Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Btw, op mn 15de heb ik voor het eerst gezoend. Vond ik zelf vroeg zat. Ik ken wel mensen die al op hun 13de zoenden (moet in de tweede ofzo zijn geweest) maar die waren niet in de meerderheid, en ik heb ook geen idee of die verder gingen dan zoenen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar een relatie van 13-18 vind ik wel apart hoor... Zijn sommige jongen van 18 dan ook niet een beetje apart?? Een jongen die ik ken van 18 vindt 15 jaar te jong... Opzich vind ik dat niet raar.. maar het zou opzich wel kunnen. Maar ik vind het verschil tussen 13 en 18 wel erg groot. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ben ik zowieso een laatbloeier, daar niet van. Maar 14 ![]()
||
Citaat:
Maar het ligt ook aan je omgeving denk ik.. In mijn vriendengroep was er niemand voor zijn 16e met vriendjes/vriendinnetjes/zoenen bezig. Terwijl mijn broertje op zijn 15e zn eerste serieuze relatie kreeg (hij is nu bijna 18 en die relatie houdt nog steeds stand), en in zijn klas enzo had iedereen op die leeftijd al lang gezoend..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
In de war, help! Nounou | 6 | 27-06-2015 17:49 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Psychologie |
Psychologie Magazine komt met een jongerenspecial en is benieuwd naar jullie vragen Simon | 106 | 24-02-2003 18:22 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin doet enorm vreemd... t68i | 92 | 17-12-2002 08:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Waar gaat het naartoe DaDude | 13 | 10-12-2002 12:38 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |