Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb een zeer goed, zelfs beter alternatief, maar die is ook gehost bij endoria, dus ik denk dat het niet zo slim is om die te posten (account blok ofzo)
ik wil best 10 euro doneren, als er nog 14 man (m/v) meedoen, dan betalen wij het samen niet dat ik iets om die media upload page geef, maar ik ben dankbaar voor de perfecte hosting (als je het hard nodig hebt; mail me even; dan krijg je adres als je niet doorpaast)
||
Citaat:
Als ik 't had zou ik 't trouwens wel aan ze geven hoor, er kan toch geen DDR-RAM op mijn moederbord dus waarom zou ik het zelf houden ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 21:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoiets moet je niet serieus nemen, het enige wat ze ermee willen zeggen is dat ze het af hebben moeten sluiten omdat ze iets te kort hebben.. En maybe is er een bedrijf die endoria.net dat sponsort jah, zou me niks verbaen hoor.. Maybe in ruil willen ze een textregeltje op de endoria.net site dat dat bedrijf dat gesponsort heeft.. dussuh, je kan alle kanten uit... |
![]() |
|
of tekst regeltje op elke foto; is niet zo moeilijk met php
maar... ik vind dat verschillende users zich maar moeten verzameln we gaan een endoria fanclub oprichten; kosten 10 euro; en al het geld dat er in wordt gestoken komt ten goede van endoria...
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan kun je er een neiwue server onderhand voor kopen.. 1 euro per account [kut, ik hebber 2 ![]() maar om geld te steken in die media upload zie ik niet zitten.. |
![]() |
||
Citaat:
en mensen die betalen krijgen dan een soort +accounts... kweet ook niet wat dat inhoudt en nieuwe (extra/reserve) server kan nooit kwaat... en niet iedereen zal de club willen joinen en wat is 10 euro nou; voor hosting waar je normaal minimaal 10 euro per maand voor betaald
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
om bij te houdne hoevaak ze bekeken worden enw anneer voor het laatst.. Zodat bijgehoudne kan worden welke verwijderd kan worden... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Want dan worden veel accounts voor mensen onbruikbaar. (voor mij bijv. met graphics.. )
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() And my name is CHURSEL
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |