Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm Golfsurfen is dat je op je surfplank staat/ligt en je je en door de golven vooruitkomt... . je kent het waarschijnlijk wel uit films , dat je iemand op zo'n golf van een paar meter hoog ziet surfen..
Windsurfen is met een zeil, dan ga je vooruit door de wind.. Zelf bodyboardde ik wel eens, is een soort simpel golfsurfen en met een veel goedkopere plank/board.. wel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het ontzettend gaaf. Ik deed het in Frankrijk (wel op zo'n klein bodyboardje), het is onwijs cool als je hard over zo'n golf zoeft. Ik wil het nog wel eens goed leren, dat je ook kan staan enzo (ik viel altijd om als ik op m'n knieeen ging zitten ![]()
|
![]() |
hahahaha levensstijl, je kan van alles je levensstijl maken
![]() Ik vind het echt zwaar vet, ik ben in biarrits, bayonne sur mer, mimizan plage enz. geweest om te surfen. Ik surf het liefst met een longboard, die huur ik daar, en zonder die smerige wax zooi erop, gewoon met een ruwe ondergrond ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben er niet goed in, maar jah, een heel klein beetje kan ik het wel, ik heb gewoon nooit genoeg geoefend. vet hoge gplven is gewoon ill shit, echt zwaar vet. Maar denk maar niet dat ik in zo'n homo surf-kleren ga aandoen. Ripcurl of o neil ofzo, klote dure rommel is dat, in biarrits liepen ook veel sullekes rond met dure zooi, rijkeluisknulletjes met mooie boards, shortboard ook veel kan je sneller mee sturen maar ik vind het klote om op te komen, de golven spoelen me dan sneller omver.
||
Citaat:
Ik ga volgens mij liever op een malibu dan op een longboard.. |
![]() |
|
![]() |
les?????? kweenie maar heb je hier in Nederland les?? Zijn de golven hier in Nederland dan wel hoog genoeg, sorry maar ik kan dat nauwelijks geloven. Heb je les in het windsurven ofzo, ik zou echt mijn god niet weten wat een malibu board is.
Enne, zo'n wetsuit die heb ik geen aan nee, het was soms wel echt zwaar koud maar jah, dat went wel, zo'n wetsuit lijkt me ook maar plakkerig zitten, ik heb het nooit geprobeerd, ja ik heb het soms wel echt zwaar koud gehad daar ben ik eerlijk in. Een eindje boven biarrits (3 kilometer) hebben ze een plaats aan het strand die noemen ze le chambre le amour, echt das de vetste plek die er is, de golven komen aan tussen een hele rits rotsen en een pier of zoiets, daartussen zijn de golven echt HUGE. Helemaal geen rotsen dus niet gevaarlijk, echt vette shgit!!!!!!!
|
![]() |
golfsurfen is dus echt wel een levensstijl.
ik doe het nu 1 jaartje, en ga van de zomer weer 4 weken naar frankrijk ![]() en een wetsuit zit wel rlx hoor, heel flexibel enzo. en in nederland kan je best golfsurfen, als het maar hard genoeg (heeft) (ge)waait. hangloose |
![]() |
|
![]() |
hay hay!
zelf vind ik windsurfen veeel leuker dan golfsurfen. niet dat golfsurfen niet leuk is hoor, tis vet cool, helemaal in supah hoge golven. Maar ik windsurf al 7 jaar ofzo, en tis egt iedereeen aan te raden, tis zo gaaf, en het geeft een ontzettende kick omdat als je soms in vet hoge golven surft, met harde wind, het ook best freaky is..! als je het leuk lijkt, zou ik ut gewoon us gaan proberen, voordat je op un kamp of cursus ofzo gaat! xxx Arrianne |
![]() |
|
*gaat van de zomer naar Hawaï* het schijnt dat je daar echt heel goed kunt golfsurfen. Ik hoop dat ik het een beetje snel leer, want het lijkt me heel leuk.
Klopt het dat als je een beetje kunt snowboarden dat je het dan makkelijker leert? Ik kan best goed snowboarden, en ik kan trouwens ook best wel goed windsurfen, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kwam er de afgelopen 7 jaar ook. Elk jaar naar het WK en super rielekst surfen! Maar in Anglet en Bayonne kan het ook zeer goed. Maar Biarritz blijft heel erg cool! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Golfsurfen lijkt me ook wel heel coowl...MAAR WINDSURFEN is COOWLER!!
![]() 'K doe ut nog niet zo lang, maar het is echt heel vet als je super hard over dat water heen scheert....echt cool. owjah, een wetsuit zit echt wel fijn, ook al is het niet koud, en je blijft ook nog een beetje drijven ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote vakantie topic *oma* | 113 | 26-06-2007 12:06 | |
Vrije tijd |
windsurfen?? mR. DJ | 4 | 26-07-2006 13:49 | |