Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2004, 23:22
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Ik moet dus naar de gyneacoloog... omdat ik last heb van steeds terugkerende infecties enzow
Maar ik vind t wel een beetje eng allemaal... wat doet zon man (ik heb dan een man, weet ik) met je?
Heeft er iemand ervaring mee? Hoe gaat dat?
Tell me
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 23:56
Verwijderd
geen ervaring met infecties, maar wel met wat je hooguit gaat krijgen.

ik denk dat je een uitstrijkje gaat krijgen, voel je niks van, serieus waar niet, je ligt daar,en t enige wat je kan voelen is de eendebek die je binnen krijgt, om t te spreiden zeg maar, maar wat ik ervan voelde was dat ie koud was meer niet,tenzij je je erg aanspant.

misschien dat je inwendige echo krijgt, dat weet ik niet, misschien om te kijken om je bij je eileiders of baarmoeder zelf infectie hebt zitten, t zelfde verhaal, dat is alleen zo dat een soort staaf met een condoom en glijmiddel binnen krijgt, daar voel je alleen iets van als je blaas vol zit, anders ook niet.

ik denk niet dat je veel meer gaat krijgen, misschien nog echo op je buik of dat ze gaan voelen met hun vinger of er ergens iets niet klopt


t valt hartstikke mee, en over t algemeen kun je beter een man dan een vrouw treffen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 00:22
February
Avatar van February
February is offline
ja 't is zo'n man zijn werk dus hij zal er dus echt niet raar van opkijken en die uitstrijkjes enzo vallen ook best mee, voelt een beetje vreemd maar doet geen pijn ofzo dus niets om bang voor te zijn succes
__________________
~De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin. De liefde is een valstrik maar ik trap er zo graag in~
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 11:46
Verwijderd
Als je zegt dat het je eerste keer is en je wat nerveus bent, zal hij je vertellen wat er gaat gebeuren en ook telkens vragen of je je goed voelt. Zo ging dat bij mij iig, hij deed alles in mijn tempo ('Zeg maar wanneer je zover bent, dan gaan we eens kijken..' etc) en dat was heel prettig. Op zich stelt een uitstrijkje weinig voor, als het klaar is verwacht je dat hij nog meer gaat doen.. Ik stond daar echt te wachten op het volgende, maar het was al gedaan

Tanden op elkaar, en je komt er zo door (en alles valt achteraf heel erg mee).
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 14:53
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik ben ook al eens naar de genycoloog geweest, en ik had een inwendige echo !! Nu op zich is er niks aan, als je je niet zenuwachtig maakt, ik had dat wel gedaan, en was dus heel gespannen !!

De genycoloog (bij mij ook een man) vroeg me dan of het de eerste keer was, toen ik ja zei, stelde hij me gerust dat het allemaal geen pijn deed, en als het toch pijn deed moest ik dat gewoon zeggen !!

Bovendien hebben ze bij mij toen iets gevonden, en had ik der een hoop vragen over !! Die man heeft ze allemaal beantwoord zonder ook maar een keer te lachen, ook al dacht ik dat het domme vragen waren !!

Het is echt niet erg, en als je je echt niet kan ontspannen, vraag dan aan je vriend (als je die hebt) om mee te gaan !!
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 08:36
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Ik denk dat het ook afhangt van het feit of je nog maagd bent of niet. Sommige gyn's doen geen onderzoek als je nog maagd bent, anderen wel. Mijn vriendin was nog maagd toen ze voor een probleempje is onderzocht, en die heeft veel pijn gehad en verloor de uren erna bloed.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 09:02
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 16-08-2004 @ 09:36 :
Ik denk dat het ook afhangt van het feit of je nog maagd bent of niet. Sommige gyn's doen geen onderzoek als je nog maagd bent, anderen wel. Mijn vriendin was nog maagd toen ze voor een probleempje is onderzocht, en die heeft veel pijn gehad en verloor de uren erna bloed.
Ben geen maagd meer (gelukkig maar, als ik dit hoor )
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 11:12
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
nou, ik ben nog maagd en ik ben ook gewoon naar de gyneacoloog geweest, en hij heeft ook niet gevraagd of ik dat wel of niet was. gaat hem toch geen reet van aan
wel vroeg hij of ik tampons gebruikte

nja, en hij deed heel voorzichtig, inwendige echo en iets met n eendenbek en ik heb niet gebloed daarna...
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 11:15
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 16-08-2004 @ 12:12 :
nou, ik ben nog maagd en ik ben ook gewoon naar de gyneacoloog geweest, en hij heeft ook niet gevraagd of ik dat wel of niet was. gaat hem toch geen reet van aan
wel vroeg hij of ik tampons gebruikte

nja, en hij deed heel voorzichtig, inwendige echo en iets met n eendenbek en ik heb niet gebloed daarna...
bij mij vroeg de huisarts er ook nie naar en die ging ook met zo'n ding naar buiten.
Maar het gaat heus niet bij iedereen die maagd is, bloeden. De eerste keer sex bloedt ook niet bij iedereen duzzz
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:26
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 16-08-2004 @ 12:12 :
nou, ik ben nog maagd en ik ben ook gewoon naar de gyneacoloog geweest, en hij heeft ook niet gevraagd of ik dat wel of niet was. gaat hem toch geen reet van aan
wel vroeg hij of ik tampons gebruikte

nja, en hij deed heel voorzichtig, inwendige echo en iets met n eendenbek en ik heb niet gebloed daarna...
Nu volgens mij maak je een genycoloog ook nisk wijs, hij weet best wel (lichamelijk te zien dan) of je nog maagd bent ja of nee !!
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 16:14
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
the_only_fieke schreef op 16-08-2004 @ 13:26 :
Nu volgens mij maak je een genycoloog ook nisk wijs, hij weet best wel (lichamelijk te zien dan) of je nog maagd bent ja of nee !!
hij zal het best zien, maar zal het hoogstwaarschijnlijk gewoon niet vragen, zeker niet als je dr een ouder bij hebt zitten ofzo.
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
the_only_fieke schreef op 16-08-2004 @ 13:26 :
Nu volgens mij maak je een genycoloog ook nisk wijs, hij weet best wel (lichamelijk te zien dan) of je nog maagd bent ja of nee !!
even tussendoor: die uitroeptekens zijn irritant !!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 18:31
elledc
elledc is offline
Even offtopic: Ik zou toch een mannelijke gynaecoloog verkiezen denk ik, deze gaan zachter om met de patiënt dan een vrouwelijke gynaecoloog. Identiek bij andere dokters. Ik weet niet waarom maar mannen weten er vaak meer van
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 16-08-2004 @ 19:31 :
Even offtopic: Ik zou toch een mannelijke gynaecoloog verkiezen denk ik, deze gaan zachter om met de patiënt dan een vrouwelijke gynaecoloog. Identiek bij andere dokters. Ik weet niet waarom maar mannen weten er vaak meer van
mannen hebben alleen hun eigen pijngrens als referentie.. vrouwen weten dat vrouwen meer kunnen hebben, mannen beseffen dat niet, beschouwen ons (op dat gebied onterecht) als het zwakke geslacht.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 18:41
elledc
elledc is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 16-08-2004 @ 19:37 :
mannen hebben alleen hun eigen pijngrens als referentie.. vrouwen weten dat vrouwen meer kunnen hebben, mannen beseffen dat niet, beschouwen ons (op dat gebied onterecht) als het zwakke geslacht.
Daar had ik nog niet aan gedacht
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 18:48
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 16-08-2004 @ 19:37 :
op dat gebied onterecht
Je denkt dat de pijngrens van vrouwen hoger ligt dan die van mannen?? Of bedoel je, daar beneden?

Vraagje: waarom is zo'n eendenbek koud? Even onder een warme kraan houden en dingetje is warmer, of is dat niet hygienisch genoeg?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-08-2004 @ 19:48 :
Je denkt dat de pijngrens van vrouwen hoger ligt dan die van mannen?? Of bedoel je, daar beneden?

Vraagje: waarom is zo'n eendenbek koud? Even onder een warme kraan houden en dingetje is warmer, of is dat niet hygienisch genoeg?
bij mij was dat verwarmingsapparaat kapot en ik had t wel gezien in t ziekenhuis en zo liggen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:00
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-08-2004 @ 19:48 :
Je denkt dat de pijngrens van vrouwen hoger ligt dan die van mannen?? Of bedoel je, daar beneden?
Vrouwen hebben een andere tolerantiegrens. Ik denk dat daar de vergissing wordt gemaakt
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 17:39
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Ik ben net terug van de gyn.... hij weet het ook niet
Hij heeft iets op kweek gezet en ik hoor over twee weken de uitslag. Ik vond het helemaal niet prettig, hij heeft me pijn gedaan met die eendenbek (bloedde zelf een beetje toen ik daarna naar de wc ging).
Ook heb ik de afgelopen week weer meer last gekregen van mijn infectie (of wat het dan ook is) en het jeukt ook enorm.
Daar vroeg ik iets tegen maar hij was vastberaden me niets te geven voor de uitslag (over 2 weken dus)

Voelt echt belabberd gewoon!
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 21:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben wel benieuwd wat het uiteindelijk is omdat ik ook al een poosje last heb van een schimmelinfectie. Zou je me even willen laten weten wat het is als je de uitslag hebt?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 10:57
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-08-2004 @ 22:51 :
Ik ben wel benieuwd wat het uiteindelijk is omdat ik ook al een poosje last heb van een schimmelinfectie. Zou je me even willen laten weten wat het is als je de uitslag hebt?
Jahoor, tuurlijk Ik hou je wel ff op de hoogte!
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zwanger worden #5
Verwijderd
498 14-01-2009 09:36
Seksualiteit In je vriendin klaarkomen
Bl0ndje
180 23-05-2006 20:15
Lichaam & Gezondheid Cyste
Smoozy
14 10-05-2006 12:22
Lichaam & Gezondheid genycoloog
druiveke
29 09-01-2004 10:31
Lichaam & Gezondheid niet goed-werkend follikel
Buffy
16 25-09-2003 18:40
Lichaam & Gezondheid uitblijven ongesteldheid
mystress-darqyr
6 29-10-2002 11:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.