Ik vond het super. Ben er vorig jaar geweest met een vriendin en 4 vrienden. We zaten in een groot huis (twee badkamers, drie slaapkamers) op iets van 200 m van het meer af. Dat water is heerlijk warm, je moet alleen wel een eind lopen om onder water te gaan. Maarja, dat houdt je ook bezig...Verder moet je zeker het dagtripje naar Budapest maken, dat was erg leuk! Het is er heel erg goedkoop (we zijn elke dag uit eten geweest, we hebben helemaal niet zelf gekookt, was erg relaxt!)
Verder nog over het uitgaansleven...de dutch night is leuk en gezellig, palace is ook top. En de flört viel mij persoonlijk wat tegen..
Ik weet niet waar je in Siofok zit, maar als je niet in het centrum zit dan zou ik zeker een taxi bestellen als je naar het centrum wil. Het scheelt je blaren (ja, ik spreek uit ervaring) Als je met veel personen gaat, is die taxi erg goedkoop! En verder MOET je een paar keer naar Coca Cola Beach gaan...echt super!! Nou, geloof dat ik het zo in het kort wel een beetje omschreven heb...
En ohja, neem iets mee om je te vermaken in de bus. Ik heb niet kunnen slapen...het was trouwens wel een gezellig busreis!
Veel plezier!