Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2004, 16:14
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Lijkt me wel op zijn plaats, een winter-topic over de Formule 1.
Hier kan al het nieuws, geruchten, tests, rijders-wisselingen enz. worden gepost.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2004, 16:16
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Red Bull heeft Jaguar overgenomen. Ze gaan in 2005 met het chassis van Jaruar rijden en maken tevens gebruik van de Cosworth motor...

Officieel: Red Bull koopt Jaguar

Red Bull heeft het team van Jaguar overgekocht. Tijdens een persconferentie in Londen is bekend gemaakt dat het team in 2005 deel zal uitmaken van de Formule 1-grid en dat het gebruik zal maken van Cosworth-motoren. Ook Minardi zal in 2005 opnieuw gebruik maken van Cosworth-motoren. Dat is mogelijk doordat Kevin Kalkhoven, mede-eigenaar van de Amerikaanse ChampCar-series, Cosworth overgenomen heeft.

Kalkhoven, zegmaar de Bernie Ecclestone van de ChampCars, toonde zich tijdens de persconferentie uitermate verheugd met zijn aankoop van Cosworth. "We wilden dat Cosworth actief zou blijven in de Formule 1. Ik ben ontzettend blij dat Cosworth behouden blijft voor de Formule 1. Hopelijk kunnen we volgend seizoen een gooi doen naar podiumplaatsen. Ik wil alle medewerkers van Cosworth bedanken voor alle steun die we gehad hebben tijdens deze moeilijke tijden. Iedereen reageerde enthousiast op onze deal. De organisatie van Cosworth staat goed en dat willen we graag zo houden."

Tim Routsis, directeur van Cosworth, was een opgelucht man. "Er is nu eindelijk ruimte voor opluchting en optimisme. We hebben voor onszelf nu een duidelijke koers uitgestippeld en we zullen deze met veel enthousiasme inslaan. We zullen actief blijven in alle raceklasses waarin we ook vorig seizoen actief waren."

Later vandaag zal ook Red Bull een persconferentie geven, waarin verder gepraat zal worden over de overname van Jaguar Racing. In ieder geval is nu zeker dat zowel Red Bull-Cosworth als Minardi-Cosworth volgend seizoen aan de start zullen staan.

__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ook al nieuws wie daar in die RedBull-Cosworth (wat een naam ) zal gaan rijden? Welke namen gaan in de rondte?
En dat team van Dallata, komt dat ook in de F1 volgend jaar?
Ben ook benieuwd wie tweede rijder van Williams wordt, Button moet gewoon blijven bij BAR.

Hm... moet maar eens wat Formule 1 sites gaan afsurfen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:21
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-11-2004 @ 19:20 :
Ook al nieuws wie daar in die RedBull-Cosworth (wat een naam ) zal gaan rijden? Welke namen gaan in de rondte?
En dat team van Dallata, komt dat ook in de F1 volgend jaar?
Ben ook benieuwd wie tweede rijder van Williams wordt, Button moet gewoon blijven bij BAR.

Hm... moet maar eens wat Formule 1 sites gaan afsurfen.
Coulthard en Liuzzi zouden grote kanshebbers zijn voor de zitjes bij Red Bull. Verder worden ook de namen van Doornbos en Klien genoemd.

Dallara komt pas in 2006 in de F1.

Button blijft idd bij BAR. En bij Williams gaan Davidson en Heidfelt een test draaien. Zeer waarschijnlijk is het dat een van deze 2 rijders teamgenoot wordt van Webber.


Nog ander nieuws van deze week:
Jordan heeft een deal gesloten met Toyota om van hun motoren gebruik te mogen maken in 2005. Toyota staat bekend als een van de sterkste motoren van de F1... Het ziet er dus goed uit voor Jordan, waar onze landgenoten Doornbos en Verstappen nog steeds kans maken op een zitje.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 22:26
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-11-2004 @ 20:21 :
Coulthard en Liuzzi zouden grote kanshebbers zijn voor de zitjes bij Red Bull. Verder worden ook de namen van Doornbos en Klien genoemd.

Dallara komt pas in 2006 in de F1.

Button blijft idd bij BAR. En bij Williams gaan Davidson en Heidfelt een test draaien. Zeer waarschijnlijk is het dat een van deze 2 rijders teamgenoot wordt van Webber.


Nog ander nieuws van deze week:
Jordan heeft een deal gesloten met Toyota om van hun motoren gebruik te mogen maken in 2005. Toyota staat bekend als een van de sterkste motoren van de F1... Het ziet er dus goed uit voor Jordan, waar onze landgenoten Doornbos en Verstappen nog steeds kans maken op een zitje.
voor al mn F1 vragen kan ik bij jou terecht?
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 22:36
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 17-11-2004 @ 23:26 :
voor al mn F1 vragen kan ik bij jou terecht?
Ligt eraan wat je wilt weten...

Maar ik volg de F1 al een tijdje en ben er best fanatiek in. Dus op veel vragen zal ik wel een antwoord kunnen geven denk ik.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:00
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Doornbos maakt de meeste kans op een stoeltje voor volgend jaar, aller eerst natuurlijk Jordan, verder schijnt hji in gesprek te zijn met BAR als testcoureur en dr is natuurlijk een klein kansje bij dat red bull team..

al gaat daar vrijwel zeker 1 stoeltje naar Klein of Wurz (waarschijnlijk Klein, Wurz wordt vrijdag tester bij McLaren.) Ander stoeltje is dus nog vrij open al willen ze nog wel een ervaren coureur dus een Coulthard of Heidfeld.

Stoeltje bij Williams gaat waarschijnlijk gewoon naar Pizzonia, Heidfeld en Luzzi testen nog wel maar de grootste kans is voor Antonio.

Verder juh Jos maybe Jordan/Minardi of een Albers want die kan zn stoeltje in het DTM ook kwijtraken.

achja zal nog wel ff duren voordat er wat bekend wordt is altijd
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 21:32
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Jezus, ik ben er lang uitgeweest... Liuzzu, klien, doornbos... Never heard of em... en wat de hell is Dallara?

Als Redbull Jaguar heeft gekocht, wie sponsort Sauber dan nu??

En hoe zien de zitjes er vooralsnog uit?? Wie waar?
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 23:07
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 18-11-2004 @ 22:32 :
Jezus, ik ben er lang uitgeweest... Liuzzu, klien, doornbos... Never heard of em... en wat de hell is Dallara?

Als Redbull Jaguar heeft gekocht, wie sponsort Sauber dan nu??

En hoe zien de zitjes er vooralsnog uit?? Wie waar?
Ok, voor jou zet ik ff alle teams op een rijtje, met daarbij de coureurs die al bekend zijn gemaakt...

Ferrari: M.Schumacher - Barrichello
B.A.R.: Button - Sato
Renault: Alonso - Fisichella
Williams: Webber - Heidfelt/Davidson/Pizzonia/Coulthard
McLaren: Raikkonen - Montoya
Sauber: Villeneuve - Massa
Toyota: R.Schumacher - Trulli
Red Bull: Coulthard/Liuzzi/Klien/Doornbos
Jordan: Briscoe/Doornbos/Verstappen/Glock/Albers/enz.
Minardi: Wie het meeste geld meebrengt


Sauber heeft al aangegeven al langere tijd in gesprek te zijn met nieuwe grote sponsoren om Red Bull te vervangen. Hier is nog niet meer over bekend.

Doornbos is Nederlands grootste talent van dit moment. Hij heeft al 3 weekenden op de vrijdag tests in een Jordan gereden en deed dit uitzonderlijk goed.

En Dallara is een nieuw team dat in 2006 in de F1 zal komen. Evenals een ander nieuw team Dubai F1. Welk naar verluid een budget ruim 150 miljoen Euro per jaar tot zijn beschikking zal krijgen...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 10:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Christijan Albers is alweer de derde Nederlandse rijder die een stoeltje bij Jordan schuimt dit jaar... Ik hoop dat hij ook de 2e wordt die zal gaan rijden.

__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 15:27
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-11-2004 @ 00:07 :


Minardi: Wie het meeste geld meebrengt



(thx man)
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine

Laatst gewijzigd op 19-11-2004 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:13
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 19-11-2004 @ 16:27 :



(thx man)
Ik ben al flink aan het sparen!

Altijd goed nieuws dat er nieuwe teams bijkomen. Coulthard is volgens de baas van Redbull geen optie. Laatste gerucht is dat de drinkfabrikant een contract gaat aanbieden aan Klien.

Bij Minardi en Jordan kunnen Nederlanders terecht komen. Net als bij Minardi, gaat het voor Jordan ook deels voor het geld. Ik hoop voor Albers dat hij bij DTM Mercedes of in de F1 kan rijden.

In de DTM moet hij vrezen voor zijn plek:
1) Alesi en Schneider commerciaal interessant;
2) Paffet als rookie beter gepresteerd;
3) Hakkinen komt erbij;
4) Strubbelingen tussen Haug en Albers plus de neergaande prestaties.
Ik zou het overigens onterecht vinden. Sportief en commercieel gezien zou van mij part Alesi wegmogen.

Doornbos heeft indruk achtergelaten en wil gaan racen. Bij een testzit bij BAR zal niet verkeerd zijn. Verstappen is zonder geld exit. Met geld is alleen Minardi geïntresseerd vooralsnog, maar daar zou Verstappen niet meer rijden naar eigen zeggen.

Kortom, het is weer komkommertijd! Het tweede zitje bij Williams is ook een hot-item!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:29
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 22-11-2004 @ 21:13 :
Het tweede zitje bij Williams is ook een hot-item!
Zeker nu ook bekend is gemaakt dat Gene naar Ferrari gaat. Nu zijn er dus ineens 2 zitjes bij Williams nog te vergeven... Een test-zitje en het zitje voor de 2e rijder.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-11-2004 @ 21:29 :
Zeker nu ook bekend is gemaakt dat Gene naar Ferrari gaat.
En Luca Badoer dan?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:54
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-11-2004 @ 19:45 :
En Luca Badoer dan?
Die blijft ook gewoon bij Ferrari...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:42
Verwijderd
Coulthard valt waarschijnlijk af bij Williams. Davidson, Heidfeld en Pizzonia blijven over. Ik zou Davidson wel eens willen zien in de Williams.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:03
The President
The President is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 18-11-2004 @ 22:32 :
Jezus, ik ben er lang uitgeweest... Liuzzu, klien, doornbos... Never heard of em... en wat de hell is Dallara?

Als Redbull Jaguar heeft gekocht, wie sponsort Sauber dan nu??

En hoe zien de zitjes er vooralsnog uit?? Wie waar?
Gast jij weer hier. HAHA
Ik ben ook net weer een beetje aan het kijken.
Maar jij volgt het helemaal niet meer he?
__________________
Jos zorg dat je ergens komt te rijden.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
BAR blokkeert test Davidson bij Williams

Testcoureur Anthony Davidson van BAR zou volgende week gaan testen voor Williams in Spanje als één van de kandidaten voor het overgebleven stoeltje. Nadat de teams eerst een voor beide bevredigende overeenkomst hadden gesloten voor de test, heeft BAR nu de boel afgeblazen.

Het blijkt dat BAR Anthony Davidson voor hooguit een jaar zou willen afstaan aan Williams maar voor het geval het nodig zou zijn hem voor 2006 weer willen opeisen. Voor Williams waren deze condities niet acceptabel.

In een verklaring, uitgegeven door BAR, zegt technisch directeur Geoff Willis het volgende over de kwestie:

“Anthony is één van de speerpunten voor het team en we hebben de afgelopen jaren veel in hem geïnvesteerd. Hoewel wij hem graag zoveel mogelijk ervaring in de Formule 1 willen zien opdoen en verder gaan met zijn carrière, moeten wij ook denken aan de toekomst van BAR.

Wij dachten, vanuit dit perspectief, een goede deal met Williams gesloten te hebben, waarbij hij in 2005 voor hen zou kunnen rijden maar in 2006 eventueel weer opgeroepen kon worden door BAR onder bepaalde omstandigheden.

Williams stond echter op een overeenkomst zonder enige condities, wat helaas voor ons niet te accepteren viel.”
Niet zo leuk voor Davidson...
Das al de 2e BAR-coureur die wordt tegengehouden om naar Williams te gaan... Eerst mocht Button ook al niet overstappen.
BAR en Williams zullen na dit alles niet bepaald beste vriendjes zijn denk ik.
__________________
Zuur...

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 16:17.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2004, 16:26
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The President schreef op 24-11-2004 @ 14:03 :
Gast jij weer hier. HAHA
Ik ben ook net weer een beetje aan het kijken.
Maar jij volgt het helemaal niet meer he?
Alles goed? Lang niet gezien!

Nee, ik ben er echt helemaal uit ja hehe.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:43
The President
The President is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 24-11-2004 @ 17:15 :
Niet zo leuk voor Davidson...
Das al de 2e BAR-coureur die wordt tegengehouden om naar Williams te gaan... Eerst mocht Button ook al niet overstappen.
BAR en Williams zullen na dit alles niet bepaald beste vriendjes zijn denk ik.
Ik vind het belachelijk dat ze zo doen. Geef die jongen een kans. Kan me niet voorstellen dat in Davidson zijn contract staat dat hij niet mag rijden voor andere teams. Het is toch gewoon een test.
__________________
Jos zorg dat je ergens komt te rijden.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 12:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
JORDAN VERKOCHT AAN CHRISTIAN HORNER

26 november 2004 12:04 - Na de eerdere verkoop van het Jaguar-team aan Red Bull, staat nu ook Jordan op het punt om overgenomen te worden. Eddie Jordan en Arden F3000-eigenaar Christian Horner zijn tot overeenstemming gekomen. Een contract wordt binnen enkele dagen ondertekend. Dat is wat grandprix.com meldt.

Het grootste vraagstuk is momenteel wie de deal financiert; Horner heeft in het verleden al laten zelf niet over de benodigde financiën te beschikken. Ook is het onduidelijk wat de rol van Eddie Jordan binnen het team wordt. Hoewel de Ier zijn renstal graag wilde verkopen, heeft hij er nooit een geheim van gemaakt aan te willen blijven als teammanager.

Bron: http://www.raceplanet.net/nieuws_show.rp?berichtid=8665
Dit vergroot de kansen van Doornbos bij Jordan (of nu Arden dan...). Doornbos had een 2 jarig contract bij Arden. Hij reed vorig seizoen in de F3000 met dit team en maakte daar indruk, net als dat hij veel indruk maakte bij Jordan.
We zullen zien wat er gaat gebeuren...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:07
PV
PV is offline
Dus volgend seizoen kunnen er op z'n hoogst 3 Nederlanders in de formule 1 rondrijden?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
PV schreef op 27-11-2004 @ 20:07 :
Dus volgend seizoen kunnen er op z'n hoogst 3 Nederlanders in de formule 1 rondrijden?
Ja, maja wel waarschijnlijk bij de op papier 2 minste teams.
Ach ja, van de andere kant: het is beter dan niets.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 21:09
PV
PV is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-11-2004 @ 20:14 :
Ja, maja wel waarschijnlijk bij de op papier 2 minste teams.
Ach ja, van de andere kant: het is beter dan niets.
Indd, het gaat toch om gevoel dat we meetellen in de wereld en Doornbos en Albers kunnen misschien wel doorgroeien naar een beter team..
wordt leuk volgend jaar!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 15:53
The President
The President is offline
Citaat:
PV schreef op 27-11-2004 @ 22:09 :
Indd, het gaat toch om gevoel dat we meetellen in de wereld en Doornbos en Albers kunnen misschien wel doorgroeien naar een beter team..
wordt leuk volgend jaar!
Ik denk dat er maar een Nederlander een stoeltje krijgt volgend seizoen. En denk dat Christian Albers de beste papieren heeft. ( de anderen zijn ook heel idrukwekkend maar zie het niet gebeuren ).
Denk dat ie in de Jorden komt trouwens.
__________________
Jos zorg dat je ergens komt te rijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2004, 14:17
PV
PV is offline
Doornbos test opnieuw voor Jordan

Uitgegeven: 30 november 2004 13:06
Laatst gewijzigd: 30 november 2004 13:27

SILVERSTONE – Robert Doornbos gaat opnieuw de 2005 Jordan GP interim-wagen testen. De Nederlander, woonachtig in het Italiaanse Viareggio, rijdt van 1 tot en met 4 december voor Jordan in Zuid-Spaanse Jerez de la Frontera. Dat meldt het management van Doornbos dinsdag.

Doornbos, de laatste drie Grand Prix actief als test- en reserverijder voor Jordan GP, is vanwege zijn ervaring gevraagd om de aftrap te verzorgen van de circuitvoorbereidingen voor volgend jaar.

Van Nu.nl
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 14:21
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Red Bull was toch al een paar jaar geen hoofdsponsor meer van Sauber? Credit Suisse was volgens mij daar de grootste geldschieter, vandaar dat Sauber met die oerlelijke neus reed.

Verder is het design van de Red Bull auto erg verassend.....
en ik hoop dat Button een race gaat winnen komend jaar
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 10:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vandaag is een unieke dag in de Nederlandse F1-geschiedenis. Nog nooit eerder testten 2 Nederlanders op dezelfde dag. Vandaag gebeurt dit voor het eerst. Christijan Albers en Robert Doornbos testen beiden voor Jordan.


Christijan Albers


Robert Doornbos

Voor Christijan is vandaag de enige dag dit hij voor Jordan zal testen deze week, maar Robert zal tot en met zaterdag achter het stuur van de gele bolide zitten.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 14:17
The President
The President is offline
Ik begin steeds positiever te worden over de kansen van de nederlanders in de formule1. Ook vind ik het heel erg gaaf dat Jorden zo goed pakket heeft voor volgend jaar. Zie formule1.nl
__________________
Jos zorg dat je ergens komt te rijden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 14:47
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The President schreef op 01-12-2004 @ 15:17 :
Ik begin steeds positiever te worden over de kansen van de nederlanders in de formule1. Ook vind ik het heel erg gaaf dat Jorden zo goed pakket heeft voor volgend jaar. Zie formule1.nl
Ze schijnen juist 1 van de mindere teams te worden had ik begrepen...
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 15:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 01-12-2004 @ 15:47 :
Ze schijnen juist 1 van de mindere teams te worden had ik begrepen...
Ze zijn al twee jaar lang het op 1 na slechtste team... Maar het ziet er inderdaad wat positiever uit voor Jordan. Volgend seizoen met Toyota motoren welke toch bekend staan als een van de sterkste krachtbronnen van het F1-veld.
Daarnaast is Mark Smith teruggekeerd naar het team als Technical Director. Smith was ook al technisch directeur bij het team in de succesvolste periode van het team. Hoogtepunt van zijn eerdere periode bij Jordan was onder andere de 3e plaats in het kampioenschap voor Frentzen. De laatste Jordan van de hand van Smith was de wagen van 2001. Hiermee werd het team 5e in het contructeurs kampioenschap.
In de afgelopen jaren was Smith een van de verantwoordelijken van de successen van Renault F1 team.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 16:50
Ananias
Avatar van Ananias
Ananias is offline
Lieve mensen,
voor ALLE nieuwtjes gewoon even op http://www.f1racing.nl kijken
__________________
SMILE! Jesus loves you!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 16:51
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zozo, Jordan dus wat positiever volgend jaar. Dan hoop ik dat er minstens 1 Nederlander daar een stoeltje pakt. Het liefst Doornbos, die zie ik gewoon liever rijden en in die 3 laatste races als 3e coureur deed hij het al goed voor Jordan zijn doen.

Van Toyota verwacht ik ook betere dingen komend seizoen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 16:58
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ananias schreef op 01-12-2004 @ 17:50 :
Lieve mensen,
voor ALLE nieuwtjes gewoon even op http://www.f1racing.nl kijken
Of op:
www.formula1.nl
www.crash.net
www.grandprix.com
www.formula1.com
www.christijan.com
www.robertdoornbos.com
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 17:10
Verwijderd
De kalender van 2005 is bekend gemaakt.
19 races en 6 weekenden achterelkaar.
Turkije een nieuw circuit en daar zal dus voor het eerst een f1 race plaatsvinden en Silverstone toch weer terug op de kalender.
Van mij mocht die eraf gehaalt worden, dat circuit kennen we nou wel en echt spannend is het daar de laatste jaren niet meer.
Hier de kalender van 2005.

6 maart - Grand Prix van Australië
20 maart - Grand Prix van Maleisië
3 april - Grand Prix van Bahrein
24 april - Grand Prix van San Marino
8 mei - Grand Prix van Spanje
22 mei - Grand Prix van Monaco
29 mei - Grand Prix van Europa
12 juni - Grand Prix van Canada
19 juni - Grand Prix van de Verenigde Staten
3 juli - Grand Prix van Frankrijk
10 juli - Grand Prix van Groot-Brittannië
24 juli - Grand Prix van Duitsland
31 juli - Grand Prix van Hongarije
21 augustus - Grand Prix van Turkije
4 september - Grand Prix van Italië
11 september - Grand Prix van België
25 september - Grand Prix van Brazilië
9 oktober - Grand Prix van Japan
16 oktober - Grand Prix van China
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 17:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 12-12-2004 @ 18:10 :
echt spannend is het daar de laatste jaren niet meer.
Hier de kalender van 2005.

Dat is het laatste jaren nergens meer met M. Schumacher.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2004, 21:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 12-12-2004 @ 18:10 :
Kalender 2005
Thank you very much, kan ik goed gebruiken

Van de week waren Alberts en Doornbos te gast bij Studio Sport. Ze vechten allebei voor een stoeltje bij Jordan. Wie gaat het worden? Ik hoop het liefst op Doornbos.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 21:53
Verwijderd
Jup ik ook.
Albers is ook goed, maar toch denk ik dat Doornbos iets beter is.
Hij heeft veel laten zien in zijn testsessies.
In het begin had ik een hekel aan hem omdat hij zich als een watje gedroeg hij zei de hele tijd: Ik ben zenuwachtig en ik kreeg kippenvel en ik vind het heel spannend enzo.
Zoiets moet je gewoon niet zeggen, je moet een echte vent zijn om in de F1 te rijden.
De laatste tijd heeft hij dat afgeleerd en ik had me in hem vergist omdat ik dacht dat hij niet kon rijden, maar dat kan hij wel degelijk en nu gun ik hem zelfs een plaatsje in de F1 voor volgend jaar.
Strange isn´t it?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:50
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-12-2004 @ 22:43 :
Thank you very much, kan ik goed gebruiken

Van de week waren Alberts en Doornbos te gast bij Studio Sport. Ze vechten allebei voor een stoeltje bij Jordan. Wie gaat het worden? Ik hoop het liefst op Doornbos.
Genant was het weer om te zien hoe amateuristisch de NOS met autosport omgaat. De presentator wist niet eens wat downforce was... Ook een trieste vertoning dat ze oude Formule3 beelden lieten zien (van doornbos) terwijl ze het hadden over de Formule3000 waarin Robert vorig jaar eigenlijk zijn doorbraak maakte.

Maar goed, dat zal wel nooit veranderen daar bij de nos.
En ik gun ze beiden een stoeltje, maar in ieder geval wil ik Doornbos in de Jordan zien racen. Het liefst met Albers als teamgenoot.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:12
The President
The President is offline
Toch wil ik Jos ook nog ergens zien rijden.
Ben en blijf een fan...
Maar als ik reeel ben weet ik dat de kans heel erg klein is.
__________________
Jos zorg dat je ergens komt te rijden.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Coulthard rijdt volgend seizoen voor Red Bull. Zijn teamgenoot wordt of Klien of Liuzzi.

Daarnaast gaat Albers woensdag in Amerika een Champ Car testen.

Hij doet dit bij het Walker Racing team. Een team dat al meerdere talentvolle coureurs een kans heeft gegeven met succes. Scott Goodyear, Christian Fittipaldi, Robby Gordon en Gil de Ferran reden al voor dit team en dit zijn toch niet de minste namen in de VS.
Champ Car races worden volgend seizoen trouwens allemaal op Eurosport uitgezonden, dus als Albers uiteindelijk toch naar Amerika gaat omdat hij niet in de F1 terecht kan vind ik dit toch een uitstekend alternatief.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 20:02
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Albers morgen officieel Minardi-rijder

Christijan Albers zal morgen (donderdag) worden gepresenteerd als nieuwe rijder van het Minardi Formule 1-team. Dat gaat gebeuren tijdens een persconferentie in Amsterdam die om 13.00 uur begint. De voormalig DTM-coureur maakte veel indruk op het Minardi-team tijdens een test op het circuit van Misano.

Zoals vrijdag op F1Racing.nl al werd vermeld, zat Christijan Albers enorm dicht bij een contract om in 2005 zijn debuut te maken als Formule 1-coureur. Het nieuws zal donderdag om 13.00 uur tijdens een persconferentie bevestigd worden door het team uit Faenza.

F1Racing.nl brengt je direct na de persconferentie op de hoogte van alle details met foto's en commentaar.
Dit is mooi nieuws natuurlijk. Twee Nederlanders in de F1 komt nu wel heel dichtbij... Doornbos schijnt ook al zo goed als rond te zijn met Jordan.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 20:15
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-12-2004 @ 21:02 :
Dit is mooi nieuws natuurlijk. Twee Nederlanders in de F1 komt nu wel heel dichtbij... Doornbos schijnt ook al zo goed als rond te zijn met Jordan.
alleen denk ik dat meneer E. Jordan heel lang wacht enzo. Is zogenaamd goed om de prijs op te drijven ofzo
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 20:25
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 22-12-2004 @ 21:15 :
alleen denk ik dat meneer E. Jordan heel lang wacht enzo. Is zogenaamd goed om de prijs op te drijven ofzo
Mja, ik had eigenlijk verwacht dat Stoddart dat ook zou doen... Hij wilde Albers blijkbaar wel erg graag, en bood ie hem een contract aan voordat hij alsnog voor nog een jaartje DTM bij Mercedes zou kiezen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 21:25
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-12-2004 @ 21:02 :
Dit is mooi nieuws natuurlijk. Twee Nederlanders in de F1 komt nu wel heel dichtbij... Doornbos schijnt ook al zo goed als rond te zijn met Jordan.
Maar wel allebei in de achterhoede maar ach, kunnen ze zich vooral bezighouden met het verslaan van hun landgenoot
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 21:29
Not Fade Away
Not Fade Away is offline
Ben benieuwd wat Verstappen gaat doen, nu f1 waarschijnlijk nooit meer wat wordt, hij kan naar Amerika of de DTM ( maar dat lijkt me ook niet)

Jos the Boss
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 00:51
PV
PV is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-12-2004 @ 21:02 :
Dit is mooi nieuws natuurlijk. Twee Nederlanders in de F1 komt nu wel heel dichtbij... Doornbos schijnt ook al zo goed als rond te zijn met Jordan.
Wordt de F1 volgend jaar iig leuker dan dit jaar
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 18:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Yes! Alberts naar Minardi!
En als ik diverse artikelen lees, denk ik dat Doornbos bij Jordan ook een grote kans maakt! Hij zou al bijna al het sponsorgeld dat-ie nodig heeft voor het stoeltje bij elkaar hebben.
Is er een nieuw "tijdperk" van Nederlanders in de Formule 1 aangebroken?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 23:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Heidi volgend seizoen bij Williams. Al is nog niet zeker of hij racer of tester wordt. Dat heeft het team nog niet besloten.


Pizzonia - Webber - Heidfelt


En dan zijn ook Liuzzi en Klien beiden door RedBull gecontracteert. En ook hier is niet duidelijk wie van de twee de testrijder wordt. Er wordt gesproken over een verdeling van de races over deze twee heren. Dus Klien rijdt de ene helft en Liuzzi de andere helft.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 22:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heidfeld naar Williams... dat vergroot natuurlijk de kansen van Doornbos bij Jordan. Het duurt wel lang, maar als je het mij vraagt, kan het verlossende nieuws dat-ie daar mag gaan rijden niet meer lang op zich laten wachten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [F1] Nieuwtjes
Sandersss
479 02-04-2007 15:28
Vrije tijd NHL Ijshockey
Verwijderd
75 30-11-2006 21:25
Vrije tijd [F1] GP van Amerika
Sandersss
25 04-07-2006 11:20
Vrije tijd Doornbos vanaf GP Monaco in tweede Red Bull
Verwijderd
1 11-05-2006 21:26
Vrije tijd [F1] Grand Prix van Australie
Mr.Oizo
17 04-04-2006 17:53
Vrije tijd RTL Motorsport komt eraan!
Brain-Damage
4 21-02-2005 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.