze gevallen erbij*
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:35
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik zou trouwens voor een DAF truck gaan, die schijnen het zeer goed te doen bij de vrouwtjes
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:46
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
king112 schreef op 24-04-2003 @ 21:17:
Ik heb hier dus helemaal geen verstand van.
Is ook nergens voor nodig.

Maar ieder geval kan ik wel wat tips gebruiken.
Alweer? Nog steeds?

Dus stel je voor als ik naar de disco ga ofzo.
Hoe begin ik?


Dan ga je lekker dansen. Kom je er niet om te dansen maar om chicks te versieren. Doe dan het volgende:

Draai je weer om. Ga naar huis. Leer daar van jezelf te houden. Maak plannen voor jou. Doe dingen die jijzelf leuk vind. Get a life, get hobby's. Plan dingen voor de toekomst.

Kom dan vanzelf ergens terwijl je met hele andere dingen bezig bent een leuke meid (of jongen) terecht waar je verliefd op wordt en opeens iets van een relatie mee krijgt.

Dan wordt jij gelukkiger en hoef je ons niet meer lastig te vallen met allerlei variaties op de vraag hoe je van je probleem afkomt.
Ik weet dat bovenstaande misschien erg lullig overkomt, maar misschien dat het je ogen opend.

Succes met jezelf!
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 24-04-2003 @ 23:30:
*pakt zijn notitie boekje voor hopeloze gevallen erbij*
Niemand is hopeloos.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 09:55
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef op 25-04-2003 @ 09:06:
Niemand is hopeloos.
Ik wel

Dus ik denk, ik let goed op. Misschien leer ik er nog wat van en scoor ik in een dronken bui nog een keer een date
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 10:18
japie
japie is offline
Citaat:
SounD schreef op 24-04-2003 @ 23:46:
Dan ga je lekker dansen. Kom je er niet om te dansen maar om chicks te versieren. Doe dan het volgende:

Draai je weer om. Ga naar huis. Leer daar van jezelf te houden. Maak plannen voor jou. Doe dingen die jijzelf leuk vind. Get a life, get hobby's. Plan dingen voor de toekomst.

Kom dan vanzelf ergens terwijl je met hele andere dingen bezig bent een leuke meid (of jongen) terecht waar je verliefd op wordt en opeens iets van een relatie mee krijgt.

Dan wordt jij gelukkiger en hoef je ons niet meer lastig te vallen met allerlei variaties op de vraag hoe je van je probleem afkomt.
Ik weet dat bovenstaande misschien erg lullig overkomt, maar misschien dat het je ogen opend.

Succes met jezelf!
Sounds great
__________________
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 25-04-2003 @ 10:55:
Ik wel

Dus ik denk, ik let goed op. Misschien leer ik er nog wat van en scoor ik in een dronken bui nog een keer een date
(k)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 20:04
Verwijderd
Eerst doen wat Sound zei. Als je eenmaal zo ver bent, dan doen wat Morgan zei.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 02:28
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
1. drink geen bier.
2. dans niet te uitbundig.
3. loop niet al te opzichtig te kijken naar anderen.
4. zorg gewoon dat je een leuke avond hebt met je vrienden, en als je toevallig oogcontact hebt, maak er dan gebruik van, ga er niet naar op zoek.
5. probeer niet jezelf op te stellen als de ideale liefdes-partner. doe gewoon je ding, wees jezelf. 9 van de 10 keer klikt het niet. nou prima. even goeie vrienden. maar die tiende keer heb jij je date te pakken door jezelf te zijn, relaxed te zijn. daar hebben jullie (je date en jij) het meeste aan.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 02:47
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
morris schreef op 27-04-2003 @ 03:28:
1. drink geen bier.
2. dans niet te uitbundig.
3. loop niet al te opzichtig te kijken naar anderen.
4. zorg gewoon dat je een leuke avond hebt met je vrienden, en als je toevallig oogcontact hebt, maak er dan gebruik van, ga er niet naar op zoek.
5. probeer niet jezelf op te stellen als de ideale liefdes-partner. doe gewoon je ding, wees jezelf. 9 van de 10 keer klikt het niet. nou prima. even goeie vrienden. maar die tiende keer heb jij je date te pakken door jezelf te zijn, relaxed te zijn. daar hebben jullie (je date en jij) het meeste aan.
@2 heheheh.. Wat is er mis met uitbundig dansen?
Volgens mij krijg ik juist vaak aandacht omdat ik er soms helemaal voor ga op de dans vloer.. Het kan me niet schelen als het er eventueel debiel uit mocht zien, maar daar ligt de kracht ervan misschien wel. IK heb lol om mijn manier en daar heb ik dan ff niemand bij nodig.. en dan krijg je opeens allemaal aandacht en complimentjes.

Dus als dansen in je bloed zit, moet je het niet laten. Kijk maar eens wat een lol het ventje in de avatar van Morris heeft. (Bedoel je dat met te uitbundig dansen? )

@5 Bah date het hele woord is al zo fout. Door dat woord zit er gelijk een verwachtings patroon aan.
Niet aan daten doen.. zodra dat woord valt moet je gaan denken aan.. moet er gezoen worden, zal het klikken, doe ik niets fout, ben ik wel leuk genoeg? en al die gedachten en druk heb je niet nodig.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 10:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
k vind het altijd ontzettend leuk als je staat de dansen en ze gaan mee dansen NIet aanraken ofzo, maar gewoon mee doen met jouw bewegingen (en ik maak altijd de raarste acties op de dansvloer, dus is het erg lollig om iemand anders dat ook te zien doen) Kijk dat werkt bij mij 10x aantrekkelijker dan, 'Hee waar kom je vandaan?' Of 'Hoe heet je, oh wat een mooie naam' *kots* Nee leuk spontaan doen, maar niet uberuitbundig. Je hebt het gauw genoeg door als ze intresse heeft! En maak dan een praatje, biedt een drankje aan enzo...

Maar das natuurlijk heel persoonlijk! Hee dat sou ik toch zeggen! *tssss*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 10:36
Saartje*
Avatar van Saartje*
Saartje* is offline
Volgens mij zijn er niet echt versiertruks, want niet alle meisjes houden van hetzelfde type jongen ofzow.
Er zijn meisjes die houden van jongens die uitbundig dansen, en er zijn er die daar totaal niet van houden, die liever een stille jongen hebben ofzow.... Daarom... ga gewoon lekker uit, probeer jezelf te zijn, en wanneer er oogcontact is, ga eens praten met haar. Ik denk dat je daar veel meer mee bereikt dan je trukkendoos boven te halen, wat veel meisjes niet echt appericieren
__________________
<3 Anything I neeeeeed... <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2003, 10:40
The0
The0 is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 24-04-2003 @ 23:30:
*pakt zijn notitie boekje voor hopeloze gevallen erbij*
Citaat:
Desecrator schreef op 24-04-2003 @ 23:35:
Ik zou trouwens voor een DAF truck gaan, die schijnen het zeer goed te doen bij de vrouwtjes
Scheelt mij weer typen, wilde allebei de bovenstaande dingen zeggen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:24
Thomas
Thomas is offline
Praten en op een gegeven moment kan je wel zien of ze meer willen dan probeer je haar te zoenen. Dat voel je vanzelf aan en zo gaat het telkens goed.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:44
Rocksaan
Rocksaan is offline
haha, versier vrachtwagens
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:57
Kippekoetje
Kippekoetje is offline
Citaat:
Geen versiertrucs gebruiken. Gewoon oogcontact zoeken en als dat lukt een gesprek beginnen..

(standaard) versiertrucs zijn zon afknappers.
Niks aan toe te voegen

Citaat:
Ook belangrijk - druip af als ze duidelijk maakt dat ze je niet ziet zitten (of een vriend heeft of op meiden valt of wat dan ook). Jongens die maar om je heen blijven hangen al wijs je ze twintig keer af zijn verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:20
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Qimm schreef op 27-04-2003 @ 11:29:
k vind het altijd ontzettend leuk als je staat de dansen en ze gaan mee dansen NIet aanraken ofzo, maar gewoon mee doen met jouw bewegingen (en ik maak altijd de raarste acties op de dansvloer, dus is het erg lollig om iemand anders dat ook te zien doen) Kijk dat werkt bij mij 10x aantrekkelijker dan, 'Hee waar kom je vandaan?' Of 'Hoe heet je, oh wat een mooie naam'

Ooww.. ik wil een keer met je gaan dansen!!

Qimm is toch een hele mooie naam?
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
SounD schreef op 27-04-2003 @ 14:20:
Qimm schreef op 27-04-2003 @ 11:29:
k vind het altijd ontzettend leuk als je staat de dansen en ze gaan mee dansen NIet aanraken ofzo, maar gewoon mee doen met jouw bewegingen (en ik maak altijd de raarste acties op de dansvloer, dus is het erg lollig om iemand anders dat ook te zien doen) Kijk dat werkt bij mij 10x aantrekkelijker dan, 'Hee waar kom je vandaan?' Of 'Hoe heet je, oh wat een mooie naam'

Ooww.. ik wil een keer met je gaan dansen!!

Qimm is toch een hele mooie naam?
Qimm wel ja En sorry.. ik heb al een danspartner, die alleen niet van dansen houdt, maar wel van mij
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:25
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Wawl schreef op 27-04-2003 @ 12:24:
Praten en op een gegeven moment kan je wel zien of ze meer willen dan probeer je haar te zoenen. Dat voel je vanzelf aan en zo gaat het telkens goed.
Daar zitten veel mensen volgens mij niet op te wachten.. gelijk een zoenpoging terwijl je iemand net ontmoet terwijl je uitgaat..

Je kunt maar beter van me af blijven als ik je niet ken er is bijna niets zo onaantrekkelijk als iemand die je gelijk wil en ook echt wil..

Waar voel je dat dan aan eigenlijk? Het gaat goed als je geen klap in je gezicht opmerkt?
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2003, 14:27
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Qimm schreef op 27-04-2003 @ 15:22:
Qimm wel ja En sorry.. ik heb al een danspartner, die alleen niet van dansen houdt, maar wel van mij
Daar heb je weer weinig aan..
Gaat mij ook in tegenstelling tot anderen alleen om het dansen..
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tijd voor een "klassieke, leuke en hilarische topics" topic.
Verwijderd
23 09-06-2010 08:34
Verhalen & Gedichten Column voor nep-krant
Uziel
2 30-05-2004 12:18
Eindexamens 2003 Kolderdag (examenstunts)
~Chyca~
107 12-05-2003 21:52
Liefde & Relatie Wat is de
Hellup
75 31-07-2002 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.