Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik muis alleen met muizen met ballen, optical en draadloos vind ik NIET fijn. Overigens, die oude Microsoft serieële 2-knopsmuizen. Dát waren pas muizen met kloten. Niet kapot te krijgen, en als een beer in de hand liggen. |
![]() |
||
Citaat:
iedere 2 dagen nieuwe batterijen in ![]() maar wat zuigt er aan optical? dat heb ik nooit gevoeld dus weet ik niet |
![]() |
||
Citaat:
Ja die zijn geil. Zo'n heerlijke klik aanslag en onverwoestbaar. Gewoon de beste toestenborden die er ooit gemaakt zijn. Ik heb een keer geprobeerd eentje te halen bij de officiele IBM dealer, maar nee hoor niks ![]() ![]() -Desecrator
|
![]() |
Op de school waar ik stage loop hebben ze wel 20 oude IBM toetsenborden en microsoft muizen....allemaal gekregen PC's die ze al 5 jaar hebben en die 5 jaar zijn gebruikt oftewel ongeveer 10 jaar oud.......(misschien een beetje overdreven maarja) ...... zijn wel cool die dingen maar ik vind mijn eigen merkloze toetsenbord het fijnst zonder instand email knop enzo......
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Die IBM tiept Monster, hij maakt alleen zo'n lawaai ![]() Maar wat je zegt over de oude muizen dat ze goed in de hand liggen; 4-get it. Ze keken niet eens naar de vorm van dat ding, het was nieuw. Als hij het maar deed. Althans, als we het over dezelfde muis hebben. Die vierkante. Deze: ![]() Deze ligt echt ZO fijn in de hand... Dit is echt de beste muis die ik ooit heb gehad. Hij vliegt over mijn bureau, is heel precies en ook nog eens fijn (had ik dat al gezegd). Deze raad ik dus aan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben ook nog een gamer van de 'oude garde' en ik zweer ook bij die lekkere lompe balmuizen. Ik heb zelf een halfjaar geleden m'n ouwe Microsoft Ps/2 moeten vervangen, met pijn in m'n hart. De keuze viel op een superstandaard Logitech muis, de aller'standaardste' met wheel, 2-knops. Voor gamen is dat echt perfect: je moet iets in je hand voelen rollen, het is idd niet uit te leggen. |
![]() |
|
kheb een mouseman dual optical gekocht
hij ligt wel relaxed in de hand (ik denk vanwege dat schuinaflopende) ook vind ik die duimknop wel handig kheb ingesteld dat die minimaliseert alleen heb ik nog een iets betere ondergrond nodig want mn bureau reflecteerd misschien een beetje, hij gaat heel af en toe zachtjes naar boven maja ik vond 55 euro ook niet zo heel erg duur eigenlijk, viel me wel mee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb de Logitech Cordless Mouseman Optical voor een prikkie kunnen krijgen.. Hij behoort dus tot 1 van de beste muizen ter wereld te behoren, maar ik vind er geen kloot aan. Als je ff je hand van de muis haalt en paar seconde wacht, en dan weer verder wil, krijg je de eerste 3 sec ofzo geen beweging in het pijltje. Heeel irritant! Ik weet niet of het aan de drivers ligt, maar dat lijkt me niet, want ik heb de nieuwste pas nog gedownload (Win XP).. En hij hapert ook soms! Het duurste & modernste hoeft zekers NIET het beste te zijn!!!!
|
![]() |
|
http://www.logitech.com/cf/products/...verview.cfm/80
Ik heb de IFeel Mouseman, heeft een grotere en imho betere vorm en ligt lekkerder in de hand, dan zo'n 'normalere' vorm. De iFeel is optical en heeft gewoon een draad (wireless optical zuigt idd, omdat de batterijen dan heel snel op zijn; dat is anders als je een ballmuis hebt, dan gaan de batterijen wel weken mee). Leuke (of irritante) aan de iFeel is dat er een trilachtig iets inzit en dat je dus dingen kan *voelen* als je over icoontjes heengaat. Bij sommige spelen (Unreal, Black&White) zit een patch waardoor dat dus ook gaat werken bij die spelen. Als je schiet, of een boom op pakt ofzo, voel je dat dus aan je hand. ![]() Bij icoontjes op je desktop voel je ook wat. Je kan het helemaal instellen. Sommige mensen vinden het irritant, maar ik vind het wel grappig. Alleen jammer dat het geen dual optical is; bij snelle spelen wil ik daar sporadisch nog wel is last van hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
game computer €1100 16meteenvraag | 17 | 01-04-2013 12:06 | |
Software & Hardware |
Voor de gamers :D Verwijderd | 38 | 30-06-2011 13:09 | |
Software & Hardware |
[config] Chilli Dude | 41 | 30-08-2004 22:44 | |
Software & Hardware |
[Muis] Aanrader om FPS games mee te spelen? skeleton | 23 | 29-05-2004 18:51 | |
Software & Hardware |
[advies gevraagt] een nieuwe muis! ice-dive | 39 | 24-09-2003 22:09 | |
Software & Hardware |
Muis, rechts of links boehoe | 14 | 01-03-2003 22:05 |