Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2004, 21:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hallo, ff een kort vraagje. Morgen heb ik eindelijk een vrij daggie, Koninginnedag, maar overdag ga ik niets vieren. Ik heb gehoord dat de DJ van mijn stamkroegje (die daar overigens stopt ) nu een radioprogramma presenteert op 3FM. Dat wil ik eens ff gaan luisteren. Maar nu weet ik dus niet op welke frequentie 3FM zit.

Ik loop weken al stage, maja das bij een radio- en televisiezender en daar MOET je wel tijdens het werk alleen die zender op hebben staan, dus je mag nooit een andere zender daar op hebben zoals 3FM of Yorin FM of ID&T of Radio 1. Maja nu ik een vrij dagje heb... wil ik dus ff een paar uurtjes iets anders luisteren... het programma van die DJ dus hehe.

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, wie weet de frequentie van 3FM zodat ik niet steeds morgen hoef te zoeken, wat me al heel veel tijd kost???
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2004, 21:54
Verwijderd
Op www.3fm.nl staat het zeker wel denk ik
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 22:39
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Frequentie kan je hier zoeken...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 16:48
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sorry daar had ik zelf ook wel op kunnen komen
Verdurrie, vandaag vergeten te luisteren, dan maar volgende week woensdag, dan heb ik ook vrij
En ik zie nu pas op de site van die DJ dat hij het niet op 3FM presenteert, maar op Falcon Radio. Sukkel dat ik ben haha

Voor mensjes die het toch willen weten: 3FM: 103.9 FM (in Limburg dan) en Falcon Radio: 94.3 FM (ook in Limburg, rest van het land weet ik niet)
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Radio
Sacrilege
49 23-07-2004 22:53
Software & Hardware [Radio] Wereldontvanger
love.the.sunset
8 17-07-2004 13:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.