![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij een handoekje bij zich heeft voor het bloed wat daaropvolgend uit zijn neus zal gutsen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, het was een reactie op Trumpetl, niet specifiek op de TS. Dat is iets tussen TL en mij, soweiso. Toch lijkt het me een 'beter idee' om er eerst maar eens over te spreken... logisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() neem er gewoon de tijd voor. elkaar opgeilen buiten is best leuk, maar daarvoor kan je ook gewoon haar borsten strelen met haar bh nog aan. maar ik zou toch liever binnen eea doen dan buiten. brrr... veel te koud ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nu weer lief zijn. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het niet specifiek een geslaagde actie als een jongen, virend of niet, zomaar in de buitenlucht 'naar mijn borsten grijpt'. Zeker als het ook nogeens een eerste keer is en een onbesproken onderwerp. Het leek/lijkt me wel duidelijk dat er over zulke dingen gepraat moet worden ipv het maar gewoon te doen, en dan maar wachten op een (waarschijnlijk negatieve) reactie. Jij als taalpurist zou juist moeten begrijpen dat de uitdrukking die ik stelde, gelijk staat aan 'Nee, daar krijg je negatieve reacties op, praat er eerst over'. Of is dat dan nog iets te ver gezocht voor je? Verder weer ontopic, dankjewel. Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 14:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
*PROEST* ![]() *ROFL* ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
winterpret: mijn koude tengels onder jou warme trui ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens, over het niet opvallen: ik denk dat die rondvliegende tanden tegen die tijd ook wel opvallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
duuuuuuudee. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |