Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2003, 20:12
Some
Avatar van Some
Some is offline
Er zijn hier vast al een aantal topics over geweest maar ben eigenlijk benieuwd wat voor "trucjes" of middelen jullie nu gebruiken hiervoor. Ook al poets je ze elke dag 2x je tanden blijven toch een beetje geelachtig en ik vind dat mijn tanden te gelig zijn ondanks ik ze elke dag 2x poets en NIET rook.

Hoe maak je je tanden dus witter?? Helpt speciale tandpasta, EN kauwgom?????? Zoja welke? Of gebruiken jullie andere methodes.
Oud 03-12-2003, 20:27
Verwijderd
Je hebt nu nieuwe bleek-pasta voor je tanden, ik weet niet meer precies van welk merk.... maar bij een drogist hebben ze dat wel, dat breng je aan op je tanden en laat je dan intrekken...

Maar vergeet niet dat tanden en eigen kleur hebben, bij sommige mensen is die wat geler dan bij andere mensen. Dat krijg je ook niet gebleekt... maar je kan het altijd proberen natuurlijk.
Oud 03-12-2003, 20:40
BaLLooN
Avatar van BaLLooN
BaLLooN is offline
Als je nou iets verder naar beneden had gescrollt...

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=670218
__________________
Those who try to be different, are all the same...!
Oud 03-12-2003, 20:44
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Als je rookt of thee of koffie drinkt zou je Smokers moeten proberen, na 2x poetsen heb je je eigen kleur terug.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 04-12-2003, 14:40
Verwijderd
Ja, speciale tandpasta helpt, al moet je er geen wonderen van verwachten; je ziet pas verschil als je jezelf vergelijkt met een foto van maanden of jaren geleden, je tanden zijn dus niet van de ene dag op de andere witter. Of speciale kauwgom helpt weet ik niet, maar 't kan iig geen kwaad . Als je tandpasta gebruikt, neem er dan wel een die niet je glazuur eraf schuurt (aquafresh, prodent etc zijn wel goed, gewoon bekende merken)
Een beetje geelachtig is normaler en mooier trouwens; als je tanden echt wít wit zijn dan staat dat erg onnatuurlijk.

Er zijn nu ook van die strips te koop om je tanden witter te maken, en ook gels ja. Dat zal vast wel werken, maar ik weet niet of het ook zó goed werkt dat 't het geld waard is . Iemand daar al ervaring mee?
Oud 04-12-2003, 16:35
-Daniël-
Avatar van -Daniël-
-Daniël- is offline
winkel bij mij in de buurt,

weet niet of 't werkt,

http://www.q-smile.nl/
__________________
http://www.06ringtones.nl Voor al je ringtones, logo's en meer!
Oud 04-12-2003, 18:17
Blackeyed
Blackeyed is offline
keukenzout...gewoon tandenborstel erin duwen en schuren. Maar niet elke dag!!! anders gaat ge glazuur kapot. 1 keer per week met zout. Eerst zal je tandvlees wel bloeden maar na een tijdje stopt dat ook. Tip van de orthodont dus ik verzin het niet. veel succes
__________________
*Forever Black-Eyed*
Oud 04-12-2003, 18:18
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Bij helpt Smokers altijd wel goed. Dit verwijdert de aanslag die je krijgt na het drinken van koffie en thee enz. Je kunt het gewoon bij de drogist kopen en is niet zo duur.
__________________
Kun je het lezen???
Oud 04-12-2003, 20:34
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 04-12-2003 @ 19:18:
Bij helpt Smokers altijd wel goed. Dit verwijdert de aanslag die je krijgt na het drinken van koffie en thee enz. Je kunt het gewoon bij de drogist kopen en is niet zo duur.
Dat zei ik dus

Citaat:
Als je rookt of thee of koffie drinkt zou je Smokers moeten proberen, na 2x poetsen heb je je eigen kleur terug.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 04-12-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
genkgirl schreef op 04-12-2003 @ 19:17:
keukenzout...gewoon tandenborstel erin duwen en schuren. Maar niet elke dag!!! anders gaat ge glazuur kapot. 1 keer per week met zout. Eerst zal je tandvlees wel bloeden maar na een tijdje stopt dat ook. Tip van de orthodont dus ik verzin het niet. veel succes
Idd, dat is ook goed
Oud 03-01-2004, 13:41
pe51
Avatar van pe51
pe51 is offline
Citaat:
genkgirl schreef op 04-12-2003 @ 19:17:
keukenzout...gewoon tandenborstel erin duwen en schuren. Maar niet elke dag!!! anders gaat ge glazuur kapot. 1 keer per week met zout. Eerst zal je tandvlees wel bloeden maar na een tijdje stopt dat ook. Tip van de orthodont dus ik verzin het niet. veel succes
In bio-winkels kun je tandpasta kopen waar zeezout in zit. Lijkt me beter als keukenzout, en je kunt het elke dag gebruiken.

EDIT: paradontax heet ie. Je moet wel een paar dagen nemen om aan de smaak te wennen, en hij is wat duurder dan normaal.

Laatst gewijzigd op 03-01-2004 om 14:51.
Oud 03-01-2004, 14:04
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Je kunt je tanden professioneel laten bleken, maar dat kost iets van 600 euro (kan in Amsterdam geloof ik) en dat zullen de meeste mensen er niet voor over hebben.
Verder natuurlijk de dingen die hierboven al gemeld zijn.
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Oud 03-01-2004, 15:12
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Je kunt Aquafresh Pure&White proberen, schijnt heel goed te werken bij iedereen.

Bij mij niet echt natuurlijk, maar goed.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 03-01-2004, 22:30
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
alle tandpasta's en kauwgomjes zijn onzin!!
het beste is om ze bij de tandarts te laten bleken of om bij de tandarts een "dinges" (weetjewel, zon plastic ding voor om je tanden, weet de naam niet meer) te laten maken en dan krijg je er van die bleekgel bij.
is wel prijzig (+/- 300 euro maar het wordt vergoed door de verzekering en het is echt het enige wat werkt, het is ook maar eenmalig als je neirt rookt
__________________
;-)
Oud 03-01-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Heleentju! schreef op 03-01-2004 @ 23:30:
alle tandpasta's en kauwgomjes zijn onzin!!
Vreemd dat mijn tanden na een jaar poetsen met aquafresh whitening dan toch niet meer geel waren maar gewoon tandwit...

Het is dus geen onzin, maar je moet gewoon niet na 1 keer poetsen al resultaat willen zien.
Oud 03-01-2004, 23:18
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
ik heb zon speciale gel die je op je tanden moet doen 14 dagen lang 2 keer per dag, van aquafresh!

helpt goed

Als je vieze tanden hebt en ook kromme tanden enzo kan je beter gaan voor een laag porselijnen erop (bij de tandarts) is wel duur.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 03-01-2004, 23:31
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik heb gehoord dat er in die whitening tandpasta veel groffe korreltjes zitten waardoor het niet goed is voor je tanden om het dagelijks te gebruiken omdat je ze dan slijt.... Maar dit is natuurlijk iets voor de lange termijn.

Ik heb abnormaal witte tanden, ik heb namelijk een tand waarvan een stukje afgebroken is en daar hebben ze een kunstmatig stukje opgedaan en ze konden het niet zo wit krijgen en dus moesten ze het maar zelf bij elkaar knutselen.

Ik poets niet altijd even goed, maar als ik wil dat mijn tanden er echt wit uitzien poets ik twee keer per dag 3 minuten lang en gebruik ik mondwater...
Oud 05-01-2004, 07:39
Verwijderd
zaterdag was op tv bij Kassa een item hierover. ze zeiden dat die doe-het-zelf pakketjes in de winkel niet goed zijn voor je tanden, glazuur wordt er zacht van.
laser- of waterstofperoxidebehandeling van de tandarts is ook niet zo best en kost 200 a 500 euro. het enige dat niet zo slecht was, is een kuur van een week met een bitje om je tanden met een spulletje erin.

zo. nu weet je alles
Oud 05-01-2004, 08:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 03-01-2004 @ 15:04:
Je kunt je tanden professioneel laten bleken, maar dat kost iets van 600 euro (kan in Amsterdam geloof ik)
dat kan bij iedere tandarts

mijn vriend heeft zo'n blekende tandpasta van prodent dacht ik. die helpt wel merk ik
Oud 10-06-2009, 14:58
lunaatjex
lunaatjex is offline
Hoi,
Zelf heb ik ook mijn tanden laten bleken. Niet bij de tandarts maar bij de white smile company. Dat is een tanden-blekenpraktijk. Daar is t goedkoper dan bij die tandarts. Ik heb voor een hele behandeling 149 euro betaald. Ze waren er heel profesioneel en vriendelijk. Mijn tanden zijn echt vele tinten lichter geworden. Heb t bijna 2 jaar geleden laten doen en zijn nog bijna net zo wit.
Groetjes Luna
Oud 10-06-2009, 20:14
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Onder de zonnebank gaan, lijken ze ook witter.
__________________
Guilty of being white.
Oud 10-06-2009, 20:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dit topic is ruim 5 jaar oud. Je kan een nieuw topic openen als je daar behoefte aan hebt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid gele tanden
freakzor1987
17 01-12-2004 10:49
Lifestyle Tevreden met jezelf? operatie?
FreeYourMind
95 08-10-2004 20:07
Lichaam & Gezondheid rapid white brush-on?!
someone
15 05-08-2004 13:26
Lichaam & Gezondheid Enquete over tandpasta
Marsel
49 17-02-2004 15:15
Lichaam & Gezondheid gele tanden
**~yvie~**
35 23-09-2003 22:37
Lichaam & Gezondheid Wittere tanden..
Kandi
15 15-03-2002 21:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.