Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Jihad voor een neutrale beschrijving.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zelfverdediging en bedreiging voor de islam zijn zulke vage termen die je op verschillende manieren kunt invullen waardoor dergelijke uitspattingen van individuen makkelijk tot uiting komen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat bedoel ik dus.... ik kan met een bommenriem op straat gaan rondhuppelen en schreeuwen dat iedereen eraan gaat in de Kalverstraat in naam van Allah. en het daarmee te rechtvaardigen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ik weet dat er ook een andere kant aan jihad zit,.. en die lichtte jij een beetje bij in het geval van M.B.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook heeft iedereen het recht om zichzelf en de zijnen te vuur en te zwaard te verdedigen. Als iemand mijn geliefden iets aandoet, dan heeft hij geluk als de politie hem eerder vind dan ik... Hierbij moet ik overigens wel zeggen det de code die ik volg op vele manieren te interpreteren is, mij interpretatie is slechts een van de velen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn hel zou zijn weten dat ik iemand anders schade heb toegebracht en dit niet meer terug kunnen draaien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Herinner hen dus, jij bent slechts iemand die mensen aan iets herinnert. Je kunt ze niet dwingen te geloven. (Soera Al-Ghashiyah: 21) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en wat als je in meerdere goden gelooft?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
corrigeer me als ik me vergis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Joden en Christenen worden gezien als mensen van het boek. En die zijn zegmaar het 'dichtsbij' ons religie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De uitspraak van het meisje slaat nergens op en ik snap ook niet hoe ze er bij komt. Ze kent de Islam dus niet zo heel goed. Het overgaan tot een kleine Jihad mag alleen als een Kalief daarvoor toestemming geeft. En op dit moment zijn er geen kaliefen. Bovendien worden terroirstische daden niet tot de Jihad gerekend, de kleine Jihad is alleen om de zwakkere in de samenleving te steunen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met ongelovigen bedoel ik mensen die de eenheid van God ontkennen. Maar jij zal er wel een andere betekenis aan geven. verder: zie Kenjirro's reactie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1 levensbeschouwing die uitgaat van niet-bestaan of niet-bestaanbaarheid van een god Je gaat er dus vanuit dat god niet bestaat omdat al die gelovigen geen tastbaar bewijs hebben kunnen leveren. Net zoals we allemaal er vanuit gaan dat die knikkerende vogelbekdieren op Pluto niet bestaan totdat iemand ze een keer waarneemt. Natuurlijk kan je niet bewijzen dat god niet bestaat, maar de bewijslast ligt bij de gelovigen. Atheisme is heel iets anders dan geloof. Er is namelijk geen stelling die onderbouwt hoeft te worden, het is gewoon het niet aanvaarden van een andere stelling omdat deze niet voldoende is onderbouwd. Bij het agnosticisme is dat een ander verhaal, die gaat wel uit van een hypothese die je onmogelijk kunt bewijzen. ag·nos·ti·cis·me (het ~) 1 [fil.] levensbeschouwing die ervan uitgaat dat men de eerste oorzaak der dingen (God, het absolute) niet kan kennen Want zolang je de eerste oorzaak der dingen niet kent kan je ook niet weten of het onmogelijk is deze ooit te kennen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zonder Jihad Straat Peter Van camon | 3 | 12-08-2012 12:34 | |
Nederlandse Jihad sites Nasischijf | 180 | 13-04-2005 15:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Iedere moslim die strijdt namens de Jihad handelt in strijd met zijn eigen geloof Verwijderd | 54 | 04-02-2005 10:50 | |
Jihad en moslimextremisme JEZUZZ | 119 | 11-12-2004 22:04 | |
de jihad in nederland?! Verwijderd | 2 | 05-11-2004 09:19 | |
Muziek |
Paris - Sonic Jihad (te controversiele Cover?!?) TygerStyle2001 | 20 | 27-02-2003 13:43 |