Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2002, 22:29
dekbedje
dekbedje is offline
ok het is een lang verhaal en ik wil graag dat er sirieus op gereageerd wordt want ik kom er zelf niet echt meer uit....

laat ik maar bij het begin beginnen.....
ongeveer een halfjaar geleden werd ik verliefd op iemand die ik eerst helemaal niet zag staan , ik weet niet hoe of wat maar het gebeurde gewoon, dat ik verliefd op hem werd dan....
nah ik raakste steeds meer met hem in contact blabla en leerde hem beter kennen...tot de eerste zoen e.d. toen begon het gecompliceerder te worden.....ik had zoiets van gaan we ervoor en hij hield het een beetje af terwijl hij me tochniet liet gaan waardoor ik het gevoel van een marrionet begin te krijgen , een aantal felle woordwisselingen en discussies en urenalange gesprekken volgenden........ging prima....waren ermee opgehouden tot meneer zich jaloers begon te gedragen en met dingen begon te bemoeien waar hij zich buitem moest houden maargoed dat gebeurde een stuk of 5 keer in ee periode van 3 maanden ofzo waarin dus ook een aantal ruzies volgden die daarna weer uitgepraat zijn enz enz.
nahjaa hij begon me vaker te bellen enzo en buiten dat gedoe om is er een vriendschap ontstaan en dat heeftie me in meerdere situaties bewezen dus daar twijfel ik echt niet aan maar om ff tot he point te komen ik heb nu zeg maar een sort van sexrelatie met hem naast onze vriendschap dienog steeds als een muur staat.aleen hebben we zo nu en dan een ruzie die meestal door hem opgelost wordt met mij want ik ben te koppig en eigewijs.
die ruzies gaan tegewoordig over jaloezie van bijde kanten hij zegt me ook regalmatig dat hij gewoon jaloers is en het is nou eenmaal zo dat ik veel aandacht krijg van jongens ( echtniet capsones bedoeld.....er is een tijd geweest dat niemand me zag staan..)

maargoed de gesprekken gaan nu vaak over wil je geen vriend blabla en wat vind je hier en daar van....mijn mening wordt over hele hele hele persoonlijke dingen gevraagd enz en naja hij doet best veel voor me en nu was ik daar dus laatst weer en nah ik kick erop om kledingstukken van een ander te hebben en toevallig hadden we het over kleding en toen dus ook daarover en werd me een kledingstuk aangeboden van een duur merk die eigenlijk van hem was.....iets wat ik NU dus op dit moment aan heb....naja het is te ingewikkeld om het goed ut te leggen , onze vriendschap staat als een huis , dat zeker , maar de situatie begint steeds gecompliseerder te worden........verliefdheid heb ik geblokeerd.........maar er zitten toch gevoelens en ik weet niet of die inmiddels netzo zijn of altijd al waren of wat dan ook en of ik dat uberhaupt wel wil weten.........

maarja ik weet niet wat ik moet doen....ik wil er niet mee stoppen maar ergens is het volgens mij niet goed voor me ofzo....
dr zijn nu ook 2 lieve jongens die al langer dan 4 maanden moeite in me stoppen om me te *veroveren* maar ik reageer er niet echt op omdat ik bang ben verliefd te worden, ik ben aleen bang dat bij de hoofdpersoon in dit verhaal die verliefdheid nooit echt weggeweest is....en wat het is is dat het nieteens meer op een sexrelatie lijkt maar op een gewone relatie begint te lijken aleen weet de buitenwereld er op een paar mensen niks vanaf....
zucht volgens mij is het eenwarrig en onduidelijk verhaal maar dat kan ik later wel duidelijker maken..........

alvast bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 22:43
dekbedje
dekbedje is offline
reactieees ???
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 23:08
ConnX
ConnX is offline
Sjattie, wat je hier eigenlijk zegt is "Ik ben verliefd op hem terwijl ik dat niet wil, kan iemand me zeggen hoe ik mezelf het beste voor de gek kan houden?".

Je doet hem en jezelf te kort.
Sta jezelf toe te voelen wat je voelt.
Een realtie alleen gebaseerd op sex bestaat alleen bij mensen zonder hart.
ALs je niks voor hem voelde doe je dat nu overduidelijk wel.
Alhoewel deze topic eigenlijk op l+r thuishoort is dit mijn advies

Follow your heart..some things are ment to be.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 23:15
Sublime85
Sublime85 is offline
Minder discussies met hem en meer met je gevoel

en ConnX heeft wat mij betreft volkomen gelijk
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 17:00
ConnX
ConnX is offline
as always
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:16
DarkCat
DarkCat is offline
Twee dingen.

1 Niet bij iemand blijven die niet verliefd is op jou, maar jij wel op hem.
Dat is enorm slecht voor je en voor je 'relatie' die je hebt. Scheve verhoudingen zijn altijd slecht en het loopt altijd ergens vast. Ik hoor dit van iedereen en heb dat ook zelf ervaren.

2 Niet iets met iemand anders beginnen als je nog verliefd bent op een ander of daar nog teveel van houdt.
Ook dat gaat altijd verkeerd. Je kunt niet samenzijn met iemand als je meer voor een ander voelt. Dat is oneerlijk en.. je krijgt er ook weer scheve verhoudingen door.

Eigen ervaring: had een soort van seks-relatie met mn ex, dat foutliep omdat ik veel meer van hem hield dan ik liet merken en onze relatie toeliet. Vervolgens begon ik iets met iemand anders terwijl ik nog van mn ex hield. Ook fout gelopen, natuurlijk.

Je kan beter nog alleen zijn en vriendschappen hebben dan een niet-kloppende relatie te hebben..

Cat
Oud 30-05-2002, 09:21
M@TRIX
M@TRIX is offline
uh volg je gevoel...das t verstandigste dak hierop nu kan zegge denk...kweet anders ook nie...
Oud 30-05-2002, 09:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kweet dat je t niet wil horen mar ga wat meer met die andere 2 jongens om kijken of t daarmee klikt...wie weet vind je t helemala niet erg verliefd te worden..en ze doen niet voor niks zoveel moeite voor je! sta ervoor open dit kan toch niet eeuwig zo doorgaan???
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten