Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 18:56
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Sinds vorig jaar heb ik last van zonneallergie, echt heel vervelend steeds van die bultjes die erg jeuken. Ik ben al naar de huisarts geweest en die heeft me preventieve pilletjes gegeven (die niet helpen) en zalf voor als het kwaad al geschied is (helpt wel een beetje)

Wie heeft hier ook last van en heeft misschien een huis, tuin en keukenmiddeltje hiertegen?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:09
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Lidocaïnezalf.. EN NIET KRABBELEN!

Nestocil helpt ook wel trouwens. En sunblock als je plots lang in de zon moet. En ze zon opbouwen, dus niet meteen 10 uur in de zon gaan liggen bakken zodra dat mogelijk is, maar begin met een kwartiertje (desnoods onder de zonnebank).

Ja, dat helpt bij mij allemaal, maar ik heb het dan alleen op mijn handen/polsen/onderarmen en ook nog maar sporadisch (misschien omdat ik uit de puberteit aan het kruipen ben?)
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:31
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-05-2004 @ 20:09 :
Lidocaïnezalf.. EN NIET KRABBELEN!

Nestocil helpt ook wel trouwens. En sunblock als je plots lang in de zon moet. En ze zon opbouwen, dus niet meteen 10 uur in de zon gaan liggen bakken zodra dat mogelijk is, maar begin met een kwartiertje (desnoods onder de zonnebank).

Ja, dat helpt bij mij allemaal, maar ik heb het dan alleen op mijn handen/polsen/onderarmen en ook nog maar sporadisch (misschien omdat ik uit de puberteit aan het kruipen ben?)