Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2004, 17:17
monogaam
monogaam is offline
Ik ging gister uit met een paar vrienden van mij, we gingen naar een discotheek. Opgegeven moment komt er een knap meisje naast mij dansen..ik dacht probeer haar gewoon te pakken.. en dat lukte dus ook heb halfuur met haar gezoent ofzo..daarna nog naarbuitengegaan gezoent en zij gaf haar nummer en email adres.. Zij vroeg mij nog of ik monogaam was en hiermee door wilde, ik zei dus tuurlijk wil ik dat ik ben juist zo'n type die maar al te graag een relatie wilt hebben. Ik dus helemaal happy naar huis gefietst aangezien ik echt dat ik de ware had gevonden.

We hadden afgesproken dat we vandaag (zondag dus) naar de film zouden gaan, zij vind dit een leuk idee en zou zeker komen. Dus ik vanmorgen een smsje gestuurd hoe het nou zat en of ze nog wilde gaan vanavond. Een paar minuten later krijg ik een smsje terug gestuurd waarin ze verteld dat ze niet vandaag kan afspreken maar wel al te graag een andere keer wil. Ik voelde het al aankomen en smste dus terug wanneer ze dan wilde en waar, hierop reageerde ze niet. Ik dacht bijmezelf ik heb weer zo'n 'onzeker typje die NIET een relatie wilt aangaan maar mij wel dat gevoel geeft. Maargoed, ik dus even naarbuiten gegaan om met wat anders bezig te zijn. Even later kruip ik weer achter mijn PC en zie ik dat ze online is, ik zeg dus hoi zij ook, vraag of alles goed is ja zegt ze, dus ik denk ok nu ga ik het vragen. Ik stelde de vraag of ze het SMSje hadgelezen en of ze nog wat wilde afspreken, hierop reageerde ze NIET en een minuut later gaat ze offline. Ik gelijk de blokkeer controle gedaan of ze me geblokt had, dit bleek dus niet (gelukkig) het geval te zijn.

Nou heb ik net nog een smsje gestuurd waarin staat dat ze gewoon moet vertellen wat ze nou daadwerkelijk wil. Ze moet me duidelijkheid geven en niet erom heen lullen, dit is het enige wat ik van haar vraag/wil. Nog steeds heb ik geen SMSje terug gekregen, ik vind dit wel van zo'n laag niveau. Gister waren we stapel op elkaar en nu doet ze zo kinderachtig. Het ergste is dat ik hier ervaring mee heb, ELKE KEER WEER heb ik een meisje die er leuk uitziet en iets met me wil waarop ze een paar dagen later zegt dat ze toch niks wilt en/of niks meer van zich laat horen. Juist door deze dingen loop ik zo'n ontzettende deuk op met betrekking tot de liefde. Ik zit nu weer met de gebakken peren env oel me gewoon TERING KLOTE.

Waarom vertellen meisjes nooit waar het op staat, waarom moeten ze zo spelen, dit doet echt pijn. Zij leek de ware te zijn, alles ging goed, ze vertelde dat ze iets wilde en niet zo'n typje was die elke avond een ander had, ze gaf haar emailadres en telefoon nummer. Nu vraag ik mij af waarvoor doet zij dit in godsnaam als ze toch al wist dat ze me zou dumpen? Waarom doet ze me zo'n ongeloofelijke pijn?

Ik ben een type jongen die niet elke avond een ander kan hebben, ik blijf plakken met diegene waarmee ik die dag iets had gedaan. Ik weet alweer hoe het zal gaan, ze stuurt niks terug, ik zal nu weer een week me KUT voelen omdat ik dit lief/knap meisje niet te pakken heb kunne krijgen en zal me zelf verwijten dat het toch aan mij ligt. Waarna ik een maandje later weer een leuk meisje tegenkom waarop me weer hetzelfde zal overkomen. Dit is me nu al 4x achter elkaar gebeurd in een paar maanden tijd. Als het zo steeds gaat hoeft het voor mij niet meer.. zucht.

Wat vinden jullie hiervan? Wat gaat in haar om? Wat zouden jullie doen in mijn situatie. Vertel het me..

Monogaam zijn hoort niet bij deze tijd blijkbaar..

Een hopeloze jongen van 17,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2004, 17:26
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Wat is monogaam zijn dan? Wat mij betreft (en misschien ook wat haar betreft) heeft dat niks te maken met fysiek contact.

Trouwens, er is niets zo verstikkend als een relatie beginnen. Het heeft altijd zoiets van: hebben en houwen.

Maar goed, mijn advies: niet blijven doorvragen, laat maar even niks van je horen. Als jij naar haar verlangt en, zoals jij denkt, de ware is (hoewel ik bij de ware nooit het idee heb van: ik pak haar eventjes, zoals jij begon in je bericht), zal zij net zo verlangen naar jou als jij naar haar. Of dat echt zo is, kom je dus na een paar dagen wel te weten.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
monogaam schreef op 15-03-2004 @ 18:17:
ik dacht probeer haar gewoon te pakken..
Ik denk dat dat het is.. je probeert ze te snel "te pakken".
Zij denken waarschijnlijk dat het leuk is voor een avondje, of misschien zo van "we zien wel".
Misschien als je ze dan wat vaker tegenkomt enzo, dat het dan wat wordt.
Maar jij gaat meteen, de volgende dag al, ontzettend aandringen over wat ze nou wil. Daar schrok ze waarschijnlijk van. Ze heeft 1 avondje wat met je gezoend en dan MOET ze ineens antwoord gaan geven over wat ze nou met je wil.

Je moet niet meteen zoveel verwachtingen hebben na wat gezoen. Of probeer anders eens een leuk gesprek met zo'n meisje aan te gaan ipv haar meteen te zoenen. Dan leer je elkaar wat beter kennen en heb je gewoon een gezellige avond.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:32
fractuur
fractuur is offline
Om te beginnen één ding: ik ken ook genoeg verhalen waarin een jongen de hoofdrol speelt, prjecteer jouw verhaal dus niet alleen maar op meiden..

Verder denk ik dat veel mensen naar de discotheek gaan, gewoon met de gedachte: als ik een leuke jonge/meis tegenkom kan ik er mee zoenen, maar of ik er een relatie mee aanga is een tweede. Dus zoenen ze met een jongen/meisje, laten hun mailadres achter, en doen verder niets. Om het bot te zeggen: zij hebben hun lol ook weer gehad in het weekend, en verder niets. Verder met werk/school weet ik veel wat.

Zelf denk ik er niet echt zo over. Maar ik zie wel om me heen dat mensen dat nog wel eens doen. Op zich niets mee mis vind ik, maar dan moet je inderdaad zeggen na de avond stappen dat je niets wil beginnen. Ik zou eigenlijk niet weten waarom mensen dat zeggen, misschien denken ze dat het minder hard aankomt, of gaan ze ervan uit dat de ander er net zo over denkt ofzo..

Anyway: get over it.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:47
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
ALs ik met iemand zoen voor een avondje en hij vraagt me:
ben je in voor een serieuze relatie? dan schrik ik me te pletter! hoe moet ik nou weten of ik hem meteen al leuk vind?

Kortom dat meisje had gewoon teveel gezopen en is niet zo oprecht als ze toen leek
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:56
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Je moet natuurlijk de kans niet uitsluiten dat ze allemaal zwaar bezopen waren toen ze wat met je deden.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:23
monogaam
monogaam is offline
Ze? Ik heb met maar een meisje wat geflikt. Ik was aangeschoten en zij gewoon normaal. Maar ik had het echt gevoel dat dit meisje voor mij wilde gaan.

Ik heb nog nooit een meisje ontmoet die zoveel lichamelijk contact zocht, opgegeven moment gingen we naar buiten, omdat het binnen te druk was om nog een halfuur door te zoenen, hier ging ze mee akkoord. Veel meisjes haken hier al af want daar hebben ze echt geen zin. Dit meisje stemde gelijk in en ging ook mee naarbuiten. Ze wilde ook naar de film gaan toen ik haar vroeg, ik heb haar niet zien twijfelen etc, ze gaf zelf haar email en telefoon nr.

Ze bleef ook maar door zoenen toen we afscheid namen, dit overkomt me echt NIET vaak. Snap er nog steeds geen flikker van. Het kan zo leuk zijn een avondje stappen, maar de dag erna hou je zo'n ontiegelijke pijn eraan over (althans ik) dat is niet meer gezond.

Dit verhaal had ik gisteren geschreven trouwens, het gaat dus over zaterdagavond.

Gelukkig gaat het nu weer beter, gister voelde ik me echt kut. Het komt waarschijnlijk omdat ik niet vaak opzoek ben naar leuke/spontane meiden, en dan heb ik er een dan denk ik meteen dat het wat wordt..

monogaampje,

Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 18:27.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
monogaam schreef op 15-03-2004 @ 19:23:
Ze? Ik heb met maar een meisje wat geflikt. Ik was aangeschoten en zij gewoon normaal. Maar ik had het echt gevoel dat dit meisje voor mij wilde gaan.

Ik heb nog nooit een meisje ontmoet die zoveel lichamelijk contact zocht, opgegeven moment gingen we naar buiten, omdat het binnen te druk was om nog een halfuur door te zoenen, hier ging ze mee akkoord. Veel meisjes haken hier al af want daar hebben ze echt geen zin. Dit meisje stemde gelijk in en ging ook mee naarbuiten. Ze wilde ook naar de film gaan toen ik haar vroeg, ik heb haar niet zien twijfelen etc, ze gaf zelf haar email en telefoon nr.

Ze bleef ook maar door zoenen toen we afscheid namen, dit overkomt me echt NIET vaak. Snap er nog steeds geen flikker van. Het kan zo leuk zijn een avondje stappen, maar de dag erna hou je zo'n ontiegelijke pijn eraan over (althans ik) dat is niet meer gezond.

Dit verhaal had ik gisteren geschreven trouwens, het gaat dus over zaterdagavond.

Gelukkig gaat het nu weer beter, gister voelde ik me echt kut. Het komt waarschijnlijk omdat ik niet vaak opzoek ben naar leuke/spontane meiden, en dan heb ik er een dan denk ik meteen dat het wat wordt..

monogaampje,
Misschien moet je niet gelijk je tong erin rammen. Ikzelf, voor mij, zou al helemaal niks moeten hebben van meisjes die op de eerste avond dat ze me kennen al gelijk willen tongworstelen. Dan heb ik zoiets van: "Dat stelt toch geen flikker voor?? Dat doen ze gewoon met iedereen!"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:36
Verwijderd
lieve jongen,
ik heb een paar puntjes, waar jij het misschien helemaal niet mee eens bent, maar ik wil je alleen maar helpen...
- hoe weet je dat zij de ware is, als je haar knap vind, haar op haar bek pakt, een tijdje zoent en dan haar naam, telnummer, email en de hele ratteplan krijgt? weet je wat ze doet in het dagelijks leven, watzij van bepaalde dingen zijn, wat haar normen en waarden zijn enz.??? neej waarschijnlijk niet...
- misschien vond ze het gewoon leuk voor een avondje en verder niet. je hebt niet eens echt met haar gepraat (uit wat ik hieruit opmaak)
- meestal zijn het de jongens en niet de meisjes die zo doen
- ik denk niet dat je de ware in een discotheek moet zoeken lieve schat... diegene kan wel de ware zijn qua samen dansen, zoenen enz. maar verder? je kan elkaar daar nauwelijks verstaan, dus een goed gesprek zit er niet in.
- je bent te snel, zo'n meisje denkt als jij haar gaat beladen met smsjes: ojee, hij stalkt me ongeveer. wat moet ik nu? als jij ergens de volgende dag een smsje stuurt met dat je het leuk vond en maak een complimentje ofzo iets (en dan niet iets van: van zoen jij geil of weet ik veel) en zeg dat je haar graag nog een keer wil zien. dat hoeft niet meteen de volgende avond te zijn. dat kan best een weekje wachten. als het een echte liefde is, heb je alle tijd van de wereld. desnoods wacht je een jaar. stuur haar elke dag een sms, maar niet meer. vraag wat ze doet in het dagelijks leven en praat een beetje. als het dan leuk is op jullie date, kan je als zij dat ook wil met haar zoenen en haar nog een keer mee uit vragen. daarna kan je over een relatie gaan nadenken, maar als jij meteen een meisje 'stalkt' denkt ze alleen maar aan hoe ze van je af moet komen en ziet ze niet wat voor leuke jongen je eigenlijk bent.
nou veel succes de komende keren!!!
liefs lise

ps. niet alle meisjes zijn trutten hoor, ik bv niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:38
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
hej das wel heel kut voor je....
kheb zelf ook wel zoiets gehad, dan bij jongens natuurlijk (duhh.. haha) maar ik weet wel dat ik iemand nu eerst goed wil kennen voordat ik er echt wat mee wil beginnen.. maar ik kan zelf meestal wel zien of een jongen meer serieus is of dat hij zo'n ventje is dat elke avond met een ander zoent... ik weet niet, op de een of andere manier zijn er altijd van die trekjes bij jongens waarbij ik het gevoel heb dat ze player zijn.. ook uiterlijk zegt daarbij heel wat... Ik zelf probeer nooit iemand te kwetsen, dus als ik het meisje van jou geval was, zou ik in ieder geval al duidelijk tegen je zijn geweest, maar ook diezelfde avond al hebben laten merken dat ik eignelijk niks vasts wil...
enige raad die ik je kan geven: doe het voorlopig even rustig aan, vraag bijvoorbeeld eerst haar email adres ofzow en leer haar via msn al een beetje kennen voordat je je hart helemaal verliest...
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:39
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
ik denk dat jij je gewoon niet zo moet hechten aan een meisje waar je een keer mee gezoend hebt. Jij weegt er veel te zwaar aan, als dat meisje vaag doet weet je dat je niks aan dr hebt, dus kan je dr afschrijven en verder gaan.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:43
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ten eerste: als 1 meisje zo is, zijn niet meteen 'al die meiden' zo
Ten tweede: je kent haar 1 avond, relax jij gaat er al bijna van uit dat jullie gaan trouwen bij wijze van spreken.
Misschien is dat het ook wel dat haar afschrikt (dat zou ik tenminste wel hebben): iemand die je pas heel kort kent en meteen uit gaat van een relatie en alles..
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:50
monogaam
monogaam is offline
Klopt, jullie hebben helemaal gelijk. En dat is mijn probleem juist, zodra ik een knap/spontaan/leuk meisje gezoent heb en weet ik veel wat nog meer. ( ) dan voel ik me zo erg aangetrokken tot deze persoon wat niet echt normaal is.

Ik denk dat het komt omdat ik niet zoveel meisjes zoen en als dan uiteindelijk prijs hebt dan ben je te gelukkig en denk je dit word mijn toekomstige vriendin. Dat gevoel zal ik altijd behouden, dat kut gevoel dat je iemand denkt te hebben maar die je daarna negeert etc.

Maar als IK niks van me laat horen doet zij het ook niet, zo schiet het natuurlijk nooit op. Vroeger vonden erg veel meisjes me leuk, tegenwoordig ben ik ERG veel bezig met mijn eigen zaken en dat speelt natuurlijk ook een rol.

Want HEB je raak dan wil je daarmee doorgaan en al helemaal als een meisje je dit gevoel ook geeft.

Maar ik maak nu een periode door waarin ik echt iemand nodig heb, denk hierbij niet aan sex etc maar ook andere dingen. Het is een vriendin of iets anders wat me al erg lang bezig houdt (dat laatste is niet relevant voor dit topic)

Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:56
Verwijderd
Whaa.. jij lijkt me echt perfect.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:01
Verwijderd
Ze wil je niet.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:15
monogaam
monogaam is offline
Citaat:
wouszer schreef op 15-03-2004 @ 20:01:
Ze wil je niet.
Joh.. relevant bericht.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:28
ellaversa
ellaversa is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 15-03-2004 @ 19:56:
Whaa.. jij lijkt me echt perfect.
stiekem wel he
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:32
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik zou gewoon niet teveel verwachten na een dag (eigenlijk ook sowieso al niet na 1 week). Ik vind het apart dat je nogal monogaam klinkt. Tegenwoordig moet bij wijze van spreken iedereen wel een seksmaatje hebben en is een relatie iets verstikkends, want waarom seks met verplichtingen als het ook zonder kan?

Maar zoals je zelf al aangeeft zoek je meer dan alleen seks. Dan zou ik zeggen: waarom zoek je daar dan naar in een discotheek? Want inderdaad, veel daar blijken alleen maar te willen scharrelen.

Nah, niet alle meiden zijn gelukkig zo draaikonterig. Al is het geloof ik wel zo dat als jij je in een relatie wilt storten, dat afschrikt en dus averechts kan werken. Ik zou gewoon lekker geduld hebben. Komt heus wel goed, zolang je dat ook maar beseft.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2004, 19:36
Saimun
Saimun is offline
Ja, meestal zijn het de mannen he (ik wil hier niets generaliseren hoor)

Maar het is inderdaad heel moeilijk te zeggen hoe dat meisje erover denkt..
Ik zoen ook lang niet altijd met het uitgaan met een jongen, alleen als hij mij echt leuk lijkt. Ik heb ook nog steeds leuk contact met die jongens. (Niet dat ik met een van hen uitga ofzo, daarvoor wonen ze te ver weg, maar gewoon 'vriendschappelijk') Dus ik weet niet precies hoe jij je voelt.

Het is niet fijn om als meisje heel opdringerige smsjes te krijgen.. Hoe leuk die jongen ook is. Ik vind het gedrag van dat meisje wel een beetje opmerkelijk.. Met dingen vaag te formuleren bereikt ze natuurlijk niets en maakt ze je alleen maar onzeker..
Maar ik weet niet precies wat je hieraan kunt doen.. Ik zal zeggen: laat het gewoon zitten.. in het begin is het misschien verleidelijk door te gaan met smsen, maar op een gegeven moment houdt die drang ook wel op!

sterkte!
__________________
Danger Danger.... High Voltage! Yeah.. that's my desire.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:40
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 15-03-2004 @ 19:56:
Whaa.. jij lijkt me echt perfect.


ontopic:
Tja wat iedereen hier zegt: Probeer je niet zoveel te hechten aan de meiden waarmee je zoent. Vaak willen ze alleen een avondje lol hebben en meer niet. Als jij dan de volgende dag wilt afspreken schrikken ze vaak en denken ze ooh jeej rustig jongen.
Het komt heel stom over als je de hele tijd gaat smsen. Wees een beetje onbereikbaar
En minder naief he
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:48
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
Citaat:
monogaam schreef op 15-03-2004 @ 18:17:
..ik dacht probeer haar gewoon te pakken..
Alleen die opmerking al. Laat toch ook zien dat jij het niet al te serieus neemt hoor, want zoiets zou je echt niet zeggen over een meisje dat je zo super mega fantastisch vind.
__________________
*Amegi de Floko*
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:50
Verwijderd
Haha. Ik heb juist altijd last van het tegenovergestelde :\
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:58
sail fan
sail fan is offline
Als ik een meid wel zie zitten, en wel wat mee zou willen, dan pak ik haar niet ff. Helemaal niet als ik haar voor het eerste heb gezien. (ik pak zowiezo niet zomaar iemand voor een avondje)
En ik zou de volgende dag helemaal niet meteen beginnen over wat ze nou wil. Ga eerst gewoon eens informeren wat ze van de vorige avond vond, en ga wat over koetjes en kalfjes lullen, maar ga niet meteen zo 'n serieus gesprek voeren.
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 20:03
monogaam
monogaam is offline
Citaat:
*Madel* schreef op 15-03-2004 @ 20:48:
Alleen die opmerking al. Laat toch ook zien dat jij het niet al te serieus neemt hoor, want zoiets zou je echt niet zeggen over een meisje dat je zo super mega fantastisch vind.
Ik omschreef het te kortzichtig. Ik wilde haar wel degelijk. Niet voor niks dat ik deze reep tekst heb geschreven.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 20:08
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Mjah, beetje stoere taal uitslaan enzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2004, 20:10
monogaam
monogaam is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 15-03-2004 @ 21:08:
Mjah, beetje stoere taal uitslaan enzo?
Waar heb je het over? Hier op scholieren.com of met uitgaan? "Yo wazzap ThuGGer!" mja zal vast aanslaan..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 20:13
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Nee ik bedoelde wat anders.. Laat ook maar.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb je ook wel met jongens hoor...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:52
Verwijderd
De slet.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 22:14
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2004 @ 22:52:
De slet.
Nee, wat zij deed was
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 22:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als ik met iemand zoen die ik slechts 1 avond ken, dan is dat meestal niet omdat ik diegene zo leuk vind en wat met hem wil.
Als ik niet met iemand zoen, maar wel een hele avond gezellig mee kan kletsen, dan zit er wel de kans in dat ik meer van hem wil.
Misschien moet je voortaan dus niet meteen diegene 'proberen te pakken'. Misschien zei ze puur tegen jou dat ze mss wel verder wilde om jou niet te kwetsen.
en ja, ze kwetst je nu juist, maar das dus vrouwenlogica, dus wen d'r maar vast aan
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 22:59
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Nog meer redenen waarom iemand kan zoenen in deze topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=774552
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 23:32
monogaam
monogaam is offline
Vandaag ben ik erachter gekomen dat ze dus inderdaad een slet was. Heel toevallig zit er een klas genoot van haar in mijn MSN lijst, ik wist niet dat zij elkaar kende dit bijkt dus wel zo te zijn. Dat meisje zou dus elke week een ander hebben, had dus toch gelijk.

Bah haat dat soort typjes..

Maargoed diegene met wie ik dus sprak is ook kei aardig en ken ik al 8 jaar alleen had haar vandaag toegevoegd na heel lang niet met haar gesproken te hebben.

Kijken hoe het loopt..

Maar ik blijf erbij, teveel meiden weten niet wat ze willen..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 07:33
Verwijderd
Citaat:
monogaam schreef op 16-03-2004 @ 00:32:
Vandaag ben ik erachter gekomen dat ze dus inderdaad een slet was. Heel toevallig zit er een klas genoot van haar in mijn MSN lijst, ik wist niet dat zij elkaar kende dit bijkt dus wel zo te zijn. Dat meisje zou dus elke week een ander hebben, had dus toch gelijk.

Bah haat dat soort typjes..

Maargoed diegene met wie ik dus sprak is ook kei aardig en ken ik al 8 jaar alleen had haar vandaag toegevoegd na heel lang niet met haar gesproken te hebben.

Kijken hoe het loopt..

Maar ik blijf erbij, teveel meiden weten niet wat ze willen..
Dude, jij weet toch ook niet wat je wil. :\
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 08:08
Saimun
Saimun is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 16-03-2004 @ 08:33:
Dude, jij weet toch ook niet wat je wil. :\
Ja idd!
En ik weet toch wel erg goed wat ik wil!!!
__________________
Danger Danger.... High Voltage! Yeah.. that's my desire.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 08:40
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
ZoHee schreef op 16-03-2004 @ 09:08:
Ja idd!
En ik weet toch wel erg goed wat ik wil!!!
Dat DENK je maar... j/k
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2004, 08:45
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
*knip*

Ik zeg maar niks...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 16-03-2004 @ 09:45:
*knip*

Ik zeg maar niks...
Nu maak je ons juist nieuwsgierig!

What've you been upto girl
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 09:12
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Multilot schreef op 16-03-2004 @ 09:45:
*knip*

Ik zeg maar niks...
Af toe nou! Please! Zeg eff..

Kanttekening: klassieke techniek om een man aan het smeken te krijgen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 09:22
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
monogaam schreef op 16-03-2004 @ 00:32:
Vandaag ben ik erachter gekomen dat ze dus inderdaad een slet was. Heel toevallig zit er een klas genoot van haar in mijn MSN lijst, ik wist niet dat zij elkaar kende dit bijkt dus wel zo te zijn. Dat meisje zou dus elke week een ander hebben, had dus toch gelijk.

Bah haat dat soort typjes..

Maargoed diegene met wie ik dus sprak is ook kei aardig en ken ik al 8 jaar alleen had haar vandaag toegevoegd na heel lang niet met haar gesproken te hebben.

Kijken hoe het loopt..

Maar ik blijf erbij, teveel meiden weten niet wat ze willen..
Ik hoop dat er een baksteen op je hoofd valt.

Dat zij anders denkt over het aangaan van een relatie zegt niet meteen dat ze een slet is. Als zij graag elke dag/week/maand een ander zoent is dat haar keuze, ze is nog jong... Had je nou echt verwacht dat dit meisje waar je in een discotheek mee zoent maar (waarschijnlijk) nog geen 10 woorden mee gewisseld hebt 'de ware' was?!
Get real.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 09:27
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Eigenlijk vind ik de stap van zoenen naar 'de ware' ook nogal een beetje snel genomen.

Maar om het eens effe van een ander perspectief te bekijken: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=776082
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 09:30
Verwijderd
Ik weet niet of dit al gezegd is, maar je dringt je aardig op aan dat meisje. Je moet dat niet doen en gewoon kijken wat er gebeurt. Jouw gevoelens weet je wel en zij ook, nu kijken of zij hetzelfde voelt. Als dat zo is komt zij wel achter jou aan. Een beetje hard to get spelen kan geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 09:34
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
! am mE schreef op 16-03-2004 @ 10:30:
Ik weet niet of dit al gezegd is, maar je dringt je aardig op aan dat meisje. Je moet dat niet doen en gewoon kijken wat er gebeurt. Jouw gevoelens weet je wel en zij ook, nu kijken of zij hetzelfde voelt. Als dat zo is komt zij wel achter jou aan. Een beetje hard to get spelen kan geen kwaad.
Ik betwijfel of hij zijn gevoelens wel zo goed 'weet', we hebben het hier over een meisje dat hij duidelijk niet kent en wanneer hij puur op haar uiterlijk afgaat heeft hij waarschijnlijk een zeer verkeerd beeld van een haar, daar komt hij nu op een vervelende manier achter omdat ze niet blijkt te zijn zoals hij had verwacht/gehoopt.
Bummer.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:54
ellaversa
ellaversa is offline
ik twijfel er ook ernstig aan, de ene dag is ze nog "de ware" en de andere dag heeft ie een andere meid gevonden
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:00
Verwijderd
ik denk ook niet dat je een relatie moet beginnen omdat je een halfuurtje gezoend hebt. Verkering, zou nog kunnen. Afspraakje maken, lijkt me logisch. Maar een relátie?

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 16:08.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:06
pure_evil
pure_evil is offline
Als jij na een keer zoenen al denkt de ware tegen te zijn gekomen, denk ik dat je de verkeerde definitie hebt van "de ware".
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:59
monogaam
monogaam is offline
HAHA..

Het was gewoon leuk meisje meer niet. Tuurlijk doet het pijn als ze niet verder wilt..

En die oude klasgenoot van mij is gewoon heel aardig waar je goed tegen kunt lullen en ze is betrouwbaar dus 'liefde' is niet alleen knap en geil. Ben er trouwens niet verliefd op..

Toen ik dit topic schreef stond mijn hart op scheuren..

Maar ben nog steeds bezig met mijn zoektocht naar de 'ware'

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 18:03.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:32
Verwijderd
je komt een beetje pusherig over moet ik zeggeb...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:10
ellaversa
ellaversa is offline
zoekt en gij zult vinden
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:15
NeoZero
NeoZero is offline
VRAAGJE:
HEB JE EEN MSN BLOCK CONTROLE? HOE KOM JE DAARAAN?
(SERIEUZE VRAAG)

(ps de blokletters zijn om op te vallen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gezelligheid kent geen saai met Linda Prins #1610
Verwijderd
500 12-02-2012 01:56
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #82
George
491 17-03-2008 22:16
Verhalen & Gedichten Verhaal (toch nog verder gegaan)
vleermuismaatje
2 28-09-2005 18:35
De Kantine Voor Quiana: Omschrijf uw medeforummer!
El Kim
500 31-08-2004 21:14
Verhalen & Gedichten Waargebeurd verhaal
Nijn*
153 31-08-2004 15:54
Verhalen & Gedichten Schrammen Met Verdriet
.:SuPaHGuRl:.
5 01-06-2003 17:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.