Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jezus meis, das echt vreselijk
![]() Ik moet zeggen dat ik het heel erg knap van je vind dat je dit zomaar opschrijft en aan iedereen laat lezen, maar het is helemaal goed dat je naar de politie bent geweest! Want dat is vast heel moeilijk als je iemand moet aangeven van wie je houdt ![]() Het voelt raar aan hè? Iemand nooit meer terugwillen, maar hem wel vreselijk missen! Ik begrijp je echt helemaal ![]() Hmm, drank doet veel met je, als je er teveel van op hebt.. Dat is geen excuus natuurlijk, maar het is denk ik wel de reden! Omdat je zelf ook al aangeeft dat ie normaal niet zo is... Damn, tis wel heel erg kut ![]() Heel veel sterkte meissie! |
![]() |
|
Je hebt er echt goed aan gedaan hem aan te geven, en weg te gaan bij hem.
Zoek de schuld niet bij jezelf, zo'n figuur verdient dat niet. Ik vind het echt knap van je, en misschien is het nu moeilijk, en blijft dit ook zo als die vrijkomt, je mag trots op jezelf zijn. Hoop dat je snel een vriendje vindt dat beter voor je zorgt. sterkte
|
![]() |
Echt vreselijk voor je, het idee alleen al dat iemand waar je van houdt je gezicht aan het molesteren is...
Hoe reageerde hij achteraf? Stopte hij uit zichzelf, of heb je weg kunnen komen. Heeft ie nog contact met je opgenomen of is het nu grote ruzie. Ik vind het eerlijk gezegt nogal wat dat je hem hebt aangegeven. Ik weet niet of ik dat had gedaan. Omdat hij nooit zoiets eerder had gedaan en omdat je van hem houdt. Maar ik vind het wel heel knap van je. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat het met het volgende vriendje heel moeilijk gaat worden, maar het gaat wel weer lukkken hoop ik. Ik ben bang...heel bang.... En ik hoop dat ik de goede jongen ooit ga vinden, en dat ik hem dan kan vertrouwen... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nu kan ik ook aan jullie reacties lezen dat ik niet fout ben, en dat hij mij nooit had mogen slaan... Het was heel moeilijk om aangifte te moeten doen, want ik hou nog wel van hem, nog steeds. We hadden het ook heel gezellig in de drie maanden dat we verkering hadden. Hij had al kennis gemaakt met me ooms en tantes, en die vodnen het een hartstikke aardige jongen. En ik belde me neef vanmorgen om het te vertellen, en die zat maar: wat een eikel, wat een eikel... En dat is hij ook... Bedankt voor je reactie...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zit echt onder de blauwe plekken... Hij is niet uit zichzelf gestopt, zijn vader heeft hem van mij af getrokken, en hem naar buiiten toegegooid. Later kwam hij terug, en toen kwam de politie al... Het was moeilijk hem aan te geven, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. en toch mis ik hem...tot ik in de spiegel kijk...
||
![]() |
Citaat:
Mijn moeder heeft zijn moeder gebeld, en die zei dat sinds hij is vrijgelaten bij de politie, dat hij alleen maar op bed ligt te huilen dat ie zo'n spijt heeft. Hij heeft het niet tegen mij gezegd. Hijz ei dat het gebeurde alleen maar dat ik het verdiende... Wat mij betreft is het over...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Alsof de politie gaat helpen, ik heb ook een ex gehad met losse handjes, mij heeft ie gelukkig nooit gemept, maar mensen in mijn omgeving vaak genoeg. Ik heb ook snel met hem gebroken. Maarre kijk eigen rechter spelen is in principe niet goed ofzo, maar ik bedoel...die gast heeft je wel in elkaar gemept. Als ik jou was zou ik wat vrienden op hem afsturen whatever om hem te laten merken dat ie zo soort shit nooit meer moet flikken. De politie kan toch niet zoveel doen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||