Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
graag gedaan trouwens ![]() *blue* |
![]() |
||
Citaat:
![]() oke... ik ben ook is weer op een forum en ga is even naar andere fora toe.... zie je dit Nou ik ben dus die A.. en van die film weet ik helemaal niets af.... lekker zo! Maarja.. heb nu gelukkig weer zelf een lieve vriend ![]() *sorry moest er even uit ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
tja door de berichten die ik van je lees in dit topic lijkt het alsof je niet echte gevoelens hebt voor je huidige vriendje, je vindt hem leuk, je vindt hem zielig (nu hij gevallen is) en hij kan goed vrijen (blijkbaar)..
Maar voel je ook meer voor hem, ben je echt verliefd?? En hoe zit het met zie "zwemhunk"? Is hij alleen ontzettend knap, of is hij ook nog lief en verliefd op jou?? Zoek uit voor wie je meer voelt, en met wie je verder wilt.. Ennuh ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk is als je nooit bij je vriendje thuis kan komen en bellen enzo.. ik moet er zelf niet aan denken.. *blij met vriendje en ouders van vriendje ![]() Maar denk er goed over na en neem geen beslissingen waar je later spijt van krijgt.. Maar als je toch die zwemhunk leuker vindt, vertel het dan wel zo snel en eerlijk mogelijk aan je huidige vriend en ga hem niet aan het lijntje houden.. Dit doet later alleen maar meer pijn dan wanneer je eerlijk tegenover hem bent..! Heel veel succes!! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je had haar best al eerder over je gevoelens kunnen vertellen, aangezien je er al langer mee zat... Maar in plaats van erover te praten deed je of er niks aan de hand was.. *sorry beetje bemoei actie en ik wil je er niet persoonlijk op aanvallen, maar vind dat het wel even gezegd mag worden*
|
![]() |
Heey, meisje
ik zeg je 1 ding ik heb het zelfde probleem als jou ![]() ik heb al 6 mnd met mijn vriend maar ik zie hem ook niet en ik vindt gewoon dat je het uit moet maken, want als je verliefd op iemand anders kan worden dan hou je niet genoeg van je vriend en om het goed te houden tussen je vriend en jij dan moet je hem vaker zien met hem kunnen praten en die dingen... maar dat doen jullie niet blijkbaar.... maar vraag aan hem wat hij er van vindt dat jullie elkaar niet zo vaak zien...en maak daarna pas een beslissing want als je het nou al doet dan krijg je toch nog twijfels weet je je moet gewoon met hem praten.. het help I wish you luck... See Jah s-mya ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar trouwens, ik vind dat je t nog ff met die hunk moet aanzien, misschien is hij helemaal niet zo geweldig als jij denkt. En met je vriend moet je maar s heel goed gaan praten, want je hebt wel een relatie van al 9 maanden met m. Misschien dat jullie elkaar toch wat vaker zouden kunnen zien... Om meteen die relatie op te geven, is natuurlijk ook weer niks. Maar allebei kan natuurlijk al helemaal niet. Is ff single zijn niet een optie. Ff alles tot je laten indringen en dan een beslissing nemen?
|
|