Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En dat om half 1 's nachts. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die er maar een beetje op los leven zonder ergens bij stil te staan zijn er ook. Die staan aan de start van de ontwikkelingsketen, of juist aan het einde... zolang we in leven zijn zullen we (diep of ondiep) nadenken om 'wat' te bereiken en het onverklaarbare een invulling te geven. Uberhaupt de gedachte dat het leven geen nut heeft jaagt mij angst aan, misschien is het deels angst om te geloven in een doel, maar grotendeels ben ik hiervan toch overtuigt zonder dat de angst daarbij een rol speelt. Ik denk dat er overal wel een verklaring voor is, bepaalde verklaringen zullen misschien ooit onthuld worden. Alleen een verklaring voor iets waarnaar je niet zoekt bestaat niet, of werkt niet bevredigent. Daarom blijf ik denken... Je denkt meer dan je denkt, teveel denken verlamt de de wil en dat belemmert het geluk. Dus ik denk met mate ![]() "De voornaamste kwaal van de mens is zijn tomeloze nieuwsgierigheid naar dingen die hij niet kan doorgronden." |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt gelijk, die opmerking stond daar ook wel een beetje raar ![]() Het is meer dat ik bedoelde dat ik liever nadenk over dingen die sommige mensen dan wel nutteloos mogen vinden, dan dat ik wil trouwen en kinderen krijgen. Trouwen lijkt me overigens nog best grappig, hoor ![]() En voor mijn gevoel is een normaal leven dom, maar dat kan ik ook niet helpen ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
perfectie neardo | 1 | 24-12-2004 15:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Overeenkomsten Islam-Christendom Verwijderd | 270 | 28-11-2004 13:56 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
Heroine ( voornamelijk vragen voor needlefreak denk ik ) Verwijderd | 54 | 18-10-2003 15:46 |