Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2005, 22:34
Verwijderd
Naar aanleiding van Coopergirls smeuiige details over poepen onder de douche wederom het pistopic!

Hoe vaak op een avond moet je ff flink gaan zeiken omdat je teveel hebt gezopen? En drink je speciaal sterke drank zodat je minder hoeft te pissen? Drink je gewoon hardcore door terwijl je het in je broek laat lopen op de bank van je ouders?
Ga je altijd wildplassen terwijl je net zo goed in de kroeg kan pissen? Drink je bij gebrek aan beter je eigen pis?

Dit is de plek om je gare pisverhalen kwijt te kunnen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2005, 22:37
Verwijderd
hehe juist, deze had ik gemist

Maar ehm hier kan je natuurlijk ook de vervelende momenten kwijt dat je heeeel nodig moest, maar het niet kon vanwege de mdma bijvboorbeeld. Ik leef met diegenen mee!

Nou morgen de verhalen van sjek en mij. oh en ook die van mirthe (weet ze zelf nog niet dan, want die zit in kenia!! maar dan mail ik der wel ff hehe)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:38
Verwijderd
ik moet zeiken van dit topic btw brb
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:52
coopergirl
coopergirl is offline
Tijdens het uitgaan drink ik enkel bier als mijn budget èèècht nihil is. Ik blijf naar het toilet gaan! Und, wederom een aparte actie (1,5 week geleden): ik en een vriendin gingen naar ons nieuwe onderkomen in een 45 kilometer auto. We waren al een half uur onderweg en m'n vriendin hield al een kwartier vol 'dat we er bijna waren..'. Op een gegeven moment zet ze dat ding stil en sprint ik naar een bosje... Omdat ik niet geheel meer stabiel stond, viel ik achterover met mijn aarsch in een bramenstruik.

Anyhow, geef mij maar drank waar je niet onnodig vaak van hoeft te pissen! (Zoals wijn, jenever, vodka und so weieter)
Oud 10-03-2005, 08:56
Kreator
Kreator is offline
Wildzeiken (vooral tegen de kerk hier , wat ben ik toch trüe kvlt ofzo )

Ik zuip meestal óf bier óf bier en sterke drank, maar dat komt neer op een keer of 7 per avond naar de bosjes
Oud 10-03-2005, 11:27
deringmeester
deringmeester is offline
heb een best grote blaas dus hoef niet zo vaak te pissen
ik drink trouwens alleen maar bier. en meestal 6 pullen ofzo, soms meer maar dat licht aan de tijd dat ik begin.
wildplassen doe ik altijd op weg naar huis, of tegen de kerk of bij een bepaalde auto van een kerel die me ooit heeft aangereden.
ben trouwens nog nooit opgepakt voor wildplassen.
Oud 10-03-2005, 11:42
Verwijderd
ik blijf lopen als ik een keer moet van bier
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 12:20
eztah
eztah is offline
Ik heb penisnijd.
Want als ik gvd bezopen ben en lekker op straat wil pissen krijg ik een 2 keer zo'n hoge boete als een man. Echt belachelijk.
Dus moet ik me tussen 2 auto's verstoppen.

Verder ben ik de laatste tijd een beetje van het bier af, ik vind het niet meer zo lekker. En van vodka en zo hoef je ook niet vaak te pssen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 12:25
Verwijderd
Ik drink alleen wijn, en daarvan hoef ik niet naar de wc. Dus dat scheelt, bier vind ik ranzig. Dus eigenlijk heb ik er geen last van <3
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 12:41
Twanos
Twanos is offline
Ik maak ff de kutgrapjes voordat iemand anders ze maakt:

Ik word echt pissig van dit topic !
Als dit maar geen afzeik topic wordt.
wat een gezeik in dit topic.
Oud 10-03-2005, 12:47
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Twanos schreef op 10-03-2005 @ 13:41 :
Ik maak ff de kutgrapjes voordat iemand anders ze maakt:

Ik word echt pissig van dit topic !
Als dit maar geen afzeik topic wordt.
wat een gezeik in dit topic.
Als je we jouw mening willen horen, rammelen we wel met de pispot
Oud 10-03-2005, 13:23
Verwijderd
De ergste momenten zijn tijdens een cantus. Zoveel ad fundums en gewoon niet naar de wc mogen. Tijdens de tempi zijn er dan ook runs naar het toilet waarbij het ellebogenwerk niet geschroomd wordt.

En een keer in Duitsland. We waren met een aantal naar de Irish Pub geweest en toen we met 3 meisjes en 2 jongens terugliepen begonnen de meisjes natuurlijk te miepen dat we moesten pissen. Maar we waren al uit de cafézone en we moesten nog zeker 2 km lopen voor we bij het jeugdding waren waarbij we over een gigantisch lange brug moesten. Dus ik zeg: daar is een bosje, kom, we gaan daar pissen, maar de 2 anderen durfden niet. Uiteindelijk stond het water zo aan mijn ogen dat ik toch maar gewoon het bosje indook. Ik was niet te zien, maar voor de 20 Duitsers die verderop stonden was het evenzeer duidelijk wat ik was gaan doen ^^ (Het was een bosje midden op een grasveld).
Het gelach was natuurlijk niet van de lucht, maar ik zat tenminste niet meer met een volle blaas ^^.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 13:59
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 10-03-2005 @ 13:47 :
Als je we jouw mening willen horen, rammelen we wel met de pispot
hahaha
Oud 10-03-2005, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 10-03-2005 @ 14:23 :
De ergste momenten zijn tijdens een cantus. Zoveel ad fundums en gewoon niet naar de wc mogen. Tijdens de tempi zijn er dan ook runs naar het toilet waarbij het ellebogenwerk niet geschroomd wordt.
Cantus? "He.. ik heb Latijn gehad!!". Gezang.. dus een koor ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:12
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Mutant schreef op 10-03-2005 @ 14:23 :

En een keer in Duitsland. We waren met een aantal naar de Irish Pub geweest en toen we met 3 meisjes en 2 jongens terugliepen begonnen de meisjes natuurlijk te miepen dat we moesten pissen. Maar we waren al uit de cafézone en we moesten nog zeker 2 km lopen voor we bij het jeugdding waren waarbij we over een gigantisch lange brug moesten. Dus ik zeg: daar is een bosje, kom, we gaan daar pissen, maar de 2 anderen durfden niet. Uiteindelijk stond het water zo aan mijn ogen dat ik toch maar gewoon het bosje indook. Ik was niet te zien, maar voor de 20 Duitsers die verderop stonden was het evenzeer duidelijk wat ik was gaan doen ^^ (Het was een bosje midden op een grasveld).
Het gelach was natuurlijk niet van de lucht, maar ik zat tenminste niet meer met een volle blaas ^^.
Ik verloor je bij het woordje ergste
Oud 10-03-2005, 15:17
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Twanos schreef op 10-03-2005 @ 16:12 :
Oud 10-03-2005, 15:20
wann
wann is offline

Kre-a-tor, Kre-a-tor. Hehe. Luisterend naar Live Kreation.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 16:14
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Kreator schreef op 10-03-2005 @ 16:17 :
[afbeelding]
jouw sign is stoer
Oud 10-03-2005, 20:36
Luna
Luna is offline
Citaat:
eztah schreef op 10-03-2005 @ 13:20 :
Ik heb penisnijd.
Want als ik gvd bezopen ben en lekker op straat wil pissen krijg ik een 2 keer zo'n hoge boete als een man. Echt belachelijk.
Dus moet ik me tussen 2 auto's verstoppen. .
ja, alsof dat jou wat kan schelen als je bezopen bent. Jij pist gewoon midden op straat hoor, penisje van me.
Oud 10-03-2005, 21:57
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
damn nu zakt het niveau hier te erg
Oud 10-03-2005, 22:01
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 10-03-2005 @ 22:57 :
ja wat had je dan verwacht met een topic met als naam PISTOPIC
Oud 10-03-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 10-03-2005 @ 22:57 :
hehe jah speciaal voor mensen (noem geen namen he coop) die hun "shit" kwijt moeten (onder de douche)

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 10-03-2005 @ 23:21 :
hehe jah speciaal voor mensen (noem geen namen he coop) die hun "shit" kwijt moeten (onder de douche)
omg oma
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:24
nps
nps is offline
zo echt wel 4x per avond en met een beetje geluk kots ik ook nog een x of 2
maar dat doe ik altijd netjes in de wc
Oud 11-03-2005, 07:01
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Twanos schreef op 10-03-2005 @ 23:01 :
ja wat had je dan verwacht met een topic met als naam PISTOPIC
goh ben je slim ofzo
Oud 11-03-2005, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Twanos schreef op 10-03-2005 @ 16:12 :
Ik verloor je bij het zien van je nickname .

Hou eens op met kutten. Ook op D&A bestaat de mogelijkheid geband te worden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 10-03-2005 @ 15:50 :
Cantus? "He.. ik heb Latijn gehad!!". Gezang.. dus een koor ofzo?
Yep. Op canti zit je volgens een aantal regels een hele avond liederen te zingen en adfundums te zuipen ^^. Normaal gebeurt het met bier, ik doe het met jenever (wat ook aan de grond van mijn alcoholvergiftiging heeft gelegen), de hoeveelheden zijn echt... tja... En je mag alleen naar de wc als er een tempus (pauze) is. Of je vraagt een tempus piscendium, en dan zingt iedereen Pingpongblaas. Of je krijgt hem niet en je gaat toch en dan krijg je een straf (dalton drinken, op je hoofd een adfundum, enz enz)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 10:58
ShitVisjes
ShitVisjes is offline
na jaren lang oefenen kan ik lopend (in zeer zure gevallen ook fietsend) zeiken... erg handig.... De politie verwacht het niet hè!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 18:43
Verwijderd
Ik ben de Wildplaskoningin
ik heb namelijk het kleinste blaasje denkbaar, en ja, dan moet je vaak plassen... ook als je ergens in een weiland/industrieterrein/strand zit (ja, Zeeland he, je moet wat...)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 20:39
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Mutant schreef op 11-03-2005 @ 10:23 :
volgens een aantal regels een hele avond liederen te zingen en adfundums te zuipen - alcoholvergiftiging - je mag alleen naar de wc als er een pauze is - je gaat toch en dan krijg je een straf
Vervang alle alcohol door thc en t lijkt me een aansprekend tafreel.
Maar gedoe met regultjus, straffen en terminologie bezorgt me spontaan maagwandirritaSies
Oud 12-03-2005, 22:56
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Oma schreef op 10-03-2005 @ 23:21 :
hehehehehe i deny everything!!! btw, heb gisterochtend de wasbak moeten leegscheppen! Had slechts 1 liter wijn + halve liter rum op! Volgens mij ga ik maar straight egde worden zodra ik weet hoe je dat schrijft
Oud 13-03-2005, 00:09
Myuki
Myuki is offline
tis straight edge veel plezier coopergirl
Oud 17-03-2005, 16:13
Verwijderd
Met je dronken hoofd in de brandnetels gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 17-03-2005 @ 17:13 :
Met je dronken hoofd in de brandnetels gaan zitten.
Of een lange jas, wijde broek, +rok proberen omhoog te houden ^^.

Ik ben ook een keer uit hoge nood in een hoeke van een binnenplaats van een apartementenblok gaan zitten (er was gewoon echt niets maar dan ook niets beschuts te vinden). Als 20 mensen naar buiten hadden gekeken, hadden 20 mensen me zien zitten ^^
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 17-03-2005 @ 18:38 :
Of een lange jas, wijde broek, +rok proberen omhoog te houden ^^.

Ik ben ook een keer uit hoge nood in een hoeke van een binnenplaats van een apartementenblok gaan zitten (er was gewoon echt niets maar dan ook niets beschuts te vinden). Als 20 mensen naar buiten hadden gekeken, hadden 20 mensen me zien zitten ^^
Heh, lange jassenbroekenrokken zijn naarrrr, ja.

Oh, nog meer ontopisch - we waren ooit op een festival en we gingen richting die ecotoiletten maar 't was de laatste dag dus die waren, hm, omgegooid door een stel baldadige lui. En toen keek een 'dinnie van me even heel moeilijk, haalde 'r schouders op, deed een stapje naar voren en hurkte maar een metertje van ons vandaan neer. Dat was ook wel, eh, apart
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 20:28
schimmel
schimmel is offline
ik heb rondom rdam centraal wel een hoop gepist want als je moet dan moet je. 1 keer ontdekte ik een camera toen ik net mn broek opgehesen had dus toen liet ik hem nog maar een keer zakken
en anders tussen auto's. in museumpark zijn de bosjes ook niet hoog genoeg/dicht genoeg bij elkaar om ongezien te gaan zitten, en dat terwijl ik wel ongezien in de lage bosje's van dat skatepark op blaak kan pissen

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 20:30.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 20:56
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ik moet door vrijwel alle alcoholische drank exorbitant veel pissen. Vooral door bier, wijn en martini. En dat kan bést vervelend zijn op bepaalde momenten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 12:38
Kreator
Kreator is offline
ik heb vrijdag van'n 15 meter hoge brug in't bos staan zeiken waar het zou spoken en gister in de bosjes naast deadlocks huis
Oud 20-03-2005, 20:13
Wammus
Wammus is offline
Ik doe over het algemeen m'n best om in de plee te pissen. Het wil er nog wel eens naast gaan maar daar geef ik dan de drank maar de schuld van. Verder pis ik daar waar ik denk dat het kan. Of het nou een boom een huis de kerk of een auto is dat boeit me verdomd weinig. Als het maar een beetje beschut en een hoekje is vind ik het snel best.
Oud 20-03-2005, 20:19
dark_poetry
dark_poetry is offline
Dark Poetry's pis weetjes:
-Vaak dan ga ik ergens weg en als ik paar minuten daarna op straat ben moet ik onwijze pissen
-Ik heb n keertje gehad dat ik in bed had gepist omdat ik helemaal lazurus thuis aankwam en knock out me bed in sodemieterde en vergeten was om eventjes naar de wc ervoor te gaan.
-Als ik ergens zou zitten waar totaal geen drinkwater iets aanwezig zou zijn,zou ik mijn eigen pis drinken.
-mijn plas komt in ong kleinere kruislinkse straaltjes af en toe uit me pik,das wel iritant als je binne moet pisse.

Jeetje dat ik dit hier neerzet
Oud 20-03-2005, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Kreator schreef op 10-03-2005 @ 09:56 :
Wildzeiken (vooral tegen de kerk hier , wat ben ik toch trüe kvlt ofzo )

Ik zuip meestal óf bier óf bier en sterke drank, maar dat komt neer op een keer of 7 per avond naar de bosjes
uhm ja das wel grond van het vaticaan dus kun je ook geen boete van de politie krijgen volgens mij
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 13:17
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 20-03-2005 @ 22:03 :
uhm ja das wel grond van het vaticaan dus kun je ook geen boete van de politie krijgen volgens mij
dan toch pas als je ín de kerk pist?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 13:35
Kreator
Kreator is offline
mjah, moet ik'ns uitzoeken, heb altijd al'ns het wijwater bij willen vullen

Heb inmiddels ook al de bosjes bij deadlock water gegeven
Oud 28-03-2005, 14:02
coopergirl
coopergirl is offline
Fietsend vanuit de kroeg ineens een nood-plas-stop moeten maken op een kruispunt (Zwolle, Hattem, Zalk).. Het bier werkte onwijs op m'n blaas en ik was net halverwege met fietsen oid. Dus ik ga gehurkt achter zo'n vooroorlogse bunker zitten.. Komt er ineens vanuit richting Zalk een auto aangereden (er komt daar echt noooooooit een auto vandaan) die recht met z'n koplampen op mijn vleeschige kont scheen :-\
Oud 28-03-2005, 16:37
Smobbo
Smobbo is offline
Achja we komen van het uitgaan altijd langs school...
Verder hoef ik nooit mega veel te pissen, aangezien ik alleen Martini Bianco & Tequilla drink, dus das meestal maar 2 x op een avond pissen.
Oud 07-08-2005, 00:38
Mir-idiotA
sorry Type, maar deze moest ik ff uppen...
een belofte kom ik altijd naa

(dan sta je ingerooster met werken bij "mooi weer", giet de regen uit de wolken, trek je je pilsjes open, moet je alnog op komen draven!!! )
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 00:39
Mir-idiotA
oeps...

5 keer geplast vandaag

wel ontopic blijven!!!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 11:11
Verwijderd
hehe wat een up
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 13:27
zeehond23
zeehond23 is offline
ik pis ook wel eens
Oud 10-08-2005, 10:41
HTID
HTID is offline
Een maat van mij heeft in deze vijver in Breda gescheten, en ja daar is het razend druk en vgs mij hebben aardig wat mensen em zien zitten

Reageren

Regels voor berichten