Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Phew, tgaat toch snel zo'n jaar...kan me nog herinneren dat ik er in het begin vh schooljaar weer tegenop zag...en nu is't weeral voorbij
Zomervakantie-> 25 juni ofzoiets eerst nog examens bah weinig zin, zeker als het je laatste jaar humaniora is, je zit al met je gedachten bij unief vind'k... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb volgende week vrijdag om 2 uur vakantie!!!
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat komt dus neer op: ma pww di pww wo pww do pww vr pww za X zo X ma pww di X wo pw's terughalen do X vr mentordag za X zo X ma X di X wo X do X nasleep rapportvergadering vr rapport ophalen en nog een keer de boeken inleveren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij kan het mn overgan bepapen, dusseh, ik heb veel meer reden om niet lekker te worden en tja, toen we net aan t msn-nen waren begon ik me al ioets beter te voelen, dankzij jou, door over 11 uur te beginnen ![]() nog een voor ons lijstje |
![]() |
||
Citaat:
gheghe
||
Verwijderd
|
Citaat:
Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: weetje wat ook heel leuk is... vleermuissie zegt: aha tja, t is maar net wat je leuk vinf he vleermuissie zegt: nou, vertel Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: zo een stukje van iemand anders quoten en dat dan veranderen vleermuissie zegt: wat een lol... Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: dingen als: ik voel me niet lekker --> ik voel me een ijsbeer Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: jah, is heel erg leuk Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: k ga het zo ff probereb dit vind ik niet zo aardig hoor... jij=stout!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Bijscholing in de zomervakantie? Lychee | 6 | 13-06-2011 13:03 | |
Algemene schoolzaken |
pta in zomervakantie inhalen? Verwijderd | 5 | 15-02-2011 06:05 | |