Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2005, 20:08
H202
H202 is offline
Ga dit jaar met wat vriendinnen naar Siofok.
wie is er wel eens geweest, en heeft er info/verhalen over ?
Advertentie
Oud 15-02-2005, 10:31
Blondt
Blondt is offline
Ik ga ook naar siofok!
Oud 17-02-2005, 13:34
tiram
tiram is offline
Ik vond het super. Ben er vorig jaar geweest met een vriendin en 4 vrienden. We zaten in een groot huis (twee badkamers, drie slaapkamers) op iets van 200 m van het meer af. Dat water is heerlijk warm, je moet alleen wel een eind lopen om onder water te gaan. Maarja, dat houdt je ook bezig...Verder moet je zeker het dagtripje naar Budapest maken, dat was erg leuk! Het is er heel erg goedkoop (we zijn elke dag uit eten geweest, we hebben helemaal niet zelf gekookt, was erg relaxt!)
Verder nog over het uitgaansleven...de dutch night is leuk en gezellig, palace is ook top. En de flört viel mij persoonlijk wat tegen..
Ik weet niet waar je in Siofok zit, maar als je niet in het centrum zit dan zou ik zeker een taxi bestellen als je naar het centrum wil. Het scheelt je blaren (ja, ik spreek uit ervaring) Als je met veel personen gaat, is die taxi erg goedkoop! En verder MOET je een paar keer naar Coca Cola Beach gaan...echt super!! Nou, geloof dat ik het zo in het kort wel een beetje omschreven heb...
En ohja, neem iets mee om je te vermaken in de bus. Ik heb niet kunnen slapen...het was trouwens wel een gezellig busreis!

Veel plezier!
Oud 16-05-2005, 20:47
Twanos
Twanos is offline
nogal een up , maar het vakantieseizoen komt eraan.

Ik ga deze zomer ook naar Siofok,
Wat zijn echte aanraders qua discotheken? en zijn de prijzen er over het algemeen nog steeds lager dan in NL?
Oud 19-05-2005, 11:17
K-elli-e
K-elli-e is offline
Ik ga deze zomer ook naar Siofok, wat zijn de leuke discotheken ensow, want ik denk dat Twan die niet weet. En is het een beetje goedkoop daar?
Oud 22-05-2005, 19:50
tiram
tiram is offline
Leuke discotheken zijn Palace en Flört (Fört?) Maar als je met een reisorganisatie gaat dan organiseren zij ook wel leuke avonden uit. Siofok is goedkoper dan Nederland (ik merkte het alleen niet in mijn geld, doordat alles goedkoper was, gaf ik gewoon meer uit )

Have fun!
Oud 23-05-2005, 15:44
:) L. :)
:) L. :) is offline
Ik ga er ook heen Hoe lang is het eigenlijk met de bus daarheen?
Oud 23-05-2005, 15:55
MoonWolf
MoonWolf is offline
Volgens mij iets van 20 uur, klopt dat?

Oud 23-05-2005, 18:16
Blondt
Blondt is offline
volgens mij is het 1100 kilometer, dacht iets van 17 uur met de bus
Oud 23-05-2005, 19:39
Mercurial
Mercurial is offline
Als je de zoekfuctie gebruikt, dan kan je zien dat hier al een topic over is.

Ik persoonlijk raad Siofok-Hongarije zwaar af ! Waarom ?! Moet je maar even lezen in het topic * Siofok - Hongarije of * Kroatie of Hongarije. Veel plezier iig voor degene die daar heen gaan, hoop dat het wel een type vakantie voor jullie is
Oud 25-05-2005, 19:30
Blondt
Blondt is offline
hij bedoelt; http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1066746
Oud 04-07-2005, 18:05
Pieter_H
Pieter_H is offline
Ik ga lekker gewoon in deze door hehe

Wij gaan met n groep van 7 gasten gloof ik, zouden er ook 8 kunnen zijn. 18 juli vertrekken we. De camping heet Aranypart. Iemand die weet of t n beetje n geschikte camping is? T zou me n worst wezen als die dousches ranzig zijn, we zitten toch in tentjes dus het word waarschijnlijk zowiezo een vieze vakantie
Oud 05-07-2005, 12:30
kvdzanden
kvdzanden is offline
Wij gaan ook naar Hongarij ik met 4 vrouwen in een Villa. Moet vast wel gezellig worden. We maken het gewoon gezellig. Zat te doen iig in hongarije
Oud 01-08-2005, 14:40
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
ik ga ook naar hongarije dit jaar... weet iemand wat over de sigaretten prijzen daar??

Regels voor berichten