Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 23:52
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
Wreed!
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2004, 00:32
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Je kan op z'n minst de titel goed spellen.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 00:33
Verwijderd
gotica
gotika
gothika

maar je zat in de buurt hoor.

Lijkt me wel een behoorlijk suffe film.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:14
Verwijderd
Is dat niet die film met Halle Berry waarbij ze niet eens in der eigen premiére binnen kom komen vanwege het programma punk'd op mtv?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 09:41
Billie
Avatar van Billie
Billie is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-03-2004 @ 09:14:
Is dat niet die film met Halle Berry waarbij ze niet eens in der eigen premiére binnen kom komen vanwege het programma punk'd op mtv?
yup
En het lijkt me wel een leuke film maar niet wreed?!
__________________
You're so bitter, you think you're sweet...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 09:51
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
hij lijkt me zo ENG (!!!!!)

maarja, ik ben dan ook wel watje
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:03
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
Halle Berry met lange haren is trouwens jammer....
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:24
Verwijderd
Mwah, ik houd meer van lang haar dan van kort haar
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:29
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-03-2004 @ 11:24:
Mwah, ik houd meer van lang haar dan van kort haar
mjah, maar niet bij haar...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 12:47
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
Ja ik heb hem ookal gezien.. en ik vind hem echt goed
maar sommige momente durfde ik echt niet te kijken
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 13:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vond het echt een suffe horror film. Pak het plot van 'What lies beneath', 'The Ring', 'The Sixth Sense' en een willekeurige film in een gekkenhuis.

Het verhaal slaat nergens op; waarom zou je als boos spook
Spoiler
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:33
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
heb een stukkie gelezen en hij lijk me zeer goed, alelen ja die f*cking kijkwijzer weer he..16 e.o.!!!!!!!!!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:58
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Gothika is een waardeloze film, zo schijnt het. Check Rotten Tomatoes.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 15:22
Fluisterwoud
Avatar van Fluisterwoud
Fluisterwoud is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 10-03-2004 @ 11:03:
Halle Berry met lange haren is trouwens jammer....
Halle Berry is sowieso jammer
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Fluisterwoud schreef op 10-03-2004 @ 16:22:
Halle Berry is sowieso jammer
Helemaal niet, in Monster's Ball was ze erg
Maar deze film lijkt me inderdaad ook erg jammer...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 15:34
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Belachelijke titel
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:13
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Lijkt me echt een supergoede film! Ik las er laatst een stukje over in de spits..
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:26
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Fluisterwoud schreef op 10-03-2004 @ 16:22:
Halle Berry is sowieso jammer
Juist.

En Gothika heb ik nog niet gezien, maar wat lijkt het me weer een slaapverwekkend stuk rotzooi zeg...
Sowieso is de 'horror' uit Amerika van tegenwoordig niets meer imho...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2004, 13:38
jojos2
jojos2 is offline
Nou ja ik ben er geweest en ik viel half in slaap(nouja wat overdreven, maar goed) Maar ja vond er niks aan, hij is zo het zelfde als al die andere films.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:27
.Pure
.Pure is offline
ik ga hem vanavond kijken, ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:38
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Hij lijkt me niet heel goed, maar hey, hij is eng (ik schrik al van het reclamespotje) en halle berry speelt erin, dus misschien ga ik hem wel zien.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:49
Verwijderd
Citaat:
VirginVampiress schreef op 16-03-2004 @ 15:38:
Hij lijkt me niet heel goed, maar hey, hij is eng (ik schrik al van het reclamespotje) en halle berry speelt erin, dus misschien ga ik hem wel zien.
ja mss wil ik hem ook wel zien... ik heb de moviespecial op tmf gezien.. zag er wel aardig uit..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:19
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
jojos2 schreef op 16-03-2004 @ 14:38:
Nou ja ik ben er geweest en ik viel half in slaap(nouja wat overdreven, maar goed) Maar ja vond er niks aan, hij is zo het zelfde als al die andere films.
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:24
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 10-03-2004 @ 15:33:
heb een stukkie gelezen en hij lijk me zeer goed, alelen ja die f*cking kijkwijzer weer he..16 e.o.!!!!!!!!!
Je komt vast wel binnen hoor.
Ik wil hem ook nog een keer zien, lijkt me wel een leuke film
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:26
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Fluisterwoud schreef op 10-03-2004 @ 16:22:
Halle Berry is sowieso jammer
Sinds ze tietvergroting heeft gehad zeker niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 18:55
-Octavius-
-Octavius- is offline
Kheb hem toevallig gisteren in een sneak preview gezien in vlissingen.. maar my god, ik vond die film eng.. oké ik geef toe dit is cker niet mijn genre, en ik ben bang voor geesten enzo.. dus daarom misschien.. maar ik heb echt soms mijn hoofd weggedraaid..

dat meisje is eeeeeengg!

verder was tie echt wel sterk IMO, beetje cliché eng, maar ach.. als 't werkt?
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:59
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Imo?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:05
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 16-03-2004 @ 20:59:
Imo?
In My Opinion. (ofwel, ik ben van mening)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:36
.Pure
.Pure is offline
ik heb hem gister gezien en vond hem erg goed. En eng ook ja! Maar zeker wel de moeite waard hoor.. Okee, btje gejat van The Ring, maar agh, boeiend.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:57
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 10-03-2004 @ 11:03:
Halle Berry met lange haren is trouwens jammer....
Ja, bij haar staat dat korte haar echt veel beter!
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:45
Verwijderd
Ik hou helemaal niet van dit soort films, dus ik ben ook niet van plan om hem te gaan zien.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:55
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 10-03-2004 @ 11:03:
Halle Berry met lange haren is trouwens jammer....
jah ze lijkt net aapmens!

Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:34
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dit is een review van mijn die ik twee weken terug schreef naar aanleiding van een sneakpreview.

Gothika(2003)

Goed, weer een sneak voor onze kiezen, dit weekend. Het ging dit keer dus om de Gothika, een film met Halle Berry in hoofdrol. Het was er voor mij niet eentje om naar uit te kijken, want de film is bepaald niet de hemel in geprezen door de pers en het was ook al geen monsterhit in financieel opzicht. Dat belooft vrijwel zelden iets goeds en het verbaast me dan ook dat de filmmaatschappij(geen zin om te checken welke het is, ik vermoed Columbia)het aandurfde om de film in Europese theaters in roulatie te brengen. Ik vind het eigenlijk meer een straight-to-video affair dan een bioscoopfilm. Maar dat geldt eigenlijk voor zoveel films die sterk leunen op de erfenis van genrefilms als Ringu, Dark Water, Ju-on, The gift, The Others en The Sixth Sense . Gothika presteert het dan ook niet om zich te onderscheiden van het gros van de stortvloed aan aftreksels en rip-offs in filmisch opzicht. Sure, er is veel aandacht uitgegaan naar het visuele aspect, waardoor het er technisch allemaal smetteloos en gelikt uitziet, alhoewel ik me wel afvraag waarom ze niet met wat creatievers konden komen dan steeds maar weer hetzelfde goedkope effectbejag. Doormiddel hiervan lijkt de regisseur net als alle anderen te denken dat het voldoende is om het publiek de stuipen op het lijf te jagen. We waren dankzij talloze recensies in het algemeen en Preview-magazine in het bijzonder van te voren al op de hoogte van feit dat het men steeds als het “spannend” of “eng” wordt teruggrijpt op storm en onweer. Of weinig vernieuwde computeranimaties. Of het wannabe-arthouse kleurgebruik. Ze hadden het technisch vernuft van al het getoonde veel beter moeten plaatsen en timen. Maar erger was het om te ontdekkend dat vrijwel alle schrikeffecten ruimschoots van te voren waren te voorspellen, met als absoluut dieptepunt de onderwaterscéne waarbij Berry haar ogen dicht doet en vervolgens de verschijning ziet van de geestige dame wanneer ze ze weer opent. Didn’t see that one coming, did ya? Oh wel dus? Slimmerik! Anyway, de film heeft nog veel meer van dit soort momenten van Deja vu, wat het voor de geoefende Horrorfan niet echt leuker maakt. Toegegeven, sommige van de gebruikte effecten komen ALTIJD hard aan bij de kijker, met dank aan het keiharde Dolby surround volume. Echter, om hoge ogen te gooien bij zowel pers en publiek moet je wel met wat beters komen dan dat en een paar mooie staaltjes art-direction(die we inmiddels ook wel kennen) en special effects. Voor de sneak is het wellicht genoeg(het aantal gillende keukenhoeren was weer eens niet op een hand te tellen), maar niet voor reguliere bioscoopgangers die, in tegenstelling tot wij sneakers, zelf de keuze hebben wat ze willen zien.

Maar goed, het ziet er allemaal wel redelijk strak uit dus. Maar het allerbelangrijkste van een film, het verhaal, is minder geslaagd. Zoals gezegd borduurt de film voort op andere successen, wat zoveel wil zeggen als precies hetzelfde verhaal willen vertellen. De setting is ditmaal een psychiatrische kliniek, waarbij Halletje werkzaam is als psychiater. Om de zaken te compliceren onderhoudt ze ook nog een relatie met de directeur van de kliniek. Wanneer ze na een avondje zwemmen in het zwembad naar huis wil rijden, krijgt ze te maken met een of andere dooie griet die midden op de weg blijkt te staan. Ze wijkt uit en beland in de berm. Wanneer ze verhaal gaat halen bij de chick, die nog steeds op de weg blijkt te staan, begint de ellende. Ze wordt wakker in de kliniek, maar ditmaal als patiënt in plaats van psychiater. Bovendien blijkt ze haar eega om zeep te hebben geholpen met een bijl en willen de geesten haar niet meer met rust laten. De aftakeling is begonnen. Je moet toegeven dat dit allemaal klinkt als de zoveelste variant op de geestenfilm van recente jaren en dat is het ook. De manier waarop men het verhaal poogt te ontwikkelen doet erg gemakzuchtig aan. Het zit vol met gaten, slappe dialogen, ongeloofwaardigheden en stompzinnigheden(welke Freudiaanse über-mongool gaat er nu een moordenaar aanspreken en beschuldigen terwijl diegene vlak NAAST je zit op bed in een verlaten celblok?! Ik bedoel, ga dan METEEN naar de Mafia om te zeggen dat je getuige bent geweest van een afrekening…) en kent bovendien een flinke hoeveelheid voorspelbare wendingen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet goed genoeg had opgelet om aan te zien komen dat Berry’s man het meisje en nog velen anderen(vandaar het constante gezeur van “Not Alone”)had vermoord. Maar dat had ook niet gehoeven, want het is een development die nauwelijks bijdraagt aan het plot. Natuurlijk, je moet iets verzinnen om de kijker te verrassen, maar een twist als deze is al zo oud als de weg naar Rome. En het feit dat het meisje de hoofdrolspeler doormiddel van vage clues probeert in te lichten is ook al geen briljante vondst meer vandaag de dag. Dit alles maakt dat Gothika plotwise geen enkele partij is voor eerdergenoemde films. Jammer, maar helaas. Er zijn wel meer Horrorfilms met een afgezaagd verhaal, maar dat is in sommige gevallen geen enkel bezwaar doordat zij het gemis aan eigenzinnigheid kunnen compenseren met dikke fun. En dat is iets wat Gothika OOK al mist.

Een mooie acteerprestatie kan namelijk veel redden in een film als deze. En ik kan begrijpen dat men, de makers, een veelgevraagde(en Oscarwinnende!) actrice als Hallebal maar al te graag 90% van de screentime toekennen. Immers, in het verleden is vaak genoeg gebleken dat je hiermee de aandacht van een zwak script en dergelijke prima kunt afleiden. Heb je geen flauw idee hoe je je geestverschijning moet koppelen aan een mooie met symboliek gevulde monoloog van een bijrolspeler? Simpel, je schrapt de monoloog in het geheel en je richt de camera op de hoofdrolspeler en laat diegene het werk doen. Het zou niet de eerste keer zijn dat een script op het laatste moment in een zo’n richting geduwd wordt. Echter, in Gothika hadden ze dit beter niet kunnen doen. Berry is volstrekt ongeloofwaardig in de rol van bloednuchtere en rationele spiegejater en balanceert regelmatig op de grens van mateloze irritant en ronduit hilarisch. De scenes waarin ze zichzelf presenteert als een welbespraakt en volleerd wetenschapper zijn tenenkrommend(en bezorgen de kijker bovendien plaatsvervangende schaamte) en de momenten waarop ze blijkbaar zo hysterisch mogelijk haar ongenoegen moest tonen over haar behandeling bezorgen je bij wijze van spreken een lachstuip waar de beste comedies jaloers op zouden mogen zijn. Okay, dat is wellicht overdreven, het blijft tenslotte een review, maar degenen die hem gezien hebben weten wat ik bedoel. Mensen met een gehoorapparaat doen er in ieder geval wel verstandig aan om het volume een paar tandjes lager te zetten. Just in case. Opvallend genoeg, though, is ze in de wat rustigere scenes mens als verward mens wel te pruimen. Dat heeft misschien te maken met het feit dat ze goed weet hoe je basale emoties zoals verdriet, woede en angst moet overbrengen. Maar zoals gezegd, moet ze daarbij zichzelf wel in toom kunnen houden, want anders gaat het niet goed. Overigens is het zwakke schrijven er debet aan dat ze haar karakterboog(“ik ga van strict rationeel persoon tot iemand die na het neerknallen van een sick fuck met een stalen gezicht claimt dat ratio overgewaardeerd is, zonder daarbij een noemenswaardig tussenstation te hebben gepasseerd”)niet op een geloofwaardige manier over kan brengen. Het leverde echter wel een paar heerlijk cheesy scènes op, met name tegen het einde, dus helemaal voor niets was het toch ook weer niet. J Maar goed, het blijft jammer dat ze daar waar het nodig was niet een wat subtieler staaltje acteren heeft laten zien. Dat onbedoeld komische hysterische geneuzel moet ze voortaan dan ook maar lekker aan een of andere wulpse B-actrice zonder tact overlaten. Wat zeg je? De andere acteurs? Oh ja, die waren er ook nog. Nou, het was leuk om Robert Downy JR. weer eens aan het werk te zien. Hij deed goed zijn best en dat was op het scherm af te lezen, hoewel het voor hem als geoefend acteur niet echt een stretch moet zijn om zo’n veilige rol te spelen. Het is dan ook niet genoeg om de film naar een hoger niveau te trekken, jammer genoeg. En Penelope Cruz? Tja, die schmierde zich weer eens een weg door de film, precies zoals ze wel vaker schijnt te doen. Ik ben blij dat haar rol zo klein was, want nog meer van dat kuikentjesaccent had ik niet kunnen verdragen denk ik. Waar zijn godverdomme de tijden van Abre Los Ojos gebleven?! In die film liet ze zien overweg te kunnen met een karakterrol, dus waarom nu niet meer? Zucht.

Dus…..Al met al is Gothika een zeer middelmatig en standaard griezelwerkje geworden, precies volgens het boekje. Niet zo erbarmelijk slecht zoals bijvoorbeeld Darkness falls , maar de het grote grijze en nietszeggende centrum is ook geen fijne plek, lijkt mij. En er is niet eens een hoge gore-factor om de flaws te compenseren! Ik snap niet dat Halle haar rollen niet wat beter uitkiest, ze krijgt toch meer dan genoeg aanbiedingen sinds die oscar? Waarom dan deze film? En waarom in vredesnaam het nog te verschijnen Catwoman ? Zoiets doe je jezelf toch niet aan als serieus actrice? Nou ja, waar maak ik me ook druk om. Kutfilm of niet, mijn leven gaat door en Berry’s carrière weer een treetje omlaag. Wahaa!

5/10

Dinalfos
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Carn schreef op 10-03-2004 @ 14:36:
Ik vond het echt een suffe horror film. Pak het plot van 'What lies beneath', 'The Ring', 'The Sixth Sense' en een willekeurige film in een gekkenhuis.
Nee. Het is een remake van een film die al een stuk ouder is dan al die films die jij noemt.

Verder lijkt er me ook niet veel aan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Juice schreef op 18-03-2004 @ 19:38:
Nee. Het is een remake van een film die al een stuk ouder is dan al die films die jij noemt.
dan lijkt me het origineel ook onlogisch als het een trouwe remake is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:22
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Nee. Het is een remake van een film die al een stuk ouder is dan al die films die jij noemt.
GOTHIKA een remake?

Waardeloze film waar logica helemaal ontbreekt.

Spoiler
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2004, 14:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
en dat zijn maar een paar globale punten waar ik me al aan dood ergergde.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:30
Cruz
Cruz is offline
Die wil ik heel graag zien!!
Halle Berry
Penelope Cruz

Kan niet mis gaan
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:00
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Cruz schreef op 19-03-2004 @ 18:30:
Kan niet mis gaan [/B]
Blijkbaar wel.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:01
Verwijderd
Af en toe best cliché, ik kon de helft voorspellen. Alsnog vond het ik het een hele vette film. Heel eng op een paar momenten, de halve zaal schreeuwde het dan uit, haha, erg lachen. Al met al een coole film
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef op 18-03-2004 @ 23:22:
GOTHIKA een remake?
Dat dacht ik. Maar ik heb me er niet echt in verdiept.

Citaat:
Spoiler
Bilspleet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:16
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Ik heb hem vandaag gezien. Hij was niet zo schrikwekkend en het verhaal was voorspellend. Halle maakt haar man dood en dan weet je meteen dat hij dat geest wat heeft aangedaan. Hij is wel leuk om te zien maar niet echt zo van WOOOO deze is echt GAAF.. Trouwens, Halle Berry met lang haar is juist heel mooi, en in deze film gaat het niet eens om haar uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:18
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Dat dacht ik. Maar ik heb me er niet echt in verdiept.
Het is dus geen remake.

Citaat:
Bilspleet.
De film was inderdaad naadje.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:19
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Ohja, enne er staat geen Two Killers in plaats van Not alone omdat de geest daarmee bedoelt dat zij als meisje niet het enige slachtoffer was van Doug. Dat ze Halle ook ging verwonden snap ik eigenlijk ook niet
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:22
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
omdat de geest daarmee bedoelt dat zij als meisje niet het enige slachtoffer was van Doug
Toch beter opletten.

Spoiler


Deze film zit zoveel onzin dat het gewoon pijnlijk is om naar te kijken.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:27
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Ok, dan begrijp ik die film ook niet meer
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:32
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Ok, dan begrijp ik die film ook niet meer
Het is gewoon een stupide plottwist. Het verhaal is geschreven met de regel dat er om de aantal minuten een schrikeffect of plotwending moet gebeuren, en wat doe je als je er achter bent gekomen wie verantwoordelijk is voor de geest verschijning? Een plottwist toevoegen omdat de film anders te kort is.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:37
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik heb m gisteren gezien in de bioscoop...ik vond m eng maar er zitten goede schrikmomenten niet..niet echt een hoogstaande film ofzo maar toch..hij is wel leuk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 11:22
SlackerBitch
Avatar van SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Voor degenen die m gezien hebben: issie beter/enger dan The Ring? (normaal gesproken moet ik altijd lachen bij horrorfilms, maar bij The Ring was ik stil...dus ben benieuwd!!)
__________________
Goedemiddag, dit is het eindpunt van deze trein. Denkt u bij het uitstappen aan uw bagage. Ik wens u nog een prettige dag
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 11:39
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
SlackerBitch schreef op 21-03-2004 @ 12:22:
Voor degenen die m gezien hebben: issie beter/enger dan The Ring? (normaal gesproken moet ik altijd lachen bij horrorfilms, maar bij The Ring was ik stil...dus ben benieuwd!!)
Ik vond The Ring wel beter, daar werd ik echt bang van Maar Gothika komt wel in de buurt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie HELP Wat moet ik nou??:(
Salvia
35 08-04-2004 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.