Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2005, 20:27
gilmorefan
gilmorefan is offline
ik zoek een jongeren camping in Zeeland voor jongeren van 17 jaar. Het hoeft niet perse een jongerencamping te zijn, kan ook een gezinscamping met een jongerenveldje of waar ze jongere toelaten.

Weet iemand waar ik moet zoeken, want met google werkt het niet echt.
Advertentie
Oud 28-03-2005, 20:41
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Oud 28-03-2005, 20:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zoek eens op:
http://0111.pagina.nl
http://0118.pagina.nl
http://0113.pagina.nl
http://0114.pagina.nl
http://0117.pagina.nl
http://0115.pagina.nl

Ik heb een paar jaar geleden op camping ons buiten in Oostkapelle gezeten, dat is een familiecamping maar wel leuk. Vorig jaar ben ik op camping de wielewaal in cadzand gestaan en dat was ook een leuke camping
Oud 28-03-2005, 20:52
gilmorefan
gilmorefan is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 28-03-2005 @ 21:42 :

Ik heb een paar jaar geleden op camping ons buiten in Oostkapelle gezeten, dat is een familiecamping maar wel leuk. Vorig jaar ben ik op camping de wielewaal in cadzand gestaan en dat was ook een leuke camping
die Wielwaal lijkt me een beetje saai, weinig voorzieningen.
Oud 28-03-2005, 21:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
gilmorefan schreef op 28-03-2005 @ 21:52 :
die Wielwaal lijkt me een beetje saai, weinig voorzieningen.
Was ie ook wel en ook ver van strand maar wel goedkoop en we stonden wel op een leuk veldje. Bovendien waren we toch de hele dag weg dus dan heb je niet zoveel voorzieningen nodig.
Oud 28-03-2005, 21:13
gilmorefan
gilmorefan is offline
da's waar, maar ik zoek er een waar het liefst tafeltennis is en misschien iets als een sportveldje of tennis, en dat er nog andere jongeren zijn

(disco, karaoke-avond etc is natuurlijk helemaal top)
Oud 01-04-2005, 22:34
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
gilmorefan schreef op 28-03-2005 @ 21:27 :
ik zoek een jongeren camping in Zeeland voor jongeren van 17 jaar. Het hoeft niet perse een jongerencamping te zijn, kan ook een gezinscamping met een jongerenveldje of waar ze jongere toelaten.

Weet iemand waar ik moet zoeken, want met google werkt het niet echt.
Brouwershaven, Camping Den Osse.. echt té heerschend
Oud 11-04-2005, 10:06
gurl19
gurl19 is offline
Domburg is een erg leuk stadje. Paar gezellige cafe-discootjes.. Maar ik weet geen echte camping eigenlijk. Maar al die campings daar in de buurt horen bij een vereniging namelijk: zeelandcampings. Daar zal vast wel een site van zijn.
Oud 19-04-2005, 12:07
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 11-04-2005 @ 11:06 :
Domburg is een erg leuk stadje. Paar gezellige cafe-discootjes.. Maar ik weet geen echte camping eigenlijk. Maar al die campings daar in de buurt horen bij een vereniging namelijk: zeelandcampings. Daar zal vast wel een site van zijn.
Domburg is wel gezellig, maar misschien nog wel toeristischer dan Renesse in de zomer, dus ik denk als de topicstarter geen Renesse wil, dat Domburg dan ook niet echt een goed idee is, maar ik weet niet of dat de reden was natuurlijk
Als je een camping zoekt met wat "vermaak" in de buurt, kan je denk ik het beste in de buurt van Westkapelle, Dishoek kijken, of bij het Veerse Meer .
Oud 19-04-2005, 17:58
mario
mario is offline
camping de witte raaf in arnemuiden
2x per week disco
iedere avond iets van amsument
aan het veerse meer
ongeveer 5km van strand

weet alleen niet of ze jongeren toe laten

http://www.zeelandcamping.nl/camping...tteraaf&lng=nl
Oud 23-04-2005, 10:06
Verwijderd
Citaat:
HybridTheory schreef op 19-04-2005 @ 13:07 :
Domburg is wel gezellig, maar misschien nog wel toeristischer dan Renesse in de zomer, dus ik denk als de topicstarter geen Renesse wil, dat Domburg dan ook niet echt een goed idee is, maar ik weet niet of dat de reden was natuurlijk
Als je een camping zoekt met wat "vermaak" in de buurt, kan je denk ik het beste in de buurt van Westkapelle, Dishoek kijken, of bij het Veerse Meer .
Domburg en Renesse zijn in de zomer inderdaad heel druk (ik woon zelf 10 km van Domburg af).

Voor meer vermaak kun je denk ik beter naar het Veerse Meer gaan, hier tussen Westkapelle-Dishoek is niet zoveel, alleen in Zoutelande (waar ik woon) Disco Jojo, en in Westkapelle De Hooizolder.
In Vlissingen en Middelburg valt natuurlijk ook een hoop te doen, lijkt mij.
Specifieke jongerencampings weet ik niet.

Laatst gewijzigd op 23-04-2005 om 10:09.
Oud 23-04-2005, 20:32
gilmorefan
gilmorefan is offline
thanks allemaal, het is inmiddels al geboekt
Oud 23-04-2005, 20:34
gilmorefan
gilmorefan is offline
Citaat:
mrboot schreef op 23-04-2005 @ 11:06 :
Meer gaan, hier tussen Westkapelle-Dishoek is niet zoveel, alleen in Zoutelande (waar ik woon) Disco Jojo,.
is dat een beetje leuke disco die Disco Jojo? hoeveel zalen? en rond welke tijd wordt het een beetje leuk daar?
Oud 23-04-2005, 21:30
Verwijderd
Citaat:
gilmorefan schreef op 23-04-2005 @ 21:34 :
is dat een beetje leuke disco die Disco Jojo? hoeveel zalen? en rond welke tijd wordt het een beetje leuk daar?
Ik ben er alleen nog maar met een kinderdisco geweest , ik ben er nog nooit echt uit geweest. Maar een aantal klasgenoten en zo ongeveer iedereen gaat daar uit, dus leuk zal het wel zijn. Volgens mij is er 1 zaal, maar als het druk is halen ze een wand weg en is het 2x zo groot of zo, hoe dat precies zit weet ik niet.

De Hooizolder is volgens mij wel bekender, ik hoorde dat sommige gewoon vanuit Brabant of Zuid-Holland daarnaar toe komen. Is ook wat groter, en volgens mij mag je er ook alleen in als je 18+ bent.
Oud 24-04-2005, 20:57
gurl19
gurl19 is offline
Hooizolder is ook wel leuk. Toen ik er was, was er maar 1 zaal open, maar ik ging dan ook op een dinsdag ofzo. Maar ik was 15 toen ik daar heen ging. Volgens mij is het vanaf 16 anders zou ik er noooooooooit in komen.
Oud 25-04-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
gurl18 schreef op 24-04-2005 @ 21:57 :
Hooizolder is ook wel leuk. Toen ik er was, was er maar 1 zaal open, maar ik ging dan ook op een dinsdag ofzo. Maar ik was 15 toen ik daar heen ging. Volgens mij is het vanaf 16 anders zou ik er noooooooooit in komen.
Volgens mij vanaf 18 , maar dat staat vast wel op die site.
Oud 25-04-2005, 17:30
gurl19
gurl19 is offline
Je hebt gelijk, is vanaf 18. Dan waren ze toen denk ik nog niet zo streng!
Oud 25-04-2005, 17:56
Verwijderd
Citaat:
gurl18 schreef op 25-04-2005 @ 18:30 :
Je hebt gelijk, is vanaf 18. Dan waren ze toen denk ik nog niet zo streng!
Of het was een kinderdisco (??) vanaf 12 jaar
Oud 25-04-2005, 18:40
mario
mario is offline
Disco JoJo is nou niet echt het toppunt van leuk uitgaan. Het is er een beetje een kinderdisco, je mag namelijk vanaf af 14 jaar naar binnen.Ook veel boeren en zo dus echt geweldig vind ik het er niet. Hooizolder is een stuk leuker is laast ook verbouwd er is nu 1 grote zaal geloof ik en dan een aparte Lounge. Naar mijn weten moet je trouwens 16 zijn om binnen te komen, maar echt streng zijn ze er niet ik kom er ook al sinds mijn 15e binnen.
Oud 25-04-2005, 18:45
Verwijderd
Citaat:
mario schreef op 25-04-2005 @ 19:40 :
Disco JoJo is nou niet echt het toppunt van leuk uitgaan. Het is er een beetje een kinderdisco, je mag namelijk vanaf af 14 jaar naar binnen.Ook veel boeren en zo dus echt geweldig vind ik het er niet. Hooizolder is een stuk leuker is laast ook verbouwd er is nu 1 grote zaal geloof ik en dan een aparte Lounge. Naar mijn weten moet je trouwens 16 zijn om binnen te komen, maar echt streng zijn ze er niet ik kom er ook al sinds mijn 15e binnen.
Je mag er inderdaad al vanaf 14 jaar (misschien zelfs 13) naar binnen. Zo ongeveer iedereen die ik ken en daar uit gaat zegt dat het daar leuk is, maar dat komt misschien omdat ook veel mensen elkaar kennen.

Woon jij toevallig in Arnemuiden, Mario?
Oud 25-04-2005, 18:48
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
ik geloof dat de schotsman ook een jongerencamping is, weet ik niet helemaal zeker, maar een gedeelte er van is zeker voor jongeren, of het leuk is weet ik niet, maargoed
Oud 26-04-2005, 17:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mr-S schreef op 25-04-2005 @ 19:48 :
ik geloof dat de schotsman ook een jongerencamping is, weet ik niet helemaal zeker, maar een gedeelte er van is zeker voor jongeren, of het leuk is weet ik niet, maargoed
Das wel een leuke camping met veel jongeren ja Wel aan het Veerse Meer in plaats van aan het strand. Veel watersporters zitten daar.
Oud 26-04-2005, 20:46
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
mrboot schreef op 25-04-2005 @ 18:56 :
Of het was een kinderdisco (??) vanaf 12 jaar
nee hoor.. dat had ik dan wel gemerkt
Oud 28-04-2005, 23:55
kleindraakie
kleindraakie is offline
Wij zijn vorig jaar in Burgh-Haamstede op De Duinhoeve geweest. Was erg leuk!
Eerst wilden we naar Duin en Strand, maar die was duurder en geen plaats meer ....
Als je n vraag erover hebt pm je me maar
Oud 29-04-2005, 19:00
me=pinda
me=pinda is offline
Kijk eens op www.kampeerclub.nl, van de NTKC. daar kun je heel goedkoop kamperen bij Zoutelande (het terrein heet Biggekerke)!!! Klein terrein, dicht bij zee, en heeeeel gezellig. Je zit wel vlak naast zo'n grote kampeerfabriek met allemaal (sta)caravans... Succes!
Oud 29-04-2005, 19:22
Verwijderd
Citaat:
me=pinda schreef op 29-04-2005 @ 20:00 :
Kijk eens op www.kampeerclub.nl, www.kampeerclub.nl, van de NTKC. daar kun je heel goedkoop kamperen bij Zoutelande (het terrein heet Biggekerke)!!! Klein terrein, dicht bij zee, en heeeeel gezellig. Je zit wel vlak naast zo'n grote kampeerfabriek met allemaal (sta)caravans... Succes!
Eeem, het is inderdaad klein! Als ik eerlijk moet zijn raad ik dat niet aan als jongerencamping, veel meer als grasveld met waterkraan waar mensen op kamperen en die rust zoeken.
Het is inderdaad wel dicht bij zee, je zit zo ongeveer in de duinen.

Niet echt een jongerencamping dus.
Oud 04-05-2005, 11:54
me=pinda
me=pinda is offline
das waar, maar het hangt ervanaf waar je van houdt. ikzelf hou niet van die terreinen die vol staan met stacaravans, en wel van dit soort kleine terreintjes, maar het is idd niet zo'n jongerencamping. nadeel is ook dat je niet superdicht bij t dorp (of is zoutelande een stad?) zit... Naja, ieder zn eigen smaak...
Oud 04-05-2005, 17:10
Verwijderd
Citaat:
me=pinda schreef op 04-05-2005 @ 12:54 :
das waar, maar het hangt ervanaf waar je van houdt. ikzelf hou niet van die terreinen die vol staan met stacaravans, en wel van dit soort kleine terreintjes, maar het is idd niet zo'n jongerencamping. nadeel is ook dat je niet superdicht bij t dorp (of is zoutelande een stad?) zit... Naja, ieder zn eigen smaak...
Zoutelande is een dorp (en ik woon er zelf in ). Ik schat dat het van het kampeertereintje naar de eerste winkels ongeveer 1 kilometer is.
Advertentie

Regels voor berichten