Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je loopt je wel rot. Lopen is leuk omdat je meer ziet, maar echt de metro is zeker aan te raden, valt toch wel tegen. Gewoon lopen voor zover je zin en vut hebt en anders de metro.
||
Citaat:
Klinkt leuk..
||
Citaat:
1 persoon |
![]() |
|
het kan al met zn 2en voor n week voor iets meer dan 1000 euro
boek n ticket op www.vliegwinkel.nl (300 tot 400 euro) en een kamer in de americana inn via www.hotelpronto.com (week 450 euro) www.americanainn.com Tis een uitstekend hotel met een zeer centrale ligging, je deelt de badkamer met 3 andere kamers, maar alles is zeer schoon en goed onderhouden en t bed is zeer goed, alleen de kamer is aan de kleine kant, maar wie gaat er nou op zn kamer hangen als ie in new york is? je slaapt er tog alleen. wij hadden tickets voor 300 euro en de kamer voor een week voor 450 euro. en als je nog zuinig wil doen met wat je uitgeeft aan eten ga dan naar de foodcourt in pier 17, daar zit n chinees fast food ding en daar heb je n vol bord eten + drinken voor 5 dollar.
||
Citaat:
PS: Waar zit je precies bij Central Park? Ik heb hier de metrokaart van NY aan m'n muur hangen :-) dus dan kan ik de route zo voor je uitstippelen.
Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 08:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga 6 dagen in de herfstvakantie, en ben ongeveer 800 euro kwijt (inclusief ticket, hotel (zonder eten), allerlei belastingen, verzekering en boekingskosten) En ik zit ook vlak bij central park. Heb er ook al zin in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Method Acting met Robert Castle uit New York ITNY AMSTERDAM | 1 | 26-08-2010 19:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kindermishandeling door autoriteiten in New York Verwijderd | 41 | 07-12-2004 20:01 | |
Concorde verliest staart tijdens vlucht naar New York Gatara | 16 | 17-11-2004 21:06 | |
Muziek |
Politie New York vreest rappersoorlog Main | 14 | 05-11-2002 13:07 | |
West-Nijl virus in New York! Rabbi Daniel | 21 | 14-08-2002 15:12 |