Advertentie | |
|
![]() |
|
tja de 2e is ook getypt
![]() hier is ie dan: Dit gevoel, deze leegte, mijn gemis, Alleen achter gelaten met duizenden herinneringen. Ik ben bang, heb het koud, ik mis je warmte om me heen. Het voelt zo vreemd, zo raar, zo leeg. Ik weet niet wat ik er mee aan moet. De tranen branden in me hart, zoals de zon op m’n huid. Jij hebt een speciaal plekje in me hart, Ik zal je nooit vergeten mijn liefste.
|
EN de laatste van vandaag:
Het moment is gekomen, nu is het echt over, ik ben je echt kwijt. Alleen nog maar die enge leegte, het enige wat ik kan doen is over je dromen. De leegte is niet helemaal leeg meer, maar gevult, vol herinnering, van toen, van ons twee samen, Waarom ik?het doet me zo'n zeer. Ik wou dat ik je nog eens kon zien, ik wil je iets kwijt je moet dit weten, na al deze jaren met elkaar, vol vreugde en verdriet; Mijn liefste, Ik zal je nooit meer vergeten graag commentaar!!! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Is dit mishandeling, of 'slechts' verwaarlozing? Adore | 31 | 17-10-2006 14:22 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
ARTistiek |
Mijn warhol...mooi of niet? Thaksie | 20 | 12-07-2005 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Is het iets, meer of niets? -Melody- | 8 | 18-06-2004 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Is het liefde of was het een flirt voor hem? lieve | 11 | 24-11-2003 16:51 | |
Liefde & Relatie |
Hebben we nou of niet? sweet dreams | 10 | 23-03-2003 13:33 |