Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 23:49
prutske20
prutske20 is offline
Ik heb al een relatie van 4 en een half jaar.
Mij vriend is echt heel lief voor mij. Ons sexleven is ook heel goed.
Het enige probleem is dat het niet lukt om anaal te vrijen.
Glijmiddel gebruiken we genoeg. Het doet gewoon ongeloofelijk pijn.
We doen het stilletjes aan ... eerst met de vinger, dan met een kleine vibrator ... en dat lukt, maar op een bepaald moment word het te "dik" en dan doet het heel erg pijn bij mij.
Herkent iemand dit? Heeft er iemand tips voor mij?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 23:55
11568
11568 is offline
Nou komen er allemaal leuke tips over kringspieren die je moet ontspannen, nog meer glijmiddel, eigen vingers...hoera!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 07:08
Verwijderd
Citaat:
11568 schreef op 12-03-2005 @ 00:55 :
Nou komen er allemaal leuke tips over kringspieren die je moet ontspannen, nog meer glijmiddel, eigen vingers...hoera!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 08:04
leucomelas
leucomelas is offline
gewoon niet meteen proberen die kleine vibo erin te douwen? rustig verdergaan met vingers en op een gegeven moment is dat echt wel een beetje 'uitgerekt'... ik weet niet hoelang jullie het al proberen?
Oud 12-03-2005, 09:48
Verwijderd
als het niet lekker is, waarom doe je het dan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 11:26
Qimm
Qimm is offline
Als het niet gaat moet je het maar gewoon opgeven, dat is nou gewoon een gaatje die niet voor dat soort zaken bestemt is.
Voordat je dadelijk een gescheurde kringspier hebt en voor je leven lang 'incontinent' bent.
Oud 12-03-2005, 11:40
kokkin18
kokkin18 is offline
Ik vind het ontzettend pijn doen.. doe het eigenlijk voor mijn vriend omdat hij het lekker vind... maar als hij ziet dat ik pijn heb stopt hij er gelijk mee...
kan overigens niet begrijpen dat het ooit geil kan zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 11:56
Verwijderd
Citaat:
kazje schreef op 12-03-2005 @ 10:48 :
als het niet lekker is, waarom doe je het dan
mee eens.. als het niet lekker is beleef je er ook geen plezier aan, en kijk je er strax iedere keer tegen op als je weer anaal zou moeten proberen. Dan lukt het strax alleen maar moeilijker om je te ontspannen.
Verder is dat wat leucomelas zegt ook wel zo, misschien moet je nog even wat langer door gaan met je vingers.. probeer er eerst daar in ieder geval 2 in te krijgen(dat is tog wel het minste wil je het een beetje opgerekt hebben).
Eigenlijk denk ik dat tips die je heir krijgt je niet bijster zullen helpen, want je weet zelf al dat je eerst met vingers en vibo moet proberen, en dat je je moet ontspannen.. Maar dat laatste is gewoon veel makkelijekr gezegd dan gedaan.

een ex en ik hebben het ook geprobeerd.. heeft ook tijden gekost voordat ze het prettig vond voelen, en dat was dan alleen nog maar met vingers.. Daadwerkelijke penetratie is altijd pijnlijk gebleven en heb ik daarna ook niet meer geprobeerd(pijn en seks horen niet bij mekaar). Ach, misschien zou het bij een ander neit pijnlijk zijn, kan best. Denk dat het gwoon af hangt van hoe j eer tegenover staat, en dus onbewust gespannen bent.. (maar tis allemaal al tig x gezegd )
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 12:05
prutske20
prutske20 is offline
Citaat:
kokkin18 schreef op 12-03-2005 @ 12:40 :
Ik vind het ontzettend pijn doen.. doe het eigenlijk voor mijn vriend omdat hij het lekker vind... maar als hij ziet dat ik pijn heb stopt hij er gelijk mee...
kan overigens niet begrijpen dat het ooit geil kan zijn?
Bij mij is het dus net hetzelfde. Mijn vriend vind het ook heel lekker, en hij stopt ook als het pijn doet.
Ik weet dat ik onbewust gespannen ben, maar hoe kan ik dat vermijden?
Iemand die dit lekker vind? En was het dan vanaf het begin al lekker of heeft het je ook enorme moeite gekost?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 12:16
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-03-2005 @ 12:26 :
Dat is nou gewoon een gaatje dat niet voor dat soort zaken bestemd is.
De mond is in eerste instantie ook niet bestemd voor sex, maar toch komt pijpen veelvuldig voor. Voor anale sex geldt hetzelfde, dus wat dat betreft gaat jouw argument niet op.
Oud 12-03-2005, 14:20
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 12-03-2005 @ 12:16 :
De mond is in eerste instantie ook niet bestemd voor sex, maar toch komt pijpen veelvuldig voor. Voor anale sex geldt hetzelfde, dus wat dat betreft gaat jouw argument niet op.
Mijn argument gaat wel op omdat idd de mond er ook niet voor gemaakt is, maar hij is er wél geschikt voor. En bij haar is de anus blijkbaar niet geschikt voor penetratie
Dát bedoelde ik
Oud 12-03-2005, 14:54
juno
juno is offline
Het rekt heus wel, als je het rustig opbouwt. Eerst gewone sex hebben rekt het indirect al op. Bloedjegeil zijn helpt, en tegelijkertijd clitorale stimulatie terwijl hij in je komt leidt af van de pijn. Je hebt dan een ander gevoel waar je je op kunt richten. Anaal wordt pas echt lekker als hij er een flink eind in zit, want dan raakt hij diep in je je baarmoedermond van de andere kant. Dat gevoel gecombineerd met clitorale stimulatie zorgt ervoor dat het wel degelijk erg lekker is.

Olie helpt ook tegen de pijn, beter dan glijmiddel. En vooral goed ontspannen he, dat kun je bewust doen. Hij moet dan even stoppen met erin proberen te komen of zelfs een klein stukje terugtrekken, tot jij weer die spier ontspannen hebt en de pijn weggaat. Niet doorduwen als de binnenste kringspier er niet klaar voor is!

De eerste keer is het moeilijkst, daarna rekt het steeds makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 15:31
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-03-2005 @ 15:20 :
Mijn argument gaat wel op omdat idd de mond er ook niet voor gemaakt is, maar hij is er wél geschikt voor. En bij haar is de anus blijkbaar niet geschikt voor penetratie
Dát bedoelde ik
Ik denk dat het misschien meer een kwestie van gespannenheid bij haar is en dat het daarom niet lukt, dan dat haar anus niet geschikt zou zijn voor penetratie. Een andere mogelijkheid is dat de penis van haar vriend vrij dik is, en dat ze daarom misschien pijn heeft.
Oud 12-03-2005, 16:28
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 12-03-2005 @ 15:31 :
Ik denk dat het misschien meer een kwestie van gespannenheid bij haar is en dat het daarom niet lukt, dan dat haar anus niet geschikt zou zijn voor penetratie. Een andere mogelijkheid is dat de penis van haar vriend vrij dik is, en dat ze daarom misschien pijn heeft.
Ja maar als het niet gaat geef het dan gewoon op, pijn is geen pretje (niet op deze manier) je kan op zoveel manieren van elkaar genieten.
Oud 13-03-2005, 13:29
evanescence
evanescence is offline
ik herken het ook, ik heb geen tips want het lukt ons ook niet...ook wij proberen het rustig aan te doen....maar zonder succes
Oud 14-03-2005, 14:11
juno
juno is offline
Kom op, als ik er de eerste de beste keer al 20 bij 5,5 ingeduwd kan krijgen kunnen jullie het met wat oefenen met minder dan dat ook vast wel.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 15:49
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
juno schreef op 14-03-2005 @ 15:11 :
Kom op, als ik er de eerste de beste keer al 20 bij 5,5 ingeduwd kan krijgen kunnen jullie het met wat oefenen met minder dan dat ook vast wel.
misschien heb jij gewoon een enorme anus
Oud 14-03-2005, 15:52
Tom Violence
Tom Violence is offline
gewoon doorduwen
Oud 14-03-2005, 17:59
juno
juno is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 14-03-2005 @ 16:49 :
misschien heb jij gewoon een enorme anus
In ieder geval een enorm hoge pijndrempel....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten