Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2004, 13:03
C'est moi
C'est moi is offline
wat kan je aan doen als een labrador poep eet? onze noah eet poep van onze bendji op! en dat is zo vies.

(ik wil niet horen dat hij vitamines te kort komt want dat is broodje aap verhaal)
Oud 17-11-2004, 14:43
duifeltje
duifeltje is offline
Misschien helpt het om hem eens nat te spuiten op het moment dat hij dat doet. En vooral niet laten zien dat jullie dat doen dan .
Oud 17-11-2004, 14:51
C'est moi
C'est moi is offline
heb ik al gedaan maar dan met een slipketting op de kont maar hielp niet
Oud 17-11-2004, 15:04
Ten_Ton_Hammer
Ten_Ton_Hammer is offline
Citaat:
C'est moi schreef op 17-11-2004 @ 15:51 :
onze hond heet ook noa!
en we hebben er zoeen als in je avatar
Oud 17-11-2004, 15:34
C'est moi
C'est moi is offline
off topic ze onze heet noah en is een reu labrador en we hebben ook nog een maltezer bendji
Oud 18-11-2004, 09:50
Verwijderd
jij vindt het vies, waarschijnlijk vindt jullie Noa toch dat er voedingsstoffen inzitten die zij nog kan gebruiken....
Als hij er zijn bakje voor laat staan en uitsluitend nog anderhonds uitwerpselen gaat zitten opsmikkelen zou ik eens naar de dierenarts gaan, maar als dat niet het geval is, lekker laten doen, kan niet heel veel kwaad.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 10:14
jet
jet is offline
ananas en eierkoeken helpen. en paarden voer (biks ofzo?)

maar het helpt allemaal voor een korte tijd
Oud 18-11-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 18-11-2004 @ 10:50 :
jij vindt het vies, waarschijnlijk vindt jullie Noa toch dat er voedingsstoffen inzitten die zij nog kan gebruiken....
Dat duidt dan toch ook op een stoornis bij die hond die uitwerpselen eet, want je kunt niet echt zeggen dat er in stront nog voedingsstoffen zitten. Het kenmerk daarvan is nou juist dat het alleen afvalstoffen zijn waar het spijsverteringsstelsel niets meer mee kan.

Het is zelfs gevaarlijk, want waar urine - althans in principe - steriel is, bevat poep allerlei nare bacteriën die je in elk geval niet inwendig tot je moet nemen, dus ik zou het er maar gewoon uitrammen of in elk geval even drastisch iets tegen doen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:41
C'est moi
C'est moi is offline
het is onzin dat er nog voedingstoffen inzitten. is een broodje aap verhaal!! hij eet alleen de poep van onze maltezer op.
de da zegt zelfs dat het een broodje aap verhaal is en noaH heeft het altijd al gedaan. mijn enige vraag is wat kan je er aan doen?
Oud 18-11-2004, 13:17
11568
11568 is offline
Je hoeft niet alles aan te nemen wat de dierenarts zegt. Probeer dat met die eierkoek nou maar.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 13:42
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Onze (inmiddels) dode duitse herder at ook de uitwerpselen van onze Jack Russel Terrier op. Er is toch niets dat je eraan kunt doen..... behalve meteen de poep opruimen wanneer de andere hond gepoept heeft.
Oud 18-11-2004, 14:57
C'est moi
C'est moi is offline
Citaat:
11568 schreef op 18-11-2004 @ 14:17 :
Je hoeft niet alles aan te nemen wat de dierenarts zegt. Probeer dat met die eierkoek nou maar.
wat moet ik dan precies doen heb het niet helemaal begrepen denk ik!
Oud 18-11-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-11-2004 @ 12:07 :
Dat duidt dan toch ook op een stoornis bij die hond die uitwerpselen eet, want je kunt niet echt zeggen dat er in stront nog voedingsstoffen zitten. Het kenmerk daarvan is nou juist dat het alleen afvalstoffen zijn waar het spijsverteringsstelsel niets meer mee kan.

Het is zelfs gevaarlijk, want waar urine - althans in principe - steriel is, bevat poep allerlei nare bacteriën die je in elk geval niet inwendig tot je moet nemen, dus ik zou het er maar gewoon uitrammen of in elk geval even drastisch iets tegen doen.
mwa, ik heb vaak zat honden poep zien eten zonder dat ze daar last van hebben.
Het kan allemaal niet zoveel kwaad.
Pas als ze er hun eigen bak voor laten staan zou ik maar eens ingrijpen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 16:15
C'est moi
C'est moi is offline
heb nou iemand die ook met ons les geeft gebelt, die heeft meer ervaring die zegt peperkoek!
Oud 20-11-2004, 13:03
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-11-2004 @ 12:07 :
[B]Dat duidt dan toch ook op een stoornis bij die hond die uitwerpselen eet, want je kunt niet echt zeggen dat er in stront nog voedingsstoffen zitten. Het kenmerk daarvan is nou juist dat het alleen afvalstoffen zijn waar het spijsverteringsstelsel niets meer mee kan.
Nou.... aan de eind van de darmen zitten vele bacterien die verschillende stoffen produceren. Zoals bij elk dier bacterien die vitamine b12 produceren. Daarom eten konijnen ook wel eens keutels. En honden hun uitwerpselen.

Ik heb ook gehoord dat eierkoek kan helpen als je hond uitwerpselen is gaan eten.

Maar stront is geen afvalstoffenberg. Het is alleen maar een uitscheiding met vele voedingsstoffen. Of het nou nog kan helpen voor het dier zelf of voor andere dieren of voor planten (mest).
Oud 22-11-2004, 14:50
duifeltje
duifeltje is offline
Citaat:
Hmm, bij sommige honden helpt slaan niet. Wat ook helpt: (ook als je hond iets anders doet wat niet mag) Een colablikje met grind vullen (even dichtplakken daarna) en op het moment dat je hond iets stouts doet gooi je het naar z'n hoofd (zonder dat ie ziet dat jij het doet). Misschien daarna nog een keer echt naar m gooien (niet tegen hem aan maar naast hem) zodat ie flink schrikt. En de volgende keren dat hij het doet schud je heel even (uit het zicht) met het blikje, en reken maar dat het helpt!
Oud 23-11-2004, 12:43
C'est moi
C'est moi is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 22-11-2004 @ 15:50 :
Hmm, bij sommige honden helpt slaan niet.
slaan?? ik heb nooit geschreven dat ik mn hond sloeg, ik denk dat ik ook de laatste ben die een hond slaat!
Oud 23-11-2004, 13:12
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
TechXP schreef op 20-11-2004 @ 14:03 :
Nou.... aan de eind van de darmen zitten vele bacterien die verschillende stoffen produceren. Zoals bij elk dier bacterien die vitamine b12 produceren. Daarom eten konijnen ook wel eens keutels. En honden hun uitwerpselen.

Ik heb ook gehoord dat eierkoek kan helpen als je hond uitwerpselen is gaan eten.

Maar stront is geen afvalstoffenberg. Het is alleen maar een uitscheiding met vele voedingsstoffen. Of het nou nog kan helpen voor het dier zelf of voor andere dieren of voor planten (mest).
Kerel, je begint echt goed te worden. Waarom word je geen bioloog?
Oud 23-11-2004, 13:50
M@rco
M@rco is offline
De onze eet wel eens paardenstront, dat schijnt toch op de een of andere manier gezond te zijn Wat niet wegneemt dat ik hem een hengst verkoop als ik het zie, gadverdamme
Oud 23-11-2004, 14:04
Verwijderd
geef je je hond wel genoeg te eten?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:03
duifeltje
duifeltje is offline
Citaat:
Maar als je dat doet dan sla je toch (of begrijp ik de zin nou verkeerd )
Oud 23-11-2004, 20:33
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 23-11-2004 @ 14:12 :
Kerel, je begint echt goed te worden. Waarom word je geen bioloog?

Ja, goede vraag, wellicht doe ik dat nog weleens
Reageren

Regels voor berichten