Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2003, 01:55
Mystically
Avatar van Mystically
Mystically is offline
ideeën?
__________________
Le papillon dans la tête de la dame qui fait la rue
Advertentie
Oud 04-07-2003, 08:40
Verwijderd
Ik verplaats deze naar psychologie.

xx
Oud 04-07-2003, 08:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zorgen dat ze proffesionele hulp krijgt, zorgen dat het probleem wordt aangepakt, zorgen dat ze met haar ouders praat...

Evt. naar haar mentor gaan of de vertrouwenspersoon op school, die kan hulp verder in gang zetten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-07-2003, 09:33
Fantodo
Avatar van Fantodo
Fantodo is offline
tja..... dit was een tamelijk beknopte omschrijving van je probleem. Het lijkt me zoals Gothic al zei verstandig (al dan niet professionele) hulp voor haar te zoeken ,dit heeft echter weinig zin als zei er zelf niet voor open staat. Heb je hier al eens met haar over proberen te praten?
Oud 04-07-2003, 10:05
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-07-2003 @ 09:59:
Zorgen dat ze proffesionele hulp krijgt, zorgen dat het probleem wordt aangepakt, zorgen dat ze met haar ouders praat...

Evt. naar haar mentor gaan of de vertrouwenspersoon op school, die kan hulp verder in gang zetten...


Voor de rest proberen te steunen ed, praten als het minder
gaat, haar dat duwtje geven om hulp ed te zoeken..
__________________
Drie.
Oud 04-07-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-07-2003 @ 09:40:
Ik verplaats deze naar psychologie.
En daar zijn deze topics eigenlijk niet toegestaan...
Ik overleg even met mijn 'collega's'.
Oud 04-07-2003, 11:42
Verwijderd
Kruimel en ik zijn het er over eens dat deze topic niet mag. In het announcements vindt je links over dit onderwerp. En je hebt al een aantal reacties gehad, waar je hopelijk wat mee kunt.

Probeer idd met haar te praten, haar te steunen en er voor haar te zijn. Maar dring jezelf niet op, dat werkt vaak niet. Vraag ook aan haar zelf, wat zij het liefste heeft. Wij kunnen hier wel allemaal dingen zeggen, maar misschien wil zij het wel heel anders. Tuurlijk kan ze dan ook zeggen 'laat me' ofzo, maak haar dan wel duidelijk dat je dat niet kunt en niet wilt. Praat er idd over met bv. haar mentor, al zal je vriendin daar waarschijnlijk alles behalve blij mee zijn. En geef haar eventueel bv. het email-adres van korrelatie. Ze kan ook de kindertelefoon bellen, met de vertrouwenspersoon op school gaan praten of met haar huisarts. Misschien vindt ze het fijn als je mee gaat.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.