Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 12:11
Drlove
Drlove is offline
hebben meer mensen dit? ik word echt nooit verliefd. de laatste keer dat ik een meisje ook maar een beetje leuk vond is bijna ander half jaar geleden. Sindsdien wel heel veel meisjes ontmoet (meer dan ooit) en ook wel wat vriendinnetjes gehad maar echt verliefd worden is er niet bij. ik mis dat gevoel af en toe wel, maar ja, je kan het niet zomaar oproepen.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2004, 12:19
Verwijderd
Nooit verliefd is een groot woord. Niet snel verliefd klinkt al een stuk beter.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:24
Verwijderd
Ik heb ook een periode gehad waarbij ik nooit echt verliefd werd.
Aangetrokken voelen wel, maar nooit genoeg om een relatie te beginnen.
edit: is gewoon vanzelf overgegaan trouwens
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:46
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
beetje apparte nick heb je dan wel
Ik kan me voorstellen dat je het mist, maar als je te veel gaat letten op dat je verliefd wil worden gaat het niet lukken. ik heb geen idee wat je eraan kunt doen behalve 'het juiste meisje tegen het lijf lopen'
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:57
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Had het ook een paar jaar, twee maanden geleden werd ik weer verliefd. Het gaat vanzelf over dus.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 14:16
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
jah ik word ook niet snel verliefd. Vriendinnen van mij vinden het juist een positieve eigenschap omdat ik dan niet snel jaloers wordt. Maar het kan idd erg irritant zijn.
Zolang je sociale contacten in orde blijven en jij nog steeds regelmatig met vrienden dingen gaat doen kom je uiteindelijk toch wel de juiste persoon tegen.

In mijn geval bleek deze persoon dichterbij dan ik dacht. Ik was al een aantal jaar vrienden met haar toen ik plots meer voor haar begon te voelen wat resulteerde in 5 maanden niet kunnen slapen, huil buien, slecht humeur en dat soort dingen.
Na die 5 maanden toch maar mijn gevoelens verteld (wat ik eerst niet wilde omdat ik bang was de vriendschap op het spel te zetten) en nu is het mijn lieve vriendin
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 14:42
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 24-05-2004 @ 13:57 :
Had het ook een paar jaar, twee maanden geleden werd ik weer verliefd. Het gaat vanzelf over dus.
een paar jaar? man je bent 16!
@ ts: wees blij dat je een beetje kritisch bent en niet meteen op de eerste de beste verliefd wordt. Je moet er ook niet naar gaan zoeken want dat werkt niet. Het komt als het komt...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 15:22
Drlove
Drlove is offline
zoeken was ikj sowieso niet van plan. Vind het soms gewoon klote, af en toe wel het idee dat ik was mis. ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 17:59
Stitch
Stitch is offline
ik word ook niet snel verliefd...en ALS ik dan uiteindelijk verliefd word en het serieus wat begint te worden dan haak ik naar een paar dagen af! erg vervelend maar op dit moment zit ik er niet zo mee...ben gewoon de juiste persoon nog niet tegen gekomen...zo zie ik het. je ziet ook mensen die hebben de een na de ander...snap niet hoe dat kan. hoe zou dat eigenlijk werken in ons? sommige mensen worden ontzettend moeilijk verliefd en andere mensen juist erg makkelijk...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:11
Duifje
Duifje is offline
Ik word ook helemaal niet snel verliefd. Vind ik opzich niet zo'n groot probleem hoor.
__________________
Roekoe!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:17
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ach ja... ken je tenminste je hoofd er bij houden

mja... maar ik ken het wel... en heb zoiets van: boeiend... als ikhet wel wordt is het leuk en als ik het niet wordt... jammer dan...

maar ik ben ook best wel kieskeurig
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:22
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
*steekt hand op*
Nooit iemand tegen gekomen die zo leuk was, dat ik echt stapelverliefd was. Iemand is wel gewoon leuk dan maar echt verliefd niet (ook zo weer vergeten dan). Bespaard een hoop ellende, en het komt vanzelf wel. Ondertussen lekker de vrijgezel uithangen, en dat bevalt me ook . Ik vindt het niet echt een probleem ofzo, je kan het ook moeilijk forceren.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:31
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Je zal ooit wel es écht verliefd worden, tijd komt nog wel.. je bent gewoon een kritisch persoon,maar daar is toch helemaal nix mis mee? In tegendeel zelfs, als jij iemand ontmoet waar je wél verliefd op wordt, wilt dit zeggen dat dit meisje wel iets héeeeel speciaal zal zijn
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 13:31
Verwijderd
verliefd worden gebeurd niet een twee drie als jij dat wil. je kan verliefdheid niet dwingen maar ook niet tegenhouden. kennelijk ben jij nog niet de persoon tegen gekomen waar jij zo ontzettend stapel verliefd op wordt. die komt er heus wel. maak je maar geen zorgen. meestal gebeurt het juist niet als je er maar op zit te wachten. geniet van je vrijgezelle leven, want het gebeurt voor je er erg in hebt en dan ben je misschein wel de rest van je leven aan de vrouw... je weet nooit

have fun!
kussie
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 16:12
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
En ik vraag me nog steeds af wat het nou precies is...

Ik heb nu drie maanden een geweldige vriend en ik wil hem elke dag ook wel zien. Ik kan er niet vanaf blijven en denk heel vaak aan hem. Is dat nou verliefd dan??
Ik snap er nog steeds niets van, maar goed...

Ik zal dan nu eindelijk wel verliefd zijn ja
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 16:31
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Multilot schreef op 25-05-2004 @ 17:12 :
En ik vraag me nog steeds af wat het nou precies is...

Ik heb nu drie maanden een geweldige vriend en ik wil hem elke dag ook wel zien. Ik kan er niet vanaf blijven en denk heel vaak aan hem. Is dat nou verliefd dan??
Ik snap er nog steeds niets van, maar goed...

Ik zal dan nu eindelijk wel verliefd zijn ja
vervuld van een sterk verlangend, onrustig makend gevoel voor iem.



hmm...ben ik dan ook verliefd???
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:01
sn0w
Avatar van sn0w
sn0w is offline
volgens mij ben ik ook nog nooit echt verliefd geweest maja, ben ook pas zestien he
__________________
Take a walk on the wild side
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:38
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Tjah klinkt weer stom, maar misschien kom je gewoon niet de juiste mensen tegen. Ik ben ook (pas? / al?) een keer heel verliefd geweest, dat ikzelf ook zeg maar geloof in wat we hebben en niet "gewoon iemand" naast me heb. Gewoon echt echt heel raar maar fijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-05-2004, 17:44
justlikeme!
justlikeme! is offline
ik denk dat het vanzelf moet komen... Ik heb het nu ruim half jaar uit, en heb sindsdien ook nooit meer zulke kriebels gehad als ik toen bij hem had.. En er zijn intussen wel jongens geweest die mij heel leuk vonden en aangaven meer te willen, maar als dat gevoel er niet is, begin ik er niet eens aan... Het moet er zijn, of het is er niet... En wat er niet is, kan altijd nog komen!!

En in het geval van de liefde: ik weet zeker dat het wel weer komt, je moet alleen nog de juiste tegen komen...!!!
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:19
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
justlikeme! schreef op 25-05-2004 @ 18:44 :
ik denk dat het vanzelf moet komen... Ik heb het nu ruim half jaar uit, en heb sindsdien ook nooit meer zulke kriebels gehad als ik toen bij hem had.. En er zijn intussen wel jongens geweest die mij heel leuk vonden en aangaven meer te willen, maar als dat gevoel er niet is, begin ik er niet eens aan... Het moet er zijn, of het is er niet... En wat er niet is, kan altijd nog komen!!

En in het geval van de liefde: ik weet zeker dat het wel weer komt, je moet alleen nog de juiste tegen komen...!!!
Mwaah kzou me er niet teveel door laten leiden
Als je iemand echt leuk vind en er iets mee krijgt / hebt
en je ben / word er verliefd op is het alleen mooi meegenomen.
verliefdheid is voor mij geen eis voor een relatie
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:24
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Vaag shit.
Ik word nooit zomaar verliefd op iemand.Meestal moet die gene heel lief zijn.Of me gewoon veel aandacht geven.Of gewoon vragen of ik haar vriend wil zijn.Dan word ik pas verliefd.Resultaat:Ik maak weinig vrienden.En ik zeg de waarheid vaak kei en kei hard voor hun gezicht.Dat ik zelfs soms schrik van hun reactie's daarop.
Ik heb serieuze problemen hiermee soms.
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:31
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
IK BEN ALTIJD VERLIEFD!!! JOEPIE-YAAY!!!

Maar die kriebels heb ik slechts heel heeel heeeeeel af en toe...
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:35
thalia
thalia is offline
Ik kan je verzekeren, je bent niet de enige. Bij mij is het ook meer dan een jaar geleden dat ik nog iets gevoeld heb voor een jongen.
De jongens waarop ik verliefd werd, kon ik toch niet krijgen. (Ze kenden mijn naam niet eens, als ze me ooit al eens bekeken zouden hebben, zou het veel geweest zijn.)
Een vriendin van mij beweert dat het komt dat ik angst heb om gekwetst te worden. Ik verwacht dan ook veel van mijn toekomstige. Hij moet bijna perfect zijn en zo iemand kom je niet vaak tegen. Het is zelfs niet zeker dat ik hem ooit zal tegenkomen, maar zolang ik kan blijven hopen op zo iemand, ben ik gelukkig. 't Is soms wel moeilijk als ik koppeltjes gelukkig samen zie staan, maar vrijgezel zijn heeft ook zo zijn voordelen...
__________________
Hos aliquis vidit et obstipuit, quique aethera carpere possent, credidit esse deos.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nog nooit verliefd
annoniempje16
9 12-05-2013 21:07
Liefde & Relatie Nooit verliefd
Verwijderd
58 09-01-2013 21:46
Liefde & Relatie Nog nooit verliefd geweest
Verwijderd
11 15-07-2010 10:10
Liefde & Relatie Nooit verliefd
Streepjescode
28 22-05-2006 20:10
Liefde & Relatie nog nooit verliefd geweest
voel_je_vrij
59 06-08-2005 13:13
Liefde & Relatie Nooit verliefd
Heelduh
15 18-03-2002 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.