Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat denkt nog steeds iedereen ja, maar dat was 10 jaar geleden misschien zo. In de zomer 2002 ben ik in Kroatië geweest, zelfde omgeving, en de prijzen zijn gelijk tot hoger dan in Nederland. Dit in tegenstelling tot Hongarije, wat inderdaad wel echt goedkoop is en waar je nog geen 10 euro kwijt bent als je uit eten gaat met drinken erbij. Voor de kosten zou ik dus kiezen voor Hongarije (als de reis- en verblijfskosten ongeveer gelijk zijn). Voor de omgeving: beide landen zijn erg mooi, Kroatië heeft wel het voordeel van de zee, als je daarvan houdt, maar verwacht daar geen tropische stranden, ze hebben er rotsstranden. Voor de gezelligheid (uitgaan): ben er bij beide landen niet heengegaan om uit te gaan, te jong daarvoor, dus me daar ook niet mee bezig gehouden. Wel is het zo dat beide plaatsen ontzettend toeristisch zijn, en er vrij veel jongeren komen, dus het zal vast gezellig zijn, waar je ook heengaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() http://www.izlazdoo.com/Overzicht.htm |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en trouwens hoe durf je te zeggen dat Hongarije een eentonig landschap heeft! Ben je er uberhaupt wel eens geweest, ik bedoel: ik denk niet dat je in 1 dag heel hongarije hebt kunnen zien?! En kijk is naar nederland zelf! vergeleken met nederland is het een paradijsje ![]() groetjes
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tja... vanuit een bus is het anders dan wanneer je in het landschap zelf staat en 360 graden om je heen kunt kijken... Maargoed, ik denk dat de buschauffeur dan niet over de touristische wegen heeft gereden ![]() ![]() En trouwens, ik heb niet gezegd dat je voor de zee naar Hongarije moet gaan. Tenslotte, Jouw opmerking: omdat een land niet mooi is is het wel gezellig. ![]() Succes in Kroatië!
||
Citaat:
En 'tenslotte': Ik bedoelde, als ik een land niet mooi is, kan het nog wel gezellig zijn... Nou, hebben we dit ook weer opgelost.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
hmm.. dat is jammer om te horen.. ![]() Ik denk dat wij ons dr wel vermaken, we maken het gewoon leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Let goed op je geld bij het bestellen van drank in de Flort of Palace, want het barpersoneel ziet een teveel van geld geven al snel als een fooi ! Ik raad je daarom ook aan, als je in de Palace bent, op het buitenterras drinken te kopen. Hier betaal je niet direct contant en is het veel goedkoper dan dat je het binnen haalt. Klinkt misschien raar, maar het geldt in de Palace zo; binnen zijn alle drankjes duurder dan buiten en hoe hoger je binnen een drankje besteld des te meer je betaald. Je hebt namelijk 3 of 4 verdiepingen en dat gaat je snel al meer geld kosten als jij boven zit en wat drinken besteld (In de flort is dit niet het geval). Het buitenterras raad ik dus aan, hier kan je wel gruwelijk lekkere cocktails bestellen ! En betalen van de drank doe je netjes op een schaaltje en kan je fooi zelf regelen met het barpersoneel die met ongeveer een euro (weet niet hoeveel florint dat is) al tevreden zijn, aangezien die Duitsers nog gieriger zijn dan wij Hollanders. Laat ook merken dat je dus Nederlands ben, dat bevalt de Hongaren beter dan dat ze denken dat je Duits bent. De duitsers worden niet zo gewaardeerd door de Hongaren, dit omdat ze gieriger, drukker en vooral in overvloed zijn. Het klinkt nu allemaal heel negatief, maar het valt gelukkig echt wel mee hoor. Ik probeer je wat informatie te geven wat misschien wel van toepassing kan komen. Lang niet alle Duitsers zijn zo irritant en Siofok is ook wel te doen als het je een beetje ligt gezien de sfeer. Veel plezier en ik hoor het graag wat jij er zelf van vond, maar dat lees ik dan hier wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
10 kilometer buiten het centrum ofzo?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn volgens mij wel gewone zandstranden ook, maar die worden meestal apart vermeld in het boekje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() een zandstrand wordt altijd aangegeven, datis immers positief voor een bestemming. dus gewoon goed in die gidsen kijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zinzinzinzin!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hihi Maandag gaan we weg... en k heb er onwijs zin in mede dankzij t clubje meiden waar ik mee ga! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat is nu eigenlijk het nut van zuster-/partnersteden? Mr Soija | 12 | 02-10-2016 10:57 | |
Films, TV & Radio |
Eurovisie Songfestival 2009 Verwijderd | 133 | 25-05-2009 19:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Camping eist identiteitsbewijs als borg Adore | 18 | 04-08-2007 18:51 | |
Muziek |
Sziget 2005 Carn | 500 | 31-07-2005 16:59 | |
Vrije tijd |
loting voor het EK 2004 Vincent Vega | 22 | 30-01-2002 11:56 |