Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2004, 17:48
Bi_Anoniem
Bi_Anoniem is offline
hallo lieve mensen
hoe gaat het? met mij goed!
ik zit met een probleem: dit jaar zit er een nieuwe lerares bij mij school, en ik ben stapel maar dan ook stapel verlieft op haar geworden! ik ben zelf een meisje van 17 jaar en zij is 23 jaar! ik kan het ook goed met haar vinden, en we hadden pas een keer een feestje op school, en toen zat ik de hele tijd naar haar te kijken.
mijn vriendinnen weten ook dat ik bisexueel bent, en die zeiden je moet haar gaan zoenen enzo. toen liep ze naar de wc, en hun zeiden ga achter haar aan.
maar ik heb dat niet gedaan, het is pas uit gegaan met haar vriend, en dat heeft ze alleen tegen mij verteld.
ze heeft ook der msn en mobiele nummer gegeven!
wat moet ik doen?? help me asjeblieft.
moet ik er over praten, moet ik het haar vertellen? meot ik der zoenen?? wat moet ik doen? Kusjes Anoniem
__________________
wat je ben, wat je doet het maakt niets uit. al doe je het goed!
Advertentie
Oud 11-12-2004, 17:49
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Niks?
Oud 11-12-2004, 17:50
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik zou het maar niet doen, ten eerste wat wou je doen als het toch niet wederzijds is? daar komen alleen maar problemen van. evenals dat het wel wederzijds is want dan raakt die chick haar baan kwijt en kan ze nog maar moeilijk aan de slag als lerares en ik denk niet dat iemand zo'n risico zal nemen.
dus ik zeg get over it, je bent bi dus er is nog genoeg keus
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 11-12-2004, 17:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Niks.
ze mag toch niks met je beginnen.

gaat vanzelf over.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-12-2004, 17:51
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Je moet haar sowieso niet gaan zoenen. Ook al vind je haar nog zo leuk, en is er misschien zelfs een hele kleine kans dat ze jou ook leuk vind, het kan niets tussen jullie worden, want het mág gewoon niet: ze is je lerares. Je kunt er best met haar over gaan praten als je dat fijn vind, maar je moet in je hoofd houden dat het niets wordt.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 11-12-2004, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Bi_Anoniem schreef op 11-12-2004 @ 18:48 :
hallo lieve mensen
hoe gaat het? met mij goed!
het gaat dus niet zo goed......



natuurlijk moet je haar niet zoenen, of jawel, als je wil dat zij in de problemen komt ( en jezelf nog maar niet te noemen)
Oud 11-12-2004, 17:53
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
de kans is klein dat ze op meiden valt (uit met haar vriend) ze kan bi zijn idd.
dat ze je haar mob en msn heeft gegeven ziet ze waarschijnlijk gwoon als een vriendschappelijk iets.....ze vind je heel aardig en is je als vriendin gaan zien..
je zou kunnen proberen erachter te komen wat ze van meiden vind. (over msn ofzow)
zolang je dat nog niet weet zou ik haar niet gaan zoenen of dat soort acties ondernemen waar ze heel erg van kan schrikken. dan heb je kans dat ze niks meer met je te maken wil hebben..

succes..
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 11-12-2004, 17:54
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 11-12-2004 @ 18:51 :
Je moet haar sowieso niet gaan zoenen. Ook al vind je haar nog zo leuk, en is er misschien zelfs een hele kleine kans dat ze jou ook leuk vind, het kan niets tussen jullie worden, want het mág gewoon niet: ze is je lerares. Je kunt er best met haar over gaan praten als je dat fijn vind, maar je moet in je hoofd houden dat het niets wordt.
idd
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 11-12-2004, 17:55
voorbijganger
voorbijganger is offline
Als jullie het beide echt ernstig menen, dan wacht je gewoon een jaar af tot je van die school af bent (je bent 17 toch?).

Daarna is het jullie zaak. Maar iets beginnen terwijl je nog op die school zit lijkt me helemaal geen goed idee.
__________________
Het is niet alleen later dan u denkt, het is zelfs eerder dan u vermoedt
Oud 11-12-2004, 18:08
HilaryGirl15
HilaryGirl15 is offline
hoe ziet zij jou? heb je het daar als eens met der over gehad?
kom er achter of ze bi is, kijkt ze ook naar jou vind je haar echt wel zo leuk als je zelf denk? mischien is het allemaal maar een soort van bevlieging, dat je denkt haar leuk te vinden en het toch niet vind.
praat er met der over, doe het dan via msn en vraag wat ze van meisjes vind! als vraag jij val je op meisjes en zij zegt nee gadver dan zeg jij ja sorry dat typte me nichtje bijvoorbeeld. komt ze er niet achter dat jij haar leuk vind. maar misschien vind ze jou wel leuk.!
heel veel succes iedergeval
__________________
Doe iets Nuttigs In Je Leven, Je Leeft Maar 1 x!!
Oud 11-12-2004, 18:10
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
HilaryGirl15 schreef op 11-12-2004 @ 19:08 :

praat er met der over, doe het dan via msn en vraag wat ze van meisjes vind! als vraag jij val je op meisjes en zij zegt nee gadver dan zeg jij ja sorry dat typte me nichtje bijvoorbeeld. komt ze er niet achter dat jij haar leuk vind. maar misschien vind ze jou wel leuk.!
heel veel succes iedergeval
jezus wat kinderachtig
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 11-12-2004, 18:12
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
HilaryGirl15 schreef op 11-12-2004 @ 19:08 :
hoe ziet zij jou? heb je het daar als eens met der over gehad?
kom er achter of ze bi is, kijkt ze ook naar jou vind je haar echt wel zo leuk als je zelf denk? mischien is het allemaal maar een soort van bevlieging, dat je denkt haar leuk te vinden en het toch niet vind.
praat er met der over, doe het dan via msn en vraag wat ze van meisjes vind! als vraag jij val je op meisjes en zij zegt nee gadver dan zeg jij ja sorry dat typte me nichtje bijvoorbeeld. komt ze er niet achter dat jij haar leuk vind. maar misschien vind ze jou wel leuk.!
heel veel succes iedergeval
Mja, dat moet je dus vooral niet doen.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 11-12-2004, 18:15
Bi_Anoniem
Bi_Anoniem is offline
oke RockaholiC jij studeert ook voor lerares he/
hoe zou jij het vinden als een meisje op je is, hoe zou jij der mee omgaan
__________________
wat je ben, wat je doet het maakt niets uit. al doe je het goed!
Oud 11-12-2004, 18:21
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Bi_Anoniem schreef op 11-12-2004 @ 19:15 :
oke RockaholiC jij studeert ook voor lerares he/
hoe zou jij het vinden als een meisje op je is, hoe zou jij der mee omgaan
ik ken heel veel verhalen van leraren (stagaires nog) die wel hebben gehapt, die worden ontslagen of aangeklaagd door de leerling (aanrandig enzo).

ikzelf zou het niet doe, hoe leuk die leerling ook is. het zou mij m'n baan kosten en het zou moeilijk zijn om nog mijn beroep te kunnen uitvoeren dan.
maar als ik er serieus over ben dan zou ik zoals iemand anders al zei wachten tot diegene geslaagd is, als het echte liefde is doorsta je dat wachten wel maar de kans dat het wederzijds is.... superklein. misschien mag ze je wel gewoon graag, dat wil niks zeggen. je weet niet eens of ze wel op meisjes valt.
misschien zie je al die hints omdat je ze graag wilt zien.

als ik jou was zou ik geen move maken, je kan jezelf er heel erg mee kwetsen en je kan haar niet in die positie zetten (ofzo) dat zou niet eerlijk zijn.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 12-12-2004, 12:56
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
ik leer ook voor lerares.. maar dan op de basisschool! Maar ik vind het al heel fout als een leerling je als een vriendin ziet! Ze is je lerares, zij moet het gezag toch hebben! Als de liefde echt menens is, moet je gewoon wachten tot je van die school af bent. Maar eigenlijk is je lerares al te ver gegaan door haar msn en nr. te geven.
Oud 12-12-2004, 14:36
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 12-12-2004 @ 13:56 :
Maar ik vind het al heel fout als een leerling je als een vriendin ziet! Ze is je lerares, zij moet het gezag toch hebben!
Ik vind er helemaal niets fouts aan hoor. Ik vind het juist een positieve invloed op de les hebben. Als ik met 'n lerares gegiegeld heb over een jongen die we allebei lekker eruit vinden zien. Of met 'n leraar geknuffeld heb om dat ie zo zielig alleen stond, heb je alleen maar méér respect voor die leraren en zul je ze minder snel uitschelden een brutale bek geven of gaan lopen kloten in de les. Maja... dat vind ik dus...
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Oud 12-12-2004, 14:38
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
filia dei schreef op 12-12-2004 @ 15:36 :
Ik vind er helemaal niets fouts aan hoor. Ik vind het juist een positieve invloed op de les hebben. Als ik met 'n lerares gegiegeld heb over een jongen die we allebei lekker eruit vinden zien. Of met 'n leraar geknuffeld heb om dat ie zo zielig alleen stond, heb je alleen maar méér respect voor die leraren en zul je ze minder snel uitschelden een brutale bek geven of gaan lopen kloten in de les. Maja... dat vind ik dus...
ik ben het met je eens
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 12-12-2004, 14:39
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
filia dei schreef op 12-12-2004 @ 15:36 :
Ik vind er helemaal niets fouts aan hoor. Ik vind het juist een positieve invloed op de les hebben. Als ik met 'n lerares gegiegeld heb over een jongen die we allebei lekker eruit vinden zien. Of met 'n leraar geknuffeld heb om dat ie zo zielig alleen stond, heb je alleen maar méér respect voor die leraren en zul je ze minder snel uitschelden een brutale bek geven of gaan lopen kloten in de les. Maja... dat vind ik dus...
Als ik leraar ben wens ik niet door studenten aangeraakt te worden.
Ads door Google
Oud 12-12-2004, 14:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Niets beginnen.

Iig niet zolang jij op school zit waar zij docent is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-12-2004, 15:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Welke lerares die niet geinteresseerd is (dan wel vriendschappelijk of op relatie vlak) geeft nou haar msn adres en telefoonnummer aan een leerling?

__________________
<):o)
Oud 12-12-2004, 15:56
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
relaties met docenten mogen niet
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 12-12-2004, 16:12
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-12-2004 @ 16:48 :
Welke lerares die niet geinteresseerd is (dan wel vriendschappelijk of op relatie vlak) geeft nou haar msn adres en telefoonnummer aan een leerling?

als je iemand graag mag...why not? twas misschien niet zo heel slim maarja
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 12-12-2004, 21:50
Verwijderd
Dan ben je al Bi, en dan val je ook nog eens op je lerares.


merde.
Oud 13-12-2004, 03:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bi_Anoniem schreef op 11-12-2004 @ 18:48 :
hallo lieve mensen
hoe gaat het?
Kut eigenlijk.

Ik moet leren, maar ik interesseer me momenteel voor niets. Ik zou op m'n eten moeten letten, maar ik eet niets dan fastfood en snacks en chips en nootjes. Ik zuip veel teveel, ik computer teveel en ik slaap slecht.

Maar lief van je dat je er achter vraagt.




Enneuh, in verband met je andere vraag: it's just a crush, gaat wel over. Niets aan doen, zij mag toch niets met je beginnen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-12-2004, 03:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 11-12-2004 @ 19:10 :
jezus wat kinderachtig
She's fucking 15, what do you expect of a girl her age?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Oud 13-12-2004, 03:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
filia dei schreef op 12-12-2004 @ 15:36 :
Ik vind er helemaal niets fouts aan hoor. Ik vind het juist een positieve invloed op de les hebben. Als ik met 'n lerares gegiegeld heb over een jongen die we allebei lekker eruit vinden zien. Of met 'n leraar geknuffeld heb om dat ie zo zielig alleen stond, heb je alleen maar méér respect voor die leraren en zul je ze minder snel uitschelden een brutale bek geven of gaan lopen kloten in de les. Maja... dat vind ik dus...
Ik heb nooit geknuffeld of gegiecheld met 'n lera(a)r(es) maar toch heb ik nooit gekloot in 'n les of 'n brutale bek gegeven.

't Hangt er maar vanaf hoe je zelf in elkaar zit.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-12-2004, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 13-12-2004 @ 04:10 :
She's fucking 15, what do you expect of a girl her age?
Meisjes van 15 horen zich niet te gedragen als meisjes van 6. (En dan doel ik op dat kinderachtige 'sorry, dat type mijn nichtje'-idee)
Oud 13-12-2004, 11:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-12-2004 @ 08:59 :
Meisjes van 15 horen zich niet te gedragen als meisjes van 6. (En dan doel ik op dat kinderachtige 'sorry, dat type mijn nichtje'-idee)
Ik vind 't eigenlijk wel passen bij meisjes van 15.


Of voel ik me nou te oud en superieur omdat ik 'n ouwe vent ben? ;-)
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-12-2004, 12:01
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-12-2004 @ 12:59 :
Ik vind 't eigenlijk wel passen bij meisjes van 15.
Vorig jaar was ik echt niet zo hoor..
__________________
Dare to fly!
Oud 13-12-2004, 12:04
Verwijderd
Bedankt voor het mooie verhaal Hilarygirl15
Het lijkt me voor zich spreken dat ook hier een slotje op gaat. (iig tot na overleg)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.