Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
simonverwer@hotmail.com ![]() ontopic: Zou iemand weten van instanties om een taal te leren zoals l'Alliance Française voor frans maar dan voor zweeds?
Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 23:21. |
![]() |
|
Ik neem aan dat je, aangezien die redelijke kennis van die andere talen, correct Zweeds wilt leren? Ik zal zeggen wat ik eraan gedaan heb om wat te kunnen:
- www.google.com (gezocht naar "Zweeds leren" of andere trefwoorden zoals.. "lärna dig svenska english/dutch" - cd-rom voor beginners.. zoiets vind je onder dezelfde trefwoorden bij google. Kostte wel zo'n 40 euro ofzo ![]() ![]() - 1800 dagelijkse uitdrukkingen en spreekwoorden in het NL/NO/SE. Dat boekje heb ik gekocht net als andere oudere boeken in A'dam. Maar voor uitspraak is internet of cd-rom goed. - woordenboeken aangeschaft - ik msn in het Zweeds .. omdat hij een rijkeluisjongetje is dat geen Engels kan.. terwijl ie zegt dat ie het wel kan ![]() - ik speel CS (online shooter) en daar chat ik ook Zweeds. - op NL 3 komen vaak DEENSE films op.. heel soms Zweedse, hier kijk ik dan ook naar als 't kan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ooh Nou bedankt voor het corrigeren ![]() 1 van die ondertitels bij National Geographic is dan toch ook Zweeds ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Tips: je hebt vast wel van die cd'roms voor beginners, als je het dan echt leuk vind, kan je altijd nog op een (privé)-cursus.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jar taala iente swenska was trouwes daar de uitspraak van.. ongeveer fonetisch.. En verder hebben we enorm gelachen om Stortorget... als je dat met een echte harde rollende r uitspreekt klinkt dat best grappig.. kwamen er pas na 3 dagen achter dat dat het kerkplein o.i.d. was.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Bij de LOI hebben ze misschien wel een cursus maar de LOI is wel vrij prijzig. Mn vader deed daar een cursus en hij moest boeken aanschaffen en daarnaast iedere maand 60 euro betalen zodat ze het nakijken en hij daar examen mag doen enzo. Ik weet uiteraard niet of dat met alle cursussen daar zo is maar misschien moet je anders een bij de NTI kijken, die is volgens mij een stuk goedkoper.
|
Het is offtopic, maar wel naar aanleiding van dit topic: kunnen we op dit forum niet een topic maken waarin we in een vreemde taal over willekeurige onderwerpen kunnen praten? (Natuurlijk wel allemaal in dezelfde taal he
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Om nog even in te gaan op de vraag (de rest is al off-topic
![]() Je zegt dat je student bent. Nou weet ik natuurlijk niet waar en wat je studeert, maar misschien kun je Zweeds als bijvak nemen. Anders is er misschien wel een talencentrum op de plek waar jij studeert die die taal aanbiedt. Of via de volksuniversiteit, die zit volgens mij wel in elke fatsoenlijk stad, dat zijn dan vaak avondcursussen. Het handigst is natuurlijk om naar Zweden te gaan, dan leer je het ook het snelst, maar ik kan me voorstellen dat dat geen optie is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Jaar Zweden na eindexamen SaskiaV | 15 | 13-12-2009 17:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 92 Thee Muts | 500 | 29-10-2008 14:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Het Grote Talentopic hasseltboy | 52 | 16-02-2005 20:46 | |
De Kantine |
welke taal zou jij dus echt nooit willen leren? AlopiA | 97 | 24-02-2003 16:52 |