Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 11:27
stefanietje
stefanietje is offline
Ik ben zaterdagnacht in elkaar geslagen door mijn vriend...
ex-vriend nu.

We waren uit geweest, en hij had veel te veel gedronken.
IK had geen druppel alcohol op.
Hij wou naar huis op een gegeven moment, maar ik niet, dus hij ging alleen, ik was daar boos om, maar hij ging toch.
Ik was bij hem achetrop, dus ik ging gelijk achetr hem aan, maar ik kon hem al nergens meer vinden.
Ik ben dus helemaal lopend naar zijn huis gegaan, was een flink end.
Ik zou bij hem slapen, dus ik wou mijn spullen hebben, en mijn sleutels om naar mijn eigen huis te gaan.
Maar hij wou praten. Ik owu dat absoluut niet, want hij was dronken, en ik zei dat ie te dronkenw as om te praten. Toen werd hij boos, en hij zei: ga er maar uit, oprotten. Dus ik zei, is goed...en ik pak me tas en me sleutels en ik wil naar de deur lopen.
Maar hij gaat voor de tussendeur staan, en zegt, je komte r niet uit. Dus ik zei: wat wil je doen ey? me gijzelen ofzo?
En hij neeh ik wil praten met je...
Dus ik neeh ik wil naar huis.
na eentijdje zei hij: rot maar op dan.
dus ik wil naar de buitendeur lopen...en hij pakt me aan me arm en duwt me terug.
ik zei laat me los...
en hij maakte een dreigende beweging naar mij toe.
ik zei als je me slaat he...en ik gaf hem een klap tegen zijn borst.
Ik sloeg absoluut niet hard, maar hij ging helemaal door het lint
Hij smeet me op de bank, en begon op me gezicht in te slaan.
IK heb nu een blauw opgezwollen oog, en mijn lippen zijn opgezwollen,e n me kaak is zwaar gekneust.

Ik ben heel verdrietig en in de war.
Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij het gedaan heeft.
Hij was helemaal niet zo.
Hij is nu opgepakt door de politie, en ik heb ook aangifte gedaan bij de politie.
Ik wil hem nooit meer terug, maar ik ga hem wel missen...

waarom ik hem zal missen? omdat ie voordat dit allemaal gebeurde, hij heel lief altijd voor me was...

zijne r internet paginas waar ik heir meer over kan vinden?

bedankt alvast.
Dit is goede boor me, alles op te schrijven.

xxx
Oud 01-04-2002, 11:33
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
wow meisje...
ik schrok nogal toen ik dit las, maar je noemde je topic zo iets als zo erg kun je je in iemand vergissen, dus hij is normaal heel rustig en helemaal niet agressief ofzo?
in ieder geval heel veel sterkte, en ook al zal je hem missen, je bent ten aller tijde beter af met een vriend die zijn handen thuis heeft!!!!!!!!!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 11:34
Verwijderd

sterkte meis,bij mij was het ook op zo'n soort manier uitgegaan
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 11:35
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
wow meisje...
ik schrok nogal toen ik dit las, maar je noemde je topic zo iets als zo erg kun je je in iemand vergissen, dus hij is normaal heel rustig en helemaal niet agressief ofzo?
in ieder geval heel veel sterkte, en ook al zal je hem missen, je bent ten aller tijde beter af met een vriend die zijn handen thuis heeft!!!!!!!!!

hij is wel agressief, maar nooit tegen mij, altijd tegen anderen, en in de 3 maanden dat wij wat hadden, had hij nooit gevochten...

en nu begint hij zomaar op mij in te slaan...
Oud 01-04-2002, 12:42
Verwijderd
Citaat:
stefanietje schreef:
hij is wel agressief, maar nooit tegen mij, altijd tegen anderen, en in de 3 maanden dat wij wat hadden, had hij nooit gevochten...

en nu begint hij zomaar op mij in te slaan...
Sheesh wat kut, sterkte ermee... Weet ook nie zo goed wat ik verder kan zeggen.... inet sites weet ik niet...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 12:54
XxBaBYGurLxX
XxBaBYGurLxX is offline
wow....hier weet ik ff nix op te zegge behalve : keiveel sterkte meis, en khoop niet dat je al het vertrouwen in jongens verloren bent want er zijn er zat die NIET zo zijn als jou ex
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:05
Verwijderd
Jezus meis, das echt vreselijk
Ik moet zeggen dat ik het heel erg knap van je vind dat je dit zomaar opschrijft en aan iedereen laat lezen, maar het is helemaal goed dat je naar de politie bent geweest! Want dat is vast heel moeilijk als je iemand moet aangeven van wie je houdt

Het voelt raar aan hè? Iemand nooit meer terugwillen, maar hem wel vreselijk missen! Ik begrijp je echt helemaal

Hmm, drank doet veel met je, als je er teveel van op hebt.. Dat is geen excuus natuurlijk, maar het is denk ik wel de reden! Omdat je zelf ook al aangeeft dat ie normaal niet zo is...

Damn, tis wel heel erg kut
Heel veel sterkte meissie!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:19
Friso
Friso is offline
Je hebt er echt goed aan gedaan hem aan te geven, en weg te gaan bij hem.
Zoek de schuld niet bij jezelf, zo'n figuur verdient dat niet.
Ik vind het echt knap van je, en misschien is het nu moeilijk, en blijft dit ook zo als die vrijkomt, je mag trots op jezelf zijn.

Hoop dat je snel een vriendje vindt dat beter voor je zorgt.
sterkte
Oud 01-04-2002, 14:38
NILSJUH
NILSJUH is offline
wat erg
heeeeeeeeeeeel erg veeel
sterkte en suc6
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:05
Alet
Alet is offline
Echt vreselijk voor je, het idee alleen al dat iemand waar je van houdt je gezicht aan het molesteren is...
Hoe reageerde hij achteraf? Stopte hij uit zichzelf, of heb je weg kunnen komen. Heeft ie nog contact met je opgenomen of is het nu grote ruzie.
Ik vind het eerlijk gezegt nogal wat dat je hem hebt aangegeven. Ik weet niet of ik dat had gedaan. Omdat hij nooit zoiets eerder had gedaan en omdat je van hem houdt. Maar ik vind het wel heel knap van je.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:41
apart persoontje
apart persoontje is offline
Heeft hij al iets laten horen? Dat ie er echt heel veel spijt van heeft? of dat ie kwaad is omdat je hem hebt aan gegeven?

laat je da ook even weten? of liever niet?
Oud 01-04-2002, 16:07
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
en waarom zou je niet met hem kunnen praten?
Oud 01-04-2002, 16:38
lake bodom
lake bodom is offline
hmm lullig voor je
kschrok echt toen ik dit las..
ik zou alsk jou was erover praten met hem, als ie niet dronken is
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:03
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Sheesh wat kut, sterkte ermee... Weet ook nie zo goed wat ik verder kan zeggen.... inet sites weet ik niet...

okeee...dank je wel in ieder geval voor je reactie...dat doet me goed.
Oud 01-04-2002, 17:05
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
XxBaBYGurLxX schreef:
wow....hier weet ik ff nix op te zegge behalve : keiveel sterkte meis, en khoop niet dat je al het vertrouwen in jongens verloren bent want er zijn er zat die NIET zo zijn als jou ex
dank je wel voor de sterkte...
Ik denk dat het met het volgende vriendje heel moeilijk gaat worden, maar het gaat wel weer lukkken hoop ik.
Ik ben bang...heel bang....
En ik hoop dat ik de goede jongen ooit ga vinden, en dat ik hem dan kan vertrouwen...
Oud 01-04-2002, 17:08
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Jezus meis, das echt vreselijk
Ik moet zeggen dat ik het heel erg knap van je vind dat je dit zomaar opschrijft en aan iedereen laat lezen, maar het is helemaal goed dat je naar de politie bent geweest! Want dat is vast heel moeilijk als je iemand moet aangeven van wie je houdt

Het voelt raar aan hè? Iemand nooit meer terugwillen, maar hem wel vreselijk missen! Ik begrijp je echt helemaal

Hmm, drank doet veel met je, als je er teveel van op hebt.. Dat is geen excuus natuurlijk, maar het is denk ik wel de reden! Omdat je zelf ook al aangeeft dat ie normaal niet zo is...

Damn, tis wel heel erg kut
Heel veel sterkte meissie!

Ik heb dit opgeschreven omdat ik het dan misschien beter kan verwerken, en omdat ik heel bang ben..
Nu kan ik ook aan jullie reacties lezen dat ik niet fout ben, en dat hij mij nooit had mogen slaan...
Het was heel moeilijk om aangifte te moeten doen, want ik hou nog wel van hem, nog steeds. We hadden het ook heel gezellig in de drie maanden dat we verkering hadden. Hij had al kennis gemaakt met me ooms en tantes, en die vodnen het een hartstikke aardige jongen.
En ik belde me neef vanmorgen om het te vertellen, en die zat maar: wat een eikel, wat een eikel...
En dat is hij ook...
Bedankt voor je reactie...
Oud 01-04-2002, 17:08
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Friso schreef:
Je hebt er echt goed aan gedaan hem aan te geven, en weg te gaan bij hem.
Zoek de schuld niet bij jezelf, zo'n figuur verdient dat niet.
Ik vind het echt knap van je, en misschien is het nu moeilijk, en blijft dit ook zo als die vrijkomt, je mag trots op jezelf zijn.

Hoop dat je snel een vriendje vindt dat beter voor je zorgt.
sterkte
Dank je wel...
Oud 01-04-2002, 17:11
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Alet schreef:
Echt vreselijk voor je, het idee alleen al dat iemand waar je van houdt je gezicht aan het molesteren is...
Hoe reageerde hij achteraf? Stopte hij uit zichzelf, of heb je weg kunnen komen. Heeft ie nog contact met je opgenomen of is het nu grote ruzie.
Ik vind het eerlijk gezegt nogal wat dat je hem hebt aangegeven. Ik weet niet of ik dat had gedaan. Omdat hij nooit zoiets eerder had gedaan en omdat je van hem houdt. Maar ik vind het wel heel knap van je.

jah, hij heeft me gezicht echt gemolestreerd...
Ik zit echt onder de blauwe plekken...
Hij is niet uit zichzelf gestopt, zijn vader heeft hem van mij af getrokken, en hem naar buiiten toegegooid. Later kwam hij terug, en toen kwam de politie al...
Het was moeilijk hem aan te geven, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.
en toch mis ik hem...tot ik in de spiegel kijk...
Oud 01-04-2002, 17:12
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Heeft hij al iets laten horen? Dat ie er echt heel veel spijt van heeft? of dat ie kwaad is omdat je hem hebt aan gegeven?

laat je da ook even weten? of liever niet?

Neeh, hij heeft helemaal niks van zich laten horen, helemaal niks...
Mijn moeder heeft zijn moeder gebeld, en die zei dat sinds hij is vrijgelaten bij de politie, dat hij alleen maar op bed ligt te huilen dat ie zo'n spijt heeft.
Hij heeft het niet tegen mij gezegd.
Hijz ei dat het gebeurde alleen maar dat ik het verdiende...
Wat mij betreft is het over...
Oud 01-04-2002, 17:13
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
en waarom zou je niet met hem kunnen praten?

hoe bedoel je?
Nu met hem praten...of later?
Of toen voor dat hij me sloeg??
Oud 01-04-2002, 17:13
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
hmm lullig voor je
kschrok echt toen ik dit las..
ik zou alsk jou was erover praten met hem, als ie niet dronken is
neeh...wat mij betreft leeft hij niet meer.
Oud 01-04-2002, 17:20
HoñeY
HoñeY is offline
Alsof de politie gaat helpen, ik heb ook een ex gehad met losse handjes, mij heeft ie gelukkig nooit gemept, maar mensen in mijn omgeving vaak genoeg. Ik heb ook snel met hem gebroken. Maarre kijk eigen rechter spelen is in principe niet goed ofzo, maar ik bedoel...die gast heeft je wel in elkaar gemept. Als ik jou was zou ik wat vrienden op hem afsturen whatever om hem te laten merken dat ie zo soort shit nooit meer moet flikken. De politie kan toch niet zoveel doen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
hoe bedoel je?
Nu met hem praten...of later?
Of toen voor dat hij me sloeg??
daarvoor. Dronken wordt altijd zo overdreven. Ik kan dan nog goed met iemand praten hoor, zeker als die persoon je dierbaar is.
Oud 01-04-2002, 17:48
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
daarvoor. Dronken wordt altijd zo overdreven. Ik kan dan nog goed met iemand praten hoor, zeker als die persoon je dierbaar is.

ik owu niet met hem praten toen, ik was mmoe en wou naar bed...
Oud 01-04-2002, 18:20
Cameo
Cameo is offline
Wat is die jonge een eikel....ik schaam me gewoon om man te zijn...

Respect, Drazic
Oud 01-04-2002, 18:30
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Drazic schreef:
Wat is die jonge een eikel....ik schaam me gewoon om man te zijn...

Respect, Drazic
dankiewel...
Reageren

Regels voor berichten