Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2004, 19:10
Verwijderd
Ik verlies de laatste tijd behoorlijk wat haren kwam ik pas achter. Vooral bij het douchen heb ik altijd behoorlijk wat losse haren en ook m'n borstel zit redelijk vol. Verder viel het me de afgelopen week op, toen ik een fleecetrui droeg, dat die ook helemaal vol met haren van mezelf zat.
Weet iemand wat dit kan zijn en of het tijdelijk is (seizoen ofzo) of kwaad kan?
Ik heb trouwens behoorlijk lange haren, maar dat lijkt me eigenlijk niet uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 19:12
Gothic
Gothic is offline
je verliest 50 tot 100 haren per dag... dat besef je vaak niet. Ik trek ook altijd plukken haar iut mn haar na het douchen of tijdens het borstelen.

Of je moet drastisch aan het afvallen zijn of slecht voor jezelf zorgen, anders zou ik me niet zorgen maken...
Oud 03-12-2004, 19:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik zit sinds afgelopen zomer met hetzelfde probleem. Heb echt abnormaal veel haarverlies, of het is iig veel meer op gaan vallen. Echt meer dan alleen bij het douchen of dat er veel in de borstel blijft zitten. Slik je toevallig medicijnen? Want bij bepaalde medicijnen kan dat een bijwerking zijn.
Oud 03-12-2004, 19:20
Verwijderd
Ik heb het ook, ik heb al super dun haar van mezelf, het lijkt steeds minder te worden M'n hele trui zit er altijd onders, vooral vies
Maar het kan geen kwaad, hoort er gewoon bij...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:30
Cookie
Cookie is offline
tkan ook door stress komen dat je haar verliest.....
je verliest iid altijd wel wat haren, maar bij jou lijkt het wel extreem idd......
als het nog lang duurt zou ik ff naar de dokter gaan..heoft niet ernstig te zijn maar tis handig als je er wat tegen kan doen.
Oud 04-12-2004, 12:25
Wandering
Wandering is offline
Ik heb er ook veel last van, mn moeder zegt dat het door een gebrek aan vitaminen komt. Waar ze wel gelijk in heeft aangezien ik geen groenten en fruit eet... Ik weet niet of dit bij jou het geval is. Stress kan er ook goed mee te maken hebben denk ik.
Oud 04-12-2004, 14:05
Verwijderd
Ik eet opzich wel gezond, dus denk niet dat het daaraan ligt, verder heb ik ook niet abnormaal veel stress.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ik de Diane-35 slik tegen acné. Ik heb de laatste tijd ook best wel last van een droge huid, maar heb geen idee of daar een verband mee is.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 14:48
heavinly
heavinly is offline
Het is daar echt de tijd van het jaar voor. Ik heb 't ook, elk jaar rond dezelfde tijd, dus maak me er niet zo heel druk om.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 04-12-2004 @ 15:48 :
Het is daar echt de tijd van het jaar voor. Ik heb 't ook, elk jaar rond dezelfde tijd, dus maak me er niet zo heel druk om.
Idd, volgens mijn moeder komt het omdat het een tijdje warm was en nu weer koud, je haar reageert daar op. 't Is echt een herfst/winter verschijnsel.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 20:42
Verwijderd
Ik denk dat het idd dan aan het seizoen ligt. Maar het viel me gewoon op dat het de laatste paar weken een stuk meer was dan normaal.
Nu is het volgens mij (gelukkig) al wat minder.
Maar ik ga binnenkort toch een keer naar de kapper en dan zal ik er daar nog weleens naar vragen.
Ik was eerst even bang dat het aan m'n conditioner kon liggen, omdat ik met wassen de meeste losse haren bij het uitspoelen van de conditioner heb, maar die gebruik ik nu toch al bijna 2 jaar zonder problemen (gliss kur liquid silk, die roze)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:01
-bambi-
-bambi- is offline
Ik heb hier ook veel last van.
Bij mij komt het door medicijngebruik
Maar heti is ook seizoensgebonden
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten