Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2005, 15:35
Blondt
Blondt is offline
Ik wil aankomende zomervakantie op vakantie met 2 vriendinnen. We willen 2 weken met een jongerenreisorganisatie (of hoe je ook maar zoiets noemt).

Maar nou zitten we te twijfelen tussen Hongarije (Siofok) en Kroatie (Istrie, Rovinj). Nou vroeg ik mij af of hier misschien al mensen naar toe waren geweest en wat ze er van vonden.

Dus wil iemand zijn of haar ervaringen met Siofok of Kroatie met mij delen? Ik ben vooral benieuwd naar uitgaans gelegenheden, de temperatuur en de prijzen. Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 08-01-2005, 17:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ben in beiden niet geweest, maar van een kennis van een aantal jaar geleden hoorde ik dat Siofok wel gezellig was (uitgaan dan). Maar Kroatië staat trouwens bekend om zijn goedkope prijzen dus...

Echter, verder geen ervaring ermee, maar misschien kun je er al wat mee
Oud 08-01-2005, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-01-2005 @ 18:42 :
Ben in beiden niet geweest, maar van een kennis van een aantal jaar geleden hoorde ik dat Siofok wel gezellig was (uitgaan dan). Maar Kroatië staat trouwens bekend om zijn goedkope prijzen dus...

Echter, verder geen ervaring ermee, maar misschien kun je er al wat mee
Kroatië goedkoop?
Dat denkt nog steeds iedereen ja, maar dat was 10 jaar geleden misschien zo. In de zomer 2002 ben ik in Kroatië geweest, zelfde omgeving, en de prijzen zijn gelijk tot hoger dan in Nederland.
Dit in tegenstelling tot Hongarije, wat inderdaad wel echt goedkoop is en waar je nog geen 10 euro kwijt bent als je uit eten gaat met drinken erbij.

Voor de kosten zou ik dus kiezen voor Hongarije (als de reis- en verblijfskosten ongeveer gelijk zijn).
Voor de omgeving: beide landen zijn erg mooi, Kroatië heeft wel het voordeel van de zee, als je daarvan houdt, maar verwacht daar geen tropische stranden, ze hebben er rotsstranden.
Voor de gezelligheid (uitgaan): ben er bij beide landen niet heengegaan om uit te gaan, te jong daarvoor, dus me daar ook niet mee bezig gehouden. Wel is het zo dat beide plaatsen ontzettend toeristisch zijn, en er vrij veel jongeren komen, dus het zal vast gezellig zijn, waar je ook heengaat.
Oud 09-01-2005, 17:23
MH
MH is offline
1.5 jaar geleden was ik in Siofok, voor een dagje. Prachtig gebied, maar ik denk dat Kroatie mooier is. Dat komt vooral doordat ik meer van zee dan van ondiepe meertjes. Kroatie heeft op dat punt meer te bieden. Het Hongaarse landschap is wel mooi, maar eentonig.
Oud 09-01-2005, 17:33
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MH schreef op 09-01-2005 @ 18:23 :
Dat komt vooral doordat ik meer van zee dan van ondiepe meertjes hou.
Dat heb ik ook. Wij gaan misschien deze zomer naar Istrië. Na deze foto's wilde ik echt per se naar kroatie.
http://www.izlazdoo.com/Overzicht.htm
Oud 15-01-2005, 16:27
Blondt
Blondt is offline
Bedankt voor jullie reacties!

Het is toch Hongarije geworden, we hebben net geboekt
Oud 06-02-2005, 12:48
Leshy
Leshy is offline
Citaat:
Blondt schreef op 15-01-2005 @ 17:27 :
Het is toch Hongarije geworden, we hebben net geboekt
Hey, Siofok, daar ga ik deze zomer ook heen met een stel vrienden.
Oud 14-02-2005, 21:22
Verwijderd
Ben er nog nooit geweest. Ga komende zomer met vrienden naar Opatija in Kroatie. Is iemand daar toevallig geweest?
Oud 18-02-2005, 10:47
W1A
W1A is offline
Citaat:
Leshy schreef op 06-02-2005 @ 13:48 :
Hey, Siofok, daar ga ik deze zomer ook heen met een stel vrienden.
Ik ga waarschijnlijk ook naar Siofok deze zomer (we twijfelen tussen Ricionne in Italië en Siofok) , het hangt ff van mijn budget af, omdat ik binnenkort moet afrijden. ALs ik weer zak, heb ik echt geen geld voor de vakantie
Oud 05-03-2005, 20:40
Toscane
Toscane is offline
Heb echt een supervakantie gehad in Siofok!! Wij zaten op camping pinell waar je je dus niet al te veel van moet voorstellen.. of eigenlijk totaal niks. Het toiletgebouw is niet echt heel schoon, de deurs hebben geen slot (wat overigens normaal schijnt te zijn) en ook hebben ze er, net als op andere campings douchegordijnen. Echter het went.. je zit wel aan het grasstrand wat dan weer ideaal is voor de ochtendduik .

Siofok is goedkoop.. zo goedkoop dat je je bijna schuldig voelt. Voor 4 euro heb je een bord friet met schnitzel en een groot glas drinken. Uitgaan is ongeveer even duur als in Nederland. Van het uitgaan moet je overigens geen salou-dingen verwachten, maar het is zeker leuk als je met de avondjes uit van je reisorganisatie mee uit gaat. De locomotion is Nederlands en erg gezellig. De flört ben ik maar één keer geweest, maar die stond vol met duitsers en bovendien was ik nogal gaar, dus heb daar relaxed op bankjes gezeten. Die Duitsers zijn trouwens overal. The palace is leuk, maar koud. Het r&b gedeelte is namelijk buiten en het koelt in siofok snachts aardig af. Na een nachtje op het strand zitten, zijn je tenen pijnlijk koud. Op de 2e verdieping van the palace is trouwens een stripclub.

Een paar tips:
- koop geen friet op de zogenoemde boulevard.. die gaat namelijk in de magnetron en dat is echt niet te eten.
- neem warme truien mee voor snachts
- ga een keertje karaoken (op coca-colabeach)
- maak gebruik van de gratis pendelbusjes van de discotheek.. als je je af laat zetten in de stad en daar een taxi neemt scheelt het best nog wat geld

Laatst gewijzigd op 06-03-2005 om 08:54.
Oud 07-03-2005, 07:19
Verwijderd
Ik ga zelf naar Kroatie, ben erg benieuwd denk dat het erg mooi is.. als ik het zo lees heb ik er alleen maar meer zin in
Oud 12-03-2005, 12:41
vichog
vichog is offline
Citaat:
MH schreef op 09-01-2005 @ 18:23 :
1.5 jaar geleden was ik in Siofok, voor een dagje. Prachtig gebied, maar ik denk dat Kroatie mooier is. Dat komt vooral doordat ik meer van zee dan van ondiepe meertjes. Kroatie heeft op dat punt meer te bieden. Het Hongaarse landschap is wel mooi, maar eentonig.
Hoe bedoel je ondiepe meertjes? Het Balatonmeer is wel het grootste meer van Europa! Ja en ondiep, dat heeft twee kanten. Aan de kant van Siofok, kun je inderdaad een halfe kilometer met het water tot aan je knieen het meer in lopen. Maar aan de andere kant, sta je gelijk tot aan je oksels in het water

en trouwens hoe durf je te zeggen dat Hongarije een eentonig landschap heeft! Ben je er uberhaupt wel eens geweest, ik bedoel: ik denk niet dat je in 1 dag heel hongarije hebt kunnen zien?! En kijk is naar nederland zelf! vergeleken met nederland is het een paradijsje

groetjes
Oud 12-03-2005, 15:01
tiram
tiram is offline
Citaat:
vichog schreef op 12-03-2005 @ 13:41 :
Hoe bedoel je ondiepe meertjes? Het Balatonmeer is wel het grootste meer van Europa! Ja en ondiep, dat heeft twee kanten. Aan de kant van Siofok, kun je inderdaad een halfe kilometer met het water tot aan je knieen het meer in lopen. Maar aan de andere kant, sta je gelijk tot aan je oksels in het water

en trouwens hoe durf je te zeggen dat Hongarije een eentonig landschap heeft! Ben je er uberhaupt wel eens geweest, ik bedoel: ik denk niet dat je in 1 dag heel hongarije hebt kunnen zien?! En kijk is naar nederland zelf! vergeleken met nederland is het een paradijsje

groetjes
Beetje opgefokt? Ik ben ook met de bus naar Hongarije geweest en ik vond het niet echt een afwisselend landschap ofzo...En Nederland heeft ook geen afwisselend landschap, maar daarom ga ik ook liever niet in NL op vakantie En NL heeft zee, en als je zee wil dan moet je niet naar Hongarije gaan. Ik vond Siofok erg leuk, maar vind Hongarije niet echt een mooi land. Daarom is het wel gezellig! Ga dit jaar naar Kroatië, ben benieuwd!
Oud 12-03-2005, 17:27
vichog
vichog is offline
Citaat:
tiram schreef op 12-03-2005 @ 16:01 :
Beetje opgefokt? Ik ben ook met de bus naar Hongarije geweest en ik vond het niet echt een afwisselend landschap ofzo...En Nederland heeft ook geen afwisselend landschap, maar daarom ga ik ook liever niet in NL op vakantie En NL heeft zee, en als je zee wil dan moet je niet naar Hongarije gaan. Ik vond Siofok erg leuk, maar vind Hongarije niet echt een mooi land. Daarom is het wel gezellig! Ga dit jaar naar Kroatië, ben benieuwd!
Ja sorry ik was even opgeladen (met de HG, maar dat even terzijde)

Tja... vanuit een bus is het anders dan wanneer je in het landschap zelf staat en 360 graden om je heen kunt kijken... Maargoed, ik denk dat de buschauffeur dan niet over de touristische wegen heeft gereden Ik vind het woordje 'ook' niet passen. Je zegt dan dat Nederland en Hongarije allebei geen afwisselend landschap hebben. Als ik jou was zou ik gewoon nog een keer terugggaan, en dan niet mee met een busreis, maar lekker met een tentje door het land heen trekken
En trouwens, ik heb niet gezegd dat je voor de zee naar Hongarije moet gaan.

Tenslotte, Jouw opmerking: omdat een land niet mooi is is het wel gezellig. Het zou heel goed kunnen, ik spreek je niet tegen, maar ik zet er toch mijn vraagtekens bij.

Succes in Kroatië!
Oud 13-03-2005, 17:56
tiram
tiram is offline
Citaat:
vichog schreef op 12-03-2005 @ 18:27 :
Ja sorry ik was even opgeladen (met de HG, maar dat even terzijde)

Tja... vanuit een bus is het anders dan wanneer je in het landschap zelf staat en 360 graden om je heen kunt kijken... Maargoed, ik denk dat de buschauffeur dan niet over de touristische wegen heeft gereden Ik vind het woordje 'ook' niet passen. Je zegt dan dat Nederland en Hongarije allebei geen afwisselend landschap hebben. Als ik jou was zou ik gewoon nog een keer terugggaan, en dan niet mee met een busreis, maar lekker met een tentje door het land heen trekken
En trouwens, ik heb niet gezegd dat je voor de zee naar Hongarije moet gaan.

Tenslotte, Jouw opmerking: omdat een land niet mooi is is het wel gezellig. Het zou heel goed kunnen, ik spreek je niet tegen, maar ik zet er toch mijn vraagtekens bij.

Succes in Kroatië!
Mjah, als Hongarije net zo afwisselend is als de veluwe en de duinen in Nederland, dan vind ik het niet echt afwisselend...maar ja als jij zegt dat Hongarije een afwisselend landschap heeft, dan geloof ik je zo, ik heb het alleen niet zelf gezien. En ik weet dat je niet gezegd hebt dat je voor niet de zee naar Hongarije moet gaan, dat zei ik...
En 'tenslotte': Ik bedoelde, als ik een land niet mooi is, kan het nog wel gezellig zijn...

Nou, hebben we dit ook weer opgelost.
Oud 13-03-2005, 18:37
vichog
vichog is offline
Citaat:
tiram schreef op 13-03-2005 @ 18:56 :
Mjah, als Hongarije net zo afwisselend is als de veluwe en de duinen in Nederland, dan vind ik het niet echt afwisselend...maar ja als jij zegt dat Hongarije een afwisselend landschap heeft, dan geloof ik je zo, ik heb het alleen niet zelf gezien. En ik weet dat je niet gezegd hebt dat je voor niet de zee naar Hongarije moet gaan, dat zei ik...
En 'tenslotte': Ik bedoelde, als ik een land niet mooi is, kan het nog wel gezellig zijn...

Nou, hebben we dit ook weer opgelost.
Inderdaad, dan zijn we er toch op een volwassen manier uitgekomen
Oud 13-03-2005, 19:14
tiram
tiram is offline
Gelukkig maar
Oud 13-04-2005, 15:50
Mercurial
Mercurial is offline
Ik ben in Siofok (Hongarije) geweest vorig jaar en ik raad het zwaar af ! Als je een badplaats als Lloret, Kreta of Mallorca gewend bent, dan is Hongarije echt een zware tegenvaller. De nadelen van deze badplaats wegen zwaarder dan de voordelen.

Het is zo dat het eten spotgoedkoop is, maar verwacht niet dat de entree en drankjes van de discotheken ook goedkoop zullen zijn. In Lloret koop je een pas voor 20 euro en kan je onbeperkt de club in en uit lopen voor de rest van de vakantie, in de Palace en Flort betaal je telkens minimaal 10 euro (hangt van de avond af). En met een beetje pech zit je alleen maar tussen Duitsers die zwaar irritant zijn en dansen, het leken wel parasieten. Nou heb ik niets tegen Duitsers, maar op vakantie kon ik ze wel schieten.
De Locomotion is wel echt iets Nederlands. Ik dacht dat het de Locomotion was ja, maar dat is meer een soort bar-dancing achtig iets. Als je daar van houdt, dan kan het nog wel heel gezellig zijn...
De Palace (moet toegeven, heel toffe discotheek niet op al die Duitsers gelet.) ligt wel ver van de Flort af, dus denk goed na waar je heen gaat, want je kan niet even snel naar een andere discotheken gaan. Kost je immers tijd en geld ! Gebeurt namelijk regelmatig, toen ik er was, dat de ene discotheek helemaal leeg was en dat iedereen in de andere zat. Misschien is daarom ook wel verstandig een partypakket te nemen, weet je iig zeker wanneer iedereen waar zit.

Dat Balatonmeer is ook iets wat je niet in een vakantie zoek, ik persoonlijk niet dan. Er zit weinig mensen aan het meer en je mist dan ook zeker het strandgevoel waar de hete lichamen van de dames voorbijlopen en het zand lekker tussen je tenen knarst waar je normaal gesproken een hekel aan heb, maar dan zeker mist. De reden hiervan is denk ik dat het enorm uitgestrekt is, de spreiding van de mensen is over een groot oppervlakte verdeeld.

Ik heb nog wel een paar tips als je gaat. Je moet zeker fietsen huren en je boodschappen doen bij een soort van Makro. Ik weet niet mer precies hoe het heet, maar het is daar heel goedkoop (brood, alcohol en frisdrank etc) en er is van alles te vinden.

Kijk gezellig was het natuurlijk wel, maar je moet dan ook met ze allen er iets van maken. Maar gezelligheid kan je overal vinden met de juiste groep mensen waarmee je op vakantie gaat. Dat extra wat je van een vakantie wilt en wat ik in Lloret zeker had, miste ik in Siofok.

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 15:54.
Oud 13-04-2005, 20:12
Blondt
Blondt is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 13-04-2005 @ 16:50 :
--verhaal--

hmm.. dat is jammer om te horen.. Ik kan me ook mateloos irriteren aan grote hordes duitsers, en jammer van de hoge entree. Wat kost een drankje ongeveer dan ? Ik heb namelijk gelezen dat de drank er niet zo duur is, wat dus de hoge entree prijs compenseerd.

Ik denk dat wij ons dr wel vermaken, we maken het gewoon leuk
Oud 14-04-2005, 00:11
Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
Blondt schreef op 13-04-2005 @ 21:12 :
hmm.. dat is jammer om te horen.. Ik kan me ook mateloos irriteren aan grote hordes duitsers, en jammer van de hoge entree. Wat kost een drankje ongeveer dan ? Ik heb namelijk gelezen dat de drank er niet zo duur is, wat dus de hoge entree prijs compenseerd.

Ik denk dat wij ons dr wel vermaken, we maken het gewoon leuk
Ik weet niet precies meer hoe duur de drank was in een van de discotheken, maar ik weet wel dat het niet goedkoper was dan dat je betaalt in een nederlandse discotheek.

Let goed op je geld bij het bestellen van drank in de Flort of Palace, want het barpersoneel ziet een teveel van geld geven al snel als een fooi ! Ik raad je daarom ook aan, als je in de Palace bent, op het buitenterras drinken te kopen. Hier betaal je niet direct contant en is het veel goedkoper dan dat je het binnen haalt. Klinkt misschien raar, maar het geldt in de Palace zo; binnen zijn alle drankjes duurder dan buiten en hoe hoger je binnen een drankje besteld des te meer je betaald. Je hebt namelijk 3 of 4 verdiepingen en dat gaat je snel al meer geld kosten als jij boven zit en wat drinken besteld (In de flort is dit niet het geval). Het buitenterras raad ik dus aan, hier kan je wel gruwelijk lekkere cocktails bestellen ! En betalen van de drank doe je netjes op een schaaltje en kan je fooi zelf regelen met het barpersoneel die met ongeveer een euro (weet niet hoeveel florint dat is) al tevreden zijn, aangezien die Duitsers nog gieriger zijn dan wij Hollanders.

Laat ook merken dat je dus Nederlands ben, dat bevalt de Hongaren beter dan dat ze denken dat je Duits bent. De duitsers worden niet zo gewaardeerd door de Hongaren, dit omdat ze gieriger, drukker en vooral in overvloed zijn.

Het klinkt nu allemaal heel negatief, maar het valt gelukkig echt wel mee hoor. Ik probeer je wat informatie te geven wat misschien wel van toepassing kan komen. Lang niet alle Duitsers zijn zo irritant en Siofok is ook wel te doen als het je een beetje ligt gezien de sfeer. Veel plezier en ik hoor het graag wat jij er zelf van vond, maar dat lees ik dan hier wel
Oud 14-04-2005, 17:08
vichog
vichog is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 14-04-2005 @ 01:11 :
En betalen van de drank doe je netjes op een schaaltje en kan je fooi zelf regelen met het barpersoneel die met ongeveer een euro (weet niet hoeveel florint dat is) al tevreden zijn, aangezien die Duitsers nog gieriger zijn dan wij Hollanders.
Het is de Hongaarse Forint (HUF) en één euro is ongeveer 250 Forint.
Oud 01-06-2005, 18:57
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Ben vorig jaar ook naar Siofok geweest!

FANTASTISCHE tijd gehad, totaal geen last gehad van hordes duitsers of wat dan ook.

Eten is spotgoedkoop en drank in winkels ook en dan hoef je 'minder' te drinken tijdens uitgaan. Maar ook voor drankjes tijdens uitgaan geldt: tis nog altijd goedkoper dan in Nederland! Die 'torenhoge' entreeprijzen vallen ook ontzettend mee hoor! In de Palace organiseerden ze namelijk gratis bier en sangria avond en de entree was 10 euro (als ze dat dit jaar weer doen.... heeeeele grote aanrader!)

De disco's en barretjes zijn ook hartstikke leuk, vooral de Locomotion (fijn hollands hehe) en de Coca Cola Beach Club is ook gezellig! Voor de rest heb je 2 grote disco's, de Palace en de Flort (met puntjes) Flort is beetje een disco uit tijdperk 'Derrick' en de Palace is wel een ontzettend leuke tent!

Balatonmeer is fijn warm (diepste punt is 4 meter) en wij hebben ook een cruise gemaakt vorig jaar! Echt zooooooooooooooo relaxt! (alweer) een aanrader!

En tipje: zorg dat je de reisleiding te vriend houd, dat komt echt op sommige momenten heeeeeel goed uit!

Ennuh tis langer dan 20 uur in de bus zitten hoor! Weet niet meer precies hoeveel langer, maar iig LANGER dan 20 uur. Dus neem kussen en dikke trui mee, want zolang in zo'n schijtbus zitten is NIET prettig!

Heve FUN!
Oud 05-06-2005, 16:41
Mercurial
Mercurial is offline
OMG , jij gaat mij toch niet vertellen dat jij in die lange rij hebt gestaan, vol met Duitsers, om een gratis glaasje sangria/bier te krijgen om vervolgens weer achter aan te sluiten . Ik dacht dat wij Hollanders gierig waren geld uit te geven, maar die Duitsers stonden telkens een kwartier te wachten voor een gratis glaasje bier/sangria en sloten daarna weer achter aan de rij. Dan mag het gratis zijn, maar dit vond ik echt te ver gaan en zeker kansloos.
Oud 06-06-2005, 12:28
Miss Pannekoek
geen rij!
geen duitsers!
Alleen maar hele gierige Hollanders, net als ik
Oud 06-06-2005, 12:35
leipe yugo
leipe yugo is offline
KROATIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! duh laat die hongaren maar k kom uit kroatie niks is mooier dan kroatie de cultuur de gastvrijheid zucht paradise
Oud 06-06-2005, 14:02
Joosn
Joosn is offline
Ben in beide geweest:
Siofok vs. Rovinj

Uitgaan: 3-1 (in Rovinj sloten de kroegjes om 12.00. Het grote uitgaanscentrum in de buurt van ons hotel was alleen in het weekend druk. En toen veel te druk. Siofok heeft nog wel mooie discotheken)
Natuur: 2-4
Strand: 2-0 (Rovinj heeft geen strand, alleen a-relaxe rotsen)
Mensen: 0-0 (in Siofok bijna in elkaar geslagen door een stel bodybuilders, in Rovinj waren de hotelmensen ontzettende horken)
Weer: 5-5 (beide dikke prima!)
Oud 15-06-2005, 21:01
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Joosn schreef op 06-06-2005 @ 15:02 :
Ben in beide geweest:
Siofok vs. Rovinj

Uitgaan: 3-1 (in Rovinj sloten de kroegjes om 12.00. Het grote uitgaanscentrum in de buurt van ons hotel was alleen in het weekend druk. En toen veel te druk. Siofok heeft nog wel mooie discotheken)
Natuur: 2-4
Strand: 2-0 (Rovinj heeft geen strand, alleen a-relaxe rotsen)
Mensen: 0-0 (in Siofok bijna in elkaar geslagen door een stel bodybuilders, in Rovinj waren de hotelmensen ontzettende horken)
Weer: 5-5 (beide dikke prima!)
rovinj heeft ook kiezelstranden. so you know
Oud 16-06-2005, 13:49
Joosn
Joosn is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef op 15-06-2005 @ 22:01 :
rovinj heeft ook kiezelstranden. so you know
Waar?
10 kilometer buiten het centrum ofzo?
Oud 16-06-2005, 15:42
Miracle
Miracle is offline
Wat voor stranden zijn er in Istrië dan?

M'n moeder zegt dat ik waterschoenen moet kopen ivm van die stekelbeesten in het water.
Oud 16-06-2005, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 16-06-2005 @ 16:42 :
Wat voor stranden zijn er in Istrië dan?

M'n moeder zegt dat ik waterschoenen moet kopen ivm van die stekelbeesten in het water.
Dat werd mij ook aangeraden. Er zitten een soort zee-egels in de zee die gemeen kunnen prikken. Daarbij heb je gewoon veel kiezelstranden met flinke stenen die pijn aan je voeten kunnen doen.
Er zijn volgens mij wel gewone zandstranden ook, maar die worden meestal apart vermeld in het boekje.
Oud 16-06-2005, 15:56
Miracle
Miracle is offline
Het boekje?
Oud 16-06-2005, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 16-06-2005 @ 16:56 :
Het boekje?
de reisgids

een zandstrand wordt altijd aangegeven, datis immers positief voor een bestemming. dus gewoon goed in die gidsen kijken.
Oud 18-06-2005, 08:40
Verwijderd
Ben in allebei geweest, ik vond persoonlijk Hongarije leuker
Oud 22-06-2005, 09:52
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Joosn schreef op 16-06-2005 @ 14:49 :
Waar?
10 kilometer buiten het centrum ofzo?
eeh nee? beter zoeken jongen
Oud 25-06-2005, 20:33
Lynn
Lynn is offline
Wij zijn vorig jaar in Siofok geweest en gaan dit jaar naar Istrië (Medulin). Hongarije was echt suuuuuper, maar dat kan ook komen doordat wij gewoon een hele gezellige bende zijn samen.
Het weer was ronduit kut, we hebben alleen de eerste twee dagen en de laatste dag zon gehad. Balatonmeer is inderdaad de eerste zoveel meter erg ondiep, maar het is maar waar je een probleem van wilt maken. Vond het wel lekker om meteen een "duik" te nemen als je met je duffe kop uit je tent komt, onze camping grenste praktisch aan het meer. Die camping (Aranypart, ofzoiets) was mwoah. Er zat een slot op de wc's en douche's, maar daar was het meeste wel mee gezegd. Het water was standaard koud, de putjes zaten verstopt waardoor de hele douche"cabine" onder water liep (is heel fijn afdrogen/omkleden) en er stonden elke dag mega-rijen. Werden wel veel Hollandse Toppers gezongen tijdens het douchen, zeer gezellig. Sowieso vind ik een camping iets gezelliger dan een appartement oid, omdat je dan sneller contact hebt met anderen.

Nouja, om het nog een beetje kort te houden; ondanks die paar 's heb ik er een topvakantie gehad! Hoop dat Kroatie dat dit jaar ook weer gaat worden, kan nu al niet meer wachten.
Oud 27-06-2005, 20:24
Verwijderd
Nog een week en ik ben onderweg naar Opatija, Kroatie
Oud 30-06-2005, 14:46
Twanos
Twanos is offline
ga morgen naar siofok
Oud 30-06-2005, 17:59
Blondt
Blondt is offline
Citaat:
Twanos schreef op 30-06-2005 @ 15:46 :
ga morgen naar siofok
Ik over een maand en 5 dagen

zinzinzinzin!!
Oud 01-07-2005, 20:30
kvdzanden
kvdzanden is offline
hey Blondt,

ik ga ook naar hongarije met nog wat mensen wij vertrekken 25 juli en zitten in een Villa.

Eens kijken of alles spookverhalen kloppen
Oud 14-07-2005, 13:39
Miss Pannekoek
Citaat:
Lynn schreef op 25-06-2005 @ 21:33 :
Wij zijn vorig jaar in Siofok geweest en gaan dit jaar naar Istrië (Medulin).
IK OOK!!

hihi

Maandag gaan we weg... en k heb er onwijs zin in mede dankzij t clubje meiden waar ik mee ga!
Advertentie

Regels voor berichten