Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2004, 07:46
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
BARCELONA - De videoband waarin namens al-Qaeda de verantwoordelijkheid voor de aanslagen in Madrid is opgeëist, is zeer vermoedelijk in Amsterdam of Brussel vervaardigd. Dat heeft de Spaanse krant El Periódico gemeld op gezag van bronnen bij Marokkaanse veiligheidsdiensten.

Bronnen bij de terreurbestrijding in Marokko denken dat de aanslagen vorige week donderdag op de forensentreinen in Madrid in Brussel zijn gefinancierd of voorbereid.

Wat is het volgende? De NS of de Belgische spoorwegen? Of misschien wel het opblazen van een heel gebouw? Enfin, het komt akelig dichtbij !
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2004, 08:13
Verwijderd
Ik denk, dat als de beste man zich echt in Amsterdam of Brussel schuilhoudt, dat hij zich dan voornamelijk richt op aanslagen in bijv. Frankrijk, Groot-Brittanië, Italië. Als hij aanslagen gaat plegen in de landen waar hij zich schuilhoudt is hij, in mijn ogen, een beetje dom bezig.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 08:30
Verwijderd
Wat een crap. Je gaat toch juist geen aanslagen plegen waar je je schuilhoudt?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 18-03-2004 @ 08:46:
Wat is het volgende? De NS of de Belgische spoorwegen? Of misschien wel het opblazen van een heel gebouw? Enfin, het komt akelig dichtbij !
Ga je nu ook een boeket op Pims graf leggen en hartstochtelijk janken?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 10:51
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2004 @ 10:55:
Ga je nu ook een boeket op Pims graf leggen en hartstochtelijk janken?
wat is dit voor opmerking? Denk eens na hoe vatbaar Nederland is? Ook Nederland heeft een aandeel Amerika versus Irak. Dus de 'mossies' zullen echt Nederlands niet als enige overslaan.
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 10:53
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 18-03-2004 @ 11:51:
wat is dit voor opmerking? Denk eens na hoe vatbaar Nederland is? Ook Nederland heeft een aandeel Amerika versus Irak. Dus de 'mossies' zullen echt Nederlands niet als enige overslaan.
Ja, wij zijn de volgende, accepteer het maar, we staan boven op de lijst, niks aan te doen, de mossies zijn ons te slim af...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:25
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 18-03-2004 @ 11:51:
wat is dit voor opmerking? Denk eens na hoe vatbaar Nederland is? Ook Nederland heeft een aandeel Amerika versus Irak. Dus de 'mossies' zullen echt Nederlands niet als enige overslaan.
Ik weet niet waar jij met je hoofd hebt gezeten tijdens die oorlog maar ik denk echt niet dat nederland slachtoffer wordt door ons aandeel in de oorlog. Dat aandeel is niet heel erg groot en de leiders in die oorlog waren de VS en engeland dus het lijkt me sterk dat er in Nederland binnenkort een aanslag komt.

En als het zo zou zijn, waar denk je dan dat die aanslagen plaats gaan vinden?
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:27
Verwijderd
Citaat:
bonelesschicken schreef op 18-03-2004 @ 09:30:
Wat een crap. Je gaat toch juist geen aanslagen plegen waar je je schuilhoudt?
Of juist wel, omdat niemand dat verwacht...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 18-03-2004 @ 12:25:

En als het zo zou zijn, waar denk je dan dat die aanslagen plaats gaan vinden?
Rotterdam?

Daar is een grote haven, namelijk
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 11:45
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 18-03-2004 @ 12:27:
Of juist wel, omdat niemand dat verwacht...
Ik zou direct een schuilkelder gaan bouwen.

Terroristen geilen op angst, vergeet dat niet.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 18-03-2004 @ 11:51:
wat is dit voor opmerking? Denk eens na hoe vatbaar Nederland is? Ook Nederland heeft een aandeel Amerika versus Irak. Dus de 'mossies' zullen echt Nederlands niet als enige overslaan.
Read 'em and weep:

Citaat:
LaResistance schreef:
Ja, wij zijn de volgende, accepteer het maar, we staan boven op de lijst, niks aan te doen, de mossies zijn ons te slim af...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 12:10
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 18-03-2004 @ 12:44:
Rotterdam?

Daar is een grote haven, namelijk
Of Schiphol natuurlijk.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 12:13
Verwijderd
Ik denk dat ze voor de Euromast gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 12:19
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2004 @ 13:13:
Ik denk dat ze voor de Euromast gaan.
Probeer daar maar eens een vliegtuig in te knallen

Dan moet je goed kunnen mikken....
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 12:20
Verwijderd
Er gaat natuurlijk eerst zo'n figuur met een enorme rode lap bovenop dat ding staan.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:33
W00t@n00bs
Avatar van W00t@n00bs
W00t@n00bs is offline
Ik denk dat Londen eerst aan de beurt is..
__________________
It's nice 2 be important but it's more important 2 be nice
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:25
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 18-03-2004 @ 12:25:
Ik weet niet waar jij met je hoofd hebt gezeten tijdens die oorlog maar ik denk echt niet dat nederland slachtoffer wordt door ons aandeel in de oorlog. Dat aandeel is niet heel erg groot en de leiders in die oorlog waren de VS en engeland dus het lijkt me sterk dat er in Nederland binnenkort een aanslag komt.

En als het zo zou zijn, waar denk je dan dat die aanslagen plaats gaan vinden?
spanje had een minder groot aandeel dan frankrijk en engeland dus waarom zou Nederland ook niet een x aan de beurt zijn. Kijk de kans is klein, maar hij blijft altijd bestaan!!
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:36
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Als er een aanslag in nederland komt is het uiteraard voornamelijk om burgerslachtoffers te maken, dus de haven van rotterdam lijkt me niet echt. Die terroristen willen juist burgerslachtoffers maken dus is idd schiphol of een station een goed doelwit.

Of een voetbal stadion, die zitten vaan behoorlijk afgevuld, een goede bom en je hebt een boel slachtoffers, of je vliegt even een vliegtuig zo'n stadion in.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-03-2004, 14:38
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 18-03-2004 @ 12:25:
Ik weet niet waar jij met je hoofd hebt gezeten tijdens die oorlog maar ik denk echt niet dat nederland slachtoffer wordt door ons aandeel in de oorlog. Dat aandeel is niet heel erg groot en de leiders in die oorlog waren de VS en engeland dus het lijkt me sterk dat er in Nederland binnenkort een aanslag komt.

En als het zo zou zijn, waar denk je dan dat die aanslagen plaats gaan vinden?
VS en Engeland ja......toch werden er aanslagen gepleegd in Spanje, is hun aandeel dan zo groot geweest? VEEEEEEL groter dan Nederland? Volgens mij ook niet hoor.....maarja ik weet er verder niet veel vanaf dus kan me vergissen.


Doelen van een aanslag...ehmmm....station Utrecht/ hoog catherijne denk ik dan, liefst op een vrijdagmiddag 17u: drukke spits dus zowel veel mensen in en rond de treinen/ perrons als op hoog catherijne (je ziet dan echt 1 golvende zee van mensen): dus heel veel slachtoffers.
Bovendien is station Utrecht HET spoorknooppunt van nederland, dus raakt het hele treinverkeer ook nog eens ontregelt.
Ik denk dat ze dan wat bommetjes in of bij een trein/ perron laten ontploffen en wat bommetjes op hoog catherijne, vlak bij of op het stationsgedeelte.

En helaas kom ik er zelf ook nog vaak

Laatst gewijzigd op 18-03-2004 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:43
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 18-03-2004 @ 13:10:
Of Schiphol natuurlijk.
Nee joh, madurodam....meteen een heel land platgebombardeerd, wat wil je nog meer?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:46
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 18-03-2004 @ 12:44:
Rotterdam?

Daar is een grote haven, namelijk
Neu....dat maakt niet veel burgerslachtoffers en dat willen ze juist.....en de haveneconomie loopt verder ook zonder aanslagen al wel terug hehe.
Dan nog beter schiphol midden in het hoogseizoen of zo....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 18-03-2004 @ 15:38:
(...)
Bovendien is station Utrecht HET spoorknooppunt van nederland, dus raakt het hele treinverkeer ook nog eens ontregelt.(...)
NEEEEE, DAT MAG NIET!!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:50
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
De 'mossies'? Wtf?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 18-03-2004 @ 15:50:
De 'mossies'? Wtf?
ik vind t eigenlijk wel cute klinken
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:52
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Ik gok op Appingedam, daar fokken ze koeien om op te eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 18-03-2004 @ 17:52:
Ik gok op Appingedam, daar fokken ze koeien om op te eten.
Dan kun je eerder een angry mob Indiërs verwachten die Appingedam platbranden omdat hun heilig dier daar vermoord wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:55
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2004 @ 17:53:
Dan kun je eerder een angry mob Indiërs verwachten die Appingedam platbranden omdat hun heilig dier daar vermoord wordt.
In Appingedam zijn geen allochtonen, joh.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:56
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2004 @ 17:53:
Dan kun je eerder een angry mob Indiërs verwachten die Appingedam platbranden omdat hun heilig dier daar vermoord wordt.
Of een stel ouwe viezerikken die hun leuter nog even in die sappige koeien wil hangen aangezien dat lekker legaal is
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:56
Verwijderd
Ik begin me toch wel af te vragen hoe dat is, nu
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:57
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 18-03-2004 @ 15:36:
Of een voetbal stadion, die zitten vaan behoorlijk afgevuld, een goede bom en je hebt een boel slachtoffers, of je vliegt even een vliegtuig zo'n stadion in.
In het stadion waar ik altijd kom niet hoor. Moeten we dan geen extra beveiliging op de ArenA zetten? Die hangt helemaal vol met Israëlische vlaggen.
Feyenoorders zitten veilig, mits ze Palestijnse vlaggen bij zich hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:58
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
McCaine schreef op 18-03-2004 @ 17:55:
In Appingedam zijn geen allochtonen, joh.
Daarom juist! Geen slachtoffers onder medegelovigen.....!
Ik vertrouw het niks. Is Balkenende al ingelicht?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:59
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Ga nou allemaal niet zo serieus zitten te speculeren over waar en wanneer nederland getroffen zal worden. Als het zover is openen we wel een herdenkinstopic voor de slachtoffers en tot die tijd niet te veel drama maken zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 17:02
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 18-03-2004 @ 08:46:
Enfin, het komt akelig dichtbij !
Ik slaap slecht de laatste tijd.....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 19:43
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Nederland hahaahahaha :als eerste Nederland is een safe haven voor terroristen we hadden het bewijs dat 4 mensen de luchthaven waar die kernwapens lagen opgeslagen wouden gaan aanvallen maar ze worden vrijgelaten wegens het op een niet toegestaand manier van krijgen van het bewijs.

ja dan kom je heel ver als je zo gaat werken.
waarschijnlijk zit osama bin laden gewoon ergens in de kolentunnels in valkenburg ofzo te genieten van een AOW'tje ofzo want we zijn toch veel te soft om die vent op te pakken
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 19:56
pvm
pvm is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 18-03-2004 @ 08:46:
BARCELONA - De videoband waarin namens al-Qaeda de verantwoordelijkheid voor de aanslagen in Madrid is opgeëist, is zeer vermoedelijk in Amsterdam of Brussel vervaardigd. Dat heeft de Spaanse krant El Periódico gemeld op gezag van bronnen bij Marokkaanse veiligheidsdiensten.

Bronnen bij de terreurbestrijding in Marokko denken dat de aanslagen vorige week donderdag op de forensentreinen in Madrid in Brussel zijn gefinancierd of voorbereid.

Wat is het volgende? De NS of de Belgische spoorwegen? Of misschien wel het opblazen van een heel gebouw? Enfin, het komt akelig dichtbij !
Waar komt dit bericht vandaan? Ik zie niets op teletekst, en zelfs het NOS Journaal meldt niets. Dat is voor zulk belangrijk nieuws toch wel een beetje vreed.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 18-03-2004 @ 20:43:
Nederland hahaahahaha :als eerste Nederland is een safe haven voor terroristen we hadden het bewijs dat 4 mensen de luchthaven waar die kernwapens lagen opgeslagen wouden gaan aanvallen maar ze worden vrijgelaten wegens het op een niet toegestaand manier van krijgen van het bewijs.

ja dan kom je heel ver als je zo gaat werken.
waarschijnlijk zit osama bin laden gewoon ergens in de kolentunnels in valkenburg ofzo te genieten van een AOW'tje ofzo want we zijn toch veel te soft om die vent op te pakken
Dikke vette
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-03-2004, 20:54
Psychedelic
Avatar van Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 18-03-2004 @ 20:43:
Nederland hahaahahaha :als eerste Nederland is een safe haven voor terroristen we hadden het bewijs dat 4 mensen de luchthaven waar die kernwapens lagen opgeslagen wouden gaan aanvallen maar ze worden vrijgelaten wegens het op een niet toegestaand manier van krijgen van het bewijs.

ja dan kom je heel ver als je zo gaat werken.
waarschijnlijk zit osama bin laden gewoon ergens in de kolentunnels in valkenburg ofzo te genieten van een AOW'tje ofzo want we zijn toch veel te soft om die vent op te pakken
Dat was inderdaad een jammerlijke gang van zaken. We aanslagen inderdaad niet voorkomen als we teroristen zo proberen te vervolgen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
pvm schreef op 18-03-2004 @ 20:56:
Waar komt dit bericht vandaan? Ik zie niets op teletekst, en zelfs het NOS Journaal meldt niets. Dat is voor zulk belangrijk nieuws toch wel een beetje vreed.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article8907321.ece
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 21:15
Go
Avatar van Go
Go is offline
Hopelijk is die een beetje professioneel gemaakt en is er gebruik gemaakt van Nederlandse goederen en diensten, heeft het ons toch nog wat opgelevert.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 21:19
SRV
Avatar van SRV
SRV is offline
Citaat:
FuSe schreef op 18-03-2004 @ 09:13:
Ik denk, dat als de beste man zich echt in Amsterdam of Brussel schuilhoudt, dat hij zich dan voornamelijk richt op aanslagen in bijv. Frankrijk, Groot-Brittanië, Italië. Als hij aanslagen gaat plegen in de landen waar hij zich schuilhoudt is hij, in mijn ogen, een beetje dom bezig.
Daar ben ik het helemaal mee eens. En daarbij komt dat Nederland niet zo heel belangrijk is. je bent pas stoer als je een bommetje dropt in barcelona of amerika ofso.
__________________
wat is deze
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:05
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Maar de hele wereld houd van Nederland (en dat bedoel ik eigenlijk best serieus). Volgens mij worden we door veel landen nog steeds als 'schattig' gezien. En toch ook juist weer niet, met ons softdrugsbeleid en de Wallen. Maar we zijn vrij bekend; meer dan, bijvoorbeeld, Tsjechie of Ierland (om maar 2 landjes te noemen). Het zou denk ik best een schok geven, een aanslag hier.

Maargoed, ik denk dat ik er maar op gok dat Enschede veilig is
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:15
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
wie houd er nu niet van nederland it is klein schattig je hoeft maar 1 vinger uit te steken en je gaat gelijk de bak in en 3 weken later word je weer vrijgelaten wegens het op een ongeldige manier van krijgen van het bewijs waarbij je weer een leuke schadevergoeding mag eisen waardoor de staat nog meer gaat bezuinigen WIE HOUD ER NU NIET VAN NEDERLAND
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 23:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 18-03-2004 @ 23:15:
wie houd er nu niet van nederland it is klein schattig je hoeft maar 1 vinger uit te steken en je gaat gelijk de bak in en 3 weken later word je weer vrijgelaten wegens het op een ongeldige manier van krijgen van het bewijs waarbij je weer een leuke schadevergoeding mag eisen waardoor de staat nog meer gaat bezuinigen WIE HOUD ER NU NIET VAN NEDERLAND
en waarom verdienen wij dit off-topic geblaat?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 23:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:37
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Martian schreef op 18-03-2004 @ 23:05:
Maar we zijn vrij bekend; meer dan, bijvoorbeeld, Tsjechie of Ierland (om maar 2 landjes te noemen). Het zou denk ik best een schok geven, een aanslag hier.

Maargoed, ik denk dat ik er maar op gok dat Enschede veilig is
Ierland ook wel. Die zijn er zelf alvast mee begonnen...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:43
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 18-03-2004 @ 15:25:
spanje had een minder groot aandeel dan frankrijk en engeland dus waarom zou Nederland ook niet een x aan de beurt zijn. Kijk de kans is klein, maar hij blijft altijd bestaan!!
Ja, Een aanslag op zo'n kikkerlandje. Nee, in dat geval, als ze het om de grote doen zou ik eerder Belgie kiezen. (niet lullig bedoeld voor iedereen die in Belgie woont of familie daar heeft ofzo) maar in Brussel zit wel het Europese hof dat in Nederland niet zit en dan zou ik eerder daar een aanslag plegen.

En voor die havens kan je net zo goed Antwerpen nemen in dat geval dus dat Nederland grote havens heeft in Rotterdam zegt helemaal niks
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 00:57
Verwijderd
Ja, laten we hier in Nederland ook een Engels-aandoende terreurwetgeving aannemen. Kan Gatara voor eigen land gaan demonstreren.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 08:57
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
perseus schreef op 18-03-2004 @ 15:46:
NEEEEE, DAT MAG NIET!!!
Groot gelijk!!!
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 10:13
Verwijderd
Och, ik stel mezelf gerust met het feit dat Osama bin Laden Nederland een goed moslimland vindt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-03-2004 @ 11:13:
Och, ik stel mezelf gerust met het feit dat Osama bin Laden Nederland een goed moslimland vindt
Maar Osama redeneert dan dat moslims bereid zijn te sterven voor de Jihad en blaast ze gezellig mee op, ook al willen de moslims in kwestie helemaal niet sterven voor de Jihad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.