Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2003, 14:34
Verwijderd
ik weet niet of dit wel de goede topic naam is anders verander je het maar..
Het zit als volgt:
Mijn vriend heeft een meidje op msn die gewoon een foto verstuurd van haar lichaam (handen wel voor haar borsten) Nou liet hij me die foto dus zien omdat we gewoon vrij omgaan met dat soort dingen. Maar ik vond het eigenlijk belachelijk dat ze zoiets stuurt 'zomaar'. Dus ik vroeg: Hoezo stuurt ze die foto dan? zomaar zegt ie..En vraagt ze dus of hij er ook 1 heeft.. Ik voelde echt een chagarijnig gevoel opkomen. En de vraag van wie stuurt nou zomaar een foto?wat wil je horen, dat je er geweldig eruit ziet zodat je ego nog hoger word. Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen of hoe ik moest reageren.
Wat zouden jullie zeggen of doen? of juist niks? en wat zou je denken??
Misschien een beetje nutteloos dit, maar ben erg benieuwd hoe anderen zouden reageren in deze situatie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2003, 14:38
Verwijderd
Ach, ik heb ook wel eens zomaar naaktfoto's gekregen van mensen op msn. Weliswaar heb ik die mensen daarna altijd geblockt en verwijderd, maar toch...

Als jij het niet prettig vindt, dan kun je dat maar het beste tegen je vriend zeggen... ik kan best begrijpen dat je je er jaloers door voelt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:40
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik zou in ieder geval erg nieuwsgierig worden naar dat meisje.
Vind het namelijk ook nogal vreemd om 'zomaar' naaktfoto's te versturen naar iemand, dat geloof ik gewoon niet. Ik zou denken dat ze hem wil versieren ofzo, als hij zelf gelooft dat zij hem die foto's 'zomaar' stuurt dan is hij of naief of doet alsof hij dat is. Als hij echt zo naief is dan hoef ik m niet eens als vriend, als hij doet alsof eigenlijk ook niet, scheinheilig gedoe
Als hij het in z'n hoofd haalt om een naaktfoto terug te sturen ga ik al helemaal twijfelen. Waarom in hemelsnaam?

Maargoed ik kan niet echt precies zeggen wat ik in zo'n situatie zou zeggen, want het hangt natuurlijk helemaal van je relatie af en natuurlijk van de manier waarop hij het bracht.
Liet hij jou trots die foto zien? Deed hij alsof het niets voorstelde? Wat zei hij verder over dat meisje? Hoe goed kennen ze elkaar? etc.

Ik zou het in ieder geval vreemd vinden dat mijn vriend zulk soort contacten onderhoud.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:41
Verwijderd


Nou, ik begrijp je wel hoor...waarom doet dat meisje dat? Weet ze dat jullie wat hebben of niet? Maarja in beide gevallen is het raar en stom. En wat vindt je vriend ervan? Maakt hij er ook een probleem van, hij kan natuurlijk tegen haar zeggen dat hij er geen zin in heeft.
Ik zou het er nog eens met je vriend over hebben en dan actie ondernemen in overleg met hem. Block haar dan of laat je vriend met haar praten... zoiets

Succes ermee iig
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:45
Poesket
Poesket is offline
Je moet in ieder geval wel iets alten merken. Hoe jij hier tegen over staat.

Ik zou echt alles over haar willen weten en super jaloers zijn.. en reken maar dat ik dat zou laten merken
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:51
Verwijderd
[QUOTE]-=[ruelF]=- schreef op 17-10-2003 @ 15:40:
Ik zou in ieder geval erg nieuwsgierig worden naar dat meisje.
Vind het namelijk ook nogal vreemd om 'zomaar' naaktfoto's te versturen naar iemand, dat geloof ik gewoon niet. Ik zou denken dat ze hem wil versieren ofzo, als hij zelf gelooft dat zij hem die foto's 'zomaar' stuurt dan is hij of naief of doet alsof hij dat is. Als hij echt zo naief is dan hoef ik m niet eens als vriend, als hij doet alsof eigenlijk ook niet, scheinheilig gedoe


Nee zei stuurde het 'zomaar' in de zin van hij heeft er niet om gevraagd, maar een poging tot versieren zou niet echt lukken wij wonen in NL bij duitse grens en zij in Belgie.

Als hij het in z'n hoofd haalt om een naaktfoto terug te sturen ga ik al helemaal twijfelen. Waarom in hemelsnaam?

hij heeft geen foto's van zichzelf dus dat zou al niet kunnen,gelukkig anders zou ik natuurlijk vet pist zijn geworden

Maargoed ik kan niet echt precies zeggen wat ik in zo'n situatie zou zeggen, want het hangt natuurlijk helemaal van je relatie af en natuurlijk van de manier waarop hij het bracht.
Liet hij jou trots die foto zien? Deed hij alsof het niets voorstelde? Wat zei hij verder over dat meisje? Hoe goed kennen ze elkaar? etc.


Nee hij liet het niet trots zien, gewoon van: he Lean moet je eens kijken (hij heeft haar en haar vriendin met 2vrienden leren kennen op vakantie)

Ik zou het in ieder geval vreemd vinden dat mijn vriend zulk soort contacten onderhoud.
maar mijn vriend is niet zo dat hij haar zal blokkeren, want hij kent haar en is heel open over sex en praat er makkelijk over misschien is zijn ook wel zo? maar van mij hoeft ie haar ook niet te blokkeren ofzo, tenzij ze dichtbij zou wonen dan zou ik me wel heel bedreigd voelen..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:55
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Het lijkt mij niet echt normaal om zomaar naaktfoto's te gaan versturen. Als ik jou was zou ik best wel willen weten waarom ze dat deed en wat ze ermee denkt te bereiken. En ik zou ook aan je vriend vragen wat hun 'relatie' precies inhoudt.

Maar misschien is het wel niets. Misschien is het wel een of ander wanhopig sletje dat naaktfoto's over internet rondstuurt. Hoe deed je vriend toen hij je dit vertelde? Wat vond hij er zelf van? Ik denk dat je daar ook al wel het een en ander uit kan afleiden. Het lijkt me in ieder geval een goed teken dat hij het je vertelt.

Edit:
O, ik zie dat je net zelf hebt gereageerd. Als hij er niet trots op is ofzo, dan vindt hij het waarschijnlijk zelf ook vrij vreemd en lijkt het me dat er niet veel aan de hand is. Waarschijnlijk is zij inderdaad ook gewoon heel open.
__________________
Mommy, that salesman's on TV!

Laatst gewijzigd op 17-10-2003 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 15:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ach, sommige mensen zijn wat exhibitionistisch ingesteld, je moet d'r niet te veel achter zoeken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 17-10-2003 @ 16:14:
Ach, sommige mensen zijn wat exhibitionistisch ingesteld, je moet d'r niet te veel achter zoeken denk ik.
hmmz daar zou je best gelijk in hebben..op msn heeft als foto zij en een vriendin in bh..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 15:59
Verwijderd
Ik voel me dat meisje Hoewel, in mijn geval is de reden 'omdat we een gewaagde foto-topic hebben op seks en hij de foto wilde zien', dus dat gaat niet van mij uit

Nou ja, waarom iemand zulke foto's doorstuurt? In mijn geval dus om de bovenstaande reden en omdat er momenteel niemand is die plezier heeft aan mijn lichaam (behalve ikzelf) en ik dat zonde vind, nu is alles nog strak enzo
Maar foto's sturen naar mensen die ik niet goed ken en die er niet om vragen? Nooit, dat vind ik dan wel weer wanhopig.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:53
Verwijderd
Als je van een meisje ongevraagd of met heel weinig aandringen (bijna-)naaktfoto's krijgt, dan kan er een aantal dingen aan de hand zijn.

1. Het is een ongelooflijk geil sletje dat gewoon genomen wil worden. Doe er je voordeel mee.
2. Ze zit psychisch in de knoop en krikt met Jan en alleman om haar zelfvertrouwen op te schroeven.
3. Het is een foto van een onbekend meisje. Zelf is ze teringlelijk en stuurt die foto alleen om een afspraakje te versieren.
4. Het is een geile vent van in de dertig die je foto's van zijn dochter stuurt omdat hij hoopt op een triootje.

In het eerste geval lijkt de keuze me duidelijk, in het tweede geval moet je even kijken hóe erg ze in de knoop zit, en in het derde en vierde geval kun je er maar beter ver van blijven en de zooi blocken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Zulke meisjes zijn vaak uit op complimentjes. Ze vinden het gaaf als jongens ze knap en geil vinden.
Ik vind het altijd leuk om foto's te zien van mensen waarmee ik chat, maar naaktfoto's... nee, daar ben ik ook niet zo van gediend. Daar heb je helemaal niks aan naar mijn idee...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-10-2003 @ 17:53:
1. Het is een ongelooflijk geil sletje dat gewoon genomen wil worden. Doe er je voordeel mee.
2. Ze zit psychisch in de knoop en krikt met Jan en alleman om haar zelfvertrouwen op te schroeven.
3. Het is een foto van een onbekend meisje. Zelf is ze teringlelijk en stuurt die foto alleen om een afspraakje te versieren.
4. Het is een geile vent van in de dertig die je foto's van zijn dochter stuurt omdat hij hoopt op een triootje.
5. Ze vind het gewoon leuk dat iemand die ze mag naar haar naaktfoto's kijkt. Nogmaals, veel mensen zijn exhibitionistisch, beter een vreemde dan een klasgenoot die ze de volgende dag over de hele kantine verspreid heeft.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 21:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-10-2003 @ 19:02:
5. Ze vind het gewoon leuk dat iemand die ze mag naar haar naaktfoto's kijkt. Nogmaals, veel mensen zijn exhibitionistisch, beter een vreemde dan een klasgenoot die ze de volgende dag over de hele kantine verspreid heeft.
Ja, inderdaad.

@topicstarter: ik zou me niet zo veel zorgen maken tenzij hij om die foto's gevraagd heeft (wat geloof ik niet het geval was). Als je op eigen initiatief foto's stuurt, moet ze dat lekker zelf weten. Dan vindt ze dat blijkbaar leuk. Boeiend
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 21:15
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 17-10-2003 @ 17:56:
Zulke meisjes zijn vaak uit op complimentjes. Ze vinden het gaaf als jongens ze knap en geil vinden.
Ik vind het altijd leuk om foto's te zien van mensen waarmee ik chat, maar naaktfoto's... nee, daar ben ik ook niet zo van gediend. Daar heb je helemaal niks aan naar mijn idee...
Sletten dus, bah
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 12:52
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
naaktfoto's over msn?

als stomheid een misdaad was...
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:38
josdebos
josdebos is offline
dr zijn een hoop rare mensen op de wereld!
Ik denk dat er niks achter steekt. Als hij om die foto gevraagd heeft of als er wat achter steekt. Dan zou hij die foto toch nooit aan jou laten zien? Jullie kunnen er dan wel open over doen, maar ik geloof niet dat iemand zo stom is om in zo'n geval zo'n foto te laten zien. Ik zou me er maar niet te druk over maken en je vriend gewoon geloven.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 15:51
p!nk-Xx
Avatar van p!nk-Xx
p!nk-Xx is offline
meisje van mn school had foto van haar zelf gemaakt bovenlichaam naakt
ze had het naar een jongen gestuurd die ze leuk vondt (hij haar niet)
heeft hij er een doorstuurmail van gemaakt...
hele school heeft het gezien
__________________
You can push me out the window..I'll just get back up You can run over me with your 18 wheeler truck And I won't give a f***
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-10-2003, 16:07
Verwijderd
bedankt allemaal voor de reacties, maar ik heb er nog een keer met me vriend over gepraat. Het bleek dus dat ze een nieuwe foto had voor miss barcalona verkiezing en die wilde ze aan hem laten zien. Toch vind ik het apart (niet dat ik problemen hebt met naakt, maar je weet nooit wat iemand aan de andere kant van het internet met je foto doet)
@pink: woon je in Ede? daar hadden ze dat ook gedaan zo'n 2 jaar geleden denk ik
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:15
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ja dat ken ik...meisje had filmpje van zichzelf gemaakt...mensen waar het niet voor bedoeld is hebben t , en ik ken dr helemaal niet en heb dat filmpje nu ook..wel zielig voor dr, maar ook errug dom...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 17-10-2003 @ 22:15:
Sletten dus, bah
Jij altijd met je sletten, zucht, een slet is iemand die zomaar met jan en alleman sex heeft, en zelfs dan moet ze het nog zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:54
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
goh wat is iedereen geshockeerd
ik denk dat dit vaker gebeurt dan je denkt.
ok echt naaktfoto's sturen is misschien beetje ordinair maar ik denk dat er niets mis is met een 'gewaagde' (lees: je kan niet alles zien) foto aan iemand sturen een keer ofzo

kijk ook maar hier op het seksualiteit forum er zijn genoeg mensen die niet vies zijn van een sexy foto sturen gewoon voor de leuk(en dan heb ik het niet over naaktfoto's)
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:16
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 20-10-2003 @ 17:54:
kijk ook maar hier op het seksualiteit forum er zijn genoeg mensen die niet vies zijn van een sexy foto sturen gewoon voor de leuk(en dan heb ik het niet over naaktfoto's)
Er is een verschil tussen een publiekelijk forum waar je je foto's voor iedereen post, dan dat je naaktfoto's naar een speciaal iemand stuurt.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:39
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ze zal waarschijnlijk gewoon willen horen, hoe mooi en sexy ze wel niet is.
Ik zal denk ik wel even boosachtig zijn. Niet speciaal op mijn vriend, maar wel op de situatie. Ik zou vragen, of hij haar zou willen blokken en verwijderen. En dat zal hij vast wel doen voor jou.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:17
Faery
Faery is offline
Oh, dus hij mag niet meer masturberen?
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 18:30
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Jawel, je snapt het niet m'n waarde Dawson, maar niet op foto's van vage bekende.

P0rn daarintegen is natuurlijk volkomen normaal en heel geaccepteerd.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:34
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
zie hier mijn worst:


__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 09:30
Stamping Zhanz
Avatar van Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
gewoon die foto's hier posten. Dan leren ze het wel af
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 09:46
P&C
P&C is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 20-10-2003 @ 17:15:
ja dat ken ik...meisje had filmpje van zichzelf gemaakt...mensen waar het niet voor bedoeld is hebben t , en ik ken dr helemaal niet en heb dat filmpje nu ook..wel zielig voor dr, maar ook errug dom...
zegt Lisa banaan je iets?
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:47
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Een hele goede vriendin van mij heeft me eens drie naaktfoto's gestuurd voor mijn verjaardag. Ze wist dat ik haar mooi vond. 'Cadeautje', zei ze. Daar zocht ik helemaal niks achter. Het was een gebaar van vertrouwen en bovendien vond ik het een leuk cadeau.
__________________
This time, all I want is you...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 12:46
Freeway Fawn
Avatar van Freeway Fawn
Freeway Fawn is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-10-2003 @ 15:38:
Ach, ik heb ook wel eens zomaar naaktfoto's gekregen van mensen op msn. Weliswaar heb ik die mensen daarna altijd geblockt en verwijderd, maar toch...

Als jij het niet prettig vindt, dan kun je dat maar het beste tegen je vriend zeggen... ik kan best begrijpen dat je je er jaloers door voelt.
Jij Player, eerst foto's ontvangen en dan blokken.. tsk
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Freeway Fawn schreef op 21-10-2003 @ 13:46:
Jij Player, eerst foto's ontvangen en dan blokken.. tsk
Ik bloK ze dan meestal omdát ze zomaar naaktfoto's sturen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 12:38
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
P&C schreef op 21-10-2003 @ 10:46:
zegt Lisa banaan je iets?
Op welke school zit jij..?!?! bij ons op school is dat filmpje inmiddels bij iedereen bekend....egt zielig voor haar
Het was eigenlijk voor haar vriend bedoelt ofzow..??!maarjah...het is zowieso dom om zo'n filmpje te maken en dat naar je vriend te sturen..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 00:58
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
haha, ow echt zelfs hier is dat verhaal dus bekend...ja ik vind het echt zooo zielig he...maarja ken dr toch niet...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 20-10-2003 @ 17:34:
Jij altijd met je sletten, zucht, een slet is iemand die zomaar met jan en alleman sex heeft, en zelfs dan moet ze het nog zelf weten.
Maar dat maakt ze niet minder vies.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 08:50
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
wat voor filmpje was dat dan??
bij mij op school (toen ik nog studeerde) gingen er ook van die fotos rond van een meisje maar goed zij had ze zelf op internet gezet en dat kwam uit hahahah is gewoon dom om zoiets te doen vind ik...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-10-2003, 09:04
P&C
P&C is offline
RML..... bij ons heeft iedereen hem, op hockey ook etc...
wel lullig voor haar opzich,
hij was trouwens niet voor haar vriendje, maar voor iemand die ze leuk vond, die was zo sociaal de boodschap 'niet doorsturen he ' te negeren en hem naar zn vriendjes te sturen
die hem ook weer doorstuurde...
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 09:21
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Waarom is iemand die zulke dingen aan iemand anders laat zien, of op een topic post gelijk een slet...

Ik heb ooit ook eens aan aantal foto's gestuurd naar een goede vriend van mij. Het zou toen bijna mn vriendje worden, ik vertrouwde hem en hij vroeg erom.
Ben ik nu ook een slet?? (en iedereen die gepost heeft op het gewaagde fototopic dan? Er zullen dr vast wel wat zijn die daarnaar verwijzen als ze zulke foto's willen sturen...)
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 26-10-2003 @ 10:21:
Waarom is iemand die zulke dingen aan iemand anders laat zien, of op een topic post gelijk een slet...

Ik heb ooit ook eens aan aantal foto's gestuurd naar een goede vriend van mij. Het zou toen bijna mn vriendje worden, ik vertrouwde hem en hij vroeg erom.
Ben ik nu ook een slet?? (en iedereen die gepost heeft op het gewaagde fototopic dan? Er zullen dr vast wel wat zijn die daarnaar verwijzen als ze zulke foto's willen sturen...)
Als hij op dat moment een goede vriend van je was, hij je vriendje zou worden en hij erom vroeg, is de situatie natuurlijk compleet onvergelijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 12:37
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
P&C schreef op 26-10-2003 @ 10:04:
RML..... bij ons heeft iedereen hem, op hockey ook etc...
wel lullig voor haar opzich,
hij was trouwens niet voor haar vriendje, maar voor iemand die ze leuk vond, die was zo sociaal de boodschap 'niet doorsturen he ' te negeren en hem naar zn vriendjes te sturen
die hem ook weer doorstuurde...

Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 13:12
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Citaat:
p!nk-Xx schreef op 20-10-2003 @ 16:51:
meisje van mn school had foto van haar zelf gemaakt bovenlichaam naakt
ze had het naar een jongen gestuurd die ze leuk vondt (hij haar niet)
heeft hij er een doorstuurmail van gemaakt...
hele school heeft het gezien
Is die school toevallig in eindhoven...??? Ben ff de naam kwijt...
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 12:41
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
'k zou het niet tof vinden als m'n vriendin naaktfoto's zou krijgen van een jongen.
Mja, 'k zou ook liever een vriendin hebben zonder msn
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 15:48
Hubers
Avatar van Hubers
Hubers is offline
ik vind het zowiezo dom om naaktfotos te versturen over msn, hou die dingen gewoon in je fotoalbum. (word moeilijk met een digicam, maar goed)
Ik vind het een beetje te koop lopen met je lichaam, en ik zou me er niet te druk om maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken gewaagde fototopics ook op Onzin? Of toch alleen op Seks.
'I'he Prophet
41 28-04-2004 12:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.