Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 19:07
lausie
lausie is offline
hey lieve mensen!!

kzit met een probleem ,ik heb al een vriend van bijna 9 maanden maareh 1 probleem ik ging zwemmen en ik zag duz een lkkrding!we hebben toen contact gehad! alleen ik begin gevoelens voor hem ni krijgen ennuh...nu zit het zo kijk je zou denken 9 maanden als je dan zo lang al hebt kijk je wel naar jongens maar verder nix omdat k nu ook ja een soort van relatie al heb uiteraard maar ja me vriend is van de kerk ennuh k kan en mag ni naar zijn huis komen vanwege zijn ouderz en k kan hem ni bellen ik zie he maa 1 x in de week! !en ik wil absoluut ni vreemdgaan maar het lijkty net of we een soort sex relatie hebben want verder kunnen we geen leuke dingen doen enzo!!

maar ja nu heb ik zondag met die hunk uit het zwembad afgesproken maar help me nou wat moet k doen??
dat gedoe over die kerk staat ook hierzo ergens een heel verhaal van
xxxxxxxxxxxx lausie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 20:09
kosamlover
kosamlover is offline
je moet je vriendje niet aan het lijntje houden. wie vind je leuker, je vriendje of die hunk. diegene die je het leukste vind, daar moet je iets mee nemen/iets mee houden!want je kunt niet van twee walletjes eten!en als je je viend leuker vind, dan moet je met hem gaan praten, en zeggen hoe je het vind dat je hem nooit zo vaak ziet!gewoon eerlijk zijn, dat helpt het beste, en je voelt je opgelucht!succes!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:11
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
dusseuh 14? al een sexrelatie van 9 maand en oogje op iemand anders...

zijt ge der nog ni eeel snel aan begonne??

misschien beter eerst zwembadboy beter lere kenne (niets doen) en dan later beslisse wie je het tofst vindt... en dan derect diegene verwittege.. korte pijn..

doeg

*dA PiMp*
Oud 23-05-2002, 21:37
Squall
Squall is offline
hier hoef ik me gehate commentaar niet meer bij te voegen amen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:40
Tox
Tox is offline
Maak het uit en ga voor de ander. Ik had ook een goede relatie (met A), mijn vrienden mijn familie iedereeen en ik zelf waren gek op mijn vriendin. Maar 9 maanden voordat ik met haar had ging ik in mijn ogen met de liefste meid (M) van de wereld. En zij had het toen uitgemaakt. Ik was heel lang verslagen tot dat ik die A tegen kwam.

Toen ging ik 4 maanden met A en ik zag M nog weleens en zij had ook gewoon een goede relatie. Tot zij het in eens uitmaakte, omdat (hoorde ik van anders mensen uit boxmeer/anthonis) ze mij weer leuk vond. Ik nog steefds gek op A. Maar ik sprak wat met M af en A wist dat en vond dat goed.

Het was vet gezellig en ik kon aan niks anders meer denken. A nog steeds vet verlieds, en ik vond haar ook leuk. Maar M werd met de dag meer hoewel we elkaar nie zagen alleen op msn en via sms (dat wel steeds meer werd). Tot M een dag hier was, film kijken, begonnen beetje te vechtuh voor de gein. En we vielen en gewoon bijna zoende, maar leek ons beter toch van nie.

En daar zat ik, mijn wereldje was gek van A en het ging ook goed. En iedereen was gelukkig en ik zit stiekem in mijn hart met M. Ja, ik heb het uitgemaakt met A en ga nu weer 2 maanden met M.

Sorry lang verhaal, wou ik ff kwijt.
Maar conclusie, maak het uit en ga voor die hunk !!
Oud 23-05-2002, 23:35
moenbase
moenbase is offline
als jullie relatie bijna alleen maar om sex draait moet je het zo ie zo uitmaken, je mag immers niet vrijen onder je 16e.

bouw een leuke band op met die jongen uit het zwembad, bij wie het, hopelijk, niet alleen om sex draait.
Oud 24-05-2002, 14:44
lausie
lausie is offline
hallo mensen bedankt voor jullie reactie en trouwens ik mag wel onder me 16e al vrijen wie heeft dat mij verboden ni jij!!
ik maak zelf wel uit of ik dat doe nu al of dan daar hebbie nix over te zeggen maarehhh ff iets anderz....

ik ga morgen zwemmen met de hunk!
maar ja vandaag denk ik aan m''n vriend wat hij is gister van z'n brommer afgevallen en zelfs dan kan ik ni naar gem toe ik kan hem ni bellen kweet nog steeds ni wat die precies heeft!!
das ook klote

ennuh...gister kon ik gewoon op de huistel. van die hunk bellen!!en die vader is superzzzz aardig daar was ik gewoo blij om stel je dat is voor.....ik heb bijna 9 maanden met me vriend en ik kan hem ni bellen enzo zijn ouderz nooit gesproken...en dan bel ik die hunk ff en dan krijg ik zijn pa aan de tel en dat is gewoon compleet anderz!!

want je zou het tog ook leuk vinden als je door je partner zijn ouderz word gerespecteerd en geaccepteerd(bijna hetzelfde)

dat vond ik gewoon heel leuk!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:57
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tja als je er niet mee kunt leven dat je je vriend maar zo weinig ziet dan moet je dr mee kappen....ik denk dat je hem op deze manier ook niet echt zult leren kenne!
en t feit dat je verliefd word op een ander zegt genoeg:
ik spreek uit me eigen ervaring en vind gewoon dat als je de behoefte hebt (of gewoon doet) om vreemd te gaan of verliefd bent op een ander dat je het dan gewoon uit moet maken!!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:18
lausie
lausie is offline
ja ok ik weet het maar het is moeilijkvoor me ik wil het ni opeens uitmaken ik bedoel dan ga ik voor die andere jongen en dan blijkt hij heel anderz te zijn dan dat ik verw8te ik doe alles rustig aan maar dat betekent dan ni gelijk dat ik me eigen vriend aan het lijntje hou!ik ben nu gewoon eerst vrienden met die ander verder nix en wil ook nix doen met hem bv vreemdgaan zoenen enzo want dan breng ik mezelf in een moeilijkere situatie!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:51
Unexplained
Unexplained is offline
Als je beide leuk vindt, vind je geen van beide leuk genoeg...
Oud 24-05-2002, 18:33
blacky
blacky is offline
Weet je al heb je nog zo lang met iemand, als je van iemand anders houdt moet je het uitmaken...misschien heel moeilijk, maar het is wel zo.
Oud 25-05-2002, 08:22
lausie
lausie is offline
hee Unexplained,!!!!!!!!

dat slaat nergens op van wat je zegt allemaal!!
natuurlijk weet k dat wel maar dit is gewoon een moeilijke situatie klaar!!

maar mensen gisteraaf kwam die andere jongen langs hebben we ff gepraat verder nix hoor!!
en vandaag gaan we zwemmen maareh ik denk tog dat k het ga uitmaken!!

met hem kan het totaal anderz zijn!en niet alles stiekem en juist veel leuke dingen doen!!

xxxxxxxxxxx lausie
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 08:44
Verwijderd
goeie beslissing.

'k ben ook een tijd met een jongen geweest die van zijn ouders geen lief mocht hebben voor z'n zestien, en alles moest stiekem gebeuren. hij heeft echt énorrrrrrrm strenge ouders... ik zag 'm alleen op school onder de speeltijden en na school, en woensdagnamiddag bij hem thuis, maar dan moest ik wel zien dat ik om drie uur stipt terug buiten was want zijn vader kon dan elk moment gaan terugkomen van 't werk. ik kon hem nooit bellen en op msn zat ie niet dikwijls. da was gewoon een vrij onhoudbare situatie, en toen we twee maanden samen waren leerde ik m'n huidige vriend kennen. ik had in principe een heel goei relatie met sam, maar gewoon omdat zijn ouders van niks mochten weten en ik daar op den duur gewoon totaal niet meer tegen kon heb ik toch besloten het met jan te proberen, en daar ben ik héél blij om! (dertien maanden samen ondertussen! )

ik hoop dat het bij jou ook zo uitdraait babe!
veel succes met je hunk!

*blue*
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 08:53
lausie
lausie is offline
hey blue angel thxx dat je me dit zegt!!
ja want zo een relatie is ook ni leuk!tog?
jij kan het ook weten!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 10:28
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
lausie schreef:
hee Unexplained,!!!!!!!!

dat slaat nergens op van wat je zegt allemaal!!
natuurlijk weet k dat wel maar dit is gewoon een moeilijke situatie klaar!!
Omdat het een moeilijke situatie is slaat wat ik zeg nergens op?
Is dit vrouwenlogica?

Mijns inziens is de situatie juist heel eenvoudig. Je bent 14 en wilt graag een relatie hebben. Terwijl je daardoor de 3e optie vergeet: vrijgezel zijn en wachten op iemand die écht leuk is en bij je past.
Oud 25-05-2002, 13:35
Verwijderd
Citaat:
lausie schreef:
hey blue angel thxx dat je me dit zegt!!
ja want zo een relatie is ook ni leuk!tog?
jij kan het ook weten!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
de relatie op zich, daar was totaal niks mis mee, we zagen elkaar heel graag, 't was gewoon het stiekeme en het besef dat door jouw toedoen de jongen die je het liefste had op de hele wereld serieus in de problemen zou kunnen komen dat ondraaglijk werd... daar kan je gewoon niet mee leven, dat hou je geen jaar vol...
graag gedaan trouwens

*blue*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 18:07
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Tox schreef:
Tot M een dag hier was, film kijken, begonnen beetje te vechtuh voor de gein. En we vielen en gewoon bijna zoende, maar leek ons beter toch van nie.

*ahum*

oke... ik ben ook is weer op een forum en ga is even naar andere fora toe.... zie je dit

Nou ik ben dus die A.. en van die film weet ik helemaal niets af.... lekker zo!

Maarja.. heb nu gelukkig weer zelf een lieve vriend

*sorry moest er even uit *
Oud 07-07-2002, 18:21
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
lausie schreef:
hey lieve mensen!!

kzit met een probleem ,ik heb al een vriend van bijna 9 maanden maareh 1 probleem ik ging zwemmen en ik zag duz een lkkrding!we hebben toen contact gehad! alleen ik begin gevoelens voor hem ni krijgen ennuh...nu zit het zo kijk je zou denken 9 maanden als je dan zo lang al hebt kijk je wel naar jongens maar verder nix omdat k nu ook ja een soort van relatie al heb uiteraard maar ja me vriend is van de kerk ennuh k kan en mag ni naar zijn huis komen vanwege zijn ouderz en k kan hem ni bellen ik zie he maa 1 x in de week! !en ik wil absoluut ni vreemdgaan maar het lijkty net of we een soort sex relatie hebben want verder kunnen we geen leuke dingen doen enzo!!

maar ja nu heb ik zondag met die hunk uit het zwembad afgesproken maar help me nou wat moet k doen??
xxxxxxxxxxxx lausie
Met iets meer leestekens, iets duidelijker nederlands en iets minder xxxxx-jes en smilies zou ik eerder geneigd zijn dit te lezen..
Oud 07-07-2002, 19:11
PardonMe
PardonMe is offline
tja door de berichten die ik van je lees in dit topic lijkt het alsof je niet echte gevoelens hebt voor je huidige vriendje, je vindt hem leuk, je vindt hem zielig (nu hij gevallen is) en hij kan goed vrijen (blijkbaar)..
Maar voel je ook meer voor hem, ben je echt verliefd??
En hoe zit het met zie "zwemhunk"? Is hij alleen ontzettend knap, of is hij ook nog lief en verliefd op jou??
Zoek uit voor wie je meer voelt, en met wie je verder wilt..

Ennuh ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk is als je nooit bij je vriendje thuis kan komen en bellen enzo.. ik moet er zelf niet aan denken.. *blij met vriendje en ouders van vriendje *

Maar denk er goed over na en neem geen beslissingen waar je later spijt van krijgt..

Maar als je toch die zwemhunk leuker vindt, vertel het dan wel zo snel en eerlijk mogelijk aan je huidige vriend en ga hem niet aan het lijntje houden.. Dit doet later alleen maar meer pijn dan wanneer je eerlijk tegenover hem bent..!

Heel veel succes!!
Oud 07-07-2002, 19:20
Q
Q is offline
Citaat:
lausie schreef:
hey lieve mensen!!

xxxxxxxxxxxx lausie
Je snapt er ook nog niets van he? tsjonge jonge... wordt eerst maar eens wat ouder voordat je aan dat soort dingen begint.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 11:00
Tox
Tox is offline
Citaat:
gizmo schreef:

*ahum*

oke... ik ben ook is weer op een forum en ga is even naar andere fora toe.... zie je dit

Nou ik ben dus die A.. en van die film weet ik helemaal niets af.... lekker zo!

Maarja.. heb nu gelukkig weer zelf een lieve vriend

*sorry moest er even uit *
ow is het vandaag ik verwijt mijn exen dag ofzo (check topics)
Oud 08-07-2002, 14:33
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Tox schreef:

ow is het vandaag ik verwijt mijn exen dag ofzo (check topics)
Nou Tim, geef toe, je hebt haar wel een beetje bedrogen zullen we maar zeggen..
Je had haar best al eerder over je gevoelens kunnen vertellen, aangezien je er al langer mee zat...
Maar in plaats van erover te praten deed je of er niks aan de hand was..

*sorry beetje bemoei actie en ik wil je er niet persoonlijk op aanvallen, maar vind dat het wel even gezegd mag worden*
Oud 08-07-2002, 16:25
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
En ben je er al over uit?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 16:40
moenbase
moenbase is offline
...want "we" zijn reuze benieuwd!!!
Oud 08-07-2002, 17:50
S
S is offline
Citaat:
moenbase schreef:
je mag immers niet vrijen onder je 16e.
Wat is dit voor onzin?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2002, 18:52
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
S schreef:

Wat is dit voor onzin?
grote ***onzin
Oud 08-07-2002, 23:30
s-mya
s-mya is offline
Heey, meisje
ik zeg je 1 ding ik heb het zelfde probleem als jou ...
ik heb al 6 mnd met mijn vriend maar ik zie hem ook niet
en ik vindt gewoon dat je het uit moet maken, want als je verliefd op iemand anders kan worden dan hou je niet genoeg van je vriend en om het goed te houden tussen je vriend en jij dan moet je hem vaker zien met hem kunnen praten en die dingen...
maar dat doen jullie niet blijkbaar.... maar vraag aan hem wat hij er van vindt dat jullie elkaar niet zo vaak zien...en maak daarna pas een beslissing want als je het nou al doet dan krijg je toch nog twijfels weet je je moet gewoon met hem praten.. het help
I wish you luck... See Jah s-mya
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 06:41
Tox
Tox is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Nou Tim, geef toe, je hebt haar wel een beetje bedrogen zullen we maar zeggen..
Je had haar best al eerder over je gevoelens kunnen vertellen, aangezien je er al langer mee zat...
Maar in plaats van erover te praten deed je of er niks aan de hand was..

*sorry beetje bemoei actie en ik wil je er niet persoonlijk op aanvallen, maar vind dat het wel even gezegd mag worden*
Kijk ik wil van mijn leven geen forum-discussie maken, maar ik ga hier nog wel ff op in. Kijk ik vind (en vond) het beter ff te wachten met uitmaken, zodat ik zeker wist dat ik de goede keus ging maken. Ik wou niet overhaast beslissingen maken.
Oud 09-07-2002, 08:40
stout!
stout! is offline
Citaat:
s-mya schreef:
Heey, meisje
ik zeg je 1 ding ik heb het zelfde probleem als jou ...
ik heb al 6 mnd met mijn vriend maar ik zie hem ook niet
en ik vindt gewoon dat je het uit moet maken, want als je verliefd op iemand anders kan worden dan hou je niet genoeg van je vriend en om het goed te houden tussen je vriend en jij dan moet je hem vaker zien met hem kunnen praten en die dingen...
maar dat doen jullie niet blijkbaar.... maar vraag aan hem wat hij er van vindt dat jullie elkaar niet zo vaak zien...en maak daarna pas een beslissing want als je het nou al doet dan krijg je toch nog twijfels weet je je moet gewoon met hem praten.. het help
I wish you luck... See Jah s-mya
T verschil is alleen dat zij haar vriendje wel ziet (alleen niet vaak genoeg) en hem zélfs al eens heeft aangeraakt!
Oud 09-07-2002, 08:57
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
stout! schreef:

T verschil is alleen dat zij haar vriendje wel ziet (alleen niet vaak genoeg) en hem zélfs al eens heeft aangeraakt!
Je bent ook echt stout he?

Maar trouwens, ik vind dat je t nog ff met die hunk moet aanzien, misschien is hij helemaal niet zo geweldig als jij denkt.
En met je vriend moet je maar s heel goed gaan praten, want je hebt wel een relatie van al 9 maanden met m.
Misschien dat jullie elkaar toch wat vaker zouden kunnen zien... Om meteen die relatie op te geven, is natuurlijk ook weer niks. Maar allebei kan natuurlijk al helemaal niet.
Is ff single zijn niet een optie. Ff alles tot je laten indringen en dan een beslissing nemen?
Oud 09-07-2002, 11:29
stout!
stout! is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:

Je bent ook echt stout he?

stout! ja
Oud 09-07-2002, 18:06
AtHell
AtHell is offline
*proest* *denkt aan een bepaald drankje..*

Niet om heel lullig over te komen ofzo maar eigenlijk heb ik wel een vraag voor jou: Is dit allemaal een grapje of vind je wat je hier voorlegt echt een heel moeilijk probleem.. ??
Reageren

Regels voor berichten