![]() |
|
![]() |
Wie heeft er al van dit spel gehoord??
http://www.americasarmy.com/ Schijnt een soort operation Flashpoint te weorden, maar dan via Amerikaanse wetten....
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gelul, ik ben pacifist en vind dat oorlog ziek is, dus kappe met dat leger.
|
Verwijderd
|
alsog de wereld daar beter van wordt.
in dienst gaan is goed. wordt je hard van, kan jij wel gebruiken. ....en ik ben blij met ons leger ja, over het algemeen kun je als nederlander trots zijn op het feit dat de meeste legeronderdelen zeer goed functioneren. zo niet, als beste (roving sands oefening bewees dat: wij presteerden toen beter als amerikanen) en onze mariniers en KCT (korps commandotroepen) behoren ook tot de top in het spec ops wereldje. en vergeet niet dat het leger ook bij watersnoodrampen helpt. en wat dacht je van enschede? als dat was gebeurt met veel mensen in de buurt zouden de ziekenhuizen het niet eens aankunnen ![]() en wat te denken met gijzelingen? tuurlijk, je kan onderhandelen.... maar niet alles is met praten op te lossen ![]() ik denk dat als het leger weg is, je het nog zou missen ![]() en dan nog een vraagje, geef daar eens antwoord op (als je dat kunt), wat meot je doen met mariniers en andere spec ops die niet in de burgermaatschappij kunnen functioneren? wel weer beetje offtopic van games maar ok ^_^' Laatst gewijzigd op 03-06-2002 om 09:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.gamers.nl/nieuws/13270
Ziet er goed uit, zeker voor een gratis spel. En hij moet ook te downloaden zijn voor ons, dus dat is helemaal mooi. Maar vrees niet, de "tegenaanval" is al ingzet door de Arabieren: http://www.gamers.nl/nieuws/13340 Zelf de duitsers komen met een game ![]() http://www.gamers.nl/nieuws/13342 maar dit is meer over de wetenschap en dus geen oorlog. |
![]() |
|
![]() |
Dit heeft zelf trouwens geen ruk meer te maken met de gam zelf volgens mij....
Ik wil ff reageren weer op t feit dat alle pacisfisten softies zouden zijn ( of in iedr geval, diegene die jij kent) Het zou wel heeel vreemd zijn als de pacifisten geweld zouden gaan gebruiken, anders zouden het nl. geen pacifisten meer zijn. Mischien dat ze daardoor wel softie zijn, maar als het moet staan wij ons mannetje wel, maar tegen de oorlog i.p.v. voor
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, met wegrennen zeker ![]() 4 jaar jiu jitsu (groene band, + reputatie haast medogenloos te zijn als het op vechten aankomt) en al aardig wat MZV (militaire ZelfVerdediging) wanna try it out? ![]() en over het algemeen is soft zijn een zwakte. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als we zo door gaan met dat zieke oorlog voeren op aarde gaan we allemaal naar de klote, maar jah....dat maakt niet uit, toch? Als we maar geen softie zijn en de andere eerder afmaken dan de ander is er geen probleem. Op deze reachtie van Havock zeg ik maar één ding: PROUD TO BE A SOFTIE ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik zei niet dat ik ervan geniet om anderen pijn te doen, alleen dat als iemand mij probeert pijn te doen, ik het hem met rente betaald zet... en ja: over het algemeen heb ik hier een reputatie dak een hart van gewapend beton heb... maar de reden dat dat zo gekomen is gaat jullie verder geen flikker aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gefeliciteerd met je hart van gewapend beton...
Je zal t nodig hebben als de Amerikanen Den Haag aanvallen (plannen bestaan echt) De aanval zal alleen plaats vinden onder bepaalde situatie's, maar het idee alleen al is een een ziek idee. Dus ik vermoed dat dit spel als eerste missie een invasie heeft in Scheveningen ofzo, kunne za alvast wennen aan de situtie hier in Nederland ![]() Missie 2 is de doorstoot naar Den Haag en de klapper is: Missie 3, Het Binnenhof, slacht de politici af...... Ben ik blij dat er mensen zijn die oorlog leuk vinden, ik geniet gewoon...... ![]()
|
Verwijderd
|
Hij is uit!
http://www.gamers.nl/nieuws/13720 Als het goed is is ook om 9:00 de multiplayer server open gegaan dus je kan nu ook al Multiplayer spelen ![]() Ik ga hem nu nog ff downloaden ![]() |
![]() |
|
Die downloads zuigen zwaar. Voor een spel wat als promotie dient hadden ze wel snellere servers moeten aanschaffen.
Hij stond bij een officielle site op 8 uur en ik heb dan wel kabel, dus gewoon van een ftp afgeplukt van een of ander board, ging in 2 uur. Klinkt beter toch. En Havock. Leg mij een uit wat je aan een groene band hebt als ik je in minder dan 30 seconden zo aan flarden kan schieten dat je moeder je nooit meer herkent. Vooruitgesteld dat ik een dikke gun heb. Ofwel het gaat nergens over. Oorlog is zinloos, aangezien je vanuit een christelijk standpunt gewoon naar je dood de hemel of hell in gaat. Dus vecht vanuit daar maar lekker verder. Bedoel denk niet dat satan er problemen mee heeft om een legertje naar de hemel te sturen. Hij moet tenslotte het kwaad voorstellen.
|
http://www.spelletjesgarnaal.be/
en ik denk binnekort ook snel games.telenet.be
|||
Verwijderd
|
Citaat:
1- een gun vuurgereed 2- je mij kan vinden 3- ik je nek niet al in een zeer onnatuurlijke stand heb gedrukt. maar dat doe ik niet zomaar ![]() Citaat:
en ik ben niet iemand die van oorlog geniet ofzo. ik ben alleen bereid mezelf te verdedigen en gedraag me niet als een lafaard die wegrent als iemand agressieve neigingen naar hem vertoont. ik confronteer mensen, jullie vluchten voor ze, wie is er nou "minder" bezig? en welk leger wou satan sturen dan? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen het gaat om de GAME, en toch niet de bedoeling die erachter zitten?
Jah de een denkt weer dat het is om mensen te werven voor het Amerikaanse leger de andere denken weer tegen het terrorisme anderen denken weer voor etc. Het verschilt gewoon van mens tot mens wat ze hier van vinden. Maar het ging over de game nietwaar? ![]() Iemand toevallig al 5 keer gewoon in Mount Kenky (ofzoiets was het) Das de laaste training, die training moet je online spelen en als team mopet jij 5 keer winnenwil je jou kwalificeren voor de andere levels ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
jezus waar gaat dat over hier
tis gewoon een game, een super coole en nog gratis ook, voor iedereen. Met een klein beetje invloeden vanuit de amerikaanse regering BOEIEND je hoeft het niet te dld hoor, wel jammer dat je dan een van de beste shooters aller tijde mist.... f ontopic dan maar weer. K heb hem ook, en hijs echt vet. Eerst moet je dus een heel stel trainingen doen voordat je online mag. Leer e alle wapens etc besturen dus geen newbs op de servers. Daarnaast de graphics zijn echt van een heel hoogstaand niveau en wat betreft gameplay weet ik het nog niet. K mag nog niet online spelen, eerst die training dus. Maar de sfeer in het spel zit wel goed, verwacht maar zoiets als DoD, maar dan véééél beter
||
van spelletjesgarnaal.be:
Citaat:
||
Citaat:
Ik zit nu bij de 8e trainingsessie... Volgens mij zijn het er nogal wat.. maarja... dan heb je zeker geen n00bs op je server zitten ![]()
||
Citaat:
![]() je moet eerst basic training doen (4 onderdelen) dan moet je op inet in een MOUT server en als je die 3/7x wint ofzo dan kan je de andere maps spelen echt kut, want de officiele MOUT servers zijn weg omddat ze teveel traffic kregen ![]() dus niemand kan nu slagen zeg maar gaat nog wel tot maandag duren ![]() |
![]() |
|
Die amerikanen kunnen gewoon alles maken wat ze willen.
Eerst gaan ze lullen dat die 3d fantasy shooters teveel geweld bevatten en dat zou weer doorslaan op de jeugd EN NU KOMEN ZE GVD ZELF MET EEN ZEER REALISTISCHE OORLOGSPEL!! WAT MOETEN WE HIER VAN DENKEN???? moet de jeugd nu denken dat het leger goed is, dat oorlog goed is??? terroristen vermoorrdden?? ik heb die spel niet gespeeld, maar veel terroristen lijken op arabieren. Dus als we de redenatie van de amerikanen volgen word de jeugd nu aangezet tot haat tegen terroristen, dat kan leiden tot onschuldige moorden op arabieren, als men dit spel speelt!!!! fuck die bush, als hij het doet dan mag het oppeens wel heh!!!! dit slaat echt nergens op en natuurlijk is er niemand die protesteert hier in europa, want iedereen wilt kontje likken bij de VS. De media prijst het spel zelfs de lucht in gadddvverrreeedammeee!!!!!!!!!! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-07-2002 om 21:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want ik heb met mij team ook een keer 6 keer van de 7 keer gewonnen en geen Teamkill maar ik krijg de volgende trainingen maar nu avaiable |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
denk aan 9-11, daar zijn een paar duizend "onschuldige moorden" op amerikanen gepleegd ze hebben dus nog wel wat in te halen, bij wijze van spreken dus ik zeg niet dat ik het goedkeur om een "onschuldige moord" (whaha damn wat ben ik kinderachtig ![]() ![]() en als de media het spel de lucht in prijzen is dat niet zo gek want het is gewoon een goeie game en daar kijken ze naar (ik neem aan dat je het over game media hebt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Inderdaad, wij hebben hersenen en die drollen aan de overkant niet...
Trouwens, Freshmaker. Volgens mij was Amerika niet in oolog met Afghanistan, maar met een organisate die daar zat, en die zat ook nog eens in de regering jah......Maar das toch ook geen reden om half Kabul te bombaderen...
||
![]() |
Citaat:
Vraag me niet hoe, maar t is wel zo
||
Citaat:
Ik heb het over dat men inconsequent is. Laatst was er nog een reportage op de nos over het spel counterstrike op de pc. Onderzoekers vonden het spel te geweldadig en te realistisch. En ze zeiden dat dit spel o.a aanleiding was voor de moorden in de school in berlijn door een medescholier, omdat hij dit spel vaak speelde!!!!! Hij zou zijn schiettechnieken met dit spel hebben geleerd!! Maar niemand zegt iets over de nog veel realistischere america army game!! ze weten dat dit spel wereldwijd gespeeld zal worden. Dus als ze nou allemaal gewoon hun bekke houden over spellen in verband brengen met geweld, want het is gewoon pure onzin, dan hoor je mij ook niet. Maar als je gaat klagen, klaag dan ook over american army game!!!!!!!!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
en crazy, dat d8 ik dus ook, erg hypocriet: bush is zelf zwaar anti-gamesndustrie, maar hij laat ze legertje wel mooi 1 van de (zo niet, dé) meest realistische shooter "fabriceren". geloof me, als je een m16 zo laad, ben je goed op weg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() tsja.. kan ![]()
|
![]() |
hey ik heb het spel gedownload en ik kan het spel nu niet spelen omdat ik me eerst moet registreren klopt dat?
wanneer ik op create a new soldier klik krijg ik pagina kan niet worden weergegeven. http://americasarmy.com/ops/agp_signup.php ![]() ![]() help!!!! thnx ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://66.220.21.11/ops/tagp_signup.php |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
America's Army Verwijderd | 3 | 13-03-2006 09:04 | |
Games |
America's Army spelers? Below_Zero | 70 | 29-05-2005 13:13 | |
Games |
[Probleem] Uitpakken files America's Army v2.4 Below_Zero | 12 | 25-05-2005 16:43 | |
Games |
[probleem]america's army DG | 3 | 13-08-2004 11:31 | |
Software & Hardware |
America's Army -SoloWolf- | 4 | 27-07-2004 22:05 | |
Games |
America's army sexyboy | 10 | 27-11-2002 20:29 |