Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
extra info: vorige week hadden we het over valentijnsdag en kwam erop neerdat ze zei dat ik niks durfde te kopen voor haar (uitdagerij??). Ik wil haar tegendeel bewijzen dmv een kaartje. Echte valentijnscadeau's zoals chocola enzo, vind ik te afgezaagd, een kaartje is ook niet orgineel, maar past wel echt bij valentijnsdag en komt wat minder opdringerig over. Ik zou erin kunnen zetten dat ik het lef wel heb om haar iets te sturen -tegendeel bewijzen he- (en dat ik dus veel aan dur denk). Maar hoe ga ik dat verwoorden? ![]()
Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 12:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zoals iemand al mooi verwoorden "laat je hart spreken". En zet er gewoon in wat je voelt. Dat je veel aan haar denkt. Je gaf zelf al aan dat je geen slijm iets wilde. Maar je kan wel gewoon zeggen dat je heel erg blij bent dat je haar als vriendin hebt(als een vriendin). Dan kan je er nog iets in verwerken zodat je de opening naar een relatie openhoudt. Laat je nog horen wat de reaktie was? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Erin zetten wat ik nou echt voor haar voel, hmm twijfels erover of dat wel zo slim is. Op dit moment zijn we vrienden, ik wil meer, zij niet. De eerste week dat ik haar leerde kennen maakte ik de grootste kans, erna werd het door omstandigheden minder ![]() Maar dit kaartje is vooral omdat ik haar wil laten weten dat ik aan haar denk en dat ik toch wel wat durf te sturen. Ik wil er niet teveel inzetten en vooral mijn naam niet, ik zie het nog wel ![]()
Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 13:13. |
![]() |
|
![]() |
Je kan ook een e-card sturen. Er staan er zoveel op internet:
- www.gotya.nl - www.hallmark.nl - etc etc Dan stuur je bijvoorbeeld een kaartje wat al veelzeggend is en dan alleen liefs ofzo als het anoniem wilt houden. Succes ermee ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() daarbij vind de meeste kaartjes te slijmerig en te direct overkomen
||
![]() |
Citaat:
Ik ben net terug en ik heb een kaartje gekocht ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een beetje humor, maar ook een boodschap erin. Kortom een goede tekst, tenzij jij er meer "gevoel" in kwijt wilt. |
![]() |
||
Citaat:
Als je toch al weet dat je dr niet zal krijgen, waarom steek je er dan zoveel moeite in? je hebt alleen maar jezelf dr mee hoor... Maar hoop het beste voor je! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, dat ben ik dan ![]()
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Gedichtjes nee, komt me weer te direct over. Ik ga kaartje zo maar eens schrijven (simpel en vooral op de grap gelegd) en op de bus doen
Laatst gewijzigd op 13-02-2005 om 15:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van tpg: Vrijwel alle poststukken die u voor de buslichting op de bus doet, worden de volgende werkdag bezorgd. Hieronder staat de overkomstduur overzichtelijk weergegeven: Gepost op: Bezorgd op: Maandag t/m vrijdag > de volgende dag Zaterdag/zondag > maandag
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |