![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic : nee ik weet het ook niet en wil je ook niet bang maken, tegen de tijd datj e dit leest weet je het waarschijnlijk al. Good luck ![]()
||
Citaat:
ontopic: Het staat allang vast of je het hebt of niet en het is juist ontzettend belangrijk dat dat zo snel mogelijk bekend wordt. Verder is de kans nog altijd erg klein dat je het hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb je je ook laten testen op herpetitis b? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() een combi van herpes en hepatitis?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(wat wel en wat niet weet ik niet zo 1,2,3) Daar heb je ook een uitstrijkje voor nodig en soms ook plas Het je die laatste 2 ook ondergaan? |
![]() |
||
Citaat:
Het ontkennen en voor weglopen heeft geen enkele zin (...ik ben deze week ook getest voor alles en wacht ook op een uitslag) En tsjah maybe kun je via zo'n topic mensen stil laten staan bij dit probleem....HIV en SOA's.....en kan je mensen aansporen zich ook eens te laten testen wanneer ze twijfels hebben of gewoon zekerheid willen......en dat ze dit ook kunnen voorkomen door te zorgen dat alles VEILIG gebeurd bij sex of drugs whatever Of klinkt dit een beetje TE serieus? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar kan mij herinneren dat hier een maand geleden ofzo ook zo'n soortgelijk topic was van een meisje die zich op hiv had laten testen, en dat topic bleef 2 weken doorzwammen over de besmettingskans enzo, en uiteindelijk weet nog steeds niemand de uitslag van het meisje ![]() Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen, is het steeds een topic waard op het moment dat iemand zich laat testen???
||
Citaat:
This dan ook aan de Topic Starter wel effe een reactie te geven op het feit of hij nu wel of niet besmet is met wat dan ook (aangezien hij het topic heeft geopend en dit dus ook min of meer een verplichting is) Nujah ik zal hiernaast ook wel effe melden hoe alles bij mij afloopt... Mjah ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zij kon er inderdaad vrij weinig aan doen en dat is spijtig, maar er zijn er genoeg die er wel wat aan kunnen doen. Die zouden het dan ook moeten doen vind ik.
||
Citaat:
Maar......als iemand je nog op die leeftijd bedreigd door te zeggen dat je je zusje en broertje nooit meer terug ziet, daar sta je op je 20e dan toch volledig boven? Of kreeg je tegelijkertijd een pistool op je slaap gedrukt? Sorry als het overkomt dat ik de spot drijf met wat er met je gebeurd is toendertijd....maar dat is zeker NIET mijn bedoeling als dit wel zo over komt.....ik vroeg het me eerlijk gezegd gewoon enorm af |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En naast dat, het gaat me opzich nix aan.....aangezien je dit topic hebt geopend over dat je je laat testen! Good Luck Gozer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Lichaam & Gezondheid |