Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat ben jij?
Ik ben hetero 258 72.07%
Ik ben bi seksueel 55 15.36%
Ik ben lesbisch - alleen vrouwen ;-) 10 2.79%
Ik ben homo - alleen mannen ;-) 10 2.79%
Ik ben er nog niet uit 25 6.98%
Aantal stemmers: 358. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2004, 19:10
Psycho1717
Psycho1717 is offline
Sommige mensen weten precies wat ze zijn namelijk homo, lesbisch, bi seksueel of lekker normaal en dus hetero?

Maar hoe ben jij hier eigenlijk achter gekomen en heb je ooit getwijfeld aan je seksuele geaardheid? Laat es weten!
__________________
Get a life! You f*cking BUSTARD

Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:14
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Het is hetero, niet hetro. Dat kun je misschien beter even veranderen.

Ik ben hetero en ik heb er eigenlijk nooit echt bij stil gestaan. Ik werd op een zeker moment verliefd op een jongen en dat vond ik helemaal niet vreemd, duh. Ik heb er later nog wel over nagedacht, maar ik word gewoon niet verliefd op meisjes. Dus.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:17
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ik ben hetero tegen wil en dank.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:19
Psycho1717
Psycho1717 is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 20-05-2004 @ 20:17 :
Ik ben hetero tegen wil en dank.
Ow? Hoe zit dat dan?
__________________
Get a life! You f*cking BUSTARD
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:25
Verwijderd
Moeilijke vraag. Zie mezelf als hetero namelijk, maar als ik nog nooit op een meisje gevallen ben.... hoe weet ik dan of ik niet bi ben?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:29
Verwijderd
Mjuh, ik vind het een beetje moeilijk om te zeggen eigenlijk. Nu ben ik hetero, ik heb een vriend en val gewoon nu op jongens. Maar wie weet ben ik over 5 jaar wel stapelverliefd op een meisje. Dat weet ik niet. Want nu vind ik meisjes niet echt aantrekkelijk, maar smaken veranderen. Dus.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:30
Psycho1717
Psycho1717 is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 20-05-2004 @ 20:25 :
Moeilijke vraag. Zie mezelf als hetero namelijk, maar als ik nog nooit op een meisje gevallen ben.... hoe weet ik dan of ik niet bi ben?
Iedereen kijkt naar elkaar:
mannen naar vrouwen
mannen naar mannen

vrouwen naar mannen
vrouwen naar vrouwen

dus soms is de keuze wat moeilijker!
__________________
Get a life! You f*cking BUSTARD
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:31
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Ik ben hetero, heb al lange tijd een vriend en voel dat het goed zit. Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis of met iemand (eventueel van hetzelfde geslacht) gelukkiger kan zijn.
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik weet het niet zo goed.

Ik word alleen verliefd op mannen. Maar voel me soms aangetrokken met vrouwen. Dus ik ben lichtjes bi denk ik...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:48
Psycho1717
Psycho1717 is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-05-2004 @ 20:35 :
Ik weet het niet zo goed.

Ik word alleen verliefd op mannen. Maar voel me soms aangetrokken met vrouwen. Dus ik ben lichtjes bi denk ik...
Dat idee heb ik nu soms ook!
__________________
Get a life! You f*cking BUSTARD
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:50
Verwijderd
Ik walg bij het idee dat ik ooit een man betast.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:53
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Psycho1717 schreef op 20-05-2004 @ 20:48 :
Dat idee heb ik nu soms ook!
Ik vind het maar vreemd... Ik word niet verliefd, maar vind vrouwen wel aantrekkelijk...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 20:06
Marilyn
Marilyn is offline
Ik val op mannen, ben nog nooit verliefd op een meisje geweest maar heb daar wel eens 'warme gevoelens' voor gehad. Heb een goede vriendin gehad waar ik ook wel eens mee zoende: omdat het lekker was, intiem, maar ook voor kick. Ik kan vrouwen dus wel aantrekkelijk vinden, ben zeker niet vies van ze en ik sluit dus niet uit dat ik ooit wel eens verder zal gaan met een vrouw. Maar ik zie mezelf alleen een ECHTE relatie hebben met een man.
Dus tja, wat ben ik dan? Hetero of bi? Ik vind het eigenlijk niet nodig om het een naam te geven, het kan me ook niet eens wat schelen.
__________________
Je spiegelbeeld? Ach - het is maar hoe je er tegenover staat...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 20:10
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Psycho1717 schreef op 20-05-2004 @ 20:19 :
Ow? Hoe zit dat dan?
Ik ben heterosexueel, alleen het geeft zo godverdomt veel gesodemieter dat ik streef naar A-sexualiteit
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 20:26
wie?
Avatar van wie?
wie? is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 20-05-2004 @ 21:10 :
Ik ben heterosexueel, alleen het geeft zo godverdomt veel gesodemieter dat ik streef naar A-sexualiteit

Maar dan wordt je nog steeds wel verliefd... Heb je alleen geen zin in seks

lijkt me niks
__________________
"The first decree is to legalize marijuana. The tyrany and bullshit's gone on too long. You old fuckin' shrivs who blocked it's legalization..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 20:27
wie?
Avatar van wie?
wie? is offline
Ik heb trouwens bi gestemd....

Ik val iig op jongens.... maar ik sluit t niet uit dat ik ook verliefd kan wordne op meisjes...

dus achja... doen dan maar bi

zoewiezo denk ik dat niemand 100% hetro of homo is.... mjah
__________________
"The first decree is to legalize marijuana. The tyrany and bullshit's gone on too long. You old fuckin' shrivs who blocked it's legalization..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 20:50
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik ben Hetero.. hoe ik daar achter ben gekomen? geen idee.. moeder natuur
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:07
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Volgens deze poll ben ik 100% lesbisch.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:25
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Marilyn schreef op 20-05-2004 @ 21:06 :
Ik val op mannen, ben nog nooit verliefd op een meisje geweest maar heb daar wel eens 'warme gevoelens' voor gehad. Heb een goede vriendin gehad waar ik ook wel eens mee zoende: omdat het lekker was, intiem, maar ook voor kick. Ik kan vrouwen dus wel aantrekkelijk vinden, ben zeker niet vies van ze en ik sluit dus niet uit dat ik ooit wel eens verder zal gaan met een vrouw. Maar ik zie mezelf alleen een ECHTE relatie hebben met een man.
Dus tja, wat ben ik dan? Hetero of bi? Ik vind het eigenlijk niet nodig om het een naam te geven, het kan me ook niet eens wat schelen.
Wat zij zegt.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 22:02
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Het kan me niet schelen, als het maar geil is..


Nee, ik ben Hetero
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 22:03
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 20-05-2004 @ 20:25 :
Moeilijke vraag. Zie mezelf als hetero namelijk, maar als ik nog nooit op een jongen gevallen ben.... hoe weet ik dan of ik niet bi ben?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 22:09
Verwijderd
Tsja. Ik ben in mijn leven alleen nog maar verliefd geworden op vrouwen, ik word opgewonden van ze (als ze mooi zijn), en ik word niet opgewonden van mannen en heb ook nog nooit amoureuze gevoelens voor éen gehad. Dus ik zal wel hetero zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 22:22
Verwijderd
[SIZE=0.5]dit soort topics zijn ook alweer vaak langsgeweest, deze is alleen wat duidelijker... [/SIZE]


Ik ben bi, hier ben ik achtergekomen doordat ik me aangetrokken voelde tot 1 van mijn vriendinnen. Daarnaast kijk ik graag naar vrouwen, vooral de vrouwen om me heen.
Ik sluitte het niet uit, want het is in mijn hoofd natuurlijk. Hier sta ik heel positief tegenover, respectvol. Ik heb ook totaal geen problemen met homosexualiteit.

Ik denk dat ik op een schaal ongeveer....:

homo ---------------------------bi---------------------------hetero
hier zit. Ik val nogsteeds grootendeels op mannen, en zou in mijn hoofd eigenlijk ook alleen maar een relatie kunnen hebben met een man. Ik zeg niet dat het nooit met een vrouw zou gebeuren.

Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 22:39
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Hetero,
ik voel me nog altijd alleen maar aangetrokken tot mannen, en ben tot nu toe alleen nog maar op mannen verliefd geworden..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 23:18
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
ik ben bi en ik ben er trots op

hoe ik erachter ben gekomen? tsjah gewoon weet ik veel.......ik was geen ranzig figuur die zich op jongens verlekkerde godzijdank maar ik leerde een jongen kennen die een supergoede kameraad werd van me...

En toen vertelde hij dat hij homo was en verliefd op mij ......al maaaaaanden

Eerst wilde ik er nix van weten, maar opeens kreeg ik in de loop der maanden ook gevoelens voor hem, voor het eerst in mn leven bij een jongen, daarvoor heb ik er totaal nix mee gehad....had altijd lange relaties met meisjes, dus stond er ook niet bij stil verder

En hebben we een relatie gehad van dec 2003 tot mei 2004

Of dit mjah een fase is weet ik niet, maargoed denk het niet

Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 23:22.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 23:38
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik val op vrouwelijk , dus voornamelijk vrouwen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 00:00
Lil'Anthony
Avatar van Lil'Anthony
Lil'Anthony is offline
Citaat:
Reverend schreef op 20-05-2004 @ 20:50 :
Ik walg bij het idee dat ik ooit een man betast.
__________________
*tilburger is*
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 01:54
casual dreamer
casual dreamer is offline
ik twijfel






ik wordt geil van een vrouw ,altijd verliefd op een vrouw

maar als ik over straat loop denk ik soms wel dat is een knappe man zonder sexuele gevoelens wat ben ik nu ????

maakt niet uit
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 08:47
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik ben hetero, ik voel me alleen aangetrokken tot mannen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 08:51
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik ben hetero, ik word alleen verliefd op mannen. Maar als er een mooie vrouw voorbijloopt kijk ik wel degelijk even om. Ik vind vrouwen mooier dan mannen, sensueler, sexy-er, maar ik moet er niet aan denken om met een vrouw naar bed te gaan of om er zelfs maar eentje op de mond te zoenen.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 20-05-2004 @ 20:50 :
Ik walg bij het idee dat ik ooit een man betast.
en juist die mensen komen er op latere leeftijd achter dat ze gay zijn!

Ik beschouw mezelf 100% hetero... en heb totaal geen plannen, fantasiën of gedachten bij sex met een man.

Btw vrouwen zijn gewoon te fantastisch
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 11:29
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
tja, ben bi.. werd ineens verliefd op een meisje... echt heel bizar.. maar wel een leuk gevoel...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:25
Verwijderd
Ik ben eigenlijk hetero, maar omdat die er niet bij staat heb ik maar op hetro gestemd

En hoe ik er achter ben gekomen, nouja, gewoon, ik vind jongens/jonge mannen wel aantrekkelijk, en meisjes/vrouwen niet, lijkt me simpel.
Oh, ik heb wel een tijdje getwijfeld, toen ik 14 was ofzo, omdat ik een meisje aardig en mooi vond en niet wist of dat nou aantrekking heette of niet. Maar uiteindelijk bleek dus van niet.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 13:55
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Ik heb dr wel s over nagedacht, maar ik ben toen tot de conclusie gekomen dat ik gewoon niet op meisjes val. Ik vind meisjes wel knap en mooi, maar dat is gewoon puur een oordeel van hun uiterlijk. Als ik dan ga bedenken of ik ooit iets voor ze zou kunnen voelen, dan komt daar een duidelijk 'Nee' uit. Ik val nu niet op vrouwen, en dat zal ik over een aantal jaar nog steeds niet doen denk ik. Ik ben gewoon gek op jongens Dwz, ik ben gek op mn vriendje
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:09
Verwijderd
ik ben hetero. tsja. meer kan ik er ook niet van maken. ik val nog steeds op mn vriend, en meisjes vind ik nou niet ehm, opwindend om naar te kijken. mijn conclusie was dus snel getrokken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:13
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Ik ben 100% hetro. Ik probeer me het wel eens voor te stellen om met een meisje te gaan... maar het lijkt me helemaal niets, in bed al helemaal niet! Geef mij maar een lekkere lieve knul
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
casual dreamer schreef op 21-05-2004 @ 02:54 :
ik twijfel






ik wordt geil van een vrouw ,altijd verliefd op een vrouw

maar als ik over straat loop denk ik soms wel dat is een knappe man zonder sexuele gevoelens wat ben ik nu ????

maakt niet uit
God, je ziet toch ook wel eens een mooie bloem, een mooie auto, een mooie hond, een mooi doelpunt, een mooi schilderij of een mooi kledingstuk, zonder seksuele gevoelens? En dan ga je je toch ook niet afvragen of je misschien ook op bloemen, auto's, honden, doelpunten, schilderijen of kledingstukken valt?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:23
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Hetero

Maar als ik een kerel tegenkom die het leuk vind, wil ik best even met een vriendin de lesbienne uithangen hoor
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
barbelle schreef op 21-05-2004 @ 15:23 :
Maar als ik een kerel tegenkom die het leuk vind, wil ik best even met een vriendin de lesbienne uithangen hoor
Krijg je 't nog druk dan
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
bi.
ik heb een vriend op het moment en ben helemaal gek op hem
maar voordat ik hem heb leren kennen ben ik een aantal (2/3 keer) verliefd geweest op een meisje. ik was helemaal opgelucht toen ik merkte dat ik toch écht verliefd was op J. ben ik dan toch hetero? grumbel... niet dus, ben bi... maar nog niet veel mensen irl weten dat.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 20:45
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Wel eens met meisjes gezoend, maar ik ben hetero.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:52
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
Biseksueel.
toen ik 15 was sex gehad met een meisje (eerste keer), rond dezelfde tijd ook geëxperimenteerd met een vriend. Behoorlijke twijfels, toen ook verliefd geworden op een jongen.Rond m'n 17e "uitgekomen" voor m'n biseksualteit. Eerlijkheidshalve gaat m'n voorkeur uit naar jongens, maar van meisjes kan ik wel degelijk geil worden en seks met meisjes is ook geen probleem. Wat relatie betreft: mannelijk geslacht.
__________________
There's No Way to Happiness, Happiness Is The Way
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:04
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Hetero, eigenlijk gewoon 'aangenomen' omdat ik tot nu toe alleen op mannen ben gevallen. Maar ik heb er ook nooit aan getwijfeld of zo. Ik vind (sommige) vrouwen wel mooi/aantrekkelijk maar ik hoef er (naast een goede vriendschap) verder niks mee.

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 22:23.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:07
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-05-2004 @ 23:09 :
Tsja. Ik ben in mijn leven alleen nog maar verliefd geworden op vrouwen, ik word opgewonden van ze (als ze mooi zijn), en ik word niet opgewonden van mannen en heb ook nog nooit amoureuze gevoelens voor éen gehad. Dus ik zal wel hetero zijn.
Same here, hij werkt alleen als er 'n wondermooi brokje vrouwelijke natuur in de buurt is.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:29
nehalennia
Avatar van nehalennia
nehalennia is offline
kben bi

kben dr achter gekome omdat ik verliefd op een meisje was en da benk nu nog.

kben ook verliefd geweest op een jongen en dat was ook heel heftig dus ben ik bi.

lkkr makkelijk kan ik alle kanten op
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:44
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 20-05-2004 @ 20:14 :
Het is hetero, niet hetro. Dat kun je misschien beter even veranderen.

Ik ben hetero en ik heb er eigenlijk nooit echt bij stil gestaan. Ik werd op een zeker moment verliefd op een jongen en dat vond ik helemaal niet vreemd, duh. Ik heb er later nog wel over nagedacht, maar ik word gewoon niet verliefd op meisjes. Dus.
Idem.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:55
Verwijderd
ik ben homo, tjah... jah, hoezo achter komen? eigenlijk wist ik het al héél lang ik vind jongens gewoon leuker!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 23:40
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ik geloof dat ik bi ben.

Een relatie met een meisje zou ik niet aangaan, maar seksueel voel ik er wel wat voor. Die gevoelens sluimeren al van mijn 5de leerjaar of zo en toen heb ik ook voor de eerste keer gezoend met een meisje, mijn toen beste vriendin.
Zo'n zes jaar later zoende ik alweer met een andere beste vriendin en enkele maanden later hebben we ook wat verder gegaan en dat was wel opwindend. Maar een relatie zou ik, zoals ik reeds zei, niet kunnen aangaan met een meisje.

Dus eigenlijk heb ik reeds twee ervaringen met meisjes en vele ervaringen met jongens...

Mjah, in feite zou'k kunnen zeggen dat ik hetero ben met biseksuele gevoelens of zo.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 23:41
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Na heel wat jaartjes zweven tussen hetero en bi, ben ik er nu redelijk van overtuigd dat ik toch echt hetero ben. Ik vind bepaalde dingen doen met meisjes best grappig en opwindend, maar ik zie mezelf niet verliefd worden of een relatie aangaan met een meisje...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 23:43
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
een bisexuele pedofiele sadomasochistische voyeuristische exhibitionist.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Gayseks
sooperdooper
173 19-12-2015 12:23
Liefde & Relatie vind een ander meisje leuk maar ze heeft een vriend
coral1988
12 18-12-2010 21:12
De Kantine weerwolfspel #20
Spelleider
500 27-07-2006 20:01
Liefde & Relatie Ex van vriendin gelogen over zelfmoord
Sprite
35 24-10-2005 12:04
Eten & Drinken Wat kan ik wel en niet eten?
dark princess
37 05-09-2005 18:20
ARTistiek Verhaal - * Jesse en Lisa * Read it :))
U-NiQ
7 14-01-2002 20:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44.