Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 16:06
olifant
olifant is offline
dis de eerste keer dat ik hier wat weg zet en dat vind ik behoorlijk eng, je weet maar nooit wat voor reactie je krijt en mijn verhaal is behoorlijk voor lul...

om maar met de deur in huis te vallen, n tijdje terug ben ik voor het eerst met mn vriend naar bed gegaan, we hebben bijna een half jaar...is dat te vroeg denken jullie?

ook weet ik niet zeker of dit wel een echte eerste keer was, toen ie in me kwam deed het nameliijk zoveel pijn dat we stopten...daarna nog 2/3 keer geprobeerd maar het deed echt zon pijn...is er nu toch sprake van de eerste keer en hoe zorg ik ervoor dat het de volgende keer minder pijnlijk is?

voor mijn vriend was het ook de eerste keer en die heb ik dus nu verpest..ik voel me zo klote ik had niet echt iets spectaculairs verwacht maar dit viel wel erg tegen..

hopenlijk kunnen jullie n beetje helpen ofzo..alvast bedankt

kus
anne
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:16
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Hola anne,

ik kan je zeggen dat ik precies hetzelfde had. Ik was er net als jij ook vroeg bij in de relatie, maar zeker niet TE vroeg
De eerste keer deed ook erg pijn bij mijn vriendin, en ik ben dan ook direct gestopt. Als je vriend een echte vent is en echt van je houd, dan vind hij dat helemaal niet erg!

De tweede keer was heel raar, eerst hadden we een behoorlijk lang voorspel waar ze goed nat van was geworden. Voordat ik het wist zat ik 'erin'.

Enige tips voor de volgende keer:

- weet zeker dat je het wil, en zorg dat je je ontspannen voelt.
- voldoende voorspel
- als het niet direct wil spuug of glijmiddel doet wonderen!!!


Suc6
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
olifant schreef op 01-04-2004 @ 17:06 :
om maar met de deur in huis te vallen, n tijdje terug ben ik voor het eerst met mn vriend naar bed gegaan, we hebben bijna een half jaar...is dat te vroeg denken jullie?
Nou, het is ook een beetje afhankelijk van hoe oud je bent, maar het is absoluut niet vroeg.

Citaat:
olifant schreef op 01-04-2004 @ 17:06 :

voor mijn vriend was het ook de eerste keer en die heb ik dus nu verpest..ik voel me zo klote ik had niet echt iets spectaculairs verwacht maar dit viel wel erg tegen..
Je hebt helemaal niks verpest. De eerste keer is sowieso behoorlijk overrated, misschien had je de 'pech' dat hij vrij groot is, en als je dan ook nog eens je vaginaspieren aan gaat spannen omdat je nerveus bent, kan het inderdaad flink pijn doen.

Het is erg belangrijk dat je ontspannen bent, en niks gaat forceren. Het komt vanzelf wel. Het scheelt een hoop als je flink opgewonden bent (voorspel!) en je vagina en zijn penis vochtig zijn (glijmiddel of speeksel zijn vaak een must).
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:25
Verwijderd
stug door blijven gaan, met proberen. Ooit komt er een moment dat het als een tierelier gaat
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:34
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 01-04-2004 @ 17:25 :
stug door blijven gaan, met proberen. Ooit komt er een moment dat het als een tierelier gaat



__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:45
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Flink op laten geilen.
Goed voorspel.
En maak er niet zo'n punt van, t gaat vanzelf wel een keer goed. En als het pijn doet, stoppen, of even langzaam aan.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:45
Verwijderd
allemaal jou schuld!!!



Het is net een ouwe roestige fiets, goed door trappen tot ie soepel loopt
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 17:05
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Voorspel voorspel en nog eens voorspel
Als zijn handen zeiknat zijn dat hij ze echt af moet vegen en zijn leuter keihard is, dan nog eens proberen. Dikke kans dat ie er dan inglijdt.

Over dat laatste: Ik heb gemerkt dat het vaak niet alleen aan de natheid ligt, maar dat het ook aan de erectie kan liggen. Kan het allemaal nog buigen tijdens het erin duwen dan is het vaak dat het pijn doet.
Klinkt eigenlijk helemaal niet logisch want je zou denken dat als zijn leuter groter is dat ie er des te moeilijker inpast..

Verder inderdaad ook niet forceren en ook niet zo gespannen erover proberen te zijn wanneer het erop aankomt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 17:07
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
vroeg? dat ligt geheel aan jezelf,
ik had 2 maanden iets met mn vriendin voor zij me ontmaagde (ook tevens voor haar 1ste keer).. met mn huidige vriendin heb ik me wel geteld 2 weken van sex kunnen onthouden

je kan er weinig aan doen en je bent ook echt niet de enige dit dit heeft hoor. je zou volgende keer kunnen denken aan een langer voorspel, en proberen om het wat "te rekken" met jouw of zijn vingers..
en je moet natuurlijk wel geheel ontspannen zijn
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 17:08
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
het is gewoon dat ze zich niet moet schrap zetten ofzo
als ze voelt dat ze nat is
dan doet je vriend er een stukje in terwijl jij ontspant...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 17:26
juno
Avatar van juno
juno is offline
als je ons nou om advies had gevraagd voor jullie "het" gingen doen...want nu was het niet zo leuk voor jullie. En met name voor jou, want jij was degene die de pijn voelde.

Jij hebt zijn eerste keer heus niet verpest. Nee, het was niet meteen wat je in de boekjes leest, maar of de sex zo spetterend geweldig is, daar gaat het toch helemaal niet om. We hebben allemaal geblunderd, die eerste keer, en toch was het leuk. Jullie hebben dit samen meegemaakt, het was spannend en eng en nieuw. En als het goed is zijn jullie nog gekker op elkaar dan jullie toch al waren. Het is best een grote stap, die je samen zet. Dus hij telt echt mee als echte eerste keer.

Ik vind een eerste keer met een "nieuwe" ook nog steeds heel erg speciaal en bijzonder. Die ontdekking van elkaar, het hele intieme leren kennen, jezelf geven aan elkaar. Daar gaat het om, niet om erin zitten of klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:31
olifant
olifant is offline
bedankt voor jullie tips, ik zal er aan denken de volgende keer(en)...waarschijnlijk was ik inderdaad gewoon niet ontspannen en geil genoeg...dusse daar moet hij dan de volgende keer maar voor zorge he

ik zat zo te denken...voor ons allebei is de eerste keer zon beetje mislukt maar ik denk er zo over: ook al deed het pijn het was wel met degene van wie ik hou en dat is het belangrijkst"
dus hopenlijk denkt hij er ook zo over...

in ieder geval bedankt allemaal!
kus
anne
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
olifant schreef op 01-04-2004 @ 19:31 :
bedankt voor jullie tips, ik zal er aan denken de volgende keer(en)...waarschijnlijk was ik inderdaad gewoon niet ontspannen en geil genoeg...dusse daar moet hij dan de volgende keer maar voor zorge he
En jij zelf ook.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Seksualiteit De eerste keer met je huidge partner
Thee Muts
47 26-08-2006 22:24
Seksualiteit De eerste keer...
John_doe
35 18-08-2004 13:07
Drugs & Alcohol Eerste keer aangeschoten
Verwijderd
12 29-08-2003 15:45
Seksualiteit klaarkomen bij eerste keer/keren seks?
sui
34 13-08-2003 14:00
Seksualiteit De eerste keer doemt te mislukken?
kainie
19 02-08-2003 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.